quote:Hein de Kort is juist z'n grote idool, check z'n site
Op zondag 7 december 2003 01:16 schreef SunChaser het volgende:[..]
Ik vond het echt leuk. De tekeningen waren niet slechter dan Kamagurka of Hein de Kort.
quote:whoa..
Op zondag 7 december 2003 03:31 schreef giovan het volgende:
Het is het net niet en kan zelfs een vorm van opkomende schizofrenie zijn, want deze patienten raken ook bezeten van woordassociaties waarna de werkelijkheid gaat defragmenteren. Daarnaast hebben ze decorum angst wat kan verklaren dat het de tekeningen van je zgn. vriend zijn.Conclusie
Psychiater combineren met beroepskeuzetest, ga bijvoorbeeld houtbewerking doen in Deventer. Uniek creatief beroep met heel veel vraag. Aan striptekenen is geen ruk meer te verdienen.
quote:Die onderste vind ik wel lachen.
Op vrijdag 5 december 2003 19:15 schreef Lexie het volgende:
En, heb ik kans?
Die stripjes die de topicstarter plaatst zijn quasi-leuk. Van die afgezaagde grappen. Tekenstijl vind ik wel goed.
Vind die Kwok link trouwens ook leuk... smaken verschillen blijkbaar
Ik denk dat ie beter een school kan afmaken in plaats van zich er te goed voor voelen, een creatieve opleiding volgen waarin misschien nog wel wat voor hem weggelegd is.
quote:Wat maakt dat nou uit. Niet iedereen is een "Don Lawrence". Ik vind dat hij juist een karaktestieke stijl heeft. Ik had de tekeningen graag wel iets duidelijker/contrasterender ingekleurd gezien.
Op maandag 8 december 2003 14:07 schreef DivineJester het volgende:
De tekenstijl is kinderlijk, niet echt doordacht en niet uitgebalanceerd. Zo'n stripje zie je ook al getekend door kinderen van een jaar of 12/13. Hij kan waarschijnlijk echt niet beter dit in tegenstelling tot bijv. Hein de Kort, die een rommelige, vergelijkbare tekenstijl heeft, maar ook wel degelijk een echt kunstwerkje kan neerzetten.
Vond het wel leuk gevonden, wie komt erbij om dat nummer te zingen?
Mooie promostunt , volgens mij heet hij Marc? Wellicht een goed alternatief voor Bauer ![]()
succes Marc
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |