"This message is to confirm that a refund has been issued to your account for a product that was ordered with your credit card."
Alvast hartelijk dank!
quote:Dit bericht is bedoeld om te bevestigen, dat er een terugbetaling heeft plaatsgehad op uw rekening, voor een produkt dat is gekocht met uw creditcard.
Op vrijdag 5 december 2003 19:15 schreef THE_BASE het volgende:
Hallo...op zich ken ik best Engels, maar wil iemand deze zin voor mij vertalen?"This message is to confirm that a refund has been issued to your account for a product that was ordered with your credit card."
Alvast hartelijk dank!
quote:Dus: Een bericht dat bevestigt dat je geld terug krijgt, omdat er een product is besteld met je creditcard
Hallo...op zich ken ik best Engels, maar wil iemand deze zin voor mij vertalen?"This message is to confirm that a refund has been issued to your account for a product that was ordered with your credit card."
Alvast hartelijk dank!
quote:Het doel van dit bericht is het bevestigen van het terugstorten van een bedrag voor een bepaald product, eerder besteld met je credit card.
Alvast hartelijk dank!
Mag ik jullie allen hartelijk bedanken en een fijne Sinterklaasavond wensen
quote:Dit bericht is er om te bevestigen dat een (hmmm) teruggave is geweest op uw accaunt(is hier wel een nederlands woord voor
Alvast hartelijk dank!
quote:Natuurlijk mag dat, jij ook natuurlijk!
Mag ik jullie allen hartelijk bedanken en een fijne Sinterklaasavond wensen
quote:
...Hallo...op zich ken ik best Engels, ...
(en er zijn centrale vertaaltopics hoor)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |