abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 juli 2001 @ 15:34:44 #226
9829 BlackDevil
Care? Does anyone care? I dont
pi_1235799
* BD. komt weer bij en loopt naar de Biobliotheek

Nou ik hier toch ben kan ik netzogoed effe kijken wat voor 'n spreukboeken de LD heeft liggen

* BD. pakt een stapel boeken en gaat aan tafal zitten lezen.

Your advertisement here.
  donderdag 19 juli 2001 @ 15:46:27 #227
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_1235880
Hallo jij officieel lig jij in het Gastenverblijf onder de verzorging van een aardige verpleegster NIET in mijn bibliotheek. !

Als je het echt wilt weten, ik heb je uit barmhartigeheid binnen gelaten en dit is zoveelste schending van de gastvrijheid van mijn kasteel..

Als je Magische Boeken wilt hebben ga je maar in de kerkers van dat duistere klooster zoeken daar liggen vast wel boeken die je zoekt.

* Lord Dreamer pakt de stapel boeken stopt ze terug en geeft de heer duivel een boek met de geschiedenis van het klooster. Aan dit boek heb je tenminste wat.

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  donderdag 19 juli 2001 @ 15:56:00 #228
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_1235973
iemand bier
doei
  donderdag 19 juli 2001 @ 15:58:13 #229
9829 BlackDevil
pi_1235989
quote:
Op donderdag 19 juli 2001 15:46 schreef Lord Dreamer het volgende:
Hallo jij officieel lig jij in het Gastenverblijf onder de verzorging van een aardige verpleegster NIET in mijn bibliotheek. !

Als je het echt wilt weten, ik heb je uit barmhartigeheid binnen gelaten en dit is zoveelste schending van de gastvrijheid van mijn kasteel..

* BD. loopt verdrietig terug naar zijn bed

hoe moet ik nou weten dat jij dit zou zwaar zou opvatten

I.....I....I..just wanted to read something......

Your advertisement here.
  donderdag 19 juli 2001 @ 16:01:23 #230
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_1236013
quote:
Op donderdag 19 juli 2001 15:56 schreef Bolletje... het volgende:
iemand bier
* Lord Dreamer geeft Bolletje een dikke knuffel en een stel
wat ben je toch een schatje

* Lord Dreamer gaat dan even een 3 kwartier buiten naar de wachters kijken, en zien hoe het met ze gaat.

* Lord Dreamer groet de mensen in de bibliotheek.. tot strakjes

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
  donderdag 19 juli 2001 @ 16:46:28 #231
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_1236381
Inmiddels onwetend van de andere rampen op het eiland wachten de gasten en Bolletje en LD op het einde van de storm..

* Lord Dreamer heeft de wachters geïnspecteerd en een hart onder de riem gestoken, de aflossing verzorgt, zodat er verse wachters op de uitkijk staan.

* Lord Dreamer komt terug naar de bibliotheek en kijkt even naar z'n gasten. hij ziet dat ze allen nog helemaal oke zijn, geeft bolletje een en gaat dan in een grote gemakkelijke stoel zitten

* Lord Dreamer neemt even de tijd om terug te kijken op de afgelopen tijd:

- Eerst de ontmoeting met een lieftallige dame die bij hem in het kasteel is getrokken. zo'n lieve schat.
- Toen de revolutie met het afzetten van de oude prins en daaruit volgend het kiezen van een nieuwe in dit geval een prinses. De uitslag is bijna zeker.
- De vegiftiging van de helft van de troepen van de Raging Hordes of Fok, het officiële tijdelijke leger van fokeiland.
- En nu deze storm is dit het begin van een nieuwe tijd voor het eiland ? of is het meer

Met deze gedachten blijft LD nog een tijd zitten .. voor zich uitstarend, deels in zich zelf gekeerd .. terwijl de storm verder trekt over het eiland een spoor van verwoesting achterlatend.

donderdag 19 juli 2001 @ 18:13:24 #232
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_1236900
* Lord Dreamer staat op en kijkt wat de postduif aangeleverd heeft door de kracht van de storm heen..

Hmmm het nieuwe bevolkings register..

* Hij leest het briefje met het bevolkingsregister door .... en slaat bleek uit , het is niet te geloven.. z'n verloofde staat er wel in maar die ambtenaar is hem helemaal vergeten... hij bestaat niet eens...

Lord Dreamer laat het papier uit z'n handen vallen en grijpt naar de tafel waar een fles bacardi staat, LD schenkt een 3 dubbele bacardi in en slaat die in een teug achterover. z'n bloed kookt .. hoe kan die ambtenaar dat doen.. zelfs de allernieuwste bewoners staan er in ..

* Hij krijgt de tranen in z'n ogen en loopt weg van z'n gasten en z'n geliefde bolletje en gaat naar de Drakentoren. hij kleed zich om.. z'n zwarte harnas gaat aan, en de drakenhelm wordt op gezet..

* Quatarianth vraagt wat er is...

We gaan een bezoekje brengen aan een ambtenaar .. De oude tijden van de Drakenheersen gaan herleven.

* Quantarianth kijkt LD zwijgend aan en zegt dan, Nee heer dat doen we niet .. We zijn juist weg gegaan omdat we de strijd beu waren laten we hier nu niet weer beginnen.

* De DrakenHelm wordt afgezet en LD gaat op een oude houten kist zitten en zwijgt een lange tijd ..kijkt dan z'n draak aan en zegt:Je hebt gelijk oude vriend .. je hebt gelijk... en die ambtenaar is nog wel de gezel van onze toekomstige prinses..

* LD zwijgt en blijft zitten dan opent hij een andere kist en haalt er een oude fles whisky uit.. en schenkt een glas in .. langzaam neemt hij een slokje en komt weer tot rust ..

Hij besluit even hier te blijven en kijkt uit het raam naar de verder weg trekkende storm, hmmm ik wist gewoon dat er iets fout zou gaan deze dag.. het stormt niet voor niets...

De wind neemt al af , ver over zee klaart het al op.. de storm is over z'n hoogtepunt .. nog even en de zon breekt weer door

[Dit bericht is gewijzigd door Lord Dreamer op 19-07-2001 18:44]

donderdag 19 juli 2001 @ 18:59:11 #233
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_1237231
De wind neemt verder af, de wolken jagen langs de hemel over het eiland.
De lucht klaart op, de regen stopt. De zon breekt door.

De zon brandt de laatste wolkjes weg, de hemel weer straalblauw, alleen de ravage en de natte ondergrond herinnerd nog aan de storm

* Lord Dreamer rent naar beneden.. gooit de deur open .. en begroet de zon. z'n armen wijd naar de hemel gestrekt. en roept:

Hierbij verwelkom ik de zon weer, kom uit de schuilplaatsen, de storm is voorbij. De zon schijnt, de wederopbouw kan beginnen !

* van alle kanten komen de bewoners van het kasteel naar buiten, de luiken worden opengegooid .. timmerlieden repareren snel en doeltreffend enkele houten omheiningen, die zijn beschadigd en enkele bomen worden vakkundig ondersteunt door de hoveniers.
het vee wordt weer buiten gelaten, de vlag weer gehesen, het kasteel begroet de zon.

De Lord gaat weer naar binnen om z'n geliefde bolletje te halen voor een wandeling door de opgefriste kasteel tuinen

donderdag 19 juli 2001 @ 19:37:03 #234
12855 RoboTech
Simon Carnagy R.I.P
pi_1237485
* een enkele Alpha SF3 Veritech Fighter vliegt aan en landt statig naast de M-9 Inca Armored Command truck van het 181st commando brigade van het Southern Cross Tactical Strike Team dat er al stond vanwege de toenmalige dreiging.

De piloot stapt uit en begroet de kasteelheer hartelijk

hmmm jullie zijn de storm goed door gekomen ziet ik, geen schade verder en jeetje je hebt een kasteelvrouwe .. mijn edele vrouwe vergeef me m'n onbeleefdheid ik kom van het Montana Forest Station, under the command of the 36th Forest Division, 1st Army of the Southern Cross Indigo's thuis

En ik kwam kijken hoe het stond met het kasteel en hun bewoners.

R.I.P
  donderdag 19 juli 2001 @ 20:42:50 #235
9829 BlackDevil
pi_1237821
* BD. loopt naar buiten en ziet het geval staan

HEILIGE HELLVUUR wat voor een geval is dat !?!?

* BD. loopt naar het geval en klopt eraan

KLOP! KLOP!

* BD. wacht even maar er gebeur niks en begint bij zichzelf te denken; wat was ik hiervoor aan het doen
1:Ramen aan het dicht doen
2:paard op stal zetten
3:gans van buiten halen

* BD. gaat op de grond zitten en denk effe na
voor de rest weet ik niks meer, zwart doek voor mijn ogen

wacht........KLEINTJE

* BD. rent naar buiten en duwt de wachters opzij en rent weg

Your advertisement here.
  donderdag 19 juli 2001 @ 21:20:27 #236
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_1238029
* LD kijkt verbaast de heer duivel na

Het is maar een Alpha SF3 Veritech Fighter..

* Lord Dreamer is blij dat ook de Robotech Forces het overleeft hebben, en de Alpha SF3 Veritech Fighter is het bewijs dat ze weer volledig operationeel zijn.

donderdag 19 juli 2001 @ 21:22:36 #237
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_1238043
* pluisje rent het kasteel uit...

IK BEN PRINSESJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

donderdag 19 juli 2001 @ 21:57:16 #238
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_1238244
* LD komt thuis .. vermoeid na de zware avond en loopt naar boven.. kijkt even in de slaapkamer, Bolletje slaapt al als een roos .. Hij fluisterd zacht Weltrusten lieverd Slaap lekker * en schrijft een briefje en legt dat op het nachtkastje neer.

----------
gister avond heb ik als opperbevelhebber van de Raging Hordes of Fok, Pluisje OFFICIEEL benoemd tot Prinses Pluisje de 1ede stemmen waren geteld, helaas heb je zelf niet gestemd, maar dat komt door de storm.
----------

* dan besluit hij weer naar beneden te gaan.

Beneden gaat hij naar de woonkamer en kijkt naar de sofa, plotseling verschijnt er een donzendekbed op de Sofa en een lekker warm kussen.

Hij mompelt af en toe is magie we heel erg handig

* Dan kruipt hij op de sofa, het dekbed omzich heen, en met een klein gebaar doven de fakkels en kaarsen en aleen de haard blijft zacht nagloeien.
zacht fluisterd hij de woorden die de hele nacht in het kasteel blijven hangen.

Weltrusten, Slaap lekker, dat de kracht der dromen maar met jullie mogen zijn.

vrijdag 20 juli 2001 @ 07:16:31 #239
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_1240161
* Lord Dreamer wordt wakker, kijkt om zich heen..

Ohjaa ik lag op de Sofa ...

* LD loopt naar de keuken en gaat verse Jus d'orage persen.. ondertussen een vrolijk deuntje fluitend, en denkt terug aan gisteren..

Hmmm de storm, het feest van Pluisje, de invasie van de aangespoelde nieuwelingen, de ontbinding van The Raging Hordes of Fok..

* Hij gaat dan terug naar de woonkamer en met beweging van z'n hand verdwijnt het dekbed en het kussen weer. LD gaat er dan lekker bij zitten en pakt z'n krantje. hij mompelt wat voor zich uit en leest aandachtig de krant.

vrijdag 20 juli 2001 @ 08:51:19 #240
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_1240329
goeiemorgen lief
bolletje kijkt een beetje slaperig om zich heen...ik las dat Pluisje prinses is..
dat wil ik ook zo graag..heeft nou niemand op mij gestemd? dat komt zeker omdat ik nieuw ben hé.. zie je wel.. niemand mag me, en ik heb hoofdpijn..pff ik ga maar weer naar bed
doei
  vrijdag 20 juli 2001 @ 09:03:28 #241
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_1240372
* Lord Dreamer hoort wat gestommel boven en gaat eens een kijkje nemen.

Hai lieffie .. waar heb jij last van ?? hoezo niemand mag je

* LD geeft Bolletje een bakje koffie en een glaasje water met 2 paracetamolletjes . Hij zucht even , schudt z'n hoofd en kijkt haar even aan .. dan vraagt hij:

Wat heb ik nu dan weer verkeerd gedaan

* Hij verlaat de slaapkamer, loopt met gebogen hoofd naar de Drakentoren. en gaat zitten bij Quantarianth, die slaperig z'n facetogen opend.

hmm slechte dag vandaag ??

* LD bromt wat voor zich uit.. en kijkt naar buiten en zucht een keer diep. Dan pakt hij een oud versleten boek .. "De Geschiedenis van Dreamers World" en gaat lezen..

vrijdag 20 juli 2001 @ 09:29:00 #242
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_1240460
* Lord Dreamer maakt een gebaar met z'n hand en een pot koffie met een kopje verschijnt. hij kijkt Quantarianth aan en zegt:

Quatarianth . wat moet ik nu ..
hmmm ik weet het niet.. wat denk je zelf..
het is zo vreemd, zo appart..
hmmm tja het is niet meer zo als vroeger..
nee het is rustiger, zachter, anders..
hmmm wat wil je ook, je bent nu kasteel heer geen avontuurlijke zwerver meer zoals vroeger..
Ja.. ik mis die tijd van avontuur en nieuwe ontdekkingen..
hmmm wat let je .. ga weer op pad..
Nee dat kan niet meer, ik heb nu teveel verantwoordingen..
hmmm Wat denk je van je oude rijk .. daar had je dat ook
Je hebt gelijk misschien doe ik dat wel..

* er valt weer een stilte en LD leest verder in het boek, deels opgelucht door het korte gesprekje waarin oh zo veel is gezegd.

vrijdag 20 juli 2001 @ 09:37:36 #243
8890 spookvrouw
altijd geestig
pi_1240496
* spookvrouw zit nog steeds in de bibliotheek, ook al is de storm al lang gaan liggen

* spookvrouw vindt het boek over de geschiedenis van dit kasteel wel erg interessant. Het boek straalt nog steeds iets magisch uit, maar of dat nu altijd goede krachten zijn die aan dit boek vast zitten ....

* spookvrouw hoort het zachte gemompel van Lord Dreamer en gaat hem opzoeken]

Lord Dreamer, waarom gaat u niet lekker slapen, de afgelopen 48 uur zijn vermoeiend genoeg geweest.
Uw kasteelvrouwe is weer in slaap gevallen en laat u wel even met rust.

* spookvrouw vraagt zich af of dit wel goed gaat en bedenkt dat ze wel langs wilgje kan gaan

hofleverancier van sterretjes :)
  vrijdag 20 juli 2001 @ 09:42:45 #244
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_1240515
* Lord Dreamer gaat dan naar de oude vleugel, en gaat de oude rommelkamer in.. Hij begint te graven tussen de berg dozen en kisten en trekt er een zware eikenhouten kist tussenuit.. de kist is verzegeld en er zit goudbeslag op.

haa, hier is die.. m'n oude vertrouwde reiskist.

* Hij opent de kist, en er in liggen kledingstukken wapens en reisspullen. LD pakt een langwerpig pakket. en pakt het uit. in z'n handen houd hij een zwaard, het is degenlijk, slank en straalt pure macht uit. Zacht fluisterd hij:

mijn Reigerszwaard, wat heb ik je gemist.

* Lord Dreamer staat op en doet wat schijnaanvallen met het zwaard.
hmmm het voelt nog steeds als op de dag dat ik het kreeg van de zwaardmeester.

* LD denkt even na, en besluit naar Atrimar de smid te gaan, eens kijken wat hij er van vind.

Hij loopt de trap af .. komt nog een keer langs de slaap kamer . stopt even.. twijfeld of hij naar binnen zou gaan, maar loopt dan toch door naar beneden en naar buiten.

vrijdag 20 juli 2001 @ 10:05:01 #245
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_1240592
* LD komt weer aan in z'n kasteel , Helaas was Heer Atrimar niet thuis . Hij loopt de trap op naar boven , helverwegen stopt hij en blijft besluitenloos staan. dan gaat hij weer naar beneden naar de bijkeuken en pakt een stevige houthakkers bijl en gaat naar buiten.

De wachters kijken hem vreemd aan, zo hebben ze hun heer nog nooit gezien, zo besluitenloos, onzeker en met een vreemde blik in z'n ogen, asof z'n gedachten ver weg zitten.

LD gaat naar de stapel hout blokken en begint ze tot openhaard houtjes te hakken met ferme slagen. De houtsplinters vliegen om z'n oren.

De wachters staan op een afstand te kijken, maar zeggen niets..

De stapelhoutblokken veranderd gestaag in een berg op maat gehakte openhaardhoutjes.

vrijdag 20 juli 2001 @ 10:40:44 #246
10390 Atrimar
*pruttel*
pi_1240746
* Atrimar klopt op de poort met het briefje in de hand, erg nieuwsgierig naar hoe LD aan het Reigerszwaard is gekomen.
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
  vrijdag 20 juli 2001 @ 10:46:17 #247
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_1240767
* Lord Dreamer begroet Atrimar.

Ach , ik heb hier niet altijd gewoond, ik kom van een ander rijk verdwaald tijdens het tijdreizen (tussen gaan) met m'n drakenrijders.

In dat andere rijk heb ik vele veldslagen tegen het duistere gewonnen, en trok ik vermomd als zwerver door alle windstreken van het rijk.

Op een van die trektochten heb ik een oude man geholpen toen die belaagd werd door struikrovers, de man zwaar gewond en stervende gaf met het zwaard met de woorden:

Zorg goed voor het zwaard en het zal ook goed voor jou zorgen

Vanaf dat moment heb ik het zwaard in bezit, en nooit heeft het gefaalt, het enige nadeel is als je het gebruikt dat je dan opgaat in het zwaard, je wordt er een mee.

* Lord Dreamer laat het zwaard zien aan Atrimar

vrijdag 20 juli 2001 @ 10:52:57 #248
10390 Atrimar
*pruttel*
pi_1240808
* Atrimar pakt het zwaard aan en bekijkt het aandachtig.

Dit zwaard komt uit Andor. De zwaardmeesters daar krijgen deze zwaarden. Maar sinds Rhand Altor hebben we zo'n zwaard niet bij een niet-zwaardmeester gezien.

* Atrimar laat zijn eigen, met reiger versierde, zwaard zien.

Alleen Gaidin met de hoogste kunnen komen in aanmerking voor een zwaard als deze.

In heel Andor, en ver daar buiten zal het zwaard alleen al je bijna altijd uit problemen houden, aangezien geen enkele dief zou proberen iemand met een Reigerzwaard aan te pakken.

Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
  vrijdag 20 juli 2001 @ 10:57:36 #249
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_1240846
* Lord Dreamer ziet het zwaard van Atrimar..

hmm ik dacht al dat je niet zomaar iemand zou zijn.
Andor he... hmmm

Alleen ik ben niet z'n Gaidin van je ...

Maar ik weet wel, dat ik met dit zwaard bijna onoverwinnelijk ben. hmm toch vreemd

vrijdag 20 juli 2001 @ 11:05:35 #250
10390 Atrimar
*pruttel*
pi_1240937
* Atrimar glimlacht.

Het zwaard is slechts een stuk gereedschap, het is de vaardigheid van de gebruiker die het doet.
Het Reigerzwaard heeft niets magisch, het is slechts een uiting van je vaardigheden als gebruiker ervan.

Ik hou het liever op een goede vechtstok, of een voetboog, maar als het moet kan ik het zwaard wel gebruiken.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')