abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15219016
quote:
Op zondag 7 december 2003 12:53 schreef -moi- het volgende:
bah, doornroosje.... als ik ergens een hekel aan heb...
Hoe kun je nou een hekel aan Doornroosje hebben? Het is gewoon een concertzaal, waar voor ieder wel wat wils komt (tenzij je echt alleen maar van skihut houdt). Het Beestfeest is een van de hele weinige algemene studentenfeesten die daar gegeven wordt. (Het Beestfeest heet zo omdat 't georganiseerd wordt door de studieverenigingen van de beta-faculteit.) Als je dat soort feesten niet hebt weet het publiek je ook niet te vinden bij een concert van een specifieke band, dus tja...
pi_15219314
Whiehoooeeeeeeeeeee!

Wie helpt mee Maxima aanmoedigen

* wx heeft zijn trompet er al bij gepakt TETTET TEDETET TEDETET!

Als ze dat kind met zon groot WillemLex hoofd eruit krijgt dan hebben we morgen dus wel vrij

vrij = geen systemtheorie

pi_15219363
quote:
Op zondag 7 december 2003 13:11 schreef wx het volgende:
Whiehoooeeeeeeeeeee!

Als ze dat kind met zon groot WillemLex hoofd eruit krijgt dan hebben we morgen dus wel vrij

ik pak toch ook maar een mijn toeter, ik doe alles als ik maar geen systhe hoef te doen

pi_15221081
Is dat nou veel, systeemtheorie? Ik moet nog beginnen .
  zondag 7 december 2003 @ 14:32:53 #55
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_15221150
quote:
Whiehoooeeeeeeeeeee!

Ik ik ik
zet um op Max,
Wat je vindt, ...
pi_15224706
quote:
Op zondag 7 december 2003 12:40 schreef -moi- het volgende:

[..]

ik wil ook op kamers!! volgende lente ga ik zoeken

maareh, welke studie doe jij dan?

Ik doe bedrijfswetenschappen HBO overbruggingsjaar.

En voor degene die vroeg of systeemtheorie veel was. Het is een cm dikke reader met dubbelzijdig bedrukte a4tjes waarop 2 pagina's per kant zijn gedrukt van artikelen. Dit was wat ik er tot voor kort van wist, nu weet ik al wat meer.

En de naamsverandering ach what's in the name. Ik merk bij bedrijfswetenschappen nog weinig van de katholieke invloeden. Het feit dat iedereen filosofie volgt kan men nog als enige invloed zien, en ook dat deze universiteit een socialere grondslag heeft dan bijvoorbeeld de Erasmus Universiteit. Voor de rest is het natuurlijk wennen dat iedereen de KUN kent en dat het weer jaren duurt voordat alle ooms tantes nichtjes neefjes weten wat de RUN is.

I've had enough of the world, and its people's mindless games
pi_15224838
quote:
Whiehoooeeeeeeeeeee!

Hmm even dat ziekenhuis bellen dat we een keizersnee willen. En ik wil ook wel vrij, we kunnen natuurlijk ook iets schrijven over het systeem dat het koningshuis in stand houd dat levert misschien ook wel een voldoende op.
pi_15225415
Owh tis al telaat er is al een nieuw prinsesje geboren hoor ik net
pi_15225844
ow
pi_15229217
quote:
Op zondag 7 december 2003 17:36 schreef DaydreamBeliever het volgende:
Owh tis al telaat er is al een nieuw prinsesje geboren hoor ik net
wereldnieuws ja.

ben het nu al zat.

zondag 7 december 2003 @ 20:05:09 #61
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_15230024
ik heb trouwens wel een stoer bericht.
Wie kent dat studentenhuis daar tegenover het kolpinghuis?
Volgens mij zit daar een dispuut in van Carolus Magnus.

Nou ja goed, ik zag dus in het voorstukje van "hoe schoon is jou huis?"
Dat studentenhuis en het was er echt ongelooflijk goor...
Het komt om 21.30 op RTL 4

Dat wil ik wel even zien .

-edit- als de programma's niet allemaal vertieft zijn door dat kleine kutprinsesje . nofi.

pi_15231523
quote:
Op zondag 7 december 2003 20:05 schreef Fliepke het volgende:

Dat wil ik wel even zien .

-edit- als de programma's niet allemaal vertieft zijn door dat kleine kutprinsesje . nofi.

Haha....smeerlappen bij Carolus
  zondag 7 december 2003 @ 20:51:37 #63
45720 doedelzak13
downt er lustig op los
pi_15231623
quote:
Op zondag 7 december 2003 20:05 schreef Fliepke het volgende:
Ja, dat is het Hoek-dispuut! Heb ik ook voorstukje van gezien. Die blonde jongen die in beeld kwam herkende ik namelijk, die doet ook Communicatiewetenschap. Hij heet pierre, en ik heb ooit een werkstuk met 'm moeten maken. Hij vertelde toen (is drie jaar geleden) dat hij al meer dan dertig kijkavonden had gehad maar nog nóóit was uitgekozen. Hij twijfelde of hij bij een dispuut zou gaan, want dan krijg je dus gegarandeerd een kamer in een dispuutshuis. Heeft ie gedaan, en nu probeert hij bij elk Carolus-feest in driedelig tevergeefs de man uit te hangen. Ik vind het een gigantische nerd, maar oordeel zelf, over driekwartier!
pi_15231733
Vet!
Ken ook wel wat Carolusfiguren (en mijn vader heeft er zelf ook ooit nog bijgezeten ) en over het algemeen heb ik niet een erg hoge pet van ze op...

Maja, wordt leuk zometeen

pi_15231778
quote:
Op zondag 7 december 2003 20:54 schreef DonStefano het volgende:
Vet!
Ken ook wel wat Carolusfiguren (en mijn vader heeft er zelf ook ooit nog bijgezeten ) en over het algemeen heb ik niet een erg hoge pet van ze op...

Maja, wordt leuk zometeen

Daar gaat je reputatie
  zondag 7 december 2003 @ 21:01:43 #66
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_15232035
quote:
Op zondag 7 december 2003 20:51 schreef doedelzak13 het volgende:

[..]

Ja, dat is het Hoek-dispuut! Heb ik ook voorstukje van gezien. Die blonde jongen die in beeld kwam herkende ik namelijk, die doet ook Communicatiewetenschap. Hij heet pierre, en ik heb ooit een werkstuk met 'm moeten maken. Hij vertelde toen (is drie jaar geleden) dat hij al meer dan dertig kijkavonden had gehad maar nog nóóit was uitgekozen. Hij twijfelde of hij bij een dispuut zou gaan, want dan krijg je dus gegarandeerd een kamer in een dispuutshuis. Heeft ie gedaan, en nu probeert hij bij elk Carolus-feest in driedelig tevergeefs de man uit te hangen. Ik vind het een gigantische nerd, maar oordeel zelf, over driekwartier!

Wat een loser .
Voel ik me toch een stuk beter dat ik maar 6 keer ben afgewezen. Dat wordt smullen .
pi_15233040
Volgens mij is 't geschrapt....

En dat allemaal dankzij dat kleine rotjong

zondag 7 december 2003 @ 21:34:06 #68
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_15233138
quote:
Op zondag 7 december 2003 21:31 schreef DonStefano het volgende:
Volgens mij is 't geschrapt....

En dat allemaal dankzij dat kleine rotjong

GODVER DE GODVER DE TERING.
Ik eis een revolutie, nu!
pi_15233250
quote:
Op zondag 7 december 2003 21:34 schreef Fliepke het volgende:

[..]

GODVER DE GODVER DE TERING.
Ik eis een revolutie, nu!

Ik wil kansloze Carolus balletjes zien, geen saaie persconferenties!!

pi_15234626
quote:
Op zondag 7 december 2003 21:36 schreef DonStefano het volgende:

[..]

Ik wil kansloze Carolus balletjes zien, geen saaie persconferenties!!

volgens mij zit kes daarbij
Strawberry Flavour..
pi_15234842
quote:
Op zondag 7 december 2003 22:15 schreef -moi- het volgende:

[..]

volgens mij zit kes daarbij

Kes zit idd. ook bij Carolus ja...ze zijn ook niet allemaal fout
pi_15237176
Was het geschrapt die uitzending?

Ik moest de finale van Robinson zien .

maandag 8 december 2003 @ 07:57:27 #73
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_15240323
quote:
Op zondag 7 december 2003 23:33 schreef Lexie het volgende:
Was het geschrapt die uitzending?

Ik moest de finale van Robinson zien .

Dat was me toch een potje kut, judge in de finale...
Dat was wel heel erg onterecht, hij was gewoon het stereotype van een irritante neger. Lui, vervelend, en van dat irritante engels.
Ik had eigenlijk verwacht dat Robin (ZZZZZZZZZZOOOORRRRROOOOO) zou winnen, maar dit was ook prima .

Het was trouwens wel erg nep, ik geloof er namelijk niks van dat die stand zo uitkwam op het eiland. Dit leverde net5 veel meer geld op, al zal het toch wel tegenvallen door die wolk die maxima zich liet ontglippen.

pi_15241713
quote:
Op maandag 8 december 2003 07:57 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Dat was me toch een potje kut, judge in de finale...
Dat was wel heel erg onterecht, hij was gewoon het stereotype van een irritante neger. Lui, vervelend, en van dat irritante engels.
Ik had eigenlijk verwacht dat Robin (ZZZZZZZZZZOOOORRRRROOOOO) zou winnen, maar dit was ook prima .

Het was trouwens wel erg nep, ik geloof er namelijk niks van dat die stand zo uitkwam op het eiland. Dit leverde net5 veel meer geld op, al zal het toch wel tegenvallen door die wolk die maxima zich liet ontglippen.

khad ook liever Robin zien winnen ja.Ik geloofde er ook geen kont van dat het toevallig 4-4 was.... Wat hadden ze anders met die aflevering gemoeten, een samenvatting geven ofzo?
pi_15242238
quote:
Op maandag 8 december 2003 10:24 schreef L-mo het volgende:

[..]

khad ook liever Robin zien winnen ja.Ik geloofde er ook geen kont van dat het toevallig 4-4 was.... Wat hadden ze anders met die aflevering gemoeten, een samenvatting geven ofzo?

Neuh, volgens mij was er dan gewoon een winnaar en een publiekswinnaar uitgekomen. Maar ik vond de afloop niet echt geweldig. Eerst die naaistreek met die extra stem van Robin, toen werd Judge geholpen, dat Ilona won van Ryan , en dat Judge met geluk weer derde werd in de finaleproef .
Als je ziet hoe hij door het hele programma heen gematst is, een extra stukje vlees, hij mag bellen, hij mag meeeten van de prijs van Giovani, hij gaat stiekem vreten in het bos... Nope, voor mij was hij de loser dit jaar. Na Esther dan .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')