quote:Ok
Op donderdag 11 december 2003 01:42 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Duh, dat jij geen baggeraar bent dat weet ik ook wel
.
Maar om nou speciaal topics te gaan openen omdat je hier een vrag steld is wel typisch een eigenschap van een baggeraar.
En klik eens op mijn naam, dan zie je waarom ik in mijn sluitposts niet meer al te vriendelijk ben (het was nl slot nr. 153.664.485 ongeveer).
quote:Zeg, heb jij een handleiding over jezelf? Zodat wij, gebruikers, ons aan jou vreemde regeltjes kunnen houden bij het posten? Zodat wij, gebruikers, een beetje kunnen genieten van ONZ? Zonder dat een zestien(?) jarige ons elke keer eruit knikkert, omdat deze zestien(?) jarige nog niet een geheel gevoel voor humor/onzin heeft ontwikkeld? Jij maakt misbruik van de macht die jou gegeven is, ik vind dat misselijk makend en kinderachtig. Jij legt anderen jou gevoel voor humor/onzin op. Als jij nou HET grote voorbeeld bent he, post jij dan eens iets dat volgends jou LEUK/ONZIN is. Dan kunnen wij jou eens afkraken.
Op donderdag 11 december 2003 01:42 schreef Pjederdy het volgende:[..]
bla bla yekker de yekker
quote:Dat is niet lief, zo gaan we hier niet met elkaar om!
Op donderdag 11 december 2003 02:23 schreef TheCamel het volgende:[..]
Zeg, heb jij een handleiding over jezelf? Zodat wij, gebruikers, ons aan jou vreemde regeltjes kunnen houden bij het posten? Zodat wij, gebruikers, een beetje kunnen genieten van ONZ? Zonder dat een zestien(?) jarige ons elke keer eruit knikkert, omdat deze zestien(?) jarige nog niet een geheel gevoel voor humor/onzin heeft ontwikkeld? Jij maakt misbruik van de macht die jou gegeven is, ik vind dat misselijk makend en kinderachtig. Jij legt anderen jou gevoel voor humor/onzin op. Als jij nou HET grote voorbeeld bent he, post jij dan eens iets dat volgends jou LEUK/ONZIN is. Dan kunnen wij jou eens afkraken.
quote:Precies, waar ik naar toe wil.
Op donderdag 11 december 2003 02:46 schreef Conflict het volgende:[..]
Dat is niet lief, zo gaan we hier niet met elkaar om!
quote:Ik weet niet of jij een lurker bent of niet, maar als je een genoeg hier rondhangt krijg je vanzelf wel inzicht in wat leuk is ( of potentie heeft om leuk te zijn ) en wat niet. Dat is de ondankbare taak van de moderator, ze doen dat grotendeels op inzicht en niet strikt via de regeltjes, als ik in je verleden kijk van je posts zie ik 1 topic van jouw artistieke hand ( ja, dat was sarcastisch). het was een plaatje van 1 of andere vogel, hij past nog geeneens in het funny link&pic topic.
Zeg, heb jij een handleiding over jezelf? Zodat wij, gebruikers, ons aan jou vreemde regeltjes kunnen houden bij het posten? Zodat wij, gebruikers, een beetje kunnen genieten van ONZ? Zonder dat een zestien(?) jarige ons elke keer eruit knikkert, omdat deze zestien(?) jarige nog niet een geheel gevoel voor humor/onzin heeft ontwikkeld? Jij maakt misbruik van de macht die jou gegeven is, ik vind dat misselijk makend en kinderachtig. Jij legt anderen jou gevoel voor humor/onzin op. Als jij nou HET grote voorbeeld bent he, post jij dan eens iets dat volgends jou LEUK/ONZIN is. Dan kunnen wij jou eens afkraken.
Dus ik weet niet waarom je zo op je zaakie getrapt bent maar dat topic is gesloten omdat het een kuttopic was.
.
En als dat specifieke topic niet het probleem was geldt het ook voor de andere slotjes lijkt me.
quote:Nou Marcel, ik weet niet wat mijn vermeende leeftijd hiermee te maken heeft maar het gebagger is niet van de lucht, 80% van de topics waar jij in post is inmiddels dicht. Ik zou je aanraden om toch wat langer hier te lezen, zodat je de mores en de users leert kennen, in plaats van na een gesloten (slecht) topic meteen zo hoog van de toren te gaan blazen. Dat jij al 21 bent wil niet zeggen dat je een beter gevoel voor humor hebt ontwikkeld dan welke andere users. Mocht het wel zo zijn, dan mag je het bewijzen daar leuke topics te openen.
quote:PDD, ga je kamer opruimen!
Op donderdag 11 december 2003 09:54 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Nou Marcel, ik weet niet wat mijn vermeende leeftijd hiermee te maken heeft maar het gebagger is niet van de lucht, 80% van de topics waar jij in post is inmiddels dicht. Ik zou je aanraden om toch wat langer hier te lezen, zodat je de mores en de users leert kennen, in plaats van na een gesloten (slecht) topic meteen zo hoog van de toren te gaan blazen. Dat jij al 21 bent wil niet zeggen dat je een beter gevoel voor humor hebt ontwikkeld dan welke andere users. Mocht het wel zo zijn, dan mag je het bewijzen daar leuke topics te openen.
Ff wat topics openen! .
quote:J. you go girl!
Op donderdag 11 december 2003 09:57 schreef Kapoentje het volgende:
Ik ben lekker al 26.Ff wat topics openen!
.
quote:Ik zei niet dat ik een beter gevoel voor onzin heb dan welke user dan ook....
Op donderdag 11 december 2003 09:54 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Nou Marcel, ik weet niet wat mijn vermeende leeftijd hiermee te maken heeft maar het gebagger is niet van de lucht, 80% van de topics waar jij in post is inmiddels dicht. Ik zou je aanraden om toch wat langer hier te lezen, zodat je de mores en de users leert kennen, in plaats van na een gesloten (slecht) topic meteen zo hoog van de toren te gaan blazen. Dat jij al 21 bent wil niet zeggen dat je een beter gevoel voor humor hebt ontwikkeld dan welke andere users. Mocht het wel zo zijn, dan mag je het bewijzen daar leuke topics te openen.
quote:
Op donderdag 11 december 2003 09:55 schreef shmoopy het volgende:[..]
PDD, ga je kamer opruimen!
quote:Overigens ben ik niet HET voorbeeld van wat leuk/onzin is, dat heb je mij ook nooit horen beweren. En het posten van iets leuks is erg moeilijk aangezien er tientallen users net als jij op zit te wachten tot 1 van de mods iets opent om het vervolgens in no time kapot te baggeren, dus no thanks.
Op donderdag 11 december 2003 14:17 schreef TheCamel het volgende:[..]
Ik zei niet dat ik een beter gevoel voor onzin heb dan welke user dan ook....
Ik zit hier ook niet met een voorbeeldfunctie, maar meer als toezichthouder en, jammergenoeg, moet ik te vaak ingrijpen omdat er teveel users zijn die er een zootje van maken.
PDD, niet zo miepen. Jij weet, net als PrivateRyan, jogy en Dirk, juist heel goed wat een forum als ONZ juist zo leuk maakt. Waarom denk je dat juist jullie hier Modjes zijn?!
(Die kratjes Leffe zijn slechts een leuke bijkomstigheid van de sollicitatieprocedure voor Yvonne)
Jullie hebben alle 4 jullie sporen wel bewezen zowel in dit subforum als op andere subfora op Fok. Natuurlijk zijn er topics waarvan de humor je misschien ontgaat, maar waarvan je wel weet dat deze door een hoop andere users wel wordt gewaardeerd.
En praktisch iedereen hier is het gebagger goed zat en willen niets meer of minder dan een leuk en gezellig ONZ forum. Daarom zijn jullie er. Omdat jullie dat snappen, erkennen en actie ondernemen.
Einde pleidooi.
*veer in reet van [desbetreffende] ONZmod steekt*
Dikke tût van Anosmie
quote:Ehm...
Op donderdag 11 december 2003 19:09 schreef Anosmie het volgende:
zowel in dit subforum als op andere subfora op Fok.
( ! )
quote:NIETES!!! HET GING OVER HET OOR!!!!
Op donderdag 11 december 2003 21:02 schreef jogy het volgende:[..]
Slotjes zetten.
Hier, ik heb een voorbeeld voor je!
het is trouwens een kuttopic, sorrie
quote:JA MAAR HIJ ZEGT VIEZE WOORDEN HIJ ZEGT KUT!!!
Op donderdag 11 december 2003 21:05 schreef PrivateRyan het volgende:
NIET ZO SCHREEUWEN..
.
Want het is niet zo interressant meer als vroegah zeg maar.. En echte toptopics zijn er niet geweest (Xebro en FF doen het wel ok) de laatste 2 maanden (tot zo ver mijn lurkbereik rijkt..)
Is het mogelijk om weer eens een hersenspinsel bij hem te creeren zodat dit mogelijk word?
[Dit bericht is gewijzigd door Eddypeddy op 12-12-2003 17:33]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |