abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15215422
Allemaal zijn ze wel leuk
En de tekenstijl is ook grappig
pi_15217806
Ik kan er wel om lachen. Lekker droog
pi_15218301
quote:
Op zondag 7 december 2003 01:16 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Ik vond het echt leuk. De tekeningen waren niet slechter dan Kamagurka of Hein de Kort.

Hein de Kort is juist z'n grote idool, check z'n site
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_15242131
Ik vind ze wel leuk, alleen het is echt allemaal dezelfde soort humor, ik denk niet dat ik het nog lang leuk ga vinden als het zo door blijft gaan met die net iets te foute woordgrapjes
It's not a beer belly, it's a fuel tank for a sex machine!
  maandag 8 december 2003 @ 13:26:01 #80
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_15245847
quote:
Op zondag 7 december 2003 03:31 schreef giovan het volgende:
Het is het net niet en kan zelfs een vorm van opkomende schizofrenie zijn, want deze patienten raken ook bezeten van woordassociaties waarna de werkelijkheid gaat defragmenteren. Daarnaast hebben ze decorum angst wat kan verklaren dat het de tekeningen van je zgn. vriend zijn.

Conclusie
Psychiater combineren met beroepskeuzetest, ga bijvoorbeeld houtbewerking doen in Deventer. Uniek creatief beroep met heel veel vraag. Aan striptekenen is geen ruk meer te verdienen.

whoa..

tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
  maandag 8 december 2003 @ 13:32:40 #81
35189 Troel
scherp en bot
pi_15246015
Ik vind ze eigenlijk wel leuk enzo... Maar die grappen die kan iedereen maken en sommige zijn volgens mij ook allang gemaakt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_15246065
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 19:15 schreef Lexie het volgende:
En, heb ik kans?

[afbeelding]

we have a winner
  maandag 8 december 2003 @ 13:35:26 #83
58024 Rider_on_the_storm
The killer on the road
pi_15246092
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 19:15 schreef Lexie het volgende:
En, heb ik kans?

[afbeelding]

Die onderste vind ik wel lachen.

Die stripjes die de topicstarter plaatst zijn quasi-leuk. Van die afgezaagde grappen. Tekenstijl vind ik wel goed.

"The main thing I have in common with Spongebob, is that we both have a knack for getting into all kinds of trouble, without really trying."
  maandag 8 december 2003 @ 13:36:55 #84
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_15246141
Ik vind z'n humor niet te pruimen. Veel te braaf.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_15246173
de grappen van 1,3 en 5 zijn leuk!
qua tekenstijl is het ook best leuk alleen staat er soms wat ERG Veel op, zoals bij 2.. dat is gewoon te overdreven

Vind die Kwok link trouwens ook leuk... smaken verschillen blijkbaar

pi_15246200
Ik vind ze wel aardig, maar ik denk dat het sowieso niet slim is om er al helemaal vanuit te gaan dat het je lukt om een beroemd striptekenaar te worden en daar ook je brood mee te kunnen verdienen. Als het niet lukt kan je wel heel kwaad worden en roepen dat Nederland eigenlijk niet om je heen kan en dat jouw strips tot de top behoren, maar ondertussen zit je wel mooi zonder gedegen opleiding en zonder werk.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  maandag 8 december 2003 @ 13:51:12 #87
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_15246486
Leuk.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_15246838
De tekenstijl is kinderlijk, niet echt doordacht en niet uitgebalanceerd. Zo'n stripje zie je ook al getekend door kinderen van een jaar of 12/13. Hij kan waarschijnlijk echt niet beter dit in tegenstelling tot bijv. Hein de Kort, die een rommelige, vergelijkbare tekenstijl heeft, maar ook wel degelijk een echt kunstwerkje kan neerzetten.
Zijn grappen zijn allemaal afkomstig van flauwe mopjes, geen eigen inbreng of genialiteit die je toch echt nodig hebt om het te gaan maken.
Zijn hoogbegaafdheid straalt niet echt af van de website en de daarop staande teksten, een hoge eigendunk daarentegen wel. Hans Teeuwen noemt ie als inspiratiebron, dat is ook duidelijk te zien (op die site dan).
Hij mist de creativiteit én de genialiteit om een topper te gaan worden.

Ik denk dat ie beter een school kan afmaken in plaats van zich er te goed voor voelen, een creatieve opleiding volgen waarin misschien nog wel wat voor hem weggelegd is.

maandag 8 december 2003 @ 14:12:31 #89
58024 Rider_on_the_storm
The killer on the road
pi_15246959
quote:
Op maandag 8 december 2003 14:07 schreef DivineJester het volgende:
De tekenstijl is kinderlijk, niet echt doordacht en niet uitgebalanceerd. Zo'n stripje zie je ook al getekend door kinderen van een jaar of 12/13. Hij kan waarschijnlijk echt niet beter dit in tegenstelling tot bijv. Hein de Kort, die een rommelige, vergelijkbare tekenstijl heeft, maar ook wel degelijk een echt kunstwerkje kan neerzetten.
Wat maakt dat nou uit. Niet iedereen is een "Don Lawrence". Ik vind dat hij juist een karaktestieke stijl heeft. Ik had de tekeningen graag wel iets duidelijker/contrasterender ingekleurd gezien.
"The main thing I have in common with Spongebob, is that we both have a knack for getting into all kinds of trouble, without really trying."
  donderdag 1 januari 2004 @ 23:07:44 #90
35140 CosmoKramer
eenmansklooster
pi_15888453
Hij is nu op TV! .

donderdag 1 januari 2004 @ 23:09:08 #91
11375 Mr_T
Always Outnumbered
pi_15888502
Haha, dat is gewoon die gast die Wes nadeed bij Idols
Never Outgunned
  donderdag 1 januari 2004 @ 23:12:28 #92
33278 Flaman
GET..ME..OUTTTTT!!`~1!
pi_15888598
Ha zit ik dit topic te zoeken, om te zeggen dat ie op BNN is, zijn mensen mij al voor
  donderdag 1 januari 2004 @ 23:56:48 #93
16639 giovan
Mr fancypants himself
pi_15889837
Yep, ik zag hem ook op BNN, lieten ze dat stukje zien uit Idols.
Blijkt het om onze Fok striptekenaar te gaan..nou Fok, doe er je voordeel mee en laat hem een wekelijkse painting maken!

Vond het wel leuk gevonden, wie komt erbij om dat nummer te zingen?
Mooie promostunt , volgens mij heet hij Marc? Wellicht een goed alternatief voor Bauer

succes Marc

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')