zijn er nog meer fok!kers naar dit/een concert van Green Lizard geweest?
maar tis zeker niet verkeerd.
quote:gelukkig was het geluid hier wel goed!
Op zondag 17 juni 2001 12:30 schreef Vork het volgende:
kheb ze op pinkpop gezien. t was toen vooral hard (geluid was slecht). leuk om te luisteren maar tis wel al snel veel van t zelfde, net ff iets te weinig variatie nog binnen hun muziek vind ik..maar tis zeker niet verkeerd.
quote:ik heb ze 2x gezien... 1x in Plato (cd winkel in Groningen) en 1x in de oosterpoort (dat was dus gisteren)
Op zondag 17 juni 2001 13:13 schreef Public Enemy het volgende:
'k heb ze nu 3 keer gezien, eerste keer op Pinkpop'00 was nog steeds de beste....
off dit waar is weet ik nie maar zoiets hoorde ik..
ik kan iig nie, ik ben dan op vakantie
Wel een talent dat op doorbreken staat, en zeker niet zo hard gepushed wordt als Anouk of Kane bijvoorbeeld.. (GreLi is al zo'n 2-3 jaar bezig)
Ik ben wel bang dat GreLi last krijgt van het 'jonge puber dus niet voor mij interessant' syndroom. Dat zou ik wel jammer vinden. (als oude lul in deze..)
quote:ja, 2 x eerder toch al?
Op woensdag 27 juni 2001 15:04 schreef Mens-zoveel het volgende:
Jup iroQuai
Helemaal waar dat GreLi in tag komt... weer....
ik baal echt dat ik (weer) niet kan! maja, nix aan te doen..
btw, ik hoorde het nu via via, maar waar is te zien wat er in de tagrijn komt. ik bedoel, op langere termijn, want als je op http://www.tagrijn.nl kijkt staat dr alleen van die maand, en als ik volgende maand pas zou zien dat er op de 13e een concert is kan ik misschien wel te laat zijn..
komen we daar aan, zijn we de 1e groep die niet binnen werd gelaten omdat et vol zat
Zo zie je maar weer dat ons kleine landje toch aardig wat talenten heeft rondhobbelen
quote:Newbie-mode > GreLi is toch een band en dus meerdere artiesten..??
Green Lizzard is inderdaad een talentvolle artiest
quote:Ja je hebt gelijk
Op woensdag 27 juni 2001 16:30 schreef ThijNtjE het volgende:[..]
Newbie-mode > GreLi is toch een band en dus meerdere artiesten..??
overnieuw dan:
De leden van Green Lizard zijn inderdaad talentvolle artiesten
quote:Whahahaahhaaaaahaaha.... LOL .. Ik was daar wél binnen
Op woensdag 27 juni 2001 15:59 schreef merulez het volgende:
wij gingen een keer naar Lierop toe, was geen voorverkoop...komen we daar aan, zijn we de 1e groep die niet binnen werd gelaten omdat et vol zat
![]()
quote:ja dat was dus níet kewl
Op woensdag 27 juni 2001 16:44 schreef TheKloon het volgende:[..]
Whahahaahhaaaaahaaha.... LOL .. Ik was daar wél binnen
Ik wist niet dat jij daar ook naar toe ging.... Was ergens eind januari of begin februari. Ze traden toen op samen met Dreadlock Pussy; die waren trouwens ook wel indrukwekkend maar niet écht mijn smaak... Op Pinkpop heb ik ze niet gezien
Maar 't is inderdaad wat Vork wel zegt, te weinig variatie...
en was idd met Dreadlock Pussy ja.....
ik vind et eerlijk gezegd ook meer van hetzelfde, zit te weinig afwisseling in.... hoewel autumn wel mooi is
quote:idd, maar hij heeft ook problemen gehad met z'n stem enzo....
Op woensdag 27 juni 2001 17:24 schreef lzandman het volgende:
De zanger zong op Pinkpop wel lekker valsMaar hun muziek is wel OK.
quote:?? je doelt op de nieuwe editie van de cd + bonus cd, bedoeld om mensen de de cd nog niet hadden over te halen hem toch te halen ?
Op donderdag 28 juni 2001 00:12 schreef MuNKeY het volgende:
hehe toevallig, kheb gisteren hun nieuwe (hmmm valt mee) cd gekocht, LIMITED edition
Dus ik zoek wat fotos op 't net en wat blijkt: potdomme, hij ziet er bijna net zo uit.
(Maar ik ben geen indo, maar 'gewoon' blank.)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |