Twee geloven op een kussen, daar slaapt de duivel tussen
quote:Anders ga jij de krant eens lezen, in 2023 is 1/3de van de JEUGD allochtoon. 99% procent van de criminele delicten die worden gepleegt in Rotterdam is van NIET-autochtoonse afkomst.
Op vrijdag 5 december 2003 14:21 schreef HeyFreak het volgende:[..]
Sterker nog, die 'turk' sprak frans. da's knak!
Sommige mensen zijn zo overdreven bang voor moslims, en ik snap niet waar ze dat weg halen. Er zijn al moslims sinds eind jaren '60 in nederland en we leven toch nog steeds niet volgens de sharia, en dat zal ook nooit gebeuren.
Mensen die denken dat moslims de meerderheid gaan vormen binnen 10 jaar mogen zich nog wel even aan hun hoofd krabben want het slaat helemaal nergens op.
Sluit je maar lekker op in je eigen wereldje en stoot maar alles af wat jou vreemd is.
Nu kan je wel achterlijk dat woordje 'bang' er steeds bij betrekken, maar de feiten liegen er niet om.
quote:Wat een onzin. Zelfs met de meest 'optimistische' prognoses voor het aantal moslims zul je niet aan een overheersing komen. Daarbij ga je er vanuit dat 'de moslims' één grote homogene groep vormen, wat nauwelijks het geval is, en stap je gemakshalve over de verwestering die plaatsvindt.
Op vrijdag 5 december 2003 14:15 schreef Piet0r het volgende:[..]
Omdat ze over tientallen jaren onze cultuur zullen overheersen, ben je achterlijk ofzo? Doe die oogjes eens open.
Trouwens, wil je integratie dan kun je naar mijn mening de groep moslims beter een volwaardige plek geven binnen de Nederlandse maatschappij, in plaats van elke geloofsuiting onderdrukken en 'de moslim' als iets minderwaardigs beschouwen. Door polarisatie zul je mensen juist radicaliseren, dan wordt het een soort van self-fulfilling prophecy dus.
quote:In de randstad zal dat wel het geval zijn, maar goed.
Sommige mensen zijn zo overdreven bang voor moslims, en ik snap niet waar ze dat weg halen. Er zijn al moslims sinds eind jaren '60 in nederland en we leven toch nog steeds niet volgens de sharia, en dat zal ook nooit gebeuren.
Mensen die denken dat moslims de meerderheid gaan vormen binnen 10 jaar mogen zich nog wel even aan hun hoofd krabben want het slaat helemaal nergens op.
Sluit je maar lekker op in je eigen wereldje en stoot maar alles af wat jou vreemd is.
Nederlanders zijn Nederlander, wit zwart, lichtbruin, geel.
Het zo leuker zijn als de Hema iedere week met een andere poster komen, a la Benneton...maar om nu zo doelbewust 1 specifieke groep te gaan promoten..beetje raar als dat idd de insteek is.
quote:en homo's
Op vrijdag 5 december 2003 14:26 schreef gelly het volgende:
Wat een drukte om niksMogen negers ook niet meer als reclamefigurant fungeren ?
quote:En dit mag je even staven, want hier geloof ik geen barst van.
Op vrijdag 5 december 2003 14:25 schreef Piet0r het volgende:99% procent
quote:Natuurlijk, als 2 idioten iets roepen heb je waterdichte bewijsvoering!
Op vrijdag 5 december 2003 14:16 schreef Ype het volgende:[..]
Waarmee mijn punt meteen bewezen wordt.
quote:Je trekt de "feiten" nogal uit z'n verband.
Op vrijdag 5 december 2003 14:25 schreef Piet0r het volgende:[..]
afkomst.
maar de feiten liegen er niet om.
Let op :
99% van alle misdrijven wordt door autochtonen gepleegd.
[Dit bericht is gewijzigd door Piet0r op 05-12-2003 14:30]
quote:Wat er in 2023 eventueel gaat gebeuren heeft werkelijk helemaal niets met feiten te maken.
Op vrijdag 5 december 2003 14:25 schreef Piet0r het volgende:
Anders ga jij de krant eens lezen, in 2023 is 1/3de van de JEUGD allochtoon. 99% procent van de criminele delicten die worden gepleegt in Rotterdam is van NIET-autochtoonse afkomst.Nu kan je wel achterlijk dat woordje 'bang' er steeds bij betrekken, maar de feiten liegen er niet om.
quote:Het laatste slaat nergens op wat je uitkraamt... mensen met een zwaardere geloofsovertuiging, die dus nog in de oorspronkelijke kleding lopen zijn volgens jou arm en achtergesteld... waarop bazeer je dat??
Op vrijdag 5 december 2003 14:23 schreef RM-rf het volgende:
Of dit werkelijk een advertentie is die gericht is op Turkse vrouwen zelf, ik betwijfel het, het ziet er een beetje shabby uit, de interesssante doelgroep van jonge turkse meisjes ziet er een stuk beter gekleed uit, terwijl de armere en sociaal meer achtergestelde doelgroep toch eerder bij de Zeeman zal inkopen.
quote:Welke feiten? Dat ze zo goed zijn geintegreerd dat ze zelfs onze criminaliteit hebben overgenomen? Jij leest iets, neemt dat aan, vertelt dat gelezene vervolgens weer door als zijnde jouw zogenaamde mening en nergens in dat proces denk je er zelf over na.
Anders ga jij de krant eens lezen, in 2023 is 1/3de van de JEUGD allochtoon. 99% procent van de criminele delicten die worden gepleegt in Rotterdam is van NIET-autochtoonse afkomst.
Nu kan je wel achterlijk dat woordje 'bang' er steeds bij betrekken, maar de feiten liegen er niet om.
quote:Doen ze idd al , net als overe allochtonen maar goed, kijk eens in soaps bijvoorbeeld.
Op vrijdag 5 december 2003 14:26 schreef gelly het volgende:
Wat een drukte om niksMogen negers ook niet meer als reclamefigurant fungeren ?
Ik vind het dom om dit eruit te pikken als zijnde een unicum, iets nieuws, dat te benadrukken en dan helemaal als men over "DE moslim" spreekt.
DE moslim draagt geen hoofddoek.
quote:Je gelooft het ook nog he, wat je zegt...
Anders ga jij de krant eens lezen, in 2023 is 1/3de van de JEUGD allochtoon. 99% procent van de criminele delicten die worden gepleegt in Rotterdam is van NIET-autochtoonse afkomst.
Maar je haalt hier 'allochtoon' en 'moslim' door elkeer
quote:Dat doen ze toch ook niet
Op vrijdag 5 december 2003 14:26 schreef milagro het volgende:[..]
maar om nu zo doelbewust 1 specifieke groep te gaan promoten..beetje raar als dat idd de insteek is.
De ophef omtrent deze reclame getuigt weer van een lekker stuk islamofobie.
quote:Denk ook niet dat er veel moslims zijn die volgens de Sharia willen leven en ook nu volgens de Sharia leven. Die wetgeving houdt alleen stand op plekken waar een dictator het voor het zeggen heeft. Het is gewoon allemaal opgeblazen deels doordat het slecht gaat met jongeren in Amsterdam en dat ze zichtbare criminele activiteiten ontplooien en deels door de aanslagen. De ruk naar rechts is gewoon een geschenk aan de fundamentalisten want die hebben er weer een excuus bij om zieltjes te winnen.
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 14:10 schreef ODF het volgende:[..]
En dat is het ook, ik weet niet waar jij je ogen nog meer voor sluit. Jij loopt waarschijnlijk ook door als er iemand op straat in elkaar getrapt wordT.
quote:Mja, je zegt het al, jouw optiek. Het is dus een probleem omdat JIJ het ervan maakt. Je moest eens weten hoeveel nederlandse omaatjes ik zie rondlopen op de markt met een hoofddoek
Het gebruiken van allochtonen in de reclame vind ik geen enkel probleem, maar zo'n hoofddoek heeft een te negatieve bijsmaak in mijn optiek.
quote:Nee, deze moslim toevallig wel. Who cares.
Op vrijdag 5 december 2003 14:30 schreef milagro het volgende:[..]
DE moslim draagt geen hoofddoek.
quote:Zo werden meisjes op klompen in Duitsland ook gepromoot als typische Nederlandse (kaas)meisjes.
Op vrijdag 5 december 2003 14:20 schreef milagro het volgende:
Ik vind het een beetje vreemd dat een meisje met hoofddoek als stereotyp wordt gebruikt voor de moslima.
Het gros van de moslima's draagt geen hoofddoek.Nederlanders zijn Nederlanders, en ik vind het larie om, verhuld in een reclame van een product, een groep te gaan promoten op deze wijze, althans zo lijkt de insteek.
Maar dat had nog erger gekund...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |