abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15791538
Je bent iig een fijne kandidaat hier. Je antwoord tenminste veel en je uitstraling is goed. Alleen technisch ontbreekt het een en ander. Wat vind jij Henk-Jan? :p

Maar goed. Ik vind het wel fijn dat je ook daadwerkelijk iets met het commentaar doet en niet alleen maar hier neerkwakt zoals 99% van je mede-Fok!ers.

quote:
Op maandag 29 december 2003 06:58 schreef Hertog_Martin het volgende:
http://members1.chello.nl/~l.goedhart1/website/oud.htm

Zijn kleine veranderingen maar ziet het er 'overall' niet beter uit?

En wat vind je het lelijkst aan mn site?

Nu moet ik voor alles een html pagina maken en van alles aanpassen.. kost veels te veel tijd

Ik vind het er overall nou niet bepaald beter uitzien. Het is wel een kleine verbetering maar dat komt denk ik door de 1px border en het verticaal centreren van je menu.

Toch ontbreekt er nog een krachtig kleurenschema. Was je ook al opgevallen dat de banner de site compleet misstaat? Ook mis ik eigenlijk een soort logo (met die kleurstelling). Die containers op die manier , met 1px border en hr background in die kleur, zijn trouwens redelijk passé.

Mag ik je trouwens nog een andere tip geven? Focus je website op 1 onderwerp. Laat die achtergronden zitten, ook al hebben ze te maken met het onderwerp. Het is een voornamelijk informatieve site en je kan het misschien later ooit nog erbij doen. Ook contact kan je doen in de vorm van een klein envelopje maar is niet een belangrijke functie van je site. Die kan je dus weglaten uit je menu en elders op de pagina zetten.

quote:
Op maandag 29 december 2003 01:43 schreef Hertog_Martin het volgende:
Misschien dat wanneer de layout echt de bottleneck van mn site wordt dat ik dan wat geld aan een kennis geef zodat diegene er een mooie site van kan maken.
*kuch*mijn onderschrift*kuch*

Misschien is het een goed idee om je alleen maar bezig te gaan houden met de inhoud en marketing. Als je sites maken dan verder leuk vindt kan je dat beter doen door als hobby een homepage te beginnen. Als je het professioneel wil aanpakken doe je het op die manier.

maandag 29 december 2003 @ 12:23:43 #252
38305 iemoe
~Cruising Voodoo Doll~
pi_15791762
quote:
Op maandag 29 december 2003 06:26 schreef Hertog_Martin het volgende:
Voor de mensen die klachten hadden over de looks:

Is het nu wat beter?

nee.

serieus, ik denk dat de grootte van je logo veel te groot is. ik heb even teruggeschakeld naar 1024x768 en dan neemt je logo praktisch 1/3e van m'n scherm in beslag.

verder vind ik het er te druk uit zien, zes van die vakken met dikke top-borders (om het even een naampje te geven) en tamelijk enthousiaste kleuren op een witte achtergrond. neuj, daar word ik niet echt retegeil van ... if you get my drift.

dit vind ik trouwens altijd het allermoeilijkste, het in elkaar schroeven van een mooie lay-out. dat creatieve vermogen mis ik gewoon volledig.

maar zoals gezegd door die blonde , je bent wel een fijne kandidaat.

- roomijs met stukjes melkchocolade is lekker!
pi_15792082
Graag jullie mening over deze lay-out:

http://new.tweakbase.nl/

Deze site is bedoel voor resoluties 800x600 en hoger. Hij is ook goed te bekijken in mozilla, alleen werken daar de rollover linkkleuren niet.

De oude lay-out is gewoon te zien op http://www.tweakbase.nl/

Wat moet ik verbeteren/veranderen

maandag 29 december 2003 @ 12:43:37 #254
38305 iemoe
~Cruising Voodoo Doll~
pi_15792233
quote:
Op maandag 29 december 2003 12:37 schreef babba het volgende:

http://new.tweakbase.nl/

even een korte opmerking voordat ik ga douchen .

ik denk dat je met jouw doelgroep wel uit kunt gaan van een minimum resolutie van 1024x768 (tenzij de harde stats dat natuurlijk tegenspreken). verder ben ik geen fan van site die helemaal tegen de linkerkant van m'n scherm aangeplakt zitten.

waarom zet je je <td>'s niet in je stylesheet?

W3C (gratis service)

en nu ga ik douchen!

(kleurstelling vind ik trouwens wel okee)

- roomijs met stukjes melkchocolade is lekker!
  maandag 29 december 2003 @ 15:22:10 #255
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')