vorig jaar:
Nr 1 NL : Robbie Williams - Feel
Nr 1 UK : Girls Aloud - Sound Of The Underground
Nr 1 BE : Nelly & Kelly - Dillema
Nr 1 DE : Die Gerd Show - Der Steuersong
Kerstmis nr. 1 in de charts?
wat zal het dit jaar worden????
voor nederland gok ik op Marco Borsato's nieuwe single die volgende week in de winkel verschijnt.
voor engeland is het nog lang niet duidelijk:
quote:
In Engeland is de kerststrijd losgebarsten. Verschillende artiesten zetten alles op alles om tijdens de kerst op de nummer 1 positie van de Britse hitlijst te staan. De Sugababes binden met de nieuwe single "Too Lost In You" de strijd aan met onder andere Atomic Kitten, die met de cover "Ladies Night" een kersthit willen scoren. Maar volgens Sugababe Keisha heeft Atomic Kitten die strijd al verloren omdat het origineel van Kool & The Gang veel beter is.Opvallend is dat bij de Engelse bookmakers geen van de sterren favoriet is. De verwachting is dat tijdens de kerst de onbekende 16-jarige scholiere Erin Rocha met een cover van John Lennon's "Happy Xmas" op nummer 1 van de hitlijst staat.
NL Frans Bauer - Heb Je Even Voor Mij (Mega Top 50)
NL Marco Borsato - Afscheid Nemen Bestaat Niet (Top 40)
BE Black Eyed Peas - Shut Up (Ultratop)
DE Black Eyed Peas - Shut Up (Single Charts Top 30)
UK Michael Andrews feat. Gary Jules - Mad World (top 40)
opvallend aan de uk top 40 : Sugababes komen slechts op 10 binnen, Blue ft Stevie Wonder op 11 ! Atomic Kitten op 8
The Darkness met hun kerstplaat komen binnen op 2
The Idols met een John Lennon cover op 5
vind het maar matige nr 1 hits voor de kerstdagen
quote:Ach, ik vind ze tot dusver allemaal (inclusief de engelse Idols) beter dan Cliff Richard's laatste meesterwerk, Santa's List.
Op maandag 22 december 2003 11:33 schreef Cybart het volgende:
vind het maar matige nr 1 hits voor de kerstdagen
-edit-
Dank je, Sunchaser. Ik had de Cheeky Girls alweer verdrongen, maar die komen nog onder Sir Cliff op mijn lijstje.
-edit-
[Dit bericht is gewijzigd door Litpho op 22-12-2003 12:23]
quote:nee die is best stoer
Op maandag 22 december 2003 12:09 schreef furanku het volgende:
Kan aan mij liggen maar ik vind de Darkness hun kerstplaat gewoon rommel
ben benieuwd hoeveel hits ze scoren
kijkende naar de cheeky girls die ook fout zijn, kan dat wel een jaartje of 2 duren
quote:Wat dact je van The Fast Food Rockers. Die staan ook in de lijst met I LOve Christmas
Op maandag 22 december 2003 12:25 schreef Cybart het volgende:
kijkende naar de cheeky girls die ook fout zijn, kan dat wel een jaartje of 2 duren
quote:ja okay, maar die bestaan pas sinds de zomer (dit is geloof ik pas hun 3de single)
Op maandag 22 december 2003 12:27 schreef SunChaser het volgende:[..]
Wat dact je van The Fast Food Rockers. Die staan ook in de lijst met I LOve Christmas
de cheeky girls hebben al wat singles meer gehad. vorige zomer
Cheeky Song, Cheeky Song (x-kmas remix), Take Your Shoes Off, Hooray, It's A Cheeky Holiday, en nu Cheeky Christmas
quote:het erge is dat ie er waarschijnlijk nog eens zoveel heeft klaarliggen als ie ECHT komt te overlijden....
Op maandag 22 december 2003 12:31 schreef SunChaser het volgende:
Dat Cliff er weer tussenstaat met zijn 180e kerstplaat.
quote:Ik vind dat alleen mensen die Donnie Darko hebben gezien dit een mooie nummer mogen vinden!
Op maandag 22 december 2003 11:33 schreef Cybart het volgende:
UK Michael Andrews feat. Gary Jules - Mad World (top 40)
HAPPY XMAS (WAR IS OVER)
IDOLS
Chart Comments 1wks
quote:Omg
Op maandag 22 december 2003 12:33 schreef SunChaser het volgende:
http://www.dotmusic.com/charts/singles.asp
Nummer 5
HAPPY XMAS (WAR IS OVER)
IDOLS
Chart Comments 1wks
[Dit bericht is gewijzigd door DonStefano op 22-12-2003 12:35]
|