wappert met z'n handen en een prachtig ontbijt verschijnt op de tafel .. een speciaal engels ontbijtje.
voor
quote:Prima, de smederij is afgesloten tot de rust op het Eiland is teruggekeerd. Ik hoor wel wanneer het nodig is om met de training aan te vangen.
Op maandag 16 juli 2001 11:02 schreef Lord Dreamer het volgende:
heer Atrimar : trainen is perfect .
* Atrimar gaat eerst maar eens een hapje eten.
Kheb ze zelf samengesteld, elk pakket bestaat uit een tentje, een slaapzak, een vishengel, een koelbox met flesjes water (als ze opzijn moet je ze maar bijvullen), 2 flessen vodka & 2 flessen whiskey, een magnetron met een accu (gaat zeker 4 weken mee) & 28 diepvries magnetron-maaltijden (voor elke dag 1).
Veel plezier ermee! Mochten er problemen zijn, dan weet je me te bereiken
een vrouw in huis en direct een giga bedrijvigheid.
nou ja ...
* Lord Dreamer geeft z'n mensen de opdracht het kasteel goed te bewaken . en geeft bolletje een zware bronzen sleutel. die is van de voordeur, voor als er niemand is om open te doen.
voor
quote:SURVIVAL kits?? Noem het maar luxe kampeer koffertjes!!
Op maandag 16 juli 2001 11:14 schreef Tijn het volgende:
Hallo, goeiemorgen! Kheb hier 150 survival-kits voor de heer L. Dreamer.Kheb ze zelf samengesteld, elk pakket bestaat uit een tentje, een slaapzak, een vishengel, een koelbox met flesjes water (als ze opzijn moet je ze maar bijvullen), 2 flessen vodka & 2 flessen whiskey, een magnetron met een accu (gaat zeker 4 weken mee) & 28 diepvries magnetron-maaltijden (voor elke dag 1).
Veel plezier ermee! Mochten er problemen zijn, dan weet je me te bereiken
haaai
hier was je .. hmmm en geslaagt bij de kleding zaak ??
hmm groen en lila .. dat zijn mooie kleuren .. het is hier in het kasteel een stuk lichter geworden met je aanwezigheid.
voor
quote:jaaa dineren vanavond.. en daarna dansen, net als Belle en het Beest in zo'n heeeeeele grote balzaal, die dit kasteel ook vast heeft
Op maandag 16 juli 2001 13:42 schreef Lord Dreamer het volgende:
Mooienne wat zag ik dineren ?? kaarslicht ??
hmm groen en lila .. dat zijn mooie kleuren .. het is hier in het kasteel een stuk lichter geworden met je aanwezigheid.
voor [afbeelding]
hmm balzaal he .. tja ook die hebben we dat is links de hoek om .. en we hebben een leeszaal met een uitgebreide bibliotheek en natuurlijk m'n eigen planetarium.
ook een mooie kamer met sofa en openhaard met mooi dik tapijt er voor en kaarsen ..
daarnaast natuurlijk 'n wapenkamer en wat lege kamers die nog in gericht moeten worden.
quote:owww lege kamers !!:)
Op maandag 16 juli 2001 13:50 schreef Lord Dreamer het volgende:
* Lord Dreamer zucht even van geluk.hmm balzaal he .. tja ook die hebben we dat is links de hoek om .. en we hebben een leeszaal met een uitgebreide bibliotheek en natuurlijk m'n eigen planetarium.
ook een mooie kamer met sofa en openhaard met mooi dik tapijt er voor en kaarsen ..
daarnaast natuurlijk 'n wapenkamer en wat lege kamers die nog in gericht moeten worden.
hmm nou had ik ergens een geluidsstudio ingericht dus kan je heerlijk zingen
een hele kamer voor je kleding... oh god ja je bent op en top een vrouw he .. die hebben kasten met kleding
en nee je bent totaal niet vervelend maar je blijft wel op het eilandje he
voor
quote:Daarom is ook al het duisters waar jij zit afgesloten voor verder gebruik .. de enige uitgang is via de waterput ..
Op maandag 16 juli 2001 14:12 schreef BlackDevil het volgende:
Wat een kleffe boel hiero
voor
oke mensen .. dik tapijt op de vloer .. tapijt tegen de muren.
er komt en katje hier te wonen dus alles moet zacht zijn..
Hang die lange stevige gordijnen maar op daar kan de kat in klimmen. en die krabpalen zet ze maar versprijdt neer.
hmm hopelijk vind ze de kamer zo wel geschikt voor het katje ... ![]()
voor 
[Dit bericht is gewijzigd door Lord Dreamer op 16-07-2001 14:35]
-maar zoals u wenst mijnheer
[Dit bericht is gewijzigd door BlackDevil op 16-07-2001 14:40]
quote:ah wat zal Zoë blij zijn !
Op maandag 16 juli 2001 14:32 schreef Lord Dreamer het volgende:
* Lord Dreamer komt de lege kamer in ..oke mensen .. dik tapijt op de vloer .. tapijt tegen de muren.
er komt en katje hier te wonen dus alles moet zacht zijn..
Hang die lange stevige gordijnen maar op daar kan de kat in klimmen. en die krabpalen zet ze maar versprijdt neer.
hmm hopelijk vind ze de kamer zo wel geschikt voor het katje ...
voor [afbeelding]
nog verder iets dat u wenst mijn schone dame
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |