vroeger op mijn school
deden ze bijvoorbeeld de snelbinders van de fiets
om de band zodat je wiel vast kwam te zitten als je ging fietsen
of de jeukpitjes uit de rozebottels bij iemand achter de trui gooien ;-))
welke school'geintjes' ken jij allemaal? ;-)
resultaat: de concierge gaat de broodtrommel afleveren in een volle klas met de medeling dat mamma hem heeft langsgebracht ...
mja erg kinderachter maar goed
quote:altijd al gedacht dat jij vroeger het pispaaltje was
Op vrijdag 5 december 2003 11:27 schreef baukel het volgende:
welke school'geintjes' ken jij allemaal?vroeger op mijn school
deden ze bijvoorbeeld bij mij de snelbinders van de fiets
om de band zodat mn wiel vast kwam te zitten als ik ging fietsen
of de jeukpitjes uit de rozebottels bij mij achter de trui gooien ;-))
welke school'geintjes' ken jij allemaal? ;-)
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 11:30 schreef Kraai het volgende:
euhhhhh heel erg triest, maar een broodtrommel afgeven bij de concierge en zeggen dat het van de moeder van piet is die het heeft afgegeven omdat piet zijn broodtrommel is vergeten.resultaat: de concierge gaat de broodtrommel afleveren in een volle klas met de medeling dat mamma hem heeft langsgebracht ...
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 11:32 schreef Monk het volgende:
Wij hebben een keer een vriend vastgehouden en een zuigzoen in z'n nek gezet, mocht die aan z'n vriendin uit gaan leggen dat z'n vrienden dat hadden gedaan
quote:En dan? Volgens mij hebben wij dat dan met opzet niet bij scheikunde geleerd gekregen....
Op vrijdag 5 december 2003 11:31 schreef Pollewopje het volgende:
nitraat blokjes (jatten bij scheikunde) door de wc spoelen
quote:In de 2e klas kwam een keer een moeder van een (gepest) jochie de broodtrommel de klas inbrengen...
Op vrijdag 5 december 2003 11:30 schreef Kraai het volgende:
euhhhhh heel erg triest, maar een broodtrommel afgeven bij de concierge en zeggen dat het van de moeder van piet is die het heeft afgegeven omdat piet zijn broodtrommel is vergeten.resultaat: de concierge gaat de broodtrommel afleveren in een volle klas met de medeling dat mamma hem heeft langsgebracht ...
quote:das nog niks!
Op vrijdag 5 december 2003 11:33 schreef WattaFakka het volgende:[..]
In de 2e klas kwam een keer een moeder van een (gepest) jochie de broodtrommel de klas inbrengen...
1
Wij maakten een stekker die van binnen aan elkaar was gemaakt, dus dat maakte gewoon dikke kortsluiting, maar om de vonken er niet uit te laten schieten hadden we er een weerstandje tussen gezet dus niemand die het merkte, het viel ons wel op dat de congierge elke keer weer door de school liep met een hoop stoppen
2
Wij hadden een leraar die gewoon geen les kon geven. Je hoort verhalen dat het dan aan de leerlingen ligt, maar wij maakten het idd een beetje te bont. Die vent kon ons niet in de hand houden dus wij gedraagden ons daar ook naar. Wij hadden em zo boos gemaakt dattie 3 linialen tegen zn bureau had kapot geslagen en toen lagen wij weer in een deuk van het lachen. Ik had een schurfthekel aan die vent dus ik ging tegen alles in wattie me vroeg. Zo moest ik er een keer uit en naar de directeur maar daar had ik dus totaal geen zin in want dan moest je weer nakomen en blabla
Afijn, ik zeg zo van "ik blij lekker zitten, ga em maar halen" afijn die vent gaat em halen en toen ben ik toch maar meegelopen. Resultaat was 4 uur nakomen Bij deze zelfde vent hadden we ook "vaktekenen" ook altijd hilarsch
Die beste man lette nooit op en iemand gooide een krijtje naar voren tegen het bord aan en wonderbaarlijk genoeg stuiterde dat terug recht op zn hoofd
Hij wist meteen wie het had gedaan door het gelach natuurlijk
3
In mn jonge dagen riep ik nogal veel "w00t" in de klas. Dus bij elk akkefietje ging ik weer "w00t!" tot mn klasseleraar dat zo zat werd dat ik het zogehete "w00t-verbot" kreeg, als ik "w00t" zei, moest ik dus nakomen
4
Welgekend natuurlijk met de afstandsbediening horloges de tv's verzetten
--
Al met al was de middelbare school een leuke tijd ! Ik heb wel gewoon mn diploma's gehaald :p
[edit]
Schoot me net te binnen dat in de 3e iemand een zelf-gemaakte rookbom in de klas afstook zo een pvc buis met sterretjes. De hele klas stond blauw van de rook, die gast was wel een week geschorst toen
[Dit bericht is gewijzigd door bbrother op 05-12-2003 11:38]
Voor de voorjaarsvakantie een boterham met rosbief op de stortbak van een afgelegen plee leggen, maden uit de viswinkel erop en als je dan weer naar school ging was het er vergeven van de dikke zwarte vliegen. Ze hebben het hele plafond eruit gesloopt om er achter te komen waar die beesten vandaan kwamen.
Van die kleine flesjes met rotte-eierengeur tussen de deur van het lokaal plakken. Leraar trekt deur dicht, flesjes breken en iedereen vergaat van de stank.
Geodriehoeken tegen de zachte hoge plafonds van de oudbouw gooien, waarna ze erin blijven hangen. Werkt ook met opengedraaide prittstiften.
Bij ons zaten de leraren op zo'n podiumpje. Altijd leuk: bureau op de rand zetten en wachten tot hij eraf dondert.
Ook bij ons op school: de archetypische pedofiele pater. Iemand heeft een keer een zeer goed lijkende tekening van hem tussen het glas van het roosterbord geschoven waarop hij een bruggertje misbruikt of zo.
quote:Of de lamp eruit draaien erin schijten en terug ophangen en dan door de warmte van de lamp gaat de hele school stinken
Op vrijdag 5 december 2003 11:35 schreef S-Cript het volgende:
de lamp in een WC eruit draaien en vervolgens plastic folie onder de bril spannen,zodat iedereen zijn/haar poten nat klettert.
Toen het een keer sneeuwde, wij natuurlijk sneeuwballen gooien. Envtoen kwam net die ene lerares langs waar een vriend een ongelofelijke hekel aan had. Hij maakt een mooie sneeuwbal, gooit vanaf een metertje of tien, klats! Recht in haar nek . Een andere leraar had van binnen gezien dat ze geraakt werd, maar niet wie er geraakt werd. Hij stormt naar buiten, en sleurt een willekeurige brugger mee naar de rector
.
Welke school'geintjes' ken jij allemaal?
Welke school'geintjes' ken jij allemaal? deel II
alles wordt nu alleen maar herhaalt, dus .....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |