*B.D. gaat terug naar zijn kerker.
quote:hmm OKE ..preparing voor revolutie
Op zondag 15 juli 2001 21:04 schreef Ridder_FOK het volgende:
yep herne is onze bosgod...
verder zijn alle goden nu ex-goden...
het werd allemaal een beetje te gortig
en er is inderdaad wel een oorlog geweest ja, dus daarom denk ik ook dat we dit prima plan gewoon door moeten zetten!
ehh waar gaat deze revolutie eigenlijk over meestal zijn ze tegen iets of iemand. En waar zijn de vijandelijke legers er is maar 1 leger ??
er is geen vijandelijk leger, het leger is een stabiele macht tijdens de overgangsperiode.
-off topic-
* Lord Dreamer spreekt z'n persoonlijke garde aan.
The leden van de Kjeldoran Knights luisteren aandachtig als LD z'n plannen ontvouwt.
De plotselinge bedrijvigheid doet de omgeving opschrikken. De duistere gedeeltes van de kerker worden hermetisch afgesloten. De enige weg naar buiten is via de oude waterput. de ondoordringbare magische verdediging verzegeling sluit alles af.
Alleen het nieuwe lichtere gedeelte van de kerker is nog bereikbaar, dit is gedaan omdat er wel eens een spookvrouw ronddwaald.
De muren zijn bemand met de piekeniers en de boogschutters. De Kleldoran Knights zijn klaar en wachten geduldig op het teken.
* Lord Dreamer Kijkt over de muur naar de rest van het eiland .. hmm wat een rustige morgen..
heeeeeeee Bolletje
kom gauw binnen ...
helemaal nat jeetje .. gelukkig heb ik een riante badkamer, welkom in m'n nederige stulpje.
De Kjeldoran Knights schermen snel de omgeving af
quote:nederige stulpje?? pfff wat groot!
Op maandag 16 juli 2001 09:30 schreef Lord Dreamer het volgende:
* Lord Dreamer stormt naar buiten ..heeeeeeee Bolletje
kom gauw binnen ...
helemaal nat jeetje .. gelukkig heb ik een riante badkamer, welkom in m'n nederige stulpje.De Kjeldoran Knights schermen snel de omgeving af
Niemand komt zonder mijn toestemming hier binnen, alles is afgeschermd en veilig.
Hopelijk ben je nietbang voor spoken , maar onze vriendelijke huisspook de spookvrouw waard wel eens rond in de kerker.
En Quantariath (een draak) houd de rest wel buiten
quote:"bloos" .. heb ik toch mooi een kasteelvrouwe
Op maandag 16 juli 2001 09:41 schreef Bolletje... het volgende:
nee spookvrouw waant zich ook wel eens in mijn onzin wereldje, t is een lief spook
dank je wel voor je hulp, ik ben je eeuwig dankbaar![]()
voor
quote:
Op zondag 15 juli 2001 21:04 schreef Ridder_FOK het volgende:
yep herne is onze bosgod...
verder zijn alle goden nu ex-goden...
het werd allemaal een beetje te gortig
en er is inderdaad wel een oorlog geweest ja, dus daarom denk ik ook dat we dit prima plan gewoon door moeten zetten!
hmmm wat jij wenst kan geregeld worden ...
dus zeg het maar hoor ...
er is hier nog geen vrouw in dit kasteel geweest.
hmm dus even op zoek gaan naar een kledingmaker.
en hemelbed ..hmmm ja dat staat er wel 1e verdieping links achterin daar is de slaapkamer ..
* Lord Dreamer slaapt wel in de soldaten vertrekken.
quote:oh nee, ik zou nooit van je kunnen vragen om in de soldaten vertrekken te gaan slapen..bolletje slaapt wel in een normaal bed, desnoods op de vloer, als ik maar mag blijven..
Op maandag 16 juli 2001 10:24 schreef Lord Dreamer het volgende:
* Lord Dreamer denkt hard naer is hier nog geen vrouw in dit kasteel geweest.
hmm dus even op zoek gaan naar een kledingmaker.en hemelbed ..hmmm ja dat staat er wel 1e verdieping links achterin daar is de slaapkamer ..
* Lord Dreamer slaapt wel in de soldaten vertrekken.
ik ben gewend om op m'n veldtochten buiten teslapen
dus ik slaap daar wel ...
trouwens de badkamer zit naast de slaapkamer met een tussendeur.
en natuurlijk kan je hier blijven.
ontbijt kan je doen in het restaurant van faat. daar kan je heerlijk eten
quote:ah da's lief
Op maandag 16 juli 2001 10:35 schreef Lord Dreamer het volgende:
welnee jij slaapt in het hemelbed ..ik ben gewend om op m'n veldtochten buiten teslapen
dus ik slaap daar wel ...
trouwens de badkamer zit naast de slaapkamer met een tussendeur.en natuurlijk kan je hier blijven.
ontbijt kan je doen in het restaurant van faat. daar kan je heerlijk eten
quote:* Atrimar reageert wat laat vandaag.
Op zondag 15 juli 2001 20:26 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
-off topic-
lees eerst even alles vanaf het begin van het topic
-off topic-hmmm * Lord Dreamer fronst even z'n wenk brouwen
* Lord Dreamer biedt Atrimar een biertje aan .. kom verder m'n beste .. hmm trouwens zin om in the raging hordes of Fok te treden ..
Te treden of te trainen?
Zoals je weet ben ik niet gelieerd aan een bepaalde Landheer van welke soort dan ook, maar mijn diensten en ervaring zijn uiteraard te gebruiken als het nodig mocht blijken te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |