abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 december 2003 @ 12:13:11 #201
60646 Jereon
Ik denk dat ik bestond...
pi_15424647
Breuls zijn dag niet vandaag, misschien met het verkeerde been uit bed gestapt?

draadloze muis...

Ik besta, of dacht ik dat maar?
  Admin maandag 15 december 2003 @ 12:17:07 #202
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_15424767
quote:
Op maandag 15 december 2003 12:13 schreef Jereon het volgende:
Breuls zijn dag niet vandaag, misschien met het verkeerde been uit bed gestapt?

draadloze muis...

Geen van beide. Ik doe een Rondje Onzin. That's all.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 15 december 2003 @ 12:21:57 #203
60646 Jereon
pi_15424911
quote:
Op maandag 15 december 2003 12:17 schreef Breuls het volgende:

[..]

Geen van beide. Ik doe een Rondje Onzin. That's all.

Vandaar dat "leuke" topic dat jij opende...

zoals ik daar ook al opperde:
Gooi daar ook een slotje op dan, want dat is ook niet leuk.... uiterst slecht zelfs...
  Admin maandag 15 december 2003 @ 12:22:41 #204
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_15424930
Ik open geen leuke topics. Dat had je kunnen weten.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 15 december 2003 @ 12:25:03 #205
60646 Jereon
pi_15424997
quote:
Op maandag 15 december 2003 12:22 schreef Breuls het volgende:
Ik open geen leuke topics. Dat had je kunnen weten.
Ach schiet toch op....
prettige kerst iig....
pi_15430145
Ik wil bij deze klagen over die gemene pjederdy en jogy. Ze sluiten de topics van mij en mijn vriendje Biggs zonder een goede reden. Even kijken in het lijstje.....

Wat mag er dan niet?

• Topics met alleen een smiley als first post.
  • Topics met als topictitel "Ik ga..." en met een first post "Spruitjes eten".
  • Poll-topics. Het is prima om een poll in een reeds lopend topic te plaatsen, maar een topic met alleen een poll zal op slot gaan.
  • Fotos van en URL's naar ranzigheden.
  • Persoonlijke aanvallen en beledigingen, bash-topics.
  • Lemmingen, ofwel het kopiëren van een bestaand topic en het veranderen van één letter of woord.
  • Het opeenvolgend plaatsen van smileys in een topic.
  • Postopkrik posts (het plaatsen van een nutteloze reactie om er weer een post bij te krijgen).
  • ICQ / MAIL / MSN / IRC-topics (Eej gare deurknop, kom je eten?)
  • User-icon topics. Deze gaan in principe meteen dicht.
  • Bier! posts of topics van gelijke strekking.
  • Veel topics openen in korte tijd (het welbekende spammen), met als gevolg een

Staat er niet bij. Waarom zijn jullie van die gemene knullen?

pi_15430248
quote:
Op maandag 15 december 2003 15:49 schreef Wedge het volgende:
Ik wil bij deze klagen over die gemene pjederdy en jogy. Ze sluiten de topics van mij en mijn vriendje Biggs zonder een goede reden. Even kijken in het lijstje.....

Wat mag er dan niet?

• Topics met alleen een smiley als first post.
  • Topics met als topictitel "Ik ga..." en met een first post "Spruitjes eten".
  • Poll-topics. Het is prima om een poll in een reeds lopend topic te plaatsen, maar een topic met alleen een poll zal op slot gaan.
  • Fotos van en URL's naar ranzigheden.
  • Persoonlijke aanvallen en beledigingen, bash-topics.
  • Lemmingen, ofwel het kopiëren van een bestaand topic en het veranderen van één letter of woord.
  • Het opeenvolgend plaatsen van smileys in een topic.
  • Postopkrik posts (het plaatsen van een nutteloze reactie om er weer een post bij te krijgen).
  • ICQ / MAIL / MSN / IRC-topics (Eej gare deurknop, kom je eten?)
  • User-icon topics. Deze gaan in principe meteen dicht.
  • Bier! posts of topics van gelijke strekking.

Goed punt onzin mag toch in onzin.....
Alle topics worden gewoon zonder pardon dichtgegooid zonder goede reden..
  maandag 15 december 2003 @ 15:55:04 #208
76173 bramos-elvis
FC Eindhoven 1909-2009
pi_15430317
Juist jongens, FOK is te streng!
Jullie topics zijn goed voor me humeur, open houwe
Accept you're dead and start living
pi_15430494
quote:
Op zondag 14 december 2003 18:04 schreef Pjederdy het volgende:
Lees de FAQ van ONZIN anders even, dan zie je dat onzin niet voor onzinnigheid staat maar voor humor. Probeer dat op zijn minst in je topic te verwerken, iets waar andere users leuk op kunnen reageren enzo. Anders blijven je topics dichtgaan.
pi_15430496
Ff een paar voorbeelden van onterecht gesloten topics:
Troep in eten
Kriebels
Post hier sex plaatjes
pi_15430553
quote:
Op maandag 15 december 2003 16:02 schreef Pjederdy het volgende:

Lees de FAQ van ONZIN anders even, dan zie je dat onzin niet voor onzinnigheid staat maar voor humor. Probeer dat op zijn minst in je topic te verwerken, iets waar andere users leuk op kunnen reageren enzo. Anders blijven je topics dichtgaan.

Humor genoeg knul:
quote:
Op maandag 15 december 2003 15:55 schreef bramos-elvis het volgende:
Juist jongens, FOK is te streng!
Jullie topics zijn goed voor me humeur, open houwe
En we hebben ook genoeg reacties. Jullie zijn gemene kerels!
  maandag 15 december 2003 @ 16:09:49 #212
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_15430660
quote:
Op maandag 15 december 2003 15:49 schreef Wedge het volgende:

Wat mag er dan niet?

Laatste punt, dat was em nou. .

En ze moeten wel grappig blijven, naakt door het huis lopen was okay, die andere gingen gewoon nergens over.

Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_15430728
quote:
Op maandag 15 december 2003 16:09 schreef jogy het volgende:

[..]

En ze moeten wel grappig blijven, naakt door het huis lopen was okay, die andere gingen gewoon nergens over.

Hmmm het waren er maar twee of drie vandaag. De rest waren topics van vorige dagen. Een of andere idioot zat die topics te kicken.
pi_15430856
quote:
Op maandag 15 december 2003 16:09 schreef jogy het volgende:

[..]

Idd, iemand liep ze te kicken, ik en mijn vriendje spammen niet hoor. Maar Jogie als jij ze nou niet leuk vindt, hoef je niet zo te generaliseren meneer. Dat is niet lief. Die andere knulletjes vinden ze wel leuk. Puh!
pi_15430999
quote:
Op maandag 15 december 2003 16:17 schreef Wedge het volgende:

[..]

Idd, iemand liep ze te kicken, ik en mijn vriendje spammen niet hoor. Maar Jogie als jij ze nou niet leuk vindt, hoef je niet zo te generaliseren meneer. Dat is niet lief. Die andere knulletjes vinden ze wel leuk. Puh!

Dit knulletje vindt ze ook geen ruk aan, en helaas hebben deze twee knulletjes alletwee een slotknop.
Verder is jullie 'tweespan' wel erg obvious hoor.
  maandag 15 december 2003 @ 16:22:57 #216
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_15431003
quote:
Op maandag 15 december 2003 16:12 schreef Biggs het volgende:

[..]

Hmmm het waren er maar twee of drie vandaag. De rest waren topics van vorige dagen. Een of andere idioot zat die topics te kicken.

Das weer minder, maar dan moet je bij de topickicker zijn, niet bij de Modjes, en de topics die we gesloten hebben waren echt van die 'heb jij dat ook meegemaakt?' topics, daar kan je weinig meer mee dan 'ja, dat heb ik ook gehad', naja. dat is dan leuk denk ik bij mezelf, en nu? ..

Kijk maar naar de topics die we open hebben gehouden, die hebben wel wat .

Vrijheid
  maandag 15 december 2003 @ 16:23:35 #217
60646 Jereon
pi_15431017
Wen er maar vast aan...

De mods maken uit wat leuk is en wat niet.
De admins kunnen er ook wat van.

Ze hebben waarschijnlijk een cursus gevolgt en weten nu wat men leuk vind en wat men niet leuk vind. Ze gaan voor het grote publiek, dus alleen humorloze topics blijven vrijwel altijd open en topics die juist humor bevatten worden gesloten...

het cursusinstituut waar zij de betreffende cursus hebben gevolgd heeft gefaald....

pi_15431028
quote:
Op maandag 15 december 2003 16:22 schreef Pjederdy het volgende:

[..]

Dit knulletje vindt ze ook geen ruk aan, en helaas hebben deze twee knulletjes alletwee een slotknop.
Verder is jullie 'tweespan' wel erg obvious hoor.

Je hebt teveel macht hier....
Tweespan??? Welke tweespan???
pi_15431107
quote:
Op maandag 15 december 2003 16:23 schreef Jereon het volgende:
[blablabla]
Jouw input werd niet gevraagd en is derhalve geheel overbodig.
  maandag 15 december 2003 @ 16:31:09 #220
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_15431223
quote:
Op maandag 15 december 2003 16:23 schreef Jereon het volgende:
het cursusinstituut waar zij de betreffende cursus hebben gevolgd heeft gefaald....

Grmpf, het is niet dat wij zoveel slotjes kunnen zetten hoor, het is eerder dat heel veel users denken dat 'wow het regent buiten'of 'ik heb vandaag mijn teen gestoten aan een stoelpoot, deed echt vet pijn joh! Hebben jullie dat ook weleens gehad?' topics openen die op niets dan slowchat en bagger uitlopen. It's a dirty job, maar moet je maar eens kijken als er geen moderators online zijn, dan beginnen de users ( terecht ) te klagen dat het onder loopt met bagger en dan is dit subforum binnen de kortste keren verkloot.

Dus ja, de modjes houden een oogje in het zeil, sluiten erg veel topics en zijn streng, maar alleen omdat ze dat moeten zijn, ik zou helemaal gelukkig zijn als ik zonder slotjes te zetten hier kon rondhangen, maar dat is niet aan mij jammer genoeg .

Vrijheid
pi_15431283
quote:
Op maandag 15 december 2003 16:31 schreef jogy het volgende:

[..]

Grmpf, het is niet dat wij zoveel slotjes kunnen zetten hoor, het is eerder dat heel veel users denken dat 'wow het regent buiten'of 'ik heb vandaag mijn teen gestoten aan een stoelpoot, deed echt vet pijn joh! Hebben jullie dat ook weleens gehad?' topics openen die op niets dan slowchat en bagger uitlopen. It's a dirty job, maar moet je maar eens kijken als er geen moderators online zijn, dan beginnen de users ( terecht ) te klagen dat het onder loopt met bagger en dan is dit subforum binnen de kortste keren verkloot.

Dus ja, de modjes houden een oogje in het zeil, sluiten erg veel topics en zijn streng, maar alleen omdat ze dat moeten zijn, ik zou helemaal gelukkig zijn als ik zonder slotjes te zetten hier kon rondhangen, maar dat is niet aan mij jammer genoeg .

Dat zeg ik .
  maandag 15 december 2003 @ 16:34:40 #222
60646 Jereon
pi_15431320
quote:
Op maandag 15 december 2003 16:27 schreef Pjederdy het volgende:

[..]

Jouw input werd niet gevraagd en is derhalve geheel overbodig.

Mijn input borduurt deels verder op mijn eerdere inbreng in dit topic...
helaas dus niet geheel overbodig....

@Jogy:
Ik weet dat de mods nodig zijn anders loopt het hier waarschijnlijk inderdaad over van de troep. Echter zijn de mods, en vandaag in mijn geval een admin, soms een beetje te snel met het sluiten van een topic...

pi_15431380
quote:
Op maandag 15 december 2003 16:34 schreef Jereon het volgende:

[..]

@Jogy:
Ik weet dat de mods nodig zijn anders loopt het hier waarschijnlijk inderdaad over van de troep. Echter zijn de mods, en vandaag in mijn geval een admin, soms een beetje te snel met het sluiten van een topic...

Al de 2de persoon naast ons die erover klaagt.
pi_15431407
quote:
Op maandag 15 december 2003 16:34 schreef Jereon het volgende:

[..]

@Jogy:

Precies. Waarom zou het door mijn topics een zooitje worden??? helemaal niks mis met die topics en de humor. Jullie moeten eerst maar eens afwachten hoe er op zo'n topic gereageerd wordt en dan conclusies trekken.
pi_15431480
Anyway, dit is de manier waarop we hier in ONZ modden. Je kunt het er mee eens zijn of niet. Ik ga er in ieder geval geen ellenlange discussies over aan. Mocht er behoefte aan zijn, dan kan er een apart topic worden geopend (de nummering ligt op dit moment geloof ik bij nr. 3547).
Hier in dit topic zijn we er over uitgeluld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')