abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15183344
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 19:26 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Aan hasj kun je alleen psychisch verslaaft raken, dat je zin hebt om stoned te worden, de nicotine in een sigaret heeft ook een lichamelijk verslavende werking

Ik had ook al zon vermoeden! Hmpfz toch maar eens aan de Hasj
Names are so cliché
pi_15183395
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 19:29 schreef SuUz2ko het volgende:

[..]

Ik had ook al zon vermoeden! Hmpfz toch maar eens aan de Hasj

goed idee

Suuz, waarom heb jij van die rode ogen?

Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_15183413
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 19:31 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

goed idee

Suuz, waarom heb jij van die rode ogen?

Names are so cliché
pi_15183443
Zal het erg zijn als je het een keer gaat proberen..
Names are so cliché
pi_15183471
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 19:32 schreef SuUz2ko het volgende:
ik zal het niet zo erg vinden hoor, maar je ouders?
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_15183532
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 19:34 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

ik zal het niet zo erg vinden hoor, maar je ouders?

nee, dat bedoel ik niet, zou je er erge bijwerkingen van krijgen.. Nouja mijn ouders staan denk ik niet te springen als ik dat doe..niet dat ik het van plan ben ofzo..
Names are so cliché
pi_15183751
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 19:36 schreef SuUz2ko het volgende:

[..]

nee, dat bedoel ik niet, zou je er erge bijwerkingen van krijgen.. Nouja mijn ouders staan denk ik niet te springen als ik dat doe..niet dat ik het van plan ben ofzo..

Afgezien van de groene blaadjes uit je neus, de doorlopende kwijl en korte-termijn geheugen verlies zullen er niet veel bijwerkingen zijn nee

Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_15183825
quote:

[..]

Als jij t doet Suuz, doe ik t!
Lijkt me echt vaag, ik zou t mss oooooooit willen proberen.
Van m'n ouders zou ik t denk ik wel één keertje mogen proberen, zolang ik t maar niet te vaak doe.

Maar dan wil ik wel ff goed weten wat allemaal wel en niet snel verslavend is en wat wel en niet schadelijke gevolgen heeft...
Jahaa, helemaal voorbereid...

Neh... vaag.

pi_15183959
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 19:46 schreef GetYourFreakOn het volgende:

[..]

Van m'n ouders zou ik t denk ik wel één keertje mogen proberen, zolang ik t maar niet te vaak doe.

Maar dan wil ik wel ff goed weten wat allemaal wel en niet snel verslavend is en wat wel en niet schadelijke gevolgen heeft...

Neh... vaag.

Je moet alles ten minste 1 keer in je leven proberen

Zo speciaal is het niet hoor

Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_15184035
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 19:50 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Je moet alles ten minste 1 keer in je leven proberen

Zo speciaal is het niet hoor

Idd, dus t gebeurt vast nog wel es....
pi_15184086
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 19:52 schreef GetYourFreakOn het volgende:

[..]

Idd, dus t gebeurt vast nog wel es....

Sinterklaastijd

Veel plezier allen, kom straks wel vertellen wat ik allemaal van de Goedheiligman heb gekregen

Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_15184090
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 19:54 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Sinterklaastijd

Veel plezier allen, kom straks wel vertellen wat ik allemaal van de Goedheiligman heb gekregen

Veel Plezier!!!
pi_15184163
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 19:08 schreef SuUz2ko het volgende:
Holah!

Ben er weer! Jaja ik heb die anderhalf uur maar goed volgehouden!

Als je hasj rookt (whatever) is dat ook zeer verslavend Net zoals een gewone sigaret? misschien een hele domme vraag... maar reken me er niet op af..

dan zou ik nou al lang verslaafd zijn joh is dus niet verslavend.. maar er zit in een bats natuurlijk ook nicotine tenminste in mijn batsjes zit altijd sjak door anders brand het niet goed enzo
pi_15184281
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 19:32 schreef SuUz2ko het volgende:
nah het is niet heel erg gezond daarom doe ik het ook niet zo vaak... maar proberen kan atlijd natuurlijk... ken erg veel gastuh die het doen enzo en ook wel een aantel die aan de hard-drugs zitten zoals paddo's en ander vage kruiden, maar daar begin ik dus echt NIET! aan..
quote:

[..]

mijn ouders kunnen het beter maar ook niet weten... rare bijwerkingen ehmmm jah dat valt wel mee hoor je word er erg vrolijk van en gaat allemaal rare dingen verzinnen, kan ook een enorme lag kick krijgen je korte termijn geheugen is wel heel erg slecht na een blowtjuh ... vooraal de 1e keer en als je het niet zo vaak doet zoals mij dan word je er snel KNEITER!!!!
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 19:46 schreef GetYourFreakOn het volgende:

[..]

Neh... vaag.

ajah ik kwam eraan omdat ik vorich jaar bij Jo in de klas zat erg toffe gast nog steets goeie vrienduh

maar heel erg schadelijk is het niet, als je het maar niet te vaak doet, wel als je het heel veel doet en dat kost ook veeeeeeeeeeeel geld

pi_15184370
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 19:54 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Ik heb een nieuwe fiets helm gekregen, chocelade letter, murry (wax), dvd van Bert Visscher, dvd van Jiskefet (debiteuren en crediteuren) en guiness world record 2004... owjaah en het net uigekoomde album van The Offspring, Splinter, Limited Edition met bonus dvd enzo
pi_15184565
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 18:51 schreef GetYourFreakOn het volgende:

[..]

Kees? geSellig?? SinterklaaZ??? Je gaat je toch niet tot dié niveau verlagen??

Ik was Rick aan het imiteren met z'n Sinterklaaz, maar ik zal het niet meer doen
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_15184618
Mijn indrukwekkende lijstje:

Wetenschappelijke scheurkalender, PCM (computerblad), abbonement op de Natuurwetenschap & Techniek, Casper & Hobbes (luxe uitvoering) en een chocoladeletter

Ach ja, ze waren al blij dat ze iets konden vinden.

- Beverly Sills
pi_15184648
Ohja, hasj/weed is wel degelijk schadelijk en ongezond. Maar als puber moet je je natuurlijk afzetten tegen de maatschappij en ga je 'stoute' dingen doen. Dus ga vooral je gang!

Heroine, paddo's, lsd ook allemaal errug stoer!

- Beverly Sills
pi_15184677
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 20:02 schreef MAX_crazy het volgende:

nah het is niet heel erg gezond daarom doe ik het ook niet zo vaak... maar proberen kan atlijd natuurlijk... ken erg veel gastuh die het doen enzo en ook wel een aantel die aan de hard-drugs zitten zoals paddo's en ander vage kruiden, maar daar begin ik dus echt NIET! aan..
>> Wat is eigenlijk t beste/minst schadelijke die je kunt gebruiken?

mijn ouders kunnen het beter maar ook niet weten... rare bijwerkingen ehmmm jah dat valt wel mee hoor je word er erg vrolijk van en gaat allemaal rare dingen verzinnen, kan ook een enorme lag kick krijgen je korte termijn geheugen is wel heel erg slecht na een blowtjuh ... vooraal de 1e keer en als je het niet zo vaak doet zoals mij dan word je er snel KNEITER!!!!

ajah ik kwam eraan omdat ik vorich jaar bij Jo in de klas zat erg toffe gast nog steets goeie vrienduh
>> Wie is Jo??

maar heel erg schadelijk is het niet, als je het maar niet te vaak doet, wel als je het heel veel doet en dat kost ook veeeeeeeeeeeel geld
>> idd, hoeveel kost nou zoiets?

pi_15184736
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 20:20 schreef GetYourFreakOn het volgende:

>> Wat is eigenlijk t beste/minst schadelijke die je kunt gebruiken?

Heroine, d0h
quote:
>> Wie is Jo??
Jonathan Knippenberg
quote:
>> idd, hoeveel kost nou zoiets?
Heroïne is 60 euro voor een paar gram, maar dan kan je wel mooi dik 10 lijntjes van snuiven

Dus veel plezier

Voor degenen die deze post niet begrijpen:
Heroïne is juist één van de meest schadelijke drugs en ook heel erg verslavend. Bovendien is het ook nog erg duur en heel slecht. Het is ook geen partydrug. Valt dan ook samen met coke, lsd, xtc, etc. onder de harddrugs. Als je al zo stom bent drugs te willen gaan gebruiken, begin dan met softdrugs zoals hasj en weed.

[Dit bericht is gewijzigd door Pizza_Shooter op 05-12-2003 20:56]

- Beverly Sills
pi_15184789
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 20:22 schreef Pizza_Shooter het volgende:

[..]

Heroine, d0h
[..]

Joël
[..]

Heroïne is 60 euro voor een paar gram, maar dan kan je wel mooi dik 10 lijntjes van snuiven

Dus veel plezier

KNEITER YOW!
pi_15184850
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 20:19 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Ohja, hasj/weed is wel degelijk schadelijk en ongezond. Maar als puber moet je je natuurlijk afzetten tegen de maatschappij en ga je 'stoute' dingen doen. Dus ga vooral je gang!

Goed plan! Ik word "stout"! Mwuahaahah
pi_15184965
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 20:27 schreef GetYourFreakOn het volgende:

[..]

Net wat voor jou.
- Beverly Sills
pi_15185249
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 20:19 schreef Pizza_Shooter het volgende:

dat vind ik dom!
pi_15185282
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 20:27 schreef GetYourFreakOn het volgende:

[..]

Ik ohooook!

Het was maar een vraagje hoor. Kees, jij doet stoutere dingen!

Names are so cliché
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')