abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15175267
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 14:36 schreef Kaensterle het volgende:
Het moet ook niet gekker worden

Over 50 jaar wonen we hier op de Islamitische Laagvlakte, let op m'n woorden!

Neej geloof me zo ver gaat het niet komen, ik zou me leven willen geven omdat te voorkomen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  vrijdag 5 december 2003 @ 14:38:11 #102
31816 thumper
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻlaklaarzen zijn geil
pi_15175276
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 14:34 schreef Piet0r het volgende:
Voor iedere poopiejoopie die me niet wilde geloven; hier de keiharde cijfers. Lees het maar eens lekker na.

Rotterdam (ANP) - Maar 1 procent van de vorig jaar gepakte straatrovers in het centrum van Rotterdam is van Nederlandse afkomst....... De politie hield 223 verdachten aan....

Dus er waren maar 2 blanke straatrovertjes aangehouden? Laat me niet lachen...

[Dit bericht is gewijzigd door thumper op 05-12-2003 14:39]

volvo c30. you wish your honda was this hot.
"If you can't say something nice, don't say nothing at all". This moral is now known by such names as the Thumperian principle, "Thumper's rule" or "Thumper's law".
pi_15175277
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 14:36 schreef gelly het volgende:

[..]

Ja slimpie :
[..]

Nederland is groter dan Rotterdam, en er bestaan meer misdrijven dan straatroof.

Je bent duidelijk een klok-klepel geval, of begrijpend lezen gaat je wat moeilijk af.

En jij wil de waarheid niet horen.
BEAR... FORCE... ONE! HOO HA!
pi_15175279
Ik zag die Hema poster ook. Niet dat ik er vaak kom maar daar zien ze me dus nooit meer.
pi_15175301
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 14:36 schreef Kaensterle het volgende:
Het moet ook niet gekker worden

Over 50 jaar wonen we hier op de Islamitische Laagvlakte, let op m'n woorden!

Oeh, oh joy. Onze reclameborden naar hun grootje
pi_15175303
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 14:36 schreef milagro het volgende:

[..]

haal jij er dan ook niet meteen islamofobie bij.

Als je een reclameposter van de HEMA met een vrouw met hoofddoek erop ziet als de overname van Nederland door de Islam ben je idd een islamofoob. En een erge ook.
  vrijdag 5 december 2003 @ 14:38:51 #107
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_15175305
quote:
Voor iedere poopiejoopie die me niet wilde geloven; hier de keiharde cijfers. Lees het maar eens lekker na.

[..]

Dus als ik je goed begrijp zijn alle allochtonen crimineel omdat wel 99% van de straatroven door allochtonen wordt gepleegd? Juist ja.
Leven kan leiden tot een langzame, pijnlijke dood...
Met dank aan ArmaniMania voor mijn fantastische icoon.
Mobster273: Life's a bitch, zo lang er maar bier bij staat vind ik het best :P
pi_15175310
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 14:37 schreef Piet0r het volgende:

[..]

Omdat deze GAST me niet geloofde, daarom heb ik dat gepost. Je wordt toch nooit gelooft in dit soort discussies, dan maar met feiten aantonen, en dan is het nog niet goed. Hoe grappig hoe links een rondje om het centrum fietst.

quote:
99% procent van de criminele delicten die worden gepleegt in Rotterdam is van NIET-autochtoonse afkomst.
Er zijn nog meer delicten dan straatroven, hoor.
Ik was in zekere zin best een sfeerbepalende user. Ooit. Ergens is het echter misgegaan.
pi_15175315
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 14:29 schreef Tha_Ramsush het volgende:

Het laatste slaat nergens op wat je uitkraamt... mensen met een zwaardere geloofsovertuiging, die dus nog in de oorspronkelijke kleding lopen zijn volgens jou arm en achtergesteld... waarop bazeer je dat??
op helemaal niks, het lijkt misschien zo...
hier heb je niet over nagedacht jongetje!!!

ik heb het nergens over geloofsovertuiging, maar kleding is vaak een goede indicatie van de sociale status, dat heeft dit jongetje heus niet zelf uitgedacht.

maar de keuze van de betreffende kleding is wel degelijk iets dat zeer bewust wordt gedaan door de art-director, en juist het contrast tussen de zwarte hoofddoek en de roze agora trui, het kettinkje is iets dat me doet afvragen wat nu precies de doelgroep is.

het is zeker niet zo dat turken of moslims een eenduidige doelgroep zijn, hierin bevind zich veel onderscheid, zowel regionaal, religieus, qua herkomst of ook op religieus gebied.

Misschien dat het concept voor deze poster eerder gericht was op een 'gewone mensen' aspect, wat bepalend is geweest voor de ietwat ge-anti-stylede uitstraling van de poster (vreemde kleurcontrasten, harde belichting) wat verder losstond van de poster an sich.

maar ik heb het idee dat een vorm van bewuste provocatie wel degelijk een achterliggende reden _kan_ zijn geweest.

"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_15175327
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 14:30 schreef freud het volgende:
Mja, je zegt het al, jouw optiek. Het is dus een probleem omdat JIJ het ervan maakt. Je moest eens weten hoeveel nederlandse omaatjes ik zie rondlopen op de markt met een hoofddoek . Die zijn zeker ook allemaal onderdrukt .
Die omaatjes van jou doen dat om hun haar netjes te houden om er 's avonds bij de bingo op en top uit te zien nadat ze bij de HEMA (Hollandse Eenheids MAatschappij) hun maandelijkse boodschapjes hebben gedaan.

Dank je dat je me Pubertje noemt, toont gelijk aan dat jij een held bent in het beoordelen van mensen .

[Dit bericht is gewijzigd door ODF op 05-12-2003 14:41]

pi_15175334
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 14:37 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Neej geloof me zo ver gaat het niet komen, ik zou me leven willen geven omdat te voorkomen.

Begin maar.
Ik was in zekere zin best een sfeerbepalende user. Ooit. Ergens is het echter misgegaan.
pi_15175342
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 14:37 schreef Verbal het volgende:
Laat maar... ik trek me uit deze 'discussie' terug.

V.

beter idd.

men kan er ook voor kiezen om NIET op bepaalde posts in te gaan.

bepaalde lieden slepen er van alles bij, en anderen reageren daar weer op en blijven dat doen.

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_15175346
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 14:37 schreef Verbal het volgende:
Laat maar... ik trek me uit deze 'discussie' terug.

V.

Ik ook, wat een idioten.
pi_15175350
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 14:38 schreef thumper het volgende:

[..]

Het is waar. Jij bent in de linkse jarentachtig knuffelmentaliteit blijven steken blijkbaar.

Net zoiets als toen er 10 jaar terug van scholen meldingen kwamen dat Antillianen zo slecht Nederlands spraken.

Reactie van links: Dat kan niet, want op de Antillen spreken ze Nederlands

BEAR... FORCE... ONE! HOO HA!
pi_15175359
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 14:36 schreef gelly het volgende:

[..]

Ja slimpie :
[..]

Nederland is groter dan Rotterdam, en er bestaan meer misdrijven dan straatroof.

Je bent duidelijk een klok-klepel geval, of begrijpend lezen gaat je wat moeilijk af.

Jij bent echt een geval apart, je leest er gewoon overheen he, je wilt het gewoon niet inzien. Hopelijk komt het ooit nog goed. Bij elke discussie moet hij de allochtoontjes weer beschermen. Ziek figuur..
pi_15175361
quote:

[..]

moet je is een kerk bouwen in een moslim land, wedde dat die kerk binnen een dag met de grond gelijk is gemaakt.

Wederom onzin. Ook in moslim-landen, ZELFS in landen als Jordanie, staan kerken en synagogen. En daar is vaak nog minder om te doen dan de moskees hier.
pi_15175363
we zijn het denk ik wel met elkaar eens dat als het zo door gaat dat er over een jaar of 5 a 10 het helemaal fout gaat in nederland.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  vrijdag 5 december 2003 @ 14:40:19 #118
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_15175369
quote:
Allemaal leuk ende aardig.
Maar waar staat nou hoeveel van die mensen moslim zijn? Want daar ging het je daarnet nog om.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_15175383
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 14:38 schreef thumper het volgende:

[..]

De feiten komen hard aan he.
pi_15175384
quote:

moet je is een kerk bouwen in een moslim land, wedde dat die kerk binnen een dag met de grond gelijk is gemaakt.

Over islamfobie gesproken .
Waar ligt de grens tussen fobie en haat ?

pi_15175420
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 14:40 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Over islamfobie gesproken .
Waar ligt de grens tussen fobie en haat ?

fobie is een vorm van haat vind ik.
pi_15175424
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 14:40 schreef JohnDope het volgende:
we zijn het denk ik wel met elkaar eens dat als het zo door gaat dat er over een jaar of 5 a 10 het helemaal fout gaat in nederland.
Nee, waarom trek je die conclusie?
  vrijdag 5 december 2003 @ 14:41:38 #123
21607 the.moderator
Schapen neuken doe je zo!
pi_15175427
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 14:33 schreef milagro het volgende:

... Er zijn veel meer exotische meisjes zonder hoofddoek.

Dyab Abou Jahjah was van 1988 tot 1991 Hezbollah-strijder in Libanon en is nu opgeklommen tot AEL pooier van Allah ...
  vrijdag 5 december 2003 @ 14:41:45 #124
3542 Gia
User under construction
pi_15175430
Zit die trui niet eigenlijk veel te strak?

Moslima's moeten toch hun vrouwelijke vormen verbergen!

Komt zo niet veel van terecht!!

pi_15175438
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 14:40 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Allemaal leuk ende aardig.
Maar waar staat nou hoeveel van die mensen moslim zijn? Want daar ging het je daarnet nog om.

Moslims = Turken,Antillianen,Marokkanen = veel betrokken bij criminele delicten in Nederland.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')