Qua prestaties gaat het inmiddels al wat beter en we hebben achtereenvolgens Emmen en Veendam(twee hoogvliegers in de periode) goed weerstand geboden. Morgen is de "derby" tegen VVV.
Nieuwkomer Kienle begint zich zijn weg te vinden in het elftal van MVV. Supertalent Carracciolo, jeugdspits die inmiddels al 8 keer doel trof, doet het ontzettend goed. Genk toonde al interesse in de zomerstop, morgen schijnen hoofdscouts van Feyenoord, Schalke 04, Genk, Anderlecht,Alleminia Aachen en Leverkusen op de tribune te zitten. Duidelijk is dat hij een grote gaat worden; hopelijk investeert hij bij MVV echter nog enkele jaren in zichzelf.
Carraciolo, het grote talent van MVV
MVV heeft ook een nieuwe algemeen directeur, Jos Baljet. Binnenkort volgt de hoofdsponsor.
Verder nog nieuws dat Jeroen "als mijn haar maar goed zit" van Staveren, zijn carriere verder gaat verprutsen bij Top Oss. Mooie aakoop
Enfin, genoeg voor deze openingspost. MVV, in de schitterende stad, met de geweldige supporters en prachtige historie, gaat weer terug naar de top van de eerder divisie!()
ook ene uit Mestreech en fan van MVV. Ken hem van het wielrennen.
quote:Niet van naam, misschien van zien..
Op vrijdag 5 december 2003 00:14 schreef Bartoli het volgende:
ik vraag me af ken jij ene Jasper Jongen ??ook ene uit Mestreech en fan van MVV. Ken hem van het wielrennen.
quote:Begon matig, maar speelt wekelijks beter. Vorige week heeft hij na rust één helft (succesvol) in de spits gestaan(van 3-0 achterstand naar 3-3). Duidelijk is wel dat hij voor werkelijk elke bal strijd en zo'n spelers ziet iedereen natuurlijk graag spelen
Op vrijdag 5 december 2003 04:37 schreef Hagenees het volgende:
Hoe gaat het met Maurice bij jullie?? Hij bezoekt nog steeds Het Zuiderpark en IS bij ons publiekslieveling.
Bis heute abend!!!! (poging tot venloos spreken)
quote:Heb er wel vertrouwen in
Op vrijdag 5 december 2003 12:04 schreef yurko het volgende:
Hey Afunados, mooie openingspost.
Vanavond de derby tegen vvv. Als part - time supporter heb ik deze wedstrijd uitgekozen om weer eens naar een uitwedstrijd te gaan. Ook een beetje omdat het zo'n beetje mijn laatste kans is dit seizoen aangezien ik een half jaar naar het buitenland ga. Hopelijk zetten we de mooie reeks voor en scoort onze Caracciolo een stuk of 3 keer.Bis heute abend!!!! (poging tot venloos spreken)
Vertrek zometeen al, zie jullie wel in de Koel, of ergens in een café als jullie eerder zijn
quote:is het gezellig stappen in Maastricht,wil vanavond nog even langskomen anders
Op vrijdag 5 december 2003 14:44 schreef Afunados het volgende:[..]
Heb er wel vertrouwen in
Vertrek zometeen al, zie jullie wel in de Koel, of ergens in een café als jullie eerder zijn
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 14:47 schreef DutchGooner het volgende:[..]
is het gezellig stappen in Maastricht,wil vanavond nog even langskomen anders
Vermaak me altijd prima . Celebration(vrijthof) is op vrijdag altijd volle bak. Daarbuiten natuurlijk nog veel andere cafés, maar ik weet niet waaraan jij je voorkeur geeft.
Enfin, als je nog gaat, zal je me hoogstwaarschijnlijk nog wel treffen
quote:Er is een zeer reeele kans dat ik na Standard-Brugge er nog even langs wip dan
Op vrijdag 5 december 2003 15:03 schreef Afunados het volgende:[..]
Vermaak me altijd prima
. Celebration(vrijthof) is op vrijdag altijd volle bak. Daarbuiten natuurlijk nog veel andere cafés, maar ik weet niet waaraan jij je voorkeur geeft.
Enfin, als je nog gaat, zal je me hoogstwaarschijnlijk nog wel treffen
quote:Prima. Voor 23:00 is er niemand, hierna stroomt het snel vol. Maar tot vanavond dan misschien(beiden met een overwinning op zak
Op vrijdag 5 december 2003 15:04 schreef DutchGooner het volgende:[..]
Er is een zeer reeele kans dat ik na Standard-Brugge er nog even langs wip dan
quote:wedstrijd is ook pas om 22.15 afgelopen dus nog tijd zat dan nadat we as usual eerst de Mac hebben aangedaan
Op vrijdag 5 december 2003 15:08 schreef Afunados het volgende:[..]
Prima. Voor 23:00 is er niemand, hierna stroomt het snel vol. Maar tot vanavond dan misschien(beiden met een overwinning op zak
)
quote:
Op zondag 7 december 2003 22:28 schreef Kaalhei het volgende:
* Kaalhei bedankt MVV voor de reacties de afgelopen week
quote:Als ik eerlijk ben, dan heb ik me een klein beetje verbaasd over de voornamelijk respectvolle reacties uit het Maastricht, Sittard en Amsterdam.
Op zondag 7 december 2003 22:33 schreef Afunados het volgende:[..]
Maar uit Mastricht waren de reacties zeer respectvol. Hulde daarvoor! Dat bewijst trouwens mijns inziens iets wat ik al jaren beweer: Roda en MVV zijn twee tegenpolen, die elkaar haten, maar toch is er iets van respect. Fortuna hangt er daarentegen maar wat bij.
Zelf heb ik een oprechte hekel aan MVV, maar toch is er ook een vorm van respect. Voor Fortuna heb ik dat absoluut niet.
quote:Uit zowat heel het land kwamen veel respectvolle reacties binnen, ook van uit enschede, helmond, eindhoven en zo kan ik nog wel even doorgaan. Ben blij dat men dan wel respect naar elkaar kan tonen met zoiets!
Op zondag 7 december 2003 22:59 schreef Kaalhei het volgende:[..]
Als ik eerlijk ben, dan heb ik me een klein beetje verbaasd over de voornamelijk respectvolle reacties uit het Maastricht, Sittard en Amsterdam.
quote:Persoonlijk vind ik de reacties niet meer dan normaal. Ik zie dit ook buiten de rivaliteit tussen MVV en roda om(en ík heb géén respect voor de club Roda). Ik ben persoonlijk jalours dat wij nooit zo'n topbestuurders als Pickée en Hendriks gehad hebben(hoewel ik een groot tegenstander ben van hun FCL ideeën) en zijn overlijden betekent voor zowel Roda als uiteraard zijn familie een groot verlies. Ik vind de condeolances zodoende vanzelfsprekend, en ik denk het grootste gedeelte van de MVV-supporters met mij.
Op maandag 8 december 2003 10:53 schreef Het_Vijfde_Wiel het volgende:
Maar uit Mastricht waren de reacties zeer respectvol. Hulde daarvoor! Dat bewijst trouwens mijns inziens iets wat ik al jaren beweer: Roda en MVV zijn twee tegenpolen, die elkaar haten, maar toch is er iets van respect. Fortuna hangt er daarentegen maar wat bij.Zelf heb ik een oprechte hekel aan MVV, maar toch is er ook een vorm van respect. Voor Fortuna heb ik dat absoluut niet.
Belangrijkste punten:
- volgende week waarschijnlijk een nieuwe shirtsponsor(ENCI?)
- komende maanden één of twee nieuwe aanvallende creatieve voetballers erbij
- er komt een extra keeperstrainer
- ziekeboeg loopt langzaam leeg
- geen licentieperikelen
- een vernieuwde accommodatie in stadion De Geusselt(kleedlokalen etc. modern verbouwd)
Overigens sprak ik vandaag met iemand van MVV. Hij wist mij te vertellen dat MVV bezig is met Ishaiku, de "nr.10" van La Louvičre, die vorig jaar de Belgische beker naar Walonië haalde. Een geweldige speler vind ik dat, hopelijk gaat de transfer daadwerkelijk door
quote:Daar doelde Arnesen dat Kezman waarschijnlijk in de winterstop vertrekt
Op donderdag 11 december 2003 16:38 schreef Afunados het volgende:
Trainder v.Diensen heeft overigens laten weten, dat er momenteel een groot aantal makelaars spelers bij MVV aanbiedt. Ook waarvan je niet verwacht, dat ze interesse zouden hebben.
quote:
Op maandag 15 december 2003 15:14 schreef Afunados het volgende:
Haagse Courant:v.d.Laan(ADO) o.a. in belangstelling MVV
quote:Helaas
Op maandag 15 december 2003 15:55 schreef hellmondunited het volgende:[..]
hmm wij kunnen zo iemand ook wel gebruike..
MVV-voorzitter J. Goumans, MVV-speler Marc Kienle (in het nieuwe MVV-shirt met Q-Park-shirtreclame) en Mark van Haasteren, algemeen directeur Q-Park Nederland feliciteren elkaar, nadat bekend is gemaakt dat Q-Park de nieuwe hoofdsponsor van MVV is geworden.
Q-Park is een groeiende Europese parkeeronderneming en is actief in België, Duitsland, Frankrijk, Engeland, Ierland en Nederland. De internationale organisatie en het hoofdkantoor van Q-Park Nederland zijn beide gevestigd in Maastricht. Q-Park biedt parkeerdiensten aan, gebaseerd op snelheid comfort en veiligheid.
Met de komst van de nieuwe hoofdsponsor zijn de shirtreclame en daaraan gekoppelde reclameborden conform de begroting gerealiseerd. Naast Q-Park Nederland hebben Enci, Dreamz, en 3W Vastgoed hieraan bijgedragen.
MVV is heel blij dat na de moeilijke start van het seizoen de belangstelling van sponsoren en publiek blijft groeien.
Samen met Q-Park en andere sponsoren worden plannen gemaakt om in de tweede helft van het seizoen, na de winterstop, een extra impuls te geven aan bezoekersaantallen, naamsbekendheid en de financiële positie van MVV.
Ter gelegenheid van deze sponsoring geeft Q-Park 1.000 gratis toegangskaarten weg voor de thuiswedstrijd van 19 december a.s. Bezoekers van de parkeergarages in Heerlen en Maastricht (uitgezonderd Teleparking en Céramique Zuid) kunnen vanaf donderdagmiddag 13.00 uur, zolang de voorraad strekt, op vertoon van een geldig parkeerbewijs maximaal 2 kaarten per persoon afhalen bij de parkinghost in de loge.
Nadere informatie over Q-Park: http://www.q-park.nl/.
quote:
Op donderdag 18 december 2003 22:02 schreef mat_herben het volgende:
Revanche morgen![]()
quote:Da's de achterliggende gedachte he
Op vrijdag 19 december 2003 11:31 schreef AirRaid het volgende:
en mocht MVV nu falliet gaan kunnen ze meteen van het stadion een parkeerplaats maken
maar wij gaan niet failliet
Verder is het alleen maar mooi dat ze in Maastricht ook weer snappen dat 'support your local team' niet zomaar een loze kreet is. Deze club heeft toch meer uitstraling dan de meeste anderen in de GG-divisie.
quote:Het gerucht gaat al langer en ik denk dat MVV hem er graag bij wil hebben en qua salaris zeker hetzelfde kan bieden als Sparta bijv. Maar als indd zijn voorkeur bij Sparta ligt, zal hij daar wel heengaan.
Op vrijdag 19 december 2003 14:46 schreef Stpan het volgende:
Arjen van der Laan zal zelf liever terugwillen naar Sparta (hoewel met Mendes, Levchenko en Van den Bergh het middenveld al sterk bezet is) en anders in de regio bij Dordt blijven, die ook interesse hebben. Dat hij naar MVV gaat lijkt me sterk.
Aan de andere kant, Verberne kan v.d.Laan natuurlijk wel over de streep trekken..
quote:Zo is dat maar net; met jou kan ik praten..
Verder is het alleen maar mooi dat ze in Maastricht ook weer snappen dat 'support your local team' niet zomaar een loze kreet is. Deze club heeft toch meer uitstraling dan de meeste anderen in de GG-divisie.
quote:En we hebben verdomme zoveel kansen gehad
Op vrijdag 19 december 2003 22:49 schreef mat_herben het volgende:
Whehehehe 0-2
quote:Jullie staan onderaan
Op vrijdag 19 december 2003 23:05 schreef AirRaid het volgende:[..]
mee lacht
quote:
Op zaterdag 20 december 2003 14:58 schreef Afunados het volgende:[..]
Jullie staan onderaan
das toch wel positief.
quote:Afgelopen vrijdag 4000, en dat voor de voorlaatste in de GG-divisie, die al drie jaar onderaan bungelt; een echte volksclub
Op zondag 21 december 2003 22:34 schreef mitt het volgende:
Er komen wel nog steeds vet veel mensen kijken bij MVV.das toch wel positief.
als de presataties dan ook nog eens komen, zit de Geusselt in no-time vol , let maar op..
Lehmann kwam eerder uit voor het Schotse Motherwell. Dit seizoen speelde hij in de Japanse competitie. Die competitie is inmiddels afgelopen. Lehmann loopt nu stage bij MVV en zal deze week een oefenwedstrijd meespelen.
Bron:www.l1.nl
Zijn loopbaan:
Scottish Premier 2003/2004 Motherwell
Scottish Premier 2002/2003 Motherwell
Scottish Premier 2001/2002 Motherwell
Scottish Premier 2001/2002 Hibernian
Scottish Premier 2000/2001 Hibernian
Eerste Klasse 1997/1998 RWDM
Eerste Klasse 1996/1997 RWDM
Eerste Klasse 1995/1996 Lierse
Ik laat me verrassen
quote:whahahahaha wat een onzin
Op zondag 21 december 2003 23:01 schreef Afunados het volgende:[..]
Afgelopen vrijdag 4000, en dat voor de voorlaatste in de GG-divisie, die al drie jaar onderaan bungelt; een echte volksclub
als de presataties dan ook nog eens komen, zit de Geusselt in no-time vol
, let maar op..
owja stel het zou dan vol zitten, echt leuk hoor zo een successupporters
quote:Onzin
Op maandag 5 januari 2004 23:44 schreef planethugo het volgende:
[..]
whahahahaha wat een onzin
quote:Jij kan het weten he
owja stel het zou dan vol zitten, echt leuk hoor zo een successupporters
Je hebt overigens in elke stad veel successupporters, maar niet zoveel echte supporters(nog zo'n groot aantal, na drie jaren onderin de GG-divisie..)
Maarja, tegen wie heb ik het eigenlijk..
quote:Dat zit nu eenmaal in de aard van de Maastrichtenaar. Die komen alleen als het lekker loopt in grote getalen.
Op dinsdag 6 januari 2004 10:06 schreef Toffe_Ellende het volgende:
voor zo'n grote stad als Maastricht vind ik het aantal supporter toch wel laag.
quote:Zie Den Bosch...
Op dinsdag 6 januari 2004 10:15 schreef The_Flying_Dutchman het volgende:[..]
Dat zit nu eenmaal in de aard van de Maastrichtenaar. Die komen alleen als het lekker loopt in grote getalen.
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 10:15 schreef The_Flying_Dutchman het volgende:[..]
Dat zit nu eenmaal in de aard van de Maastrichtenaar. Die komen alleen als het lekker loopt in grote getalen.
quote:Ik vind 4000 supporters nog erg veel, voor driejaarlang waardeloze presataties. Dan kan je het aantal supporters wel laag vinden, maar ik denk niet dat er veel andere steden zijn, ter grote van Maastricht(120.000, dus dat valt wel mee), waar er in zo'n situatie nog steeds 4000 toeschouwers komen..
Op dinsdag 6 januari 2004 10:06 schreef Toffe_Ellende het volgende:
voor zo'n grote stad als Maastricht vind ik het aantal supporter toch wel laag.
quote:Henk Vos voelt zich te goed voor de GGD...
Op woensdag 7 januari 2004 15:36 schreef Afunados het volgende:
MVV wil Henk Vos --> VI
quote:Gelukkig maar, als ik aan een speler een hekel heb, is hij het wel(neemt niet weg dat het een goede voetballer is..)
Op woensdag 7 januari 2004 15:37 schreef DarkShine het volgende:[..]
Henk Vos voelt zich te goed voor de GGD...
quote:De enige club waar die niet gehaat is kan die niet meer terug
Op woensdag 7 januari 2004 15:39 schreef Afunados het volgende:[..]
Gelukkig maar, als ik aan een speler een hekel heb, is hij het wel(neemt niet weg dat het een goede voetballer is..)
Morgen een oefenwedstrijd tegen STVV..
MAASTRICHT, 13 januari 2004 13:15 - MVV heeft Dirk Lehmann een contract voor 11/2 seizoen aangeboden. De 32-jarige Duitser is een ervaren spits en afkomstig van het Japanse Yokohama Fmarinos. Eerder kwam hij uit voor FC Köln, Energie Cottbus, Fulham, Hibernian, Brghton & HA en Motherwell.
www.voetbalonline.nl
Wie de financier is, wil de club niet zeggen. ,,Dit is een meevaller'', meent manager John Vranken. ,,Het is iemand van buiten de huidige sponsorgroep, die gecharmeerd is geraakt van de club.''
MVV hoopt twee spelers uit het trio Dirk Lehmann (spits), Drazen Brncic (spelverdeler en ex-Milan) en Charles Haffner (middenvelder) vast te leggen. De nummer voorlaatst van de eerste divisie wil nog deze week de zaak afronden. Haast is geboden, want ook FC Twente heeft inmiddels geďnformeerd naar Lehmann en Brncic.
Hopelijk lukt het MVV deze spelers z.s.m. vast te leggen. Vooral Brncic is natuurlijk een geweldige speler en misschien wel- als hij akkoord gaat- kwalitatief een van de beste in de GG-divisie. Ook de andere spelers zijn echte aanwinsten..
De Tatort-thriller is bij de Maastrichtse club als een bom ingeslagen. El-Semari lichtte coach Jan van Deinsen gistermiddag op Klein Geusselt in over de vermeende moordaanslag. De verbijsterde trainer riep vervolgens alle spelers bij elkaar. Van Deinsen zegt El-Semari op zijn woord te geloven. ,,Het is een keurige, intelligente knul met Gymnasium B. Ik vertrouw hem absoluut. Vreselijk, waar moet dit heen?'' De politie in Keulen wilde gisteren geen mededelingen doen over de zaak.
Het verhaal van het Duitse voetbaltalent, die Palestijnse roots heeft, klinkt even angstaanjagend als mysterieus. El-Semari zegt dat hij zaterdagmiddag in het centrum van Keulen een kop koffie dronk met een Duitse vriendin. Vervolgens zouden twee Marokkaanse mannen, bekenden van het meisje, het duo hebben overgehaald om met de auto naar een ander café te gaan. Bij een stoplicht zou de vriendin plots uit de Opel Corsa zijn gestapt.
El-Semari stond naar eigen zeggen doodsangsten uit. ,,De chauffeur trapte vol op het gas, terwijl de ander me bij de strot greep. Even later zette hij een mes op de keel. Ze dreigden me te vermoorden.''
Bij een verlaten bos in de buurt van Niederkassel zou hij erin geslaagd zijn te vluchten. ,,Bij het uitstappen kon ik me losrukken en wegrennen naar een boerderij. Daar hebben de bewoners de politie gebeld.''
De testspeler van MVV bezweert geen flauw idee te hebben over het motief. Hij zegt 'nooit in aanraking te zijn geweest met het criminele circuit'. ,,Ik heb geen verkeerde vrienden en richt me helemaal op voetbal. Misschien wilden ze losgeld eisen. Ze waren in ieder geval helemaal opgefokt.''
Opmerkelijk genoeg meldde El-Semari zich maandag gewoon op de training. Pas gisteren vertelde hij het verhaal aan trainer Van Deinsen. ,,Ik wilde het niet aan de grote klok hangen. Op de training kan ik me afreageren. De Duitse politie jaagt op de daders en heeft me bescherming toegezegd.''
Van Deinsen was gisteren behoorlijk van zijn stuk. ,,Dit heb ik in mijn hele carričre nog nooit meegemaakt. Ook mijn spelers waren zeer onder de indruk. Ziad lijkt me echt geen fantast. Hij is het zoveelste slachtoffer van zinloos geweld.'' Hij bood El-Semari gisteren aan tijdelijk onderdak te regelen in Maastricht. Maar de jonge Duitser reisde toch terug naar Köln, waar hij nog bij zijn ouders woont. ,,Ik weiger te zwichten voor dit soort lieden.''
woensdag 21 januari 2004
quote:Vooralsnog is bijna elke transfervrije speler met MVV geassocieerd, maar hebben ze pas een speler gehaald.
Op vrijdag 23 januari 2004 12:47 schreef reddevil1408-work het volgende:
Dit team staat eigenlijk veel te laag op de ranglijst voor het geen ze presteren. Mede door onervarenheid, natuurlijk. Maar dan kan men de komende jaren aan gaan werken. Zeker o.l.v. Jan van Deinsen (die in mijn ogen eindelijk weer eens wat leven in de Geusselt heeft gebracht) zal dat zeker lukken. Het jammere is wel dat er veel nieuws is over testspelers maar dat er weinig concreets uit komt.
Brncic, Lehmann, Haffner???? wat gaat er met hen gebeuren? as. zondag begint de competitie weer tegen Den Bosch, er zal toch snel iets bij moeten willen we nog mee gaan doen voor de vierde periode.
daarbij zou ik ook al een aantal conctracten openbreken van bepaalde jonge spelers! Dan zijn we ook wat dat betreft zowel financiel en sportief voor de komende jaren gered! Hulde aan het huidige bestuur, want laten we eerlijk zijn, wie had dit zo'n 8 maanden geleden verwacht?
quote:De positie op de ranglijst klopt m.i. ook niet helemaal met de prestaties. Verwacht ook wel een middenmoot positie aan het einde v/h seizoen, zeker wanneer er twee versterkingen bijkomen.
Op vrijdag 23 januari 2004 12:47 schreef reddevil1408-work het volgende:
Dit team staat eigenlijk veel te laag op de ranglijst voor het geen ze presteren. Mede door onervarenheid, natuurlijk. Maar dan kan men de komende jaren aan gaan werken. Zeker o.l.v. Jan van Deinsen (die in mijn ogen eindelijk weer eens wat leven in de Geusselt heeft gebracht) zal dat zeker lukken. Het jammere is wel dat er veel nieuws is over testspelers maar dat er weinig concreets uit komt.
Brncic, Lehmann, Haffner???? wat gaat er met hen gebeuren? as. zondag begint de competitie weer tegen Den Bosch, er zal toch snel iets bij moeten willen we nog mee gaan doen voor de vierde periode.
daarbij zou ik ook al een aantal conctracten openbreken van bepaalde jonge spelers! Dan zijn we ook wat dat betreft zowel financiel en sportief voor de komende jaren gered! Hulde aan het huidige bestuur, want laten we eerlijk zijn, wie had dit zo'n 8 maanden geleden verwacht?
En wat die namen betreft, heb je gelijk. Maar bekijk het eens van de andere kant. Andere besturen, en zeker besturen zoals wij die vroeger hebben, hadden de spelers zonder twijfel allemaal een contract aangeboden. Nu wordt er eerst gekeken wat de mogelijkheden zijn en krijgen ze pas een contract wanneer er extra inkomsten zijn. Zo komen we op het einde v/h seizoen tenminste niet in de problemen.
Groot compliment dus voor het bestuur, en zoals je al zegt: we staan nu eregens waar we 8 maanden geleden nog niet aan konden denken. Financieel gezond, een groeiend aantal sponsors, goed bestuur, mooi stadion en een aantal getalenteerde spelers.
Kortom, dit seizoen staat in het teken van investeren in volgend seizoen. Dat zal ook gebeuren en over een paar jaar spelen we bovenin de eerste divisie of misschien al eredivisie. Maar alles wijst erop dat we weer de goede kant opgaan en dat MVV weer begint te leven in Mestreech
Naar Vitesse wilde hij niet, maar een overstap naar MVV gaat hij wel aan. Drazen Brncic tekende in Maastricht een contract tot het einde van het seizoen met een optie voor nog een jaar.
De 32-jarige middenvelder stond in november 2003 nog in de belangstelling van Vitesse. Hij was er enkele dagen op proef, maar zag af van een avontuur in Arnhem omdat hij de afstand vanuit zijn woonplaats Luik te groot vond. Dat probleem heeft hij niet met het nabijgelegen Maastrichtse MVV.
Sinds augustua 2003 zat Brncic zonder club. De Kroaat met het Belgische paspoort speelde bij MVV onder meer een oefenwedstrijd tegen het Duitse Germania, waarin hij het winnende doelpunt maakte (2-1).
Brncic kwam eerder onder meer uit voor Charleroi, Cremonese, Monza, AC Milan, Internazionale en Venezia. Zowel bij AC Milan als bij Inter kwam hij amper aan spelen toe.
, ongelooflijk dat hij door MVV is aangetrokken, maar dat wordt absoluut genieten geblazen
quote:inderdaad, en bij gebrek aan bezoekers van de MVV fansite, de nieuws berichten maar naar fok! kopieren..
Op woensdag 28 januari 2004 11:35 schreef planethugo het volgende:
kut he, zo eenzaam als mvv'r
edit: bovendien weet ik niet wie het toeschouwersaantal van 4000 naar voren heeft gebracht. Normaal gesproken bezoeken zo'n 2500 tot 2800 mensen de geuselt, en bij een derby (in hoeverre je daarvan kunt spreken tegen Fortuna) komen er maar liefst 4500 opdagen..
[Dit bericht is gewijzigd door AltamirA op 28-01-2004 11:49]
quote:Ik zal hier maar niet op reageren; jouw signature zegt meer dan genoeg
Op woensdag 28 januari 2004 11:38 schreef AltamirA het volgende:[..]
inderdaad, en bij gebrek aan bezoekers van de MVV fansite, de nieuws berichten maar naar fok! kopieren..
edit: bovendien weet ik niet wie het toeschouwersaantal van 4000 naar voren heeft gebracht. Normaal gesproken bezoeken zo'n 2500 tot 2800 mensen de geuselt, en bij een derby (in hoeverre je daarvan kunt spreken tegen Fortuna) komen er maar liefst 4500 opdagen..
Benieuwd wat hier precies achter zit
quote:Tja, het zegt wel wat dat hij naar MVV gaat natuurlijk. Als je het mij vraagt gaat die gast gruwelijk tegenvallen.
Op dinsdag 27 januari 2004 23:47 schreef Afunados het volgende:
Geen Vitesse maar MVV voor BrncicNaar Vitesse wilde hij niet, maar een overstap naar MVV gaat hij wel aan. Drazen Brncic tekende in Maastricht een contract tot het einde van het seizoen met een optie voor nog een jaar.
De 32-jarige middenvelder stond in november 2003 nog in de belangstelling van Vitesse. Hij was er enkele dagen op proef, maar zag af van een avontuur in Arnhem omdat hij de afstand vanuit zijn woonplaats Luik te groot vond. Dat probleem heeft hij niet met het nabijgelegen Maastrichtse MVV.Sinds augustua 2003 zat Brncic zonder club. De Kroaat met het Belgische paspoort speelde bij MVV onder meer een oefenwedstrijd tegen het Duitse Germania, waarin hij het winnende doelpunt maakte (2-1).
Brncic kwam eerder onder meer uit voor Charleroi, Cremonese, Monza, AC Milan, Internazionale en Venezia. Zowel bij AC Milan als bij Inter kwam hij amper aan spelen toe.
, ongelooflijk dat hij door MVV is aangetrokken, maar dat wordt absoluut genieten geblazen
quote:Hij is een tijdje op proef bij Vites geweest en iedereen was ongelooflijk positief. Zelfs Sturing zei dat Brncic kwaliteiten van een bijzonder hoge kwaliteit zijn. Hij speelt nu bij MVV, omdat hij weer bij z'n gezin in Luik wilde wonen. Dat heeft uiteraard de doorslag gegeven, maar op de trainingen is hij- naar het schijnt- echt geweldig: goed coachend, perfect inzicht, rust, zeer goede techniek.
Op donderdag 29 januari 2004 23:20 schreef Afdruiprek het volgende:[..]
Tja, het zegt wel wat dat hij naar MVV gaat natuurlijk. Als je het mij vraagt gaat die gast gruwelijk tegenvallen.
Je kan hem ambitie verwijten, maar als je aan het einde v/j loopbaan zit en financieel onafhankelijk bent, zijn er andere prioriteiten. Ik ben reuze benieuwd en heb nog geen slecht woord over die jongen gehoord
quote:Op zich wel begrijpelijk natuurlijk. Hij is 32, heeft een aantal leuke contracten gehad en voor het geld hoeft hij het allemaal niet meer te doen en hij wil gewoon lekker in Luik blijven wonen en nog wat voetballen. Dan is MVV een goede optie natuurlijk.
Op donderdag 29 januari 2004 23:33 schreef Afunados het volgende:[..]
Hij is een tijdje op proef bij Vites geweest en iedereen was ongelooflijk positief. Zelfs Sturing zei dat Brncic kwaliteiten van een bijzonder hoge kwaliteit zijn. Hij speelt nu bij MVV, omdat hij weer bij z'n gezin in Luik wilde wonen. Dat heeft uiteraard de doorslag gegeven, maar op de trainingen is hij- naar het schijnt- echt geweldig: goed coachend, perfect inzicht, rust, zeer goede techniek.
Je kan hem ambitie verwijten, maar als je aan het einde v/j loopbaan zit en financieel onafhankelijk bent, zijn er andere prioriteiten. Ik ben reuze benieuwd en heb nog geen slecht woord over die jongen gehoord
Ik ben benieuwd. Is hij wel gewoon wedstrijdfit?
quote:Hij traint al de gehele winterstop mee en in laatste oefenwedstrijd heeft hij 90 minuten makkelijk gehaald. Maar het is natuurlijk geen echte loper, meer een creatieve middenvelder.
Op donderdag 29 januari 2004 23:39 schreef Afdruiprek het volgende:[..]
Op zich wel begrijpelijk natuurlijk. Hij is 32, heeft een aantal leuke contracten gehad en voor het geld hoeft hij het allemaal niet meer te doen en hij wil gewoon lekker in Luik blijven wonen en nog wat voetballen. Dan is MVV een goede optie natuurlijk.
Ik ben benieuwd. Is hij wel gewoon wedstrijdfit?
Ik ben eens benieuwd morgen, als het al doorgaat..
quote:Volgens mij is het vrij definitief nu allemaal. Maar als hij fit is dan zal MVV er niet snel een deuk aan vallen.
Op donderdag 29 januari 2004 23:44 schreef Afunados het volgende:[..]
Hij traint al de gehele winterstop mee en in laatste oefenwedstrijd heeft hij 90 minuten makkelijk gehaald. Maar het is natuurlijk geen echte loper, meer een creatieve middenvelder.
Ik ben eens benieuwd morgen, als het al doorgaat..
quote:Hij is duidelijk een aanwinst. De spelers ogen allemaal zelfverzekerder met zo'n speler in de buurt en hij heeft een geweldig inzicht. Hij heeft z'n stempel helaas nog niet op de wedstrijd kunnen drukken, maar 't lijkt goed te komen met hem.
Op donderdag 29 januari 2004 23:45 schreef Afdruiprek het volgende:[..]
Volgens mij is het vrij definitief nu allemaal. Maar als hij fit is dan zal MVV er niet snel een deuk aan vallen.
Laatste nieuws; weer 'n nieuwe speler:
quote:En woensdag is er een sponsoravond, waar de toekomst van MVV wordt voorgelegd. Er gaan allerlei wilde geruchten over grootse plannen; ben eens benieuwd..
MVV heeft overeenstemming bereikt met Drazan Brncic en Olivio Calicchio.De Kroatische Belg Brncic heeft een contract tot het einde van dit seizoen met een optie voor het komende seizoen. Middenvelder Brncic is 32 jaar en speelde voorheen onder meer bij Inter Milaan. Brncic is inmiddels speelgerechtigd en speelt mee bij MVV in de uitwedstrijd tegen Den Bosch. De Braziliaanse Belg Olivio Calicchio is aan de selctie toegevoegd. De 1,90 meter lange potige spits speelde bij de Franse amateurs van Maubeuge en bij de Belgische Olympic Charleroi, dat in de derde nationale speelt
[Dit bericht is gewijzigd door Afunados op 31-01-2004 02:34]
quote:Ik denk dat hij niets mag zeggen na zijn briljante terugspeelbal
Op zaterdag 31 januari 2004 02:44 schreef Koppensneller het volgende:
Ik denk dat Brncic zich afvraagt waar hij nu weer belandt is
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 02:59 schreef DutchGooner het volgende:[..]
Ik denk dat hij niets mag zeggen na zijn briljante terugspeelbal
Het was wel te zien dat hij kan voetballen en dat hij overzicht heeft, maar één zwaluw maakt nog geen zomer in Maastricht. Met afstand de zwakste ploeg die ik dit seizoen heb zien spelen.
quote:daar zijn toch meer gegadigden voor denk ik
Op zaterdag 31 januari 2004 03:00 schreef Koppensneller het volgende:[..]
Het was wel te zien dat hij kan voetballen en dat hij overzicht heeft, maar één zwaluw maakt nog geen zomer in Maastricht. Met afstand de zwakste ploeg die ik dit seizoen heb zien spelen.
quote:Tja, Eindhoven en zo is ook niet veel soeps, maar MVV de 2e helft... dat was echt tien keer niks.
Op zaterdag 31 januari 2004 03:02 schreef DutchGooner het volgende:[..]
daar zijn toch meer gegadigden voor denk ik
quote:1ste helft viel toch mee? Vond eigenlijk dat MVV wel aardig meevoetbalde tot de rust.
Op zaterdag 31 januari 2004 03:12 schreef Koppensneller het volgende:[..]
Tja, Eindhoven en zo is ook niet veel soeps, maar MVV de 2e helft... dat was echt tien keer niks.
En die terugspeeldbal van Brncic was natuurlijk erg ongelukkig, maar hij is duidelijk een grote aanwinst voor MVV..
quote:1e helft vond ik erg matig van beide kanten! 2e helft was MVV nergens meer. Heb MVV altijd al een leuke club gevonden, maar vandaag gunde ik ze eventjes niets.
Op zaterdag 31 januari 2004 03:16 schreef Afunados het volgende:[..]
1ste helft viel toch mee? Vond eigenlijk dat MVV wel aardig meevoetbalde tot de rust.
En die terugspeeldbal van Brncic was natuurlijk erg ongelukkig, maar hij is duidelijk een grote aanwinst voor MVV..
Brncic is zeker wel een aanwinst. Hij blonk niet bepaald uit maar je ziet wel dat hij de leider kan worden van het team en dat hij veel inzicht heeft.
Kon die vliegenvanger echt naar Perugia trouwens?
quote:En Anderlecht
Op zaterdag 31 januari 2004 03:21 schreef Koppensneller het volgende:[..]
1e helft vond ik erg matig van beide kanten! 2e helft was MVV nergens meer. Heb MVV altijd al een leuke club gevonden, maar vandaag gunde ik ze eventjes niets.
Brncic is zeker wel een aanwinst. Hij blonk niet bepaald uit maar je ziet wel dat hij de leider kan worden van het team en dat hij veel inzicht heeft.
Kon die vliegenvanger echt naar Perugia trouwens?
Doet het dit seizoen erg matig, alhoewel ik hem vandaag wel op dreef vond; in de eerste helft heeft hij een aantal mooie ballen gepakt. Maar de supporters willen graag de 2de keeper, Muyters, in de goal zien. Straalt veel uit en is een groot talent.
quote:Dat vinden er wel meer; nu nog promoveren
Op zaterdag 31 januari 2004 03:21 schreef Koppensneller het volgende:[..]
Heb MVV altijd al een leuke club gevonden
[..]
quote:Muyters ken ik niet. Die sjappie die er nu instond vond ik toch erg slordig en onrustig. De meeste ballen die hij trapte waren ook niet echt geweldig. Maar goed, hij had vast z'n dag niet.
Op zaterdag 31 januari 2004 03:27 schreef Afunados het volgende:[..]
En Anderlecht
Doet het dit seizoen erg matig, alhoewel ik hem vandaag wel op dreef vond; in de eerste helft heeft hij een aantal mooie ballen gepakt. Maar de supporters willen graag de 2de keeper, Muyters, in de goal zien. Straalt veel uit en is een groot talent.
Een verzoek van de club om het seizoen in Maastricht af te maken, heeft hij vandaag naast zich neer gelegd. Van Deinsen kreeg vorige week te horen dat zijn contract na dit seizoen niet wordt verlengd. Hij was daar erg teleurgesteld over. Afgelopen weekend liet hij het bestuur weten meteen te willen stoppen. Assistent-trainer Robbie Delahaye heeft vanaf vandaag de leiding over de MVV-selectie.
quote:En terecht. Wat verwacht je als club wel niet van een trainer als die zo'n selectie heeft...
Op maandag 2 februari 2004 13:47 schreef Afunados het volgende:
Jan van Deinsen per direct weg bij MVV
Jan van Deinsen stopt met onmiddellijke ingang als trainer van MVV.Een verzoek van de club om het seizoen in Maastricht af te maken, heeft hij vandaag naast zich neer gelegd. Van Deinsen kreeg vorige week te horen dat zijn contract na dit seizoen niet wordt verlengd. Hij was daar erg teleurgesteld over. Afgelopen weekend liet hij het bestuur weten meteen te willen stoppen. Assistent-trainer Robbie Delahaye heeft vanaf vandaag de leiding over de MVV-selectie.
quote:Dat wist hij op 't begin v/h seizoen al. Reden is dat hij geen contractverlenging krijgt en het waarschijnlijk daarom ook niet meer ziet zitten..
Op maandag 2 februari 2004 14:20 schreef DarkShine het volgende:[..]
En terecht. Wat verwacht je als club wel niet van een trainer als die zo'n selectie heeft...
quote:Ach, het was bekend dat het een overgangsjaar zou worden en we staan er financieel tenminste weer gezond voor. Nog even geduld, maar MVV komt 100% zeker terug. En ga nu maar fijn lachen; wie het laatst lacht, lacht het best!
Op maandag 2 februari 2004 15:56 schreef TheGHunter het volgende:
En het gepruts in de hoofdstad van Limburg blijft maar doorgaan
Nee maar ik denk ook wel weer dat jullie erbovenop komen. Misschien dat het nog een aantal jaren zal duren, maar wanneer jullie dat overleven, ben ik ervan overtuigd dat er weer een MVV zal staan waar Maastricht trots op kan zijn.
Maar tot die tijd:
Ik woon niet in Limburg maar heb wel van kindsaf altijd al wat gehad met MVV ook al is het niet `mijn cluppie´.
Waar is Predojevic gebleven eigenlijk...
quote:Terug naar Bayern geloof ik. Hebben we helaas weinig van gezien..
Op maandag 2 februari 2004 22:41 schreef Ghadaffi het volgende:
MVV komt er wel weer bovenop. Dat hoop ik en ik ben er van overtuigd ook!Ik woon niet in Limburg maar heb wel van kindsaf altijd al wat gehad met MVV ook al is het niet `mijn cluppie´.
quote:Volgens mij kan hij best aardig voetballen! Benieuwd of we er ooit nog wat van vernemen.
Op maandag 2 februari 2004 22:43 schreef Afunados het volgende:[..]
Terug naar Bayern geloof ik. Hebben we helaas weinig van gezien..
quote:Mhoehahahah. Een 'overgangsjaar', Nol koopt die toko van jullie over en vogend jaar mag je lekker naar Kerkrade komen als je voetbal wil zien.
Op maandag 2 februari 2004 16:09 schreef Afunados het volgende:[..]
Ach, het was bekend dat het een overgangsjaar zou worden en we staan er financieel tenminste weer gezond voor. Nog even geduld, maar MVV komt 100% zeker terug. En ga nu maar fijn lachen; wie het laatst lacht, lacht het best!
quote:En jij bent FCL overstander ofzo?
Op dinsdag 3 februari 2004 16:58 schreef Kaalhei het volgende:[..]
Mhoehahahah. Een 'overgangsjaar', Nol koopt die toko van jullie over en vogend jaar mag je lekker naar Kerkrade komen als je voetbal wil zien.
NOOIT FC LIMBURG - NO FUCKING SURRENDER
quote:Wat een clubliefde
Op dinsdag 3 februari 2004 16:58 schreef Kaalhei het volgende:[..]
Mhoehahahah. Een 'overgangsjaar', Nol koopt die toko van jullie over en vogend jaar mag je lekker naar Kerkrade komen als je voetbal wil zien.
quote:Overal heb je wel van die gasten die liever een FCL zien. Maar erdoorheen komt het nooit!
Op dinsdag 3 februari 2004 17:02 schreef Afunados het volgende:[..]
Wat een clubliefde
quote:We zullen het zien........
Op dinsdag 3 februari 2004 17:03 schreef DarkShine het volgende:[..]
Overal heb je wel van die gasten die liever een FCL zien. Maar erdoorheen komt het nooit!
quote:Hoe kun je nou voorstander zijn van iets wat je club naar de kloten helpt?
Op dinsdag 3 februari 2004 17:07 schreef Kaalhei het volgende:[..]
We zullen het zien........
Wat is er nou mooier dan een derby spelen (of mis je die ook niet?!). Ik kom niet voor succes naar mijn club kijken, ik kom voor Roda! Alleen van de gedachte FCL raak je gvd al overspannen!!!
quote:Wie het laatste lacht, lacht het best. We zullen over een aantal jaren wel eens zien wie de "pauperclub"(
Op dinsdag 3 februari 2004 17:06 schreef Kaalhei het volgende:
Hef die twee pauperclubjes in Sittard en Maastricht maar op en voeg de jeugdopleidingen maar bijeen. Ik vind het prima.
quote:Bepaalde "supporters" kennen het begrip clubliefde duidelijk niet..
Op dinsdag 3 februari 2004 17:14 schreef DarkShine het volgende:[..]
Hoe kun je nou voorstander zijn van iets wat je club naar de kloten helpt?
Wat is er nou mooier dan een derby spelen (of mis je die ook niet?!). Ik kom niet voor succes naar mijn club kijken, ik kom voor Roda! Alleen van de gedachte FCL raak je gvd al overspannen!!!
quote:Het helpt mijn club helemaal niet naar de kloten, in tegendeel.
Op dinsdag 3 februari 2004 17:14 schreef DarkShine het volgende:
Hoe kun je nou voorstander zijn van iets wat je club naar de kloten helpt?
quote:De enige manier om dat te bereiken is degraderen en dat heb ik er niet bepaald voor over. Ik persoonlijk vind een UEFA-cup wedstrijd tegen Milan bevredigender dan uit tegen MVV, maar dat is heel persoonlijk.
Wat is er nou mooier dan een derby spelen (of mis je die ook niet?!).
quote:Over tien jaar kijk ik liever naar 'Roda Limburg' als een topclub in een vol stadion dan naar 'Roda JC' als degradatiekandidaat of middenmotor.
[q]Ik kom niet voor succes naar mijn club kijken, ik kom voor Roda! Alleen van de gedachte FCL raak je gvd al overspannen!!!
quote:Pak de auto en neem de A2 richting A'dam! Als je dat te ver is rij je maar naar Genk!
Op dinsdag 3 februari 2004 17:24 schreef Kaalhei het volgende:[..]
Het helpt mijn club helemaal niet naar de kloten, in tegendeel.
[..]De enige manier om dat te bereiken is degraderen en dat heb ik er niet bepaald voor over. Ik persoonlijk vind een UEFA-cup wedstrijd tegen Milan bevredigender dan uit tegen MVV, maar dat is heel persoonlijk.
[..]Over tien jaar kijk ik liever naar 'Roda Limburg' als een topclub in een vol stadion dan naar 'Roda JC' als degradatiekandidaat of middenmotor.
quote:Ik denk dat ik al op de tribunes van kaalhei stond toen jij nog niet eens geboren was en bovendien denk ik dat ik meer wedstrijden bezocht heb dan jij.
Op dinsdag 3 februari 2004 17:15 schreef Afunados het volgende:
Bepaalde "supporters" kennen het begrip clubliefde duidelijk niet..
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 17:24 schreef Kaalhei het volgende:[..]
Over tien jaar kijk ik liever naar 'Roda Limburg' als een topclub in een vol stadion dan naar 'Roda JC' als degradatiekandidaat of middenmotor.
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 17:25 schreef TheGHunter het volgende:[..]
quote:Als je derby's wilt zien dan ga je maar naar Weltania-Bekkerveld of je gaat maar naar die Maastrichtse bouwval.
Op dinsdag 3 februari 2004 17:25 schreef DarkShine het volgende:[..]
Pak de auto en neem de A2 richting A'dam! Als je dat te ver is rij je maar naar Genk!
quote:knap hoor gedachten lezen
Op dinsdag 3 februari 2004 17:25 schreef Kaalhei het volgende:[..]
Ik denk dat ik al op de tribunes van kaalhei stond toen jij nog niet eens geboren was en bovendien denk ik dat ik meer wedstrijden bezocht heb dan jij.
quote:Wat boeit de naam nu? Roda Limburg of Roda JC. Met als enige verschil dat Roda Limburg een veel grotere potentiële achterban heeft.
Op dinsdag 3 februari 2004 17:26 schreef DarkShine het volgende:[..]
quote:Zeg zoljoep, ken je deze?
Op dinsdag 3 februari 2004 17:28 schreef Afunados het volgende:[..]
knap hoor gedachten lezen
quote:Dus..?
Op dinsdag 3 februari 2004 17:29 schreef Kaalhei het volgende:[..]
Zeg zoljoep, ken je deze? [afbeelding]
quote:Ach die achterban maakt niet eens het grote verschil, de recettes van Roda zijn nauwelijks e2.000.000 per jaar en als je daar de variabele kosten van het stadion vanaf haalt dan hou je weinig over. Maar uiteraard moeten we niet de spin-off van de aanwezigheid van supporters niet vergeten.
Op dinsdag 3 februari 2004 17:28 schreef TheGHunter het volgende:[..]
Wat boeit de naam nu? Roda Limburg of Roda JC. Met als enige verschil dat Roda Limburg een veel grotere potentiële achterban heeft.
quote:Iemand zonder clubliefde kun je dat niet uitleggen...
Op dinsdag 3 februari 2004 17:28 schreef TheGHunter het volgende:[..]
Wat boeit de naam nu? Roda Limburg of Roda JC. Met als enige verschil dat Roda Limburg een veel grotere potentiële achterban heeft.
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 17:27 schreef Kaalhei het volgende:[..]
Als je derby's wilt zien dan ga je maar naar Weltania-Bekkerveld of je gaat maar naar die Maastrichtse bouwval.
quote:Ben ik het toch nog eens met je eens
Op dinsdag 3 februari 2004 17:15 schreef Afunados het volgende:[..]
Bepaalde "supporters" kennen het begrip clubliefde duidelijk niet..
quote:Fijn argument...leg me maar eens uit wat clubliefde is, dan kan ik er op ingaan.
Op dinsdag 3 februari 2004 17:36 schreef DarkShine het volgende:
Iemand zonder clubliefde kun je dat niet uitleggen...
quote:Je club steunen in goeie meer zeker ook in slechte tijden. De tijden die wij nu hebben zijn niet slecht, maar ook niet ideaal. Kan veel slechter, kijk maar naar Vitesse... Maar als het even tegenzit ga je toch niet roepen om een FCL...
Op dinsdag 3 februari 2004 17:44 schreef Kaalhei het volgende:[..]
Fijn argument...leg me maar eens uit wat clubliefde is, dan kan ik er op ingaan.
quote:Groot gelijk. Ik bedoel: ik wil nooit van m'n leven naast jouw op de tribune zitten..
Op dinsdag 3 februari 2004 17:51 schreef DarkShine het volgende:[..]
Je club steunen in goeie meer zeker ook in slechte tijden. De tijden die wij nu hebben zijn niet slecht, maar ook niet ideaal. Kan veel slechter, kijk maar naar Vitesse... Maar als het even tegenzit ga je toch niet roepen om een FCL...
quote:hehe
Op dinsdag 3 februari 2004 17:53 schreef Afunados het volgende:[..]
Groot gelijk. Ik bedoel: ik wil nooit van m'n leven naast jouw op de tribune zitten..
Darkshine, niemand roept hier om een FC Limburg, maar we moeten ook niet verbaasd staan te kijken als het door onze strot wordt geduwd door ons geliefde bestuur.
quote:Dat bestuur van ons is zowiezo niet het meest geliefde
Op dinsdag 3 februari 2004 17:55 schreef TheGHunter het volgende:[..]
hehe
Darkshine, niemand roept hier om een FC Limburg, maar we moeten ook niet verbaasd staan te kijken als het door onze strot wordt geduwd door ons geliefde bestuur.
Afunados: Ik zou dus ook niet naast jou willen zitten (tenzij jij naast het uitvak zit )
quote:JAJAJAJA en dan een grote bek achter het hek ja! ik ken jou wel jonge
Op dinsdag 3 februari 2004 17:57 schreef DarkShine het volgende:[..]
Dat bestuur van ons is zowiezo niet het meest geliefde
Afunados: Ik zou dus ook niet naast jou willen zitten (tenzij jij naast het uitvak zit
)
Dat zegt technisch directeur John Vranken van de Maastrichtse club. De 41-jarige Jonker gaat Jan van Deinsen opvolgen, die maandag opstapte. Jonker werkte in het verleden bij Volendam en de KNVB. Ook was hij assistent bij Louis van Gaal in Barcelona. Jonker wordt zowel hoofdtrainer als technisch directeur van MVV. Hij begint deze zomer. Tot die tijd is assistent Rob Delahaye hoofdtrainer bij de Maastrichtse club.
Lijkt me een goede keuze. Vanavond sponsoravond en hier zal nog wel het een en ander onthuld worden over de toekomstplannen. Jonker gaat zich de komende maanden iig al bezighouden met versterking voor de selectie komend jaar. We komen terug
quote:zeiden ze dat bij Barcelona waar die naast Van Gaal de 2e coach was ook niet
Op woensdag 4 februari 2004 14:52 schreef Afunados het volgende:
Lijkt me een goede keuze. Vanavond sponsoravond en hier zal nog wel het een en ander onthuld worden over de toekomstplannen. Jonker gaat zich de komende maanden iig al bezighouden met versterking voor de selectie komend jaar. We komen terug
Van Barca is ook niks meer terecht gekomen
quote:Onderstreept iig wel de ambitie van MVV..
Op woensdag 4 februari 2004 14:56 schreef Kaalhei het volgende:
Van Camp Nou naar de Geusselt, wat een carriereplanning.
quote:Wat is die ambimtie dan: dezelfde val als Andries Jonker maken, ofzo?
Op woensdag 4 februari 2004 14:59 schreef Afunados het volgende:[..]
Onderstreept iig wel de ambitie van MVV..
quote:Dat we hopelijk over een paar jaar weer een derby in de eredivisie hebben!
Op woensdag 4 februari 2004 15:01 schreef Kaalhei het volgende:[..]
Wat is die ambimtie dan: dezelfde val als Andries Jonker maken, ofzo?
quote:Precies: Roda Limburg tegen haar satellietclub VVV-Venlo
Op woensdag 4 februari 2004 15:10 schreef DarkShine het volgende:[..]
Dat we hopelijk over een paar jaar weer een derby in de eredivisie hebben!
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 15:18 schreef Kaalhei het volgende:[..]
Precies: Roda Limburg tegen haar satellietclub VVV-Venlo
quote:Het feit dat ik op bepaalde voorwaarde wel voorstander ben van het opheffen van die pauperclubjes een systeem waarin Roda Limburg FC Limburg ontstaat, wil niet zeggen dat ik vind dat het slecht gaat met Roda. Dat staat er volledig los van.
Op dinsdag 3 februari 2004 17:51 schreef DarkShine het volgende:[..]
Je club steunen in goeie meer zeker ook in slechte tijden. De tijden die wij nu hebben zijn niet slecht, maar ook niet ideaal. Kan veel slechter, kijk maar naar Vitesse... Maar als het even tegenzit ga je toch niet roepen om een FCL...
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 15:18 schreef Kaalhei het volgende:[..]
Precies: Roda Limburg tegen haar satellietclub VVV-Venlo
Doe mij maar een wedstrijd tegen Fortuna of MVV!
Verder hield Jonker een mooie speach van een half uur. Ambitieus, MVV moet weer club van het volk worden; je kent het wel..
quote:psst, niet de groenteboer om de hoek meetellen als sponsor
Op donderdag 5 februari 2004 00:13 schreef Afunados het volgende:
Sponsoravond vanavond:
Club van 30(grotere sponsoren) inmiddels uitgegroeid tot een Club van 43. Allle leden van deze Club van 43 hebben inmiddels een sponsorcontract afgesloten voor 3 jaar. De overige sponsoren werden opgeroepen om zich ook voor 3 jaar aan de club te binden.
quote:Dat wordt Champions League komend jaar als ik dit zo lees.
Op donderdag 5 februari 2004 00:13 schreef Afunados het volgende:
Sponsoravond vanavond:
Club van 30(grotere sponsoren) inmiddels uitgegroeid tot een Club van 43. Allle leden van deze Club van 43 hebben inmiddels een sponsorcontract afgesloten voor 3 jaar. De overige sponsoren werden opgeroepen om zich ook voor 3 jaar aan de club te binden.
Tevens werd duidelijk dat de financiële situatie van de club op dit moment goed is en er zal het een en ander mogelijk zijn komend seizoen. Echter, er wordt alleen geld uitgegeven wat MVV ook daadwerkelijk heeft..Verder hield Jonker een mooie speach van een half uur. Ambitieus, MVV moet weer club van het volk worden; je kent het wel..
quote:Net gerenoveerd (of nog aan bezig), en nu al over een ander stadion praten...
Melchior wil MVV-stadion op vliegveld
Een overdekt MVV-stadion met kunstgrasveld, op het terrein van vliegveld Beek. Het leek een losse flodder, maar MVV-redder Leon Melchior hield zijn gezicht strak in de plooi. De paardentycoon lanceerde het plan gisteravond op de sponsoravond van de Maastrichtse club. ,,Tien jaar geleden wilde ik dat al en lachte iedereen me uit. Maar wat ik wil zal ik krijgen.''
quote:ja inderdaad. Ik vraag me af waar ze mee bezig zijn. Eerst van Deinsen op straat zetten, vervolgens ene Jonker aanstellen als coach/technisch directeur (daar waar iedereen eigenlijk liever bonfrere had zien staan) en nu deze onzin weer. Wat is de volgende stap? fuseren met Fortuna? en dan samen in het "maastricht-aachenairport stadion" voetballen. Q-park komt de Geusselt op voor een parkeergarage (zijn toch al sponsor) en vandaar uit bouwen aan een nieuw elftal???
Op donderdag 5 februari 2004 10:39 schreef DarkShine het volgende:[..]
Net gerenoveerd (of nog aan bezig), en nu al over een ander stadion praten...
Het wordt tijd dat club eens geleid gaat worden door nuchtere mensen, en niet door een stelletje stinkerds die "denken" verstand van voetbal te hebben. Want als ze dat laatste hadden, speelde er vanavond een nieuwe spits mee in het elftal! ipv een uitgebluste ex-milaanspeler.
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 13:46 schreef reddevil1408-work het volgende:[..]
ja inderdaad. Ik vraag me af waar ze mee bezig zijn. Eerst van Deinsen op straat zetten, vervolgens ene Jonker aanstellen als coach/technisch directeur (daar waar iedereen eigenlijk liever bonfrere had zien staan) en nu deze onzin weer. Wat is de volgende stap? fuseren met Fortuna? en dan samen in het "maastricht-aachenairport stadion" voetballen. Q-park komt de Geusselt op voor een parkeergarage (zijn toch al sponsor) en vandaar uit bouwen aan een nieuw elftal???
Het wordt tijd dat club eens geleid gaat worden door nuchtere mensen, en niet door een stelletje stinkerds die "denken" verstand van voetbal te hebben. Want als ze dat laatste hadden, speelde er vanavond een nieuwe spits mee in het elftal! ipv een uitgebluste ex-milaanspeler.
quote:come on aachen...
Op donderdag 5 februari 2004 13:58 schreef TheGHunter het volgende:[..]
lekker zo'n naam
quote:Pff, weer echt een typisch Maastrichtse reactie! Wees verdomme blij dat er eens een fatsoenlijk bestuur staat!
Op donderdag 5 februari 2004 13:46 schreef reddevil1408-work het volgende:[..]
ja inderdaad. Ik vraag me af waar ze mee bezig zijn. Eerst van Deinsen op straat zetten, vervolgens ene Jonker aanstellen als coach/technisch directeur (daar waar iedereen eigenlijk liever bonfrere had zien staan) en nu deze onzin weer. Wat is de volgende stap? fuseren met Fortuna? en dan samen in het "maastricht-aachenairport stadion" voetballen. Q-park komt de Geusselt op voor een parkeergarage (zijn toch al sponsor) en vandaar uit bouwen aan een nieuw elftal???
quote:Het gaat over een termijn van tien jaar. Enfin, Melchior was ten eerst een beetje beschonken gisteravond en niemand had echt veel waarde aan deze woorden gehecht. Maargoed, het verschijnt wel in de krant..
Op donderdag 5 februari 2004 10:39 schreef DarkShine het volgende:[..]
Net gerenoveerd (of nog aan bezig), en nu al over een ander stadion praten...
Achja, persoonlijk denk ik dat het niet meer is dan een losse flodder. Maar natuurlijk kan dit ook het begin van een MSC(Maastricht-Sittard-Club) zijn of het "grote denken" van MVV en Melchior. Even ter herrinering, Melchior wou 120jaar geleden ofzo al een overgedekt en groot stadion bouwen, wat een primeur zou zijn. Hij werd destijds uitgelachen en het is er dus niet van gekomen. Melchior zal deze ideeen nog steeds koesteren en hij wil MVV over een jaar of 3-4 dan ook weer in de eredivisie zien..
Al met al denk ik weinig ophef; een beetje een losse flodder. En trouwens, MVV is een echte volksclub, in een echte volkswijk en dat is ook de charme van MVV..
quote:De reacties hierop op vi.nl
Jonker: 'MVV is aardig vervolg op Barcelona'5/2/2004 11:21
Andries Jonker is de nieuwe coach en technisch directeur van MVV. Hij tekende woensdag een driejarig contract bij de Maastrichtse eerstedivisionist.
'Ik doe niet aan carričreplanning', reageerde Jonker in Dagblad De Limburger op zijn aanstelling. 'Toen ik naar Barcelona vertrok, besefte ik meteen: alles wat hierna komt, is minder. Maar MVV is een heel aardig vervolg. Van een club met zo'n historie moet weer iets moois te maken zijn. Ik neem een risico door hierin te stappen. Maar ik had direct een goed gevoel bij deze club.'
MVV is de tweede club waar Jonker als hoofdcoach aan de slag gaat. Eerst deed hij dat al in Volendam. MVV klopte onlangs bij hem aan nadat de club Jan van Deinsen had laten weten dat hij aan het einde van het seizoen moest vertrekken.
Maar de Limburgers en Jonker hadden al eerder contact, bekende Jonker: 'In de zomer ben ik al benaderd. Maar toen heb ik nee gezegd. Ik was met Louis van Gaal vertrokken bij Barcelona en wilde met hem mee naar zijn nieuwe club. De situatie veranderde echter toen Louis directeur werd bij Ajax. Daar waren alle posten bezet.'
Uiteindelijk koos hij toch voor MVV. 'Het is puur een gevoelskwestie. Ik ben voor de winterstop in De Geusselt gaan kijken en raakte direct enthousiast. De club staat voorlaatst en toch staan de fans als één blok achter hun ploeg. Geloof me, zoiets zie je echt niet bij Telstar of Haarlem.'
quote:
Jonker: 'MVV is een aardig vervolg op Barcelona.' Juist. En de Treffers is een aardig vervolg op Ajax.
Raoul LemmenFrank Rijkaard gevraagd naar zijn toekomstplannen: 'Hoofdtrainer bij Fortuna lijkt me wel een aardig vervolg.'
Jeroen Voncken
quote:
Jonker: 'MVV is aardig vervolg op Barcelona'5/2/2004 11:21
Andries Jonker is de nieuwe coach en technisch directeur van MVV. Hij tekende woensdag een driejarig contract bij de Maastrichtse eerstedivisionist.
'Ik doe niet aan carričreplanning', reageerde Jonker in Dagblad De Limburger op zijn aanstelling. 'Toen ik naar Barcelona vertrok, besefte ik meteen: alles wat hierna komt, is minder. Maar MVV is een heel aardig vervolg. Van een club met zo'n historie moet weer iets moois te maken zijn. Ik neem een risico door hierin te stappen. Maar ik had direct een goed gevoel bij deze club.'MVV is de tweede club waar Jonker als hoofdcoach aan de slag gaat. Eerst deed hij dat al in Volendam. MVV klopte onlangs bij hem aan nadat de club Jan van Deinsen had laten weten dat hij aan het einde van het seizoen moest vertrekken.
Maar de Limburgers en Jonker hadden al eerder contact, bekende Jonker: 'In de zomer ben ik al benaderd. Maar toen heb ik nee gezegd. Ik was met Louis van Gaal vertrokken bij Barcelona en wilde met hem mee naar zijn nieuwe club. De situatie veranderde echter toen Louis directeur werd bij Ajax. Daar waren alle posten bezet.'
Uiteindelijk koos hij toch voor MVV. 'Het is puur een gevoelskwestie. Ik ben voor de winterstop in De Geusselt gaan kijken en raakte direct enthousiast. De club staat voorlaatst en toch staan de fans als één blok achter hun ploeg. Geloof me, zoiets zie je echt niet bij Telstar of Haarlem.'
quote:Hoe lang heeft het Haarlem bestuur de fanatieke fans onterecht buiten de deur gehouden...
Op donderdag 5 februari 2004 16:31 schreef Afunados het volgende:
Die reacties waren te verwachten. Achja, we zijn het intussen wel gewend. Vond overigens dat er wel een mooi stukje instond:
[..]
Maar er is inderdaad een leuk sfeertje in de Geusselt.
quote:Eindstand 1-0. Een mooie doelpunt van Micelli, maar het hadden er veel meer moeten zijn. Een verdiende overwinning dus
Op donderdag 5 februari 2004 16:36 schreef Afunados het volgende:
Vanavond staat overigens MVV - Telstar op het programma
Het zou verboden moeten worden
quote:Gaat in de jeugdcompetities ook al niet geheel lekker?
MVV doet eigen onderzoek naar dopinggebruik jeugdspelers
Voetbalclub MVV gaat eigen onderzoek doen naar gebruik van drugs en doping bij jeugdspelers.De KNVB-regels schrijven voor dat een club de KNVB moet inschakelen als hij denkt dat een van de spelers doping of drugs gebruikt. Het Maastrichtse MVV heeft de ouders van de jeugdspelers een verklaring laten ondertekenen waarin ze vooraf instemmen met controles op gebruik van drugs en doping. MVV zegt dat het onaanvaardbaar is dat jeugdspelers in welke vorm dan ook betrokken zijn bij drugs of doping, ook al is er een maatschappelijke versoepeling op dat gebied. Elk gebruik van drugs of doping leidt tot onmiddellijke en definitieve verwijdering uit de spelersopleiding, zegt MVV.
Bron: L1
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 13:24 schreef DarkShine het volgende:[..]
Gaat in de jeugdcompetities ook al niet geheel lekker?
Vind dit overigens een hele goede ontwikkeling; gewoon in de jeugd de rotte appels eruit halen!
quote:Was sarcastisch bedoeld.
Op dinsdag 10 februari 2004 14:54 schreef Afunados het volgende:[..]
Vind dit overigens een hele goede ontwikkeling; gewoon in de jeugd de rotte appels eruit halen!
Maar ben het verder met je eens dat je die gasten eruit moet schoppen, als je bij de jeugd al dope gebruikt...
quote:Topics zijn toch niet alleen voor de grote clubs?
Op dinsdag 10 februari 2004 16:35 schreef NeoGenic1982 het volgende:
Waarom een speciaal topic over deze kutploeg, staan bijna onderaan. Goh wat een topper zeg!
quote:Maar dan had je juist moeten reageren dat het te goed zou gaan(al is dat niet zo, maargoed) en men naar de oorzaak zocht..
Op dinsdag 10 februari 2004 16:31 schreef DarkShine het volgende:[..]
Was sarcastisch bedoeld.
quote:Ga jij je fijn met jullie dijk bezig houden
Op dinsdag 10 februari 2004 16:35 schreef NeoGenic1982 het volgende:
Waarom een speciaal topic over deze kutploeg, staan bijna onderaan. Goh wat een topper zeg!
En met een beetje geluk spelen we komende voorbereiding tegen Barcelona of Ajax..
quote:Haha...
Op dinsdag 10 februari 2004 21:46 schreef Afunados het volgende:
Daarnet praatkaffee gehad, Jonker was er ook. Komt erg goed overEn met een beetje geluk spelen we komende voorbereiding tegen Barcelona of Ajax..
1. MVV wordt een subtopper in de eredivisie
2. MVV moet Heerenveen achterna
3. MVV krijgt een topcoach
4. MVV moet meer uitstraling krijgen
Dit zijn maar een paar uitspraken en beloftes die de afgelopen jaren gedaan zijn, net zoals de beloftes dat MVV tegen Barca gaat spelen. En allemaal zijn ze niet doorgegaan, het bestuur van MVV lult nogal veel, dat doen ze al jaren, het maakt niet uit welk bestuur ze lullen allemaal, allemaal praatjes maar wat gebeurt er, niks!
quote:Zal ik doen, kunnen we trouwens nog wat grond kunnen komen halen bij jullie, jullie hebben toch speelveld genoeg aangezien er toch niet op gevoetbald wordt, kunnen wij de dijk dichten.
Op dinsdag 10 februari 2004 16:38 schreef Afunados het volgende:[..]
Ga jij je fijn met jullie dijk bezig houden
quote:Nee, er gebeurt inderdaad helemaal niks
Op woensdag 11 februari 2004 09:43 schreef NeoGenic1982 het volgende:[..]
Haha...
1. MVV wordt een subtopper in de eredivisie
2. MVV moet Heerenveen achterna
3. MVV krijgt een topcoach
4. MVV moet meer uitstraling krijgenDit zijn maar een paar uitspraken en beloftes die de afgelopen jaren gedaan zijn, net zoals de beloftes dat MVV tegen Barca gaat spelen. En allemaal zijn ze niet doorgegaan, het bestuur van MVV lult nogal veel, dat doen ze al jaren, het maakt niet uit welk bestuur ze lullen allemaal, allemaal praatjes maar wat gebeurt er, niks!
quote:Lachen, gieren, brullen
Op woensdag 11 februari 2004 09:44 schreef NeoGenic1982 het volgende:[..]
Zal ik doen, kunnen we trouwens nog wat grond kunnen komen halen bij jullie, jullie hebben toch speelveld genoeg aangezien er toch niet op gevoetbald wordt, kunnen wij de dijk dichten.
quote:Onzin. Als FC Limburg speelt voor een 4e of 5e plek komt de Limburgse voetballiefhebber echt wel kijken. Alleen de echte fanatiekelingen blijven thuis.
Op dinsdag 3 februari 2004 17:44 schreef hellmondunited het volgende:
Nooit FC limburg.. dan kun je beter supporter worden van Ajax.. je bent voor een club of niet.. zal dat samen gaan al die supporters die nu rivalen zijn van elkaar? denk dat je dan met een heel leeg stadion komt te zitten.. en tsja.ik zou geen deel uit willen maken van Fortuna als MVV supporter (bij wijze van spreken) om maar iets te noemen
quote:Predojevic speelt bij Reitlingen SSV als ik het goed heb!
Op maandag 2 februari 2004 22:41 schreef Ghadaffi het volgende:
MVV komt er wel weer bovenop. Dat hoop ik en ik ben er van overtuigd ook!Ik woon niet in Limburg maar heb wel van kindsaf altijd al wat gehad met MVV ook al is het niet `mijn cluppie´.
quote:Daar speelt Roda nu ook al voor, dus wat bereik je ermee? Juist dat je 3 clubs naar de kloten hebt geholpen!
Op dinsdag 17 februari 2004 11:53 schreef Predojevic het volgende:[..]
Onzin. Als FC Limburg speelt voor een 4e of 5e plek komt de Limburgse voetballiefhebber echt wel kijken. Alleen de echte fanatiekelingen blijven thuis.
quote:Zo, onze eerste nieuwe aanwinst is binnen
MVV heeft een begin gemaakt met de voorbereiding van het nieuwe seizoen.
Vandaag werd overeenstemming bereikt met Michel Kruijer (26 jaar), een linker centrale verdediger. Michel Kruijer heeft een contract getekend voor 3 jaren, op voorwaarde van medische goedkeuring.De speler heeft acht jaar ervaring in de eerste divisie, waarvan hij de laatste twee jaren uitkwam voor Go Ahead Eagles.
Michel Kruijer stond hoog op het verlanglijstje van Andries Jonker
bron mvv.nl
voor MVV is dit een zeer goede aankoop. Kruijer hoort eigenlijk thuis in de HCE, als hij zijn schorsingen een beetje kan beperken..
succes Michel, Afunados en MVV..
[Dit bericht is gewijzigd door Stanley_Climbfall op 18-02-2004 09:29]
quote:Ben ook wel tevreden met deze aankoop. En wij horen ook in de HCE thuis, dus dat komt allemaal goed
Op woensdag 18 februari 2004 09:19 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
als Eagles fan ben ik zeker niet blij met het vertrek van Kruiijer.. maar goed, bij GAE is het geld helemaal op blijkbaar..voor MVV is dit een zeer goede aankoop. Kruijer hoort eigenlijk thuis in de HCE, als hij zijn schorsingen een beetje kan beperken..
succes Michel en MVV..
quote:Helaas is de werkelijkheid anders
Op woensdag 18 februari 2004 09:26 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
MVV hoort zeker thuis in de HCE! GAE ook trouwens..
quote:d'n tied zal ut liere!
Op woensdag 18 februari 2004 09:38 schreef Afunados het volgende:[..]
Helaas is de werkelijkheid anders
quote:Ik schrijf niemand af, bedoel er alleen mee dat we nu gewoon onderaan staan. Ik heb absoluut veel vertrouwen in de komende jaren, zoals ik in de topics over MVV al vaak genoeg heb aangegeven. Jonker lijkt me een perfecte trainer, en dit een prima versterking.
Op woensdag 18 februari 2004 13:17 schreef reddevil1408-work het volgende:[..]
d'n tied zal ut liere!
het is weer typisch "Mestreechs" om personen bij voorbaat al af te schrijven. Laten we eerst maar eens afwachten wat Jonker er van gaat maken voor dat we conclusies trekken. Wie weet spelen we volgend jaar wel weer in de HCE? (RBC lukte dit immers ook enkele jaren geleden door als nobody de nacompetitie te winnen, en kijk waar ze nu staan).
Ik heb er vertrouwen in dat we volgend seizoen mee gaan doen in de subtop, let maar op..
quote:bedoelde het ook niet persoonlijk hoor :-)
Op woensdag 18 februari 2004 16:21 schreef Afunados het volgende:[..]
Ik schrijf niemand af, bedoel er alleen mee dat we nu gewoon onderaan staan. Ik heb absoluut veel vertrouwen in de komende jaren, zoals ik in de topics over MVV al vaak genoeg heb aangegeven. Jonker lijkt me een perfecte trainer, en dit een prima versterking.
Ik heb er vertrouwen in dat we volgend seizoen mee gaan doen in de subtop, let maar op..
Maar wanneer er dit seizoen weer het e.e.a. bij komt aan versterking verwacht ik wel meer dan dit seizoen van de ploeg (ook al ben ik van mening dat ze tot nu toe eigenlijk te weinig hebben gekregen).
quote:OK, je hebt iig gelijk wat betreft de Maastrichtse mentaliteit..
Op woensdag 18 februari 2004 16:46 schreef reddevil1408-work het volgende:[..]
bedoelde het ook niet persoonlijk hoor :-)
mijn opmerking was meer in het algemeen bedoeld.Maar wanneer er dit seizoen weer het e.e.a. bij komt aan versterking verwacht ik wel meer dan dit seizoen van de ploeg (ook al ben ik van mening dat ze tot nu toe eigenlijk te weinig hebben gekregen).
En ook met het feit dat ze te weinig gekregen hebben. Maarja, het is een overgangsjaar en dat wisten we. Vergeleken met vorig jaar gaat het nu perfect
Hij strijd er tenminste met volle 100% voor, hoewel hij af en toe wat slippertjes kent. Maar sinds hij achterin samen met Kienle een duo vormt, weten ze de aanval van de tegenstander aardig tot goed te stoppen..quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:00 schreef bergkampf het volgende:
Verberne Whohooohooo, zo bevalt die dikkertje een beetje?
Ik heb er voor komend seizoen ook zeker vertrouwen in. Zeker nu je ziet dat de verdediging gewoon lekker draait de afgelopen wedstrijden. Er zijn echter nog teveel jonge, onervaren spelers die elke week moeten spelen bij gebrek aan ervaren spelers, wat voor hen natuurlijk ook een flinke aanpassing is. Maar met een stuk of vijf spelers van het kaliber Kruijer zie ik het komend seizoen absoluut positief tegemoet; eindelijk zullen we weer eens een elftal op het veld zien, waarvan we ook het een en ander mogen verwachten.quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ja ja. Altijd al een zwak gehad voor MVV eigenlijk.Al vanaf dat Erik Meijer in de spits stond eigenlijk.
![]()
De Groot lijkt me wel voldoende op zich. Dan heb je Ommel en Taiwo niet echt meer nodig. Kun je beter wat verdedigers of middenvelders voor halen. Heb er wel vertrouwen in dat er volgend seizoen een leuk team staat. Dit seizoen was het wat kort dag en dan moet je vanalles bij elkaar rapen. Dat werkt niet. Beetje tevreden over Brncic eigenlijk?
Klopt, Kruijer had zich direct op 't forum geregistreerdquote:Op woensdag 10 maart 2004 06:51 schreef yurko het volgende:
Klinkt allemaal veel belovend. Afunados blijf vooral posten, want hier in Hong Kong ben je een van mijn weinige informatie bronnen omtrent MVV. Ik zag op het forum van MVV dat Kruijer daar al vrolijk aan het mee posten was. Dat geeft in ieder geval aan dat hij ook aan het publiek denkt. Nu maar hopen dat als ik terugkom dat er weer regelmatig wedstrijden in de Geusselt gewonnen worden. (en dan bedoel ik natuurlijk door MVV)
VI van deze week: Pique onder andere in de balngstelling van MVV. Linksback kunnen we wel gebruiken en als ex-speler van Ajax zal Jonker hem ook wel liggen. Lijkt me een nuttige versterking.quote:Op woensdag 10 maart 2004 06:51 schreef yurko het volgende:
Klinkt allemaal veel belovend. Afunados blijf vooral posten, want hier in Hong Kong ben je een van mijn weinige informatie bronnen omtrent MVV.
Er zijn weer vage geruchten m.b.t. Erik Meijer. Cadeautje van Melchiorquote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:38 schreef Afunados het volgende:
Even een update, vanavond was er weer een praatkaffee:
* Met een drietal spelers is MVV zo goed als rond. Er zullen er daarna nog meer volgen
* Goumans had verder vandaag nog een gesprek met Melchior: “Ik laat alleen maar los dat er nog iets goeds aan zit te komen. Meer wil ik er niet over kwijt. Jullie weten: ik doe pas mededelingen als zaken 100% geregeld zijn”.
Ik begrijp wel waarom ze nog onderaan staan. Als je zag wat voor kansen ze hebben gemist en dan vooral die Calichio...quote:Op zaterdag 20 maart 2004 11:59 schreef Afunados het volgende:
Gisteren wederom een prima wedstrijd van MVV gezien. Niemand die MVV volgt snapt eigenlijk waarom we nog onderaan staan, zo ook de ass.trainer van Heracles:
"Hoe dit MVV op de laatste plaats staat, dat is eigenlijk onvoorstelbaar. Ze spelen echt voetbal op het niveau van de Top-6 van de GGD. Heracles mag blij zijn met een punt. Dit MVV barst van het talent. Dat zag ik tegen Helmond Sport (waar ze met 0-3 hadden moeten winnen) en vanavond tegen ons opnieuw".
Ik denk dat ons spel zeker perspectief biedt voor een stunt in de 4de periode. Alleen Emmen uit het "linker rijtje" komen we nog tegen, voor de rest enkel clubs uit het rechter rijtje. Als we het spel uit de afgelopen wedstrijden volhouden en wat meer geluk hebben in de afwerking, dan gaan we nog voor een stunt zorgen, let maar op![]()
Net zo vol als Sittard vak in Maastricht?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 10:42 schreef Afunados het volgende:
Geweldige avond. Kaartjes waren in dik halfuur uitverkocht en vooral de tweede helft een geweldige sfeer. Slechts wedstrijd, maar absoluut een top avond. Zal binnenkort eens wat foto's hier plaatsen..
Klopt, MVV speelde pas in de tweede helft zoals afgelopen weken. Eerste helft was ronduit slecht, maar eindelijk krijgen we eens wat we allang verdienen: 3 punten!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 11:00 schreef Bartoli het volgende:
ach jullie hadden na 60 minuten pas het betere spel dan Fortuna. Daarvoor was het wel 1-1 en 3-0 voor de Maastrichtse Paal en 2-0 voor de Sjengse lat.
Wintjens had gewoon een paar engelen op de paal en lat zitten
Lijkt me geen verkeerde zaak. Je kan nog zoveel van je club houden, maar dit was dom. Terechte straf dusquote:***************************************
Vijftien MVV-aanhangers veroordeeld
MAASTRICHT In Maastricht zijn vijftien
aanhangers van MVV veroordeeld wegens
openbare geweldpleging op de Markt in
Maastricht op 14 mei vorig jaar.Ze
veroorzaakten ernstige ongeregeldheden
na het besluit van de gemeenteraad MVV
geen nieuwe financiële steun te geven.
De gemeenteraadsvergadering was live te
volgen via een geluidsinstallatie.Toen
burgemeester Leers zei geen cent meer
in de club te steken,werd het stadhuis
bestormd.Twee agenten raakten gewond.
De straffen variëren van taakstraffen
tot een jaar cel.De meeste relschoppers
moeten ook duizenden euro's betalen aan
smartengeld en schadevergoeding.
Terecht straf??? De rechter wil gewoon een daad stellen, want in verhouding tot de ernst van de delicten zijn de straffen belachelijk. 10 maanden celtraf omdat er een agent geduwd of geslagen is, of omdat er met een bierglas gegooid is? Dat slaat toch helemaal nergens op!!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:54 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Lijkt me geen verkeerde zaak. Je kan nog zoveel van je club houden, maar dit was dom. Terechte straf dus
Volgens mij was er wel wat meer aan de hand dan agentje duwen. Heeft iemand misschien informatie over waarop de personen zijn veroordeeld?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 18:16 schreef Afunados het volgende:
[..]
Terecht straf??? De rechter wil gewoon een daad stellen, want in verhouding tot de ernst van de delicten zijn de straffen belachelijk. 10 maanden celtraf omdat er een agent geduwd of geslagen is, of omdat er met een bierglas gegooid is? Dat slaat toch helemaal nergens op!!
Als je nu een meisje verkracht, een bejaarde bedreigd en een Turk neerslaat, krijg je nog minder. Ik praat het geweld niet goed, "ze" moeten zeker gestraft worden, maar de straffen staan allesbehalve in relatie tot de ernst van het delict. Het lijkt me logisch dat het laatste woord hierover nog niet over gesproken is...
vernielingen, onrust stoken, agenten slaan en dergelijke zakenquote:Op dinsdag 23 maart 2004 18:33 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Volgens mij was er wel wat meer aan de hand dan agentje duwen. Heeft iemand misschien informatie over waarop de personen zijn veroordeeld?
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 18:33 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Volgens mij was er wel wat meer aan de hand dan agentje duwen. Heeft iemand misschien informatie over waarop de personen zijn veroordeeld?
Klopt en ik kan je vertellen dat er enkele straffen hebben voor zaken die wekelijks bij het uitgaan voorkomen: glas gegooid richting politie of duw- en trekwerk. Natuurlijk zijn er personen die meer gedaan hebben dan het duwen van een agent(overigens niets extreems wat zou moeten leiden tot 12 maanden celstraf), maar er zijn ook jongens veroordeeld die nauwelijks iets gedaan hebben. Nederland hequote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:00 schreef AirRaid het volgende:
[..]
vernielingen, onrust stoken, agenten slaan en dergelijke zaken
Ik weet niet of het voorwaardelijk is of niet. Als het onvoorwaardelijk is, is het echt te triest gesteld met de rechtelijke macht hierquote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:17 schreef Kaalhei het volgende:
Ik kan me nauwelijks voorstellen dat het 12 maanden onvoorwaardelijk is. Want wat is het eik: Voorwaardelijk of onvoorwaardelijk. Indien het het eerste is lijkt het me niet meer dan normaal, indien het 12 maanden onvoorwaardelijk is lijkt het me overdreven zwaar.
Yep, en met erna Dordt uit en Eindhoven thuis hoop ik stiekem op een leuke 4de periodequote:Op woensdag 24 maart 2004 17:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Is MVV vrijdag vrij?
Ik heb de smaak nu ook wel te pakken sinds het beter gaat, maar een weekje rust zal de selectie na al die zware wedstrijden goed doen. Enne, je kan natuurlijk in de nacompetitie nog eens naar MVV komen hequote:Op woensdag 24 maart 2004 17:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Jammer dat ze vrijdag vrij zijn. Hoeven wij een keertje niet op vrijdag, dus dacht ik mooi naar MVV te kunnen...valt weer ff tegen dus.
Dordt uit is altijd lastig hoorMaarja, Dordt, Eindhoven plus dat MVV steeds beter gaat spelen. Wie weet. Zou wel leuk zijn MVV in de nacompetitie of in elk geval bovenin deze periode.
Als ze niet tegelijk met ons moeten spelen dan ga ik dat zeker weleens doen.quote:Op woensdag 24 maart 2004 17:35 schreef Afunados het volgende:
[..]
Ik heb de smaak nu ook wel te pakken sinds het beter gaat, maar een weekje rust zal de selectie na al die zware wedstrijden goed doen. Enne, je kan natuurlijk in de nacompetitie nog eens naar MVV komen he
Ik hoop, en denk eigenlijk ook, dat hij gehaald wordt als stand-in. Morgen in de krant eens lezen wat MVV over de tranfer te zeggen heeft..quote:Op dinsdag 6 april 2004 23:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hij is afgetest aan het begin van het seizoen door ADO Den Haag... bij Ajax was het toen een belofte, maar hij daalt steeds verder af..
Ik vraag me serieus af wat MVV er mee moet.
Hij krijgt meteen een 3-jarig contract. Geeft aan dat ze toch behoorlijk wat vertrouwen in hem hebben....quote:Op dinsdag 6 april 2004 23:48 schreef Afunados het volgende:
[..]
Ik hoop, en denk eigenlijk ook, dat hij gehaald wordt als stand-in. Morgen in de krant eens lezen wat MVV over de tranfer te zeggen heeft..
Hij heeft ook niet bepaald de stijgende lijn te pakken, niet?quote:Ajax, Excelsior, Haarlem, FC Dordrecht, MVV.
Ben het met je eens wat alle spelers betreft. Ik heb er vertrouwen in dat Jonker, die nu al een aantal maanden veel spelers bekijkt, komend seizoen een aardige selectie op poten kan zetten.quote:Op woensdag 7 april 2004 14:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Kruijer vind ik een goeie aankoop, Leferink zou ook een goeie zijn voor MVV maar Supusepa heb ik al wat twijfels over... Graaven lijkt me ook niet geschikt, die heeft al laten zien dat het profvoetbal niets voor hem is en Sterchel ken ik niet, al speelt La Calamine volgens mij in de 4e klasse.
Ligt eraan. Deze spelers wordt een heel ambitieus meerjarenplan wordt voorgelegd, waarin MVV over twee jaar weer bovenin wil meedraaien en hierna naar de eredivisie wil. Op zich staat er ook een goede trainer, en financieel kan MVV ook weer wat bieden. Dan lijkt het me ook niet meer dan logisch eens soortgelijke spelers te polsenquote:Op vrijdag 9 april 2004 10:04 schreef Kaalhei het volgende:
Denk je niet dat MVV wat te hoog mikt met spelers als Beukering en de Groot?
Hij stond ergens bovenaan Jonker's lijstje. Blijkbaar heeft hij wel veel vertrouwen in Supusepa. Een spits zal er overigens zeker bijkomen. Waarschijnlijk ook een lange, balvaste spits, voor naast Caracciolo..quote:Op vrijdag 9 april 2004 12:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wel raar dat ze spelers als Van Beukering en De Groot polsen en uiteindelijk Supusepa contracteren.
Maar wie niet waagt wie niet wint. Als ik die Calichio bezig zien kunnen ze nog wel een goeie spits gebruiken
Zeker doen, zelfs het voetbal is nu het aanzien waard(op Callichio naquote:Op zaterdag 10 april 2004 12:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ja, zaten er hier maar 4700! Maar desalniettemin: Mooi dat MVV uit het dal omhoog klimt!Als FCDB vrij is over 3 weken denk ik dat ik ook eens ga kijken.
Calichio is echt een parodie op een profvoetballer als ik het zo zie op SBS6. Hebben ze in de A-jeugd echt niemand lopen die net wat beter is?quote:Op zaterdag 10 april 2004 12:40 schreef Afunados het volgende:
[..]
Zeker doen, zelfs het voetbal is nu het aanzien waard(op Callichio na)
Vast wel, zelfs op de bank. Hij staat volgens mij alleen in het veld om door te koppen en verdedigers bezig te houden. Maar je gaat je afvragen hoe deze jongen ooit gescout is kunnen worden. Ongelooflijk hoe slecht hij voetbalt..quote:Op zaterdag 10 april 2004 12:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Calichio is echt een parodie op een profvoetballer als ik het zo zie op SBS6. Hebben ze in de A-jeugd echt niemand lopen die net wat beter is?
Ik kan alleen oordelen over wat ik zie bij SBS6 en als ik daar op afga dan vraag ik me ook af wat MVV er mee moet. Ik denk dat in de hoofdklasse wel spitsen te vinden zijn die door kunnen koppen en tegelijkertijd ook nog een beetje kunnen voetballen. Van welke club komt die Calichio eigenlijk?quote:Op zaterdag 10 april 2004 12:48 schreef Afunados het volgende:
[..]
Vast wel, zelfs op de bank. Hij staat volgens mij alleen in het veld om door te koppen en verdedigers bezig te houden. Maar je gaat je afvragen hoe deze jongen ooit gescout is kunnen worden. Ongelooflijk hoe slecht hij voetbalt..
Uuhm, daar vraag je me wat. Geloof van een of ander clubje uit een lagere divisie in Belgie. Maar hij is denk ik gewoon uit pure haast gecontracteerd, nadat Lehmann opeens niet meer kwam en MVV behoefte had aan een lange spits naar Caracciolo.quote:Op zaterdag 10 april 2004 12:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik kan alleen oordelen over wat ik zie bij SBS6 en als ik daar op afga dan vraag ik me ook af wat MVV er mee moet. Ik denk dat in de hoofdklasse wel spitsen te vinden zijn die door kunnen koppen en tegelijkertijd ook nog een beetje kunnen voetballen. Van welke club komt die Calichio eigenlijk?
Via Google krijg ik het ook maar niet gevonden. Zal wel niet echt een hele grote club zijn dan waar hij vandaan komt.quote:Op zaterdag 10 april 2004 12:53 schreef Afunados het volgende:
[..]
Uuhm, daar vraag je me wat. Geloof van een of ander clubje uit een lagere divisie in Belgie. Maar hij is denk ik gewoon uit pure haast gecontracteerd, nadat Lehmann opeens niet meer kwam en MVV behoefte had aan een lange spits naar Caracciolo.
Heb het geweten, maar kom er niet meer op. Op het net is er ook niets over te vinden. Achja, nog een vijftal wedstrijden, en je hoort nooit meer iets van Calicchio..quote:Op zaterdag 10 april 2004 12:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Via Google krijg ik het ook maar niet gevonden. Zal wel niet echt een hele grote club zijn dan waar hij vandaan komt.
Daarom ook dat er weer gescoort wordquote:Op zaterdag 10 april 2004 13:47 schreef zjroentje het volgende:
Het lijkt wel een geheel Italiaanse voorhoede bij MVV.
quote:Op zaterdag 10 april 2004 14:11 schreef maxso het volgende:
[..]
Daarom ook dat er weer gescoort word![]()
Roda had ook interesse voor van Fessem als tweede doelman. Wat moet hij eigenlijk bij MVV? Die jonge gast doet/deed het best wel aardig en hem tweede keeper maken is ook niet echt verstandig lijkt me en Jimmy tweede keeper van MVV lijkt me wat al te gortig.quote:Op zaterdag 10 april 2004 17:56 schreef Afunados het volgende:
Jimmy van Fessem zou een tweejarig contract getekend hebben
Wintjens deed het inderdaad heel aardig, maar dit seizoen heeft hij onzettend veel blunders gemaakt(vooral 1ste competitiehelft). Nog een jaartje of twee als tweede keeper zou hem goed doen, zeker wanneer hij veel kan leren van een keeper als v.Fessem.quote:Op dinsdag 13 april 2004 22:36 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Roda had ook interesse voor van Fessem als tweede doelman. Wat moet hij eigenlijk bij MVV? Die jonge gast doet/deed het best wel aardig en hem tweede keeper maken is ook niet echt verstandig lijkt me en Jimmy tweede keeper van MVV lijkt me wat al te gortig.
Kan die in de GG-divisie blijven.quote:Op dinsdag 13 april 2004 22:53 schreef Afunados het volgende:
Overigens staat Wintjes in de belangstelling van Vitesse..
quote:Op dinsdag 13 april 2004 23:00 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Kan die in de GG-divisie blijven.
Klopt, maar dat zijn spelers die echt haalbaar waren en al langer op Jonker's verlanglijstje stonden. Kijk als je deze drie spelers neemt, dan spelers van het kaliber Verberne, Kienle, Brncic en Carraciolo en je vult hen aan met enkele talenten en een a twee eredivisiespelers, doe je echt niet onder aan de beste ploegen in de eerste divisie(al klinkt dat wel erg optimistisch op het moment)quote:Op donderdag 15 april 2004 10:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Tja... ik vraag me af of MVV niet wat te hoog aan het mikken. Ik vind het mooi dat ze ambitie tonen maar Donny de Groot, Van Beukering en Pique werden ook al genoemd maar tot nu toe zijn Supusepa, Kruijer en Van Ommeren vastgelegd....
Zoals jij het zegt kun je meedoen voor een periodetitel, dat denk ik ook wel. Ik denk dat het nu al heel mooi zal zijn als MVV in het linkerrijtje eindigt... je moet ook niet te snel willen!quote:Op donderdag 15 april 2004 10:54 schreef Afunados het volgende:
[..]
Klopt, maar dat zijn spelers die echt haalbaar waren en al langer op Jonker's verlanglijstje stonden. Kijk als je deze drie spelers neemt, dan spelers van het kaliber Verberne, Kienle, Brncic en Carraciolo en je vult hen aan met enkele talenten en een a twee eredivisiespelers, doe je echt niet onder aan de beste ploegen in de eerste divisie(al klinkt dat wel erg optimistisch op het moment)
Moet hij eerst eens van de drugs proberen af te blijven; talent heeft hij iig wel..quote:Op donderdag 15 april 2004 12:29 schreef yurko het volgende:
Klinkt allemaal veelbelovend inderdaad, maar helaas is nog geen van deze 'grote' namen vastgelegd. Hopelijk gaat dat nu snel gebeuren, dan kan ik volgend jaar weer eens met plezier naar de Geusselt gaan. Van Dooren zal nu ook wel balen dat hij het vriendje van Jonker (v. Gaal) ooit kwaad heeft gemaakt, maar ik denk dat hij nog wel een nieuwe club kan vinden. Is het niet in NL dan wel ergens in Belgie.
Klopt, hij staat idd niet bekend om de meest ideale voetbal levensstijl. Op zich niets mis mee natuurlijk, maar als je het in de voetballerij wil maken kan het je nog wel eens in de weg gaan staan lijkt me zo.quote:Op vrijdag 16 april 2004 17:50 schreef Afunados het volgende:
[..]
Moet hij eerst eens van de drugs proberen af te blijven; talent heeft hij iig wel..
Denk ik ook. Als je iemand betaalt om profvoetballer te zijn mag je verwachten dat hij ook leeft als een prof.quote:Op zaterdag 17 april 2004 11:35 schreef yurko het volgende:
[..]
Klopt, hij staat idd niet bekend om de meest ideale voetbal levensstijl. Op zich niets mis mee natuurlijk, maar als je het in de voetballerij wil maken kan het je nog wel eens in de weg gaan staan lijkt me zo.
Eens kijken waar hij volgend seizoen gaat spelen. FCDB zou interesse hebben, ook voor Heymans, maar die heeft bedankt..quote:Op donderdag 29 april 2004 13:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Denk ik ook. Als je iemand betaalt om profvoetballer te zijn mag je verwachten dat hij ook leeft als een prof.
Ik mag toch hopen dat hij niet deze kant op komt. Ik zou eerlijk gezegd niet weten wat we er mee moeten.quote:Op donderdag 29 april 2004 13:08 schreef Afunados het volgende:
[..]
Eens kijken waar hij volgend seizoen gaat spelen. FCDB zou interesse hebben, ook voor Heymans, maar die heeft bedankt..
Als je hem weet "op te voeden", is hij een goede spelers. Maargoed, dat hebben ze hier ook jarenlang tevergeefs geprobeerdquote:Op donderdag 29 april 2004 13:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat hij niet deze kant op komt. Ik zou eerlijk gezegd niet weten wat we er mee moeten.
Ik moet je wel gelijk geven, maar als MVV het al jaren heeft geprobeerd dan is het een illusie om te denken dat we dat hier opeens wel ff kunnen in 'n jaartje. Als hij het er niet voor over heeft z'n levensstijl aan te passen dan moet hij maar lekker bij de amateurs gaan ballen. Abdellaoui is ook al zo'n voorbeeld. Tig clubs hebben hem al kansen gegeven, maar steeds verpest hij ze. Kun je beter niet aan beginnen aan zo'n chronisch probleemgeval.quote:Op donderdag 29 april 2004 13:10 schreef Afunados het volgende:
[..]
Als je hem weet "op te voeden", is hij een goede spelers. Maargoed, dat hebben ze hier ook jarenlang tevergeefs geprobeerd![]()
Weet niet wat ik daar nou van moet vinden. Opzich wel lachen voor een keer, maar vind het toch een beetje te gemaakt als je dat elke wedstrijd krijgt.quote:MVV wil volkslied voor thuiswedstrijden
Duizenden MVV-fans die, samen met de spelers, uit volle borst het maastrichts volkslied zingen: als het aan het MVV-bestuur ligt is dit tafereel snel te zien in de geusselt. De club gaat de KNVB polsen of voor elke thuiswedstrijd de compositie van de gebroeders Fons en Guus Olterdissen (Jao diech höbs us aon ´t hart gelege) kan worden gezongen. Als de voetbalbond toestemming geeft, is MVV de tweede club in nederland met massale koorzang. In Heerenveen word al jaren voor de aftrap het Fries volkslied meegebruld.
Vind het op zich wel cool, maar inderdaad; misschien wordt het een beetje te gemaakt na een tiental wedstrijden. En daarnaast vrees ik dat de helft v/h publiek het volkslied ook niet mee kan zingen..quote:Op donderdag 29 april 2004 13:30 schreef yurko het volgende:
[..]
Weet niet wat ik daar nou van moet vinden. Opzich wel lachen voor een keer, maar vind het toch een beetje te gemaakt als je dat elke wedstrijd krijgt.
Ja, Ouhsaine Ouichou(roepnaam Houssain). En inderdaad geen verkeerde speler denk ik, en weer een oude bekende van Jonker. Maargoed, het team krijgt op deze manier wel gestalte en begin er steeds meer vertrouwen in te krijgen.quote:Op maandag 3 mei 2004 07:29 schreef yurko het volgende:
Ik neem aan dat het hier om Houssain Ouhsaine Ouichou gaat, geen idee of hij een beetje kan ballen. Volgens VI.nl heeft hij dit jaar 3 keer gescoord in 15 duels en in de eerste divisie kun je er ongeveer 10 van hem verwachten. Maar ja, eerst natuurlijk maar eens kijken in hoeverre dit waar is. Veel meer geld dan bij Volendam???? Klinkt erg ambitieus.
Ik hoop dat we elkaar weer treffen in de AC en hopelijk deze keer in Maastricht.quote:Op woensdag 5 mei 2004 11:24 schreef Afunados het volgende:
[..]
Wie weet![]()
Dan kunnen jullie eindelijk weer eens naar de grote stadquote:Op woensdag 5 mei 2004 11:29 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Ik hoop dat we elkaar weer treffen in de AC en hopelijk deze keer in Maastricht.![]()
Precies, we hebben jullie twee jaar terug een echt voetbalstadion laten zien, nu is het jullie beurt.quote:Op woensdag 5 mei 2004 11:33 schreef Afunados het volgende:
[..]
Dan kunnen jullie eindelijk weer eens naar de grote stad![]()
Jullie zijn absoluut "welkom". Laten we het hopen..quote:Op woensdag 5 mei 2004 11:35 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Precies, we hebben jullie twee jaar terug een echt voetbalstadion laten zien, nu is het jullie beurt.![]()
Als je op je 19e aan je vierde club begint dan denk ik: Het zal wel een moeilijke jongen wezen, type Abdellaoui, oid.quote:Op donderdag 6 mei 2004 17:23 schreef Afunados het volgende:
Ben eens benieuwd naar deze speler, hoor er goede dingen over. Hopelijk hebben we een aardig talent binnengehaald![]()
Zie topictitelquote:Op woensdag 12 mei 2004 14:39 schreef hellmondunited het volgende:
MVV is goed bezig!
hehe ja moest daar gelijk aan denken ja!quote:Op woensdag 12 mei 2004 15:57 schreef Afunados het volgende:
[..]
Zie topictitel![]()
vond wintjens een erg goede keeper.. ben benieuwd wat ze daar mee gaan doen!quote:Op woensdag 12 mei 2004 19:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
v/d Ban... geen vertrouwen meer in Wintjens of gaat hij eindelijk naar een Europese topclub?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |