quote:Goh, ZELFS in Jordanië
Op vrijdag 5 december 2003 14:40 schreef Kapoentje het volgende:[..]
Wederom onzin. Ook in moslim-landen, ZELFS in landen als Jordanie, staan kerken en synagogen. En daar is vaak nog minder om te doen dan de moskees hier.
quote:Dat de dame op de reclame-poster mogelijk een bom in haar tasje heeft denk ik...
Op vrijdag 5 december 2003 14:36 schreef Ype het volgende:[..]
En nu? Nu zijn alle allochtonen dus crimineel? Wat is je punt nou precies?
Ik snap de relevantie ook niet zo. Een allochtoon is geen moslim en niet elke moslima draagt een hoofddoekje. Daarbij zal het best zo wezen dat 60 procent van de gedetineerden allochtoon is maar dat wil nog niet zeggen dat het merendeel van de Nederlandse moslims crimineel is.
De vraag is of bepaalde mensen er terecht een probleem mee hebben als er een keertje een dame met een hoofddoekje wordt afgebeeld in een reclame-uiting.
quote:Dan ik ook maar
Op vrijdag 5 december 2003 14:39 schreef gelly het volgende:[..]
Ik ook, wat een idioten.
quote:Ja, en er zijn ook meer Nederlandse meisjes met een hoofddoek?
Op vrijdag 5 december 2003 14:41 schreef the.moderator het volgende:[..]
quote:Wil je zo vriendelijk zijn om te stoppen met dit geneuzel??
Op vrijdag 5 december 2003 14:40 schreef Piet0r het volgende:[..]
De feiten komen hard aan he.
Het is namelijk off-topic .
quote:Nou kijk, vroeger mocht je niks over een buitenlander zeggen omdat je meteen als racist werd bestempeld. Nu kan je geen krant open slaan of je leest "Mokro dit dat, allochtoon dit dat"
Op vrijdag 5 december 2003 14:41 schreef Kapoentje het volgende:[..]
Nee, waarom trek je die conclusie?
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 14:41 schreef Gia het volgende:
Zit die trui niet eigenlijk veel te strak?Moslima's moeten toch hun vrouwelijke vormen verbergen!
Komt zo niet veel van terecht!!
quote:Ik zei dat je eens die plaat voor je kop moest weghalen. Niet alle Turken, Marokkanen en Antillianen zijn moslim.
Op vrijdag 5 december 2003 14:41 schreef Piet0r het volgende:[..]
Moslims = Turken,Antillianen,Marokkanen = veel betrokken bij criminele delicten in Nederland.
quote:Nee kluns:
Op vrijdag 5 december 2003 14:40 schreef Piet0r het volgende:[..]
De feiten komen hard aan he.
quote:Als er aan beide 'kanten' van jouw soort types rondlopen wel ja. Ik blijf hopen dat aan beide kanten de verstandige mensen blijven overheersen.
Op vrijdag 5 december 2003 14:40 schreef JohnDope het volgende:
we zijn het denk ik wel met elkaar eens dat als het zo door gaat dat er over een jaar of 5 a 10 het helemaal fout gaat in nederland.
Maar goed, ik denk dat dit topic wel dicht kan dankzij een paar mensen die niet ontopic kunnen gaan en maar met stokpaardjes blijven komen.
Jammer.
quote:Ja Piet0r anders open je even een topic er over. Ik vind het wel een topicje waard namelijk
Op vrijdag 5 december 2003 14:43 schreef schatje het volgende:[..]
Wil je zo vriendelijk zijn om te stoppen met dit geneuzel??
Het is namelijk off-topic
.
quote:Inderdaad, niets meer dan dat.
Op vrijdag 5 december 2003 14:43 schreef JohnDope het volgende:[..]De media hitst de bevolking op
quote:Als je dit topic doorleest is de ondergang nabij door deze poster...
Op vrijdag 5 december 2003 14:42 schreef Kozzmic het volgende:
De vraag is of bepaalde mensen er terecht een probleem mee hebben als er een keertje een dame met een hoofddoekje wordt afgebeeld in een reclame-uiting.
V.
quote:Nee maar wel veel!
Op vrijdag 5 december 2003 14:43 schreef Angel_of_Dth het volgende:[..]
Ik zei dat je eens die plaat voor je kop moest weghalen. Niet alle Turken, Marokkanen en Antillianen zijn moslim.
quote:dan gebruik je dat maar als reactie op de post van een ander maar niet op die van mij.
Op vrijdag 5 december 2003 14:38 schreef gelly het volgende:[..]
Als je een reclameposter van de HEMA met een vrouw met hoofddoek erop ziet als de overname van Nederland door de Islam ben je idd een islamofoob. En een erge ook.
ik erger me aan de nadruk die de krant eraan besteed, niet aan de reclame vd Hema.
dat er staat, "de moslim rukt op in de reclame" vind ik een domme kop.
Juist op die manier maak je onderscheid.
Ik heb gewoon GEEN ZIN meer om exotisch uitziende Nederlanders als moslims te zien.
Ze zijn Nederlanders (van Turkse, Marokkaanse komaf), houd nu eens op met moslims dit en moslims zo.
Je ontleent verdorie je identiteit toch niet aan je geloof of een geloofsuiting
quote:De media rapporteren de feiten.
Op vrijdag 5 december 2003 14:44 schreef appeltje_eitje het volgende:[..]
Inderdaad, niets meer dan dat.
quote:De moslima bestaat helemaal niet. Nahja, in de hoofden van sommige Nederlanders misschien.
Op vrijdag 5 december 2003 14:41 schreef Gia het volgende:
Zit die trui niet eigenlijk veel te strak?Moslima's moeten toch hun vrouwelijke vormen verbergen!
Komt zo niet veel van terecht!!
quote:Nee jij levert een goede bijdrage aan dit topic.
Op vrijdag 5 december 2003 14:43 schreef schatje het volgende:[..]
Wil je zo vriendelijk zijn om te stoppen met dit geneuzel??
Het is namelijk off-topic
.
quote:Ojee, H/P De Tijd, echt een blad dat overal tegenaan moet trappen wat of 'links' is of 'koninklijk'. En 99% van hun artikelen gaan echt daarover (Volkert kreeg altijd te weinig straf, altijd artikelen over het Koninklijk Huis, ook schoppen tegen het vrouwenbeleid, blablabla). Het is een zeurderig blad, dat echt van het negatieve uitgaat. Ben blij dat die redactie ons land niet bestuurt, anders gaat het toch echt mis met Nederland.
Ruim 60% van de gedetineerden in ons land is allochtoon. (H/P De Tijd)
quote:Juist ja
Op vrijdag 5 december 2003 14:44 schreef JohnDope het volgende:[..]
Ja Piet0r anders open je even een topic er over. Ik vind het wel een topicje waard namelijk
quote:De vraag imo is of die hoofddoek moet worden gepromoot als norm.
Op vrijdag 5 december 2003 14:42 schreef Kozzmic het volgende:De vraag is of bepaalde mensen er terecht een probleem mee hebben als er een keertje een dame met een hoofddoekje wordt afgebeeld in een reclame-uiting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |