quote:Appels ... peren.
Op vrijdag 5 december 2003 15:07 schreef JohnDope het volgende:[..]
Ja over het algemeen wil men liever geen hoofddeksels zien, of dat nou een petje is of een hoofddoek. Maarja als je met een hoofddoek op je werk of op school mag verschijnen dan mag je ook een legerhelm opzetten, maar dan zal je wel weer scheve gezichten krijgen.
quote:Wat jammer, anders had ik kunnen zeggen dat veel jonge meisje vaak wachten tot ze getrouwd zijn, of gewoon wachten 'tot ze ouder zijn' voor ze een hoofddoek dragen.
Op vrijdag 5 december 2003 15:06 schreef thumper het volgende:[..]
Ik ben 29 (negenentwintig)
Alle moslimvrouwen die ik ken hébben al een goede toekomst! Heeft geen moer met hun cultuur te maken!
quote:Alle mensen die naar de Hema gaan zijn pauper
Op vrijdag 5 december 2003 15:01 schreef JohnDope het volgende:[..]
pauper.
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 15:07 schreef JohnDope het volgende:[..]
Ja over het algemeen wil men liever geen hoofddeksels zien, of dat nou een petje is of een hoofddoek. Maarja als je met een hoofddoek op je werk of op school mag verschijnen dan mag je ook een legerhelm opzetten, maar dan zal je wel weer scheve gezichten krijgen.
Wat denk je dan van een bivakmuts, je mag niet in nederland rondlopen met zo`n ding op je melis, maar een vrouw mag wel in een burka rond lopen, waar misschien ook nog eens een machinegeweer verborgen onder kan zitten.
Nou als ik een overvaller geweest zou zijn dan zou ik mooi een burka aantrekken.
En net als je denkt dat het dieptepunt bereikt is, gaat er weer 1 zitten zaniken over zogenaamde ongelijkheid.
quote:Ach, wat is normaal...
Op vrijdag 5 december 2003 15:08 schreef Kozzmic het volgende:Een politieke partij wil al gaan folders gaan uitdelen tegen de HEMA. Hun goed recht, maar is dat normaal?
V.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |