quote:Requested...
Op vrijdag 5 december 2003 11:39 schreef H.Y.L het volgende:
Kan er een modje anders de naam van dit topic wijzigen in "Het grote betaalde hosting-topc deel2" ??
Dank dank!
quote:Klopt, maar de service is excellent. Zekerheid mag voor mij wat kosten.
Op vrijdag 5 december 2003 11:30 schreef H.Y.L het volgende:[..]
Dutchhost.nl kost 22,50 per maand voor maar 1000 mb dataverkeer.
Dat is dus echt SUPER-duur he!!!!!
quote:Volgens mij ben jij een beetje bevooroordeeld
Op vrijdag 5 december 2003 11:21 schreef giMoz het volgende:
www.e-active.nler goede provider!
Maar ja ik heb geen ervaring met e-active, van horen zeggen schijnt die prima te zijn en niet duur.
Hangt natuurlijk van je verbinding af, maar je kunt hem ook zelf hosten (like I do!)
Daarnaast hebben ze een eigen community http://forum.priorweb.be . Als je je daar registreert kan je ook in de "private fora" en daar kan je lezen wat anderen vinden van Priorweb en je kan er je vragen stellen over de host.
Ook een aantal vrienden van mij hosten daar en zijn erg tevreden (hebben zojuist hun hosting daar laten zetten omdat www.deheeg.nl te duur werd).
Klik op spam in mijn signature om op de site te komen die daar gehost wordt. Staat nog niet heel veel op dus performance kan je er niet echt vanaf lezen.
quote:Ik ben zelf al jaren webhoster, vriend. Je kijkt op een site over een prijzenoorlog, vind je het gek dat daar weinig duurdere hosting toko's op staan?
Op vrijdag 5 december 2003 11:44 schreef H.Y.L het volgende:[..]
Nee, dat is niet waar. Als je het overzicht op http://www.prijzenoorlog.com bekijkt zul je zien dat van de aanbieders in dat overzicht er geen een boven de 10 euro per maand komt!!! 22,50 is echt MEGA-duur. Je bent opgelicht vriend!
quote:dan moet je ook niet resellen vriend
Op vrijdag 5 december 2003 13:23 schreef jep het volgende:[..]
Ik ben zelf al jaren webhoster, vriend. Je kijkt op een site over een prijzenoorlog, vind je het gek dat daar weinig duurdere hosting toko's op staan?
Je moet soms ook in de peiling houden wat het kost om dingen draaiende te houden.
quote:En 's nachts om 4u word je ook binnen de 5 minuten persoonlijk geholpen?
Op vrijdag 5 december 2003 13:33 schreef Tuvai het volgende:
22,50 per MAAND voor maar 1 GB dataverkeer is gewoon in èèn woord gezegd: oplichterij, en neit zo'n beetje. Ik had dus in het begin ook een host ( persoonsdomeinnaam.nl ) die me 30 Euro per maand lieten betalen voor maar 100 MB webspace en 4 GB dataverkeer; da's gewoon ziek. Toendertijd wist ik niet beter maar later kom je d'r achter dat je gewoon opgelicht bent, en niet zo'n beetje. Je hebt voor diezelfde prijs (30 euro per maand, 270 per jaar, in die richting) makkelijk een dedicated server met 50 GB dataverkeer en 1250 MB webspace, wat ik nu ook heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |