abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15161813

Tijd voor deel 2.

Qua prestaties gaat het inmiddels al wat beter en we hebben achtereenvolgens Emmen en Veendam(twee hoogvliegers in de periode) goed weerstand geboden. Morgen is de "derby" tegen VVV.

Nieuwkomer Kienle begint zich zijn weg te vinden in het elftal van MVV. Supertalent Carracciolo, jeugdspits die inmiddels al 8 keer doel trof, doet het ontzettend goed. Genk toonde al interesse in de zomerstop, morgen schijnen hoofdscouts van Feyenoord, Schalke 04, Genk, Anderlecht,Alleminia Aachen en Leverkusen op de tribune te zitten. Duidelijk is dat hij een grote gaat worden; hopelijk investeert hij bij MVV echter nog enkele jaren in zichzelf.

Carraciolo, het grote talent van MVV

MVV heeft ook een nieuwe algemeen directeur, Jos Baljet. Binnenkort volgt de hoofdsponsor.

Verder nog nieuws dat Jeroen "als mijn haar maar goed zit" van Staveren, zijn carriere verder gaat verprutsen bij Top Oss. Mooie aakoop

Enfin, genoeg voor deze openingspost. MVV, in de schitterende stad, met de geweldige supporters en prachtige historie, gaat weer terug naar de top van de eerder divisie!()

pi_15162463
ik vraag me af ken jij ene Jasper Jongen ??

ook ene uit Mestreech en fan van MVV. Ken hem van het wielrennen.

pi_15162567
mvv
pi_15165162
Hoe gaat het met Maurice bij jullie?? Hij bezoekt nog steeds Het Zuiderpark en IS bij ons publiekslieveling.
pi_15166861
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 00:14 schreef Bartoli het volgende:
ik vraag me af ken jij ene Jasper Jongen ??

ook ene uit Mestreech en fan van MVV. Ken hem van het wielrennen.

Niet van naam, misschien van zien..
pi_15166890
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 04:37 schreef Hagenees het volgende:
Hoe gaat het met Maurice bij jullie?? Hij bezoekt nog steeds Het Zuiderpark en IS bij ons publiekslieveling.
Begon matig, maar speelt wekelijks beter. Vorige week heeft hij na rust één helft (succesvol) in de spits gestaan(van 3-0 achterstand naar 3-3). Duidelijk is wel dat hij voor werkelijk elke bal strijd en zo'n spelers ziet iedereen natuurlijk graag spelen
pi_15170687
Hey Afunados, mooie openingspost.
Vanavond de derby tegen vvv. Als part - time supporter heb ik deze wedstrijd uitgekozen om weer eens naar een uitwedstrijd te gaan. Ook een beetje omdat het zo'n beetje mijn laatste kans is dit seizoen aangezien ik een half jaar naar het buitenland ga. Hopelijk zetten we de mooie reeks voor en scoort onze Caracciolo een stuk of 3 keer.

Bis heute abend!!!! (poging tot venloos spreken)

Never underestimate the predictability of stupidity
pi_15175566
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 12:04 schreef yurko het volgende:
Hey Afunados, mooie openingspost.
Vanavond de derby tegen vvv. Als part - time supporter heb ik deze wedstrijd uitgekozen om weer eens naar een uitwedstrijd te gaan. Ook een beetje omdat het zo'n beetje mijn laatste kans is dit seizoen aangezien ik een half jaar naar het buitenland ga. Hopelijk zetten we de mooie reeks voor en scoort onze Caracciolo een stuk of 3 keer.

Bis heute abend!!!! (poging tot venloos spreken)

Heb er wel vertrouwen in

Vertrek zometeen al, zie jullie wel in de Koel, of ergens in een café als jullie eerder zijn

vrijdag 5 december 2003 @ 14:47:57 #9
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_15175671
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 14:44 schreef Afunados het volgende:

[..]

Heb er wel vertrouwen in

Vertrek zometeen al, zie jullie wel in de Koel, of ergens in een café als jullie eerder zijn

is het gezellig stappen in Maastricht,wil vanavond nog even langskomen anders
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_15175710
misleidende topictitel maar gelukkig ben ik niet op mijn achterhoofd gevallen
pi_15176243
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 14:47 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

is het gezellig stappen in Maastricht,wil vanavond nog even langskomen anders

Vermaak me altijd prima . Celebration(vrijthof) is op vrijdag altijd volle bak. Daarbuiten natuurlijk nog veel andere cafés, maar ik weet niet waaraan jij je voorkeur geeft.

Enfin, als je nog gaat, zal je me hoogstwaarschijnlijk nog wel treffen

vrijdag 5 december 2003 @ 15:04:35 #12
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_15176275
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 15:03 schreef Afunados het volgende:

[..]

Vermaak me altijd prima . Celebration(vrijthof) is op vrijdag altijd volle bak. Daarbuiten natuurlijk nog veel andere cafés, maar ik weet niet waaraan jij je voorkeur geeft.

Enfin, als je nog gaat, zal je me hoogstwaarschijnlijk nog wel treffen

Er is een zeer reeele kans dat ik na Standard-Brugge er nog even langs wip dan
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_15176408
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 15:04 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Er is een zeer reeele kans dat ik na Standard-Brugge er nog even langs wip dan

Prima. Voor 23:00 is er niemand, hierna stroomt het snel vol. Maar tot vanavond dan misschien(beiden met een overwinning op zak )
  vrijdag 5 december 2003 @ 15:09:29 #14
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_15176447
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 15:08 schreef Afunados het volgende:

[..]

Prima. Voor 23:00 is er niemand, hierna stroomt het snel vol. Maar tot vanavond dan misschien(beiden met een overwinning op zak )

wedstrijd is ook pas om 22.15 afgelopen dus nog tijd zat dan nadat we as usual eerst de Mac hebben aangedaan
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 7 december 2003 @ 22:28:09 #15
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_15235061
* Kaalhei bedankt MVV voor de reacties de afgelopen week
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_15235259
quote:
Op zondag 7 december 2003 22:28 schreef Kaalhei het volgende:
* Kaalhei bedankt MVV voor de reacties de afgelopen week
  zondag 7 december 2003 @ 22:59:20 #17
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_15236174
quote:
Op zondag 7 december 2003 22:33 schreef Afunados het volgende:

[..]

Als ik eerlijk ben, dan heb ik me een klein beetje verbaasd over de voornamelijk respectvolle reacties uit het Maastricht, Sittard en Amsterdam.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  maandag 8 december 2003 @ 10:53:06 #18
73633 Het_Vijfde_Wiel
Mining Once & 4ever
pi_15242236
Uit Sittard vielen de reacties me tegen. Ook op hun website's werd er vrij kinderachtig gereageerd, maar gelukkig konzen ze in het stadion wel respect opbrengen.

Maar uit Mastricht waren de reacties zeer respectvol. Hulde daarvoor! Dat bewijst trouwens mijns inziens iets wat ik al jaren beweer: Roda en MVV zijn twee tegenpolen, die elkaar haten, maar toch is er iets van respect. Fortuna hangt er daarentegen maar wat bij.

Zelf heb ik een oprechte hekel aan MVV, maar toch is er ook een vorm van respect. Voor Fortuna heb ik dat absoluut niet.

Soms is het beter iets moois te verliezen, Beter verliezen dan dat je het nooit hebt gehad.
  maandag 8 december 2003 @ 11:36:54 #19
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_15243199
quote:
Op zondag 7 december 2003 22:59 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Als ik eerlijk ben, dan heb ik me een klein beetje verbaasd over de voornamelijk respectvolle reacties uit het Maastricht, Sittard en Amsterdam.

Uit zowat heel het land kwamen veel respectvolle reacties binnen, ook van uit enschede, helmond, eindhoven en zo kan ik nog wel even doorgaan. Ben blij dat men dan wel respect naar elkaar kan tonen met zoiets!
OJAAJOH?
pi_15244465
quote:
Op maandag 8 december 2003 10:53 schreef Het_Vijfde_Wiel het volgende:
Maar uit Mastricht waren de reacties zeer respectvol. Hulde daarvoor! Dat bewijst trouwens mijns inziens iets wat ik al jaren beweer: Roda en MVV zijn twee tegenpolen, die elkaar haten, maar toch is er iets van respect. Fortuna hangt er daarentegen maar wat bij.

Zelf heb ik een oprechte hekel aan MVV, maar toch is er ook een vorm van respect. Voor Fortuna heb ik dat absoluut niet.

Persoonlijk vind ik de reacties niet meer dan normaal. Ik zie dit ook buiten de rivaliteit tussen MVV en roda om(en ík heb géén respect voor de club Roda). Ik ben persoonlijk jalours dat wij nooit zo'n topbestuurders als Pickée en Hendriks gehad hebben(hoewel ik een groot tegenstander ben van hun FCL ideeën) en zijn overlijden betekent voor zowel Roda als uiteraard zijn familie een groot verlies. Ik vind de condeolances zodoende vanzelfsprekend, en ik denk het grootste gedeelte van de MVV-supporters met mij.
pi_15296814
Gisteren het 4de praatkaffee geweest.

Belangrijkste punten:
- volgende week waarschijnlijk een nieuwe shirtsponsor(ENCI?)
- komende maanden één of twee nieuwe aanvallende creatieve voetballers erbij
- er komt een extra keeperstrainer
- ziekeboeg loopt langzaam leeg
- geen licentieperikelen
- een vernieuwde accommodatie in stadion De Geusselt(kleedlokalen etc. modern verbouwd)

pi_15333344
Trainder v.Diensen heeft overigens laten weten, dat er momenteel een groot aantal makelaars spelers bij MVV aanbiedt. Ook waarvan je niet verwacht, dat ze interesse zouden hebben.

Overigens sprak ik vandaag met iemand van MVV. Hij wist mij te vertellen dat MVV bezig is met Ishaiku, de "nr.10" van La Louvičre, die vorig jaar de Belgische beker naar Walonië haalde. Een geweldige speler vind ik dat, hopelijk gaat de transfer daadwerkelijk door

pi_15334946
quote:
Op donderdag 11 december 2003 16:38 schreef Afunados het volgende:
Trainder v.Diensen heeft overigens laten weten, dat er momenteel een groot aantal makelaars spelers bij MVV aanbiedt. Ook waarvan je niet verwacht, dat ze interesse zouden hebben.
Daar doelde Arnesen dat Kezman waarschijnlijk in de winterstop vertrekt
pi_15429230
Haagse Courant:

v.d.Laan(ADO) o.a. in belangstelling MVV

maandag 15 december 2003 @ 15:55:14 #25
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_15430323
quote:
Op maandag 15 december 2003 15:14 schreef Afunados het volgende:
Haagse Courant:

v.d.Laan(ADO) o.a. in belangstelling MVV

hmm wij kunnen zo iemand ook wel gebruike..
OJAAJOH?
pi_15431865
quote:
Op maandag 15 december 2003 15:55 schreef hellmondunited het volgende:

[..]

hmm wij kunnen zo iemand ook wel gebruike..

Helaas
  maandag 15 december 2003 @ 17:15:25 #27
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_15432352
quote:
Op maandag 15 december 2003 16:54 schreef Afunados het volgende:

[..]

Helaas

OJAAJOH?
pi_15489126
MVV heeft een nieuwe hoofdsponsor: Q-park

Het sponsorbedrag en duur etc. zijn vooralsnog onbekend..

pi_15515801
Q-Park nieuwe hoofdsponsor MVV (persbericht 17.12.03)
Het nieuwe MVV is een grote stap verder nu een hoofdsponsor is gevonden. Op vrijdag 19 december bij de thuiswedstrijd tegen AGOVV staat de naam Q-Park op het shirt van MVV.

MVV-voorzitter J. Goumans, MVV-speler Marc Kienle (in het nieuwe MVV-shirt met Q-Park-shirtreclame) en Mark van Haasteren, algemeen directeur Q-Park Nederland feliciteren elkaar, nadat bekend is gemaakt dat Q-Park de nieuwe hoofdsponsor van MVV is geworden.

Q-Park is een groeiende Europese parkeeronderneming en is actief in België, Duitsland, Frankrijk, Engeland, Ierland en Nederland. De internationale organisatie en het hoofdkantoor van Q-Park Nederland zijn beide gevestigd in Maastricht. Q-Park biedt parkeerdiensten aan, gebaseerd op snelheid comfort en veiligheid.

Met de komst van de nieuwe hoofdsponsor zijn de shirtreclame en daaraan gekoppelde reclameborden conform de begroting gerealiseerd. Naast Q-Park Nederland hebben Enci, Dreamz, en 3W Vastgoed hieraan bijgedragen.

MVV is heel blij dat na de moeilijke start van het seizoen de belangstelling van sponsoren en publiek blijft groeien.

Samen met Q-Park en andere sponsoren worden plannen gemaakt om in de tweede helft van het seizoen, na de winterstop, een extra impuls te geven aan bezoekersaantallen, naamsbekendheid en de financiële positie van MVV.

Ter gelegenheid van deze sponsoring geeft Q-Park 1.000 gratis toegangskaarten weg voor de thuiswedstrijd van 19 december a.s. Bezoekers van de parkeergarages in Heerlen en Maastricht (uitgezonderd Teleparking en Céramique Zuid) kunnen vanaf donderdagmiddag 13.00 uur, zolang de voorraad strekt, op vertoon van een geldig parkeerbewijs maximaal 2 kaarten per persoon afhalen bij de parkinghost in de loge.

Nadere informatie over Q-Park: http://www.q-park.nl/.

pi_15525782
Revanche morgen
Borsato!! ♪♥
AC Sparta Praha!
pi_15527911
MVV heeft eindelijk eens een shirt-sponsor en dus een Sponsor
pi_15536241
en mocht MVV nu falliet gaan kunnen ze meteen van het stadion een parkeerplaats maken
pi_15540808
quote:
Op donderdag 18 december 2003 22:02 schreef mat_herben het volgende:
Revanche morgen
, absoluut!
pi_15540845
quote:
Op vrijdag 19 december 2003 11:31 schreef AirRaid het volgende:
en mocht MVV nu falliet gaan kunnen ze meteen van het stadion een parkeerplaats maken
Da's de achterliggende gedachte he

maar wij gaan niet failliet

vrijdag 19 december 2003 @ 14:46:42 #35
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_15541807
Arjen van der Laan zal zelf liever terugwillen naar Sparta (hoewel met Mendes, Levchenko en Van den Bergh het middenveld al sterk bezet is) en anders in de regio bij Dordt blijven, die ook interesse hebben. Dat hij naar MVV gaat lijkt me sterk.

Verder is het alleen maar mooi dat ze in Maastricht ook weer snappen dat 'support your local team' niet zomaar een loze kreet is. Deze club heeft toch meer uitstraling dan de meeste anderen in de GG-divisie.

pi_15542143
quote:
Op vrijdag 19 december 2003 14:46 schreef Stpan het volgende:
Arjen van der Laan zal zelf liever terugwillen naar Sparta (hoewel met Mendes, Levchenko en Van den Bergh het middenveld al sterk bezet is) en anders in de regio bij Dordt blijven, die ook interesse hebben. Dat hij naar MVV gaat lijkt me sterk.
Het gerucht gaat al langer en ik denk dat MVV hem er graag bij wil hebben en qua salaris zeker hetzelfde kan bieden als Sparta bijv. Maar als indd zijn voorkeur bij Sparta ligt, zal hij daar wel heengaan.

Aan de andere kant, Verberne kan v.d.Laan natuurlijk wel over de streep trekken..

quote:
Verder is het alleen maar mooi dat ze in Maastricht ook weer snappen dat 'support your local team' niet zomaar een loze kreet is. Deze club heeft toch meer uitstraling dan de meeste anderen in de GG-divisie.
Zo is dat maar net; met jou kan ik praten..
pi_15553785
Whehehehe 0-2
Borsato!! ♪♥
AC Sparta Praha!
pi_15553937
en dat tegen AGOVV,

ze scoren wel lekker tegen de limburgse clubs

pi_15554175
quote:
Op vrijdag 19 december 2003 22:49 schreef mat_herben het volgende:
Whehehehe 0-2
mee lacht
pi_15564212
quote:
Op vrijdag 19 december 2003 22:49 schreef mat_herben het volgende:
Whehehehe 0-2
En we hebben verdomme zoveel kansen gehad
pi_15564237
quote:
Op vrijdag 19 december 2003 23:05 schreef AirRaid het volgende:

[..]

mee lacht

Jullie staan onderaan

pi_15594000
quote:
Op zaterdag 20 december 2003 14:58 schreef Afunados het volgende:

[..]

Jullie staan onderaan

en jullie staan daarboven
Borsato!! ♪♥
AC Sparta Praha!
  zondag 21 december 2003 @ 22:34:30 #43
30919 mitt
Michael Corleone
pi_15594121
Er komen wel nog steeds vet veel mensen kijken bij MVV.

das toch wel positief.

Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_15594900
quote:
Op zondag 21 december 2003 22:34 schreef mitt het volgende:
Er komen wel nog steeds vet veel mensen kijken bij MVV.

das toch wel positief.

Afgelopen vrijdag 4000, en dat voor de voorlaatste in de GG-divisie, die al drie jaar onderaan bungelt; een echte volksclub

als de presataties dan ook nog eens komen, zit de Geusselt in no-time vol , let maar op..

pi_15612299
Taiwo en familie hebben het niet naar hun zin in Apeldoorn bij AGOVV en hij wil graag weer terug naar Maastricht, zo liet hij gisteren op SV Limburg(sportprogramma L1), weten
pi_15886883
MVV is dus bezig met versterkingen en er zijn diverse mensen uit betrouwbare bron gehoord hebben dat een transfer van Drent naar MVV zo goed als rond is. Hij zou de rest van het seizoen op huurbasis komen, met een optie tot koop..
pi_15996811
MVV heeft een nieuwe spits op proef. Het is de 31-jarige Dirk Lehmann.

Lehmann kwam eerder uit voor het Schotse Motherwell. Dit seizoen speelde hij in de Japanse competitie. Die competitie is inmiddels afgelopen. Lehmann loopt nu stage bij MVV en zal deze week een oefenwedstrijd meespelen.

Bron:www.l1.nl

Zijn loopbaan:
Scottish Premier 2003/2004 Motherwell
Scottish Premier 2002/2003 Motherwell
Scottish Premier 2001/2002 Motherwell
Scottish Premier 2001/2002 Hibernian
Scottish Premier 2000/2001 Hibernian
Eerste Klasse 1997/1998 RWDM
Eerste Klasse 1996/1997 RWDM
Eerste Klasse 1995/1996 Lierse

Ik laat me verrassen

pi_15997375
MVV is de goeiste van héél het land
Mensen hebben een natuurlijke weerstand tegen ideeën waar ze zelf niet opgekomen zijn
pi_15997425
quote:
Op zondag 21 december 2003 23:01 schreef Afunados het volgende:

[..]

Afgelopen vrijdag 4000, en dat voor de voorlaatste in de GG-divisie, die al drie jaar onderaan bungelt; een echte volksclub

als de presataties dan ook nog eens komen, zit de Geusselt in no-time vol , let maar op..

whahahahaha wat een onzin

owja stel het zou dan vol zitten, echt leuk hoor zo een successupporters

pi_15998194
quote:
Op maandag 5 januari 2004 23:44 schreef planethugo het volgende:
[..]
whahahahaha wat een onzin
Onzin
quote:
owja stel het zou dan vol zitten, echt leuk hoor zo een successupporters
Jij kan het weten he

Je hebt overigens in elke stad veel successupporters, maar niet zoveel echte supporters(nog zo'n groot aantal, na drie jaren onderin de GG-divisie..)

Maarja, tegen wie heb ik het eigenlijk..

pi_16003003
voor zo'n grote stad als Maastricht vind ik het aantal supporter toch wel laag.
pi_16003161
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 10:06 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Dat zit nu eenmaal in de aard van de Maastrichtenaar. Die komen alleen als het lekker loopt in grote getalen.
pi_16003760
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 10:15 schreef The_Flying_Dutchman het volgende:

[..]

Dat zit nu eenmaal in de aard van de Maastrichtenaar. Die komen alleen als het lekker loopt in grote getalen.

Zie Den Bosch...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_16014251
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 10:15 schreef The_Flying_Dutchman het volgende:

[..]

quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 10:06 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik vind 4000 supporters nog erg veel, voor driejaarlang waardeloze presataties. Dan kan je het aantal supporters wel laag vinden, maar ik denk niet dat er veel andere steden zijn, ter grote van Maastricht(120.000, dus dat valt wel mee), waar er in zo'n situatie nog steeds 4000 toeschouwers komen..
pi_16039787
MVV wil Henk Vos --> VI
  woensdag 7 januari 2004 @ 15:37:34 #56
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_16039812
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 15:36 schreef Afunados het volgende:
MVV wil Henk Vos --> VI
Henk Vos voelt zich te goed voor de GGD...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_16039860
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 15:37 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Henk Vos voelt zich te goed voor de GGD...

Gelukkig maar, als ik aan een speler een hekel heb, is hij het wel(neemt niet weg dat het een goede voetballer is..)
  woensdag 7 januari 2004 @ 16:12:01 #58
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_16040601
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 15:39 schreef Afunados het volgende:

[..]

Gelukkig maar, als ik aan een speler een hekel heb, is hij het wel(neemt niet weg dat het een goede voetballer is..)

De enige club waar die niet gehaat is kan die niet meer terug
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_16188711
- Sieb Dijkstra is de nieuwe keeperstrainer.
- De Fransman Charles Haffner van Karlsruhe is op proef

Morgen een oefenwedstrijd tegen STVV..

pi_16218075
Dirk Lehmann, nieuwe spits van MVV

MAASTRICHT, 13 januari 2004 13:15 - MVV heeft Dirk Lehmann een contract voor 11/2 seizoen aangeboden. De 32-jarige Duitser is een ervaren spits en afkomstig van het Japanse Yokohama Fmarinos. Eerder kwam hij uit voor FC Köln, Energie Cottbus, Fulham, Hibernian, Brghton & HA en Motherwell.

www.voetbalonline.nl

pi_16432973
MVV: 'sponsor gestrikt voor versterking'
MVV beweert een geldschieter te hebben gevonden om zo snel mogelijk twee spelers aan te trekken. De Maastrichtenaren hebben zelf geen extra ruimte in de begroting, maar hopen dat de nieuwe sponsor het benodigde bedrag op tafel legt.

Wie de financier is, wil de club niet zeggen. ,,Dit is een meevaller'', meent manager John Vranken. ,,Het is iemand van buiten de huidige sponsorgroep, die gecharmeerd is geraakt van de club.''

MVV hoopt twee spelers uit het trio Dirk Lehmann (spits), Drazen Brncic (spelverdeler en ex-Milan) en Charles Haffner (middenvelder) vast te leggen. De nummer voorlaatst van de eerste divisie wil nog deze week de zaak afronden. Haast is geboden, want ook FC Twente heeft inmiddels geďnformeerd naar Lehmann en Brncic.

Hopelijk lukt het MVV deze spelers z.s.m. vast te leggen. Vooral Brncic is natuurlijk een geweldige speler en misschien wel- als hij akkoord gaat- kwalitatief een van de beste in de GG-divisie. Ook de andere spelers zijn echte aanwinsten..

pi_16450664
Opmerkelijk bericht vandaag in De Limburger:
Ontvoeringszaak overrompelt MVV
Roel Wiche
Maastricht - Trainers en spelers van MVV zijn gisteren overrompeld door een mysterieuze ontvoeringszaak. De Duitse spits Ziad El-Semari (19), sinds twee weken op proef, beweert dat hij zaterdag in Keulen aan de dood ontsnapt is. De jonge aanvaller zou door twee mannen in een auto zijn gelokt en kreeg vervolgens het mes op de keel. Na een vlucht door akkerland kon, zo zegt El-Semari, een boer de politie waarschuwen.

De Tatort-thriller is bij de Maastrichtse club als een bom ingeslagen. El-Semari lichtte coach Jan van Deinsen gistermiddag op Klein Geusselt in over de vermeende moordaanslag. De verbijsterde trainer riep vervolgens alle spelers bij elkaar. Van Deinsen zegt El-Semari op zijn woord te geloven. ,,Het is een keurige, intelligente knul met Gymnasium B. Ik vertrouw hem absoluut. Vreselijk, waar moet dit heen?'' De politie in Keulen wilde gisteren geen mededelingen doen over de zaak.

Het verhaal van het Duitse voetbaltalent, die Palestijnse roots heeft, klinkt even angstaanjagend als mysterieus. El-Semari zegt dat hij zaterdagmiddag in het centrum van Keulen een kop koffie dronk met een Duitse vriendin. Vervolgens zouden twee Marokkaanse mannen, bekenden van het meisje, het duo hebben overgehaald om met de auto naar een ander café te gaan. Bij een stoplicht zou de vriendin plots uit de Opel Corsa zijn gestapt.
El-Semari stond naar eigen zeggen doodsangsten uit. ,,De chauffeur trapte vol op het gas, terwijl de ander me bij de strot greep. Even later zette hij een mes op de keel. Ze dreigden me te vermoorden.''

Bij een verlaten bos in de buurt van Niederkassel zou hij erin geslaagd zijn te vluchten. ,,Bij het uitstappen kon ik me losrukken en wegrennen naar een boerderij. Daar hebben de bewoners de politie gebeld.''

De testspeler van MVV bezweert geen flauw idee te hebben over het motief. Hij zegt 'nooit in aanraking te zijn geweest met het criminele circuit'. ,,Ik heb geen verkeerde vrienden en richt me helemaal op voetbal. Misschien wilden ze losgeld eisen. Ze waren in ieder geval helemaal opgefokt.''

Opmerkelijk genoeg meldde El-Semari zich maandag gewoon op de training. Pas gisteren vertelde hij het verhaal aan trainer Van Deinsen. ,,Ik wilde het niet aan de grote klok hangen. Op de training kan ik me afreageren. De Duitse politie jaagt op de daders en heeft me bescherming toegezegd.''

Van Deinsen was gisteren behoorlijk van zijn stuk. ,,Dit heb ik in mijn hele carričre nog nooit meegemaakt. Ook mijn spelers waren zeer onder de indruk. Ziad lijkt me echt geen fantast. Hij is het zoveelste slachtoffer van zinloos geweld.'' Hij bood El-Semari gisteren aan tijdelijk onderdak te regelen in Maastricht. Maar de jonge Duitser reisde toch terug naar Köln, waar hij nog bij zijn ouders woont. ,,Ik weiger te zwichten voor dit soort lieden.''
woensdag 21 januari 2004

pi_16514162
Dit team staat eigenlijk veel te laag op de ranglijst voor het geen ze presteren. Mede door onervarenheid, natuurlijk. Maar dan kan men de komende jaren aan gaan werken. Zeker o.l.v. Jan van Deinsen (die in mijn ogen eindelijk weer eens wat leven in de Geusselt heeft gebracht) zal dat zeker lukken. Het jammere is wel dat er veel nieuws is over testspelers maar dat er weinig concreets uit komt.
Brncic, Lehmann, Haffner???? wat gaat er met hen gebeuren? as. zondag begint de competitie weer tegen Den Bosch, er zal toch snel iets bij moeten willen we nog mee gaan doen voor de vierde periode.
daarbij zou ik ook al een aantal conctracten openbreken van bepaalde jonge spelers! Dan zijn we ook wat dat betreft zowel financiel en sportief voor de komende jaren gered! Hulde aan het huidige bestuur, want laten we eerlijk zijn, wie had dit zo'n 8 maanden geleden verwacht?
Mestreech is sjoen!
  vrijdag 23 januari 2004 @ 13:05:02 #64
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_16514647
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 12:47 schreef reddevil1408-work het volgende:
Dit team staat eigenlijk veel te laag op de ranglijst voor het geen ze presteren. Mede door onervarenheid, natuurlijk. Maar dan kan men de komende jaren aan gaan werken. Zeker o.l.v. Jan van Deinsen (die in mijn ogen eindelijk weer eens wat leven in de Geusselt heeft gebracht) zal dat zeker lukken. Het jammere is wel dat er veel nieuws is over testspelers maar dat er weinig concreets uit komt.
Brncic, Lehmann, Haffner???? wat gaat er met hen gebeuren? as. zondag begint de competitie weer tegen Den Bosch, er zal toch snel iets bij moeten willen we nog mee gaan doen voor de vierde periode.
daarbij zou ik ook al een aantal conctracten openbreken van bepaalde jonge spelers! Dan zijn we ook wat dat betreft zowel financiel en sportief voor de komende jaren gered! Hulde aan het huidige bestuur, want laten we eerlijk zijn, wie had dit zo'n 8 maanden geleden verwacht?
Vooralsnog is bijna elke transfervrije speler met MVV geassocieerd, maar hebben ze pas een speler gehaald.
pi_16520357
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 12:47 schreef reddevil1408-work het volgende:
De positie op de ranglijst klopt m.i. ook niet helemaal met de prestaties. Verwacht ook wel een middenmoot positie aan het einde v/h seizoen, zeker wanneer er twee versterkingen bijkomen.

En wat die namen betreft, heb je gelijk. Maar bekijk het eens van de andere kant. Andere besturen, en zeker besturen zoals wij die vroeger hebben, hadden de spelers zonder twijfel allemaal een contract aangeboden. Nu wordt er eerst gekeken wat de mogelijkheden zijn en krijgen ze pas een contract wanneer er extra inkomsten zijn. Zo komen we op het einde v/h seizoen tenminste niet in de problemen.

Groot compliment dus voor het bestuur, en zoals je al zegt: we staan nu eregens waar we 8 maanden geleden nog niet aan konden denken. Financieel gezond, een groeiend aantal sponsors, goed bestuur, mooi stadion en een aantal getalenteerde spelers.

Kortom, dit seizoen staat in het teken van investeren in volgend seizoen. Dat zal ook gebeuren en over een paar jaar spelen we bovenin de eerste divisie of misschien al eredivisie. Maar alles wijst erop dat we weer de goede kant opgaan en dat MVV weer begint te leven in Mestreech

pi_16644124
Geen Vitesse maar MVV voor Brncic

Naar Vitesse wilde hij niet, maar een overstap naar MVV gaat hij wel aan. Drazen Brncic tekende in Maastricht een contract tot het einde van het seizoen met een optie voor nog een jaar.
De 32-jarige middenvelder stond in november 2003 nog in de belangstelling van Vitesse. Hij was er enkele dagen op proef, maar zag af van een avontuur in Arnhem omdat hij de afstand vanuit zijn woonplaats Luik te groot vond. Dat probleem heeft hij niet met het nabijgelegen Maastrichtse MVV.

Sinds augustua 2003 zat Brncic zonder club. De Kroaat met het Belgische paspoort speelde bij MVV onder meer een oefenwedstrijd tegen het Duitse Germania, waarin hij het winnende doelpunt maakte (2-1).

Brncic kwam eerder onder meer uit voor Charleroi, Cremonese, Monza, AC Milan, Internazionale en Venezia. Zowel bij AC Milan als bij Inter kwam hij amper aan spelen toe.

, ongelooflijk dat hij door MVV is aangetrokken, maar dat wordt absoluut genieten geblazen

pi_16651644
kut he, zo eenzaam als mvv'r
pi_16651724
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 11:35 schreef planethugo het volgende:
kut he, zo eenzaam als mvv'r
inderdaad, en bij gebrek aan bezoekers van de MVV fansite, de nieuws berichten maar naar fok! kopieren..

edit: bovendien weet ik niet wie het toeschouwersaantal van 4000 naar voren heeft gebracht. Normaal gesproken bezoeken zo'n 2500 tot 2800 mensen de geuselt, en bij een derby (in hoeverre je daarvan kunt spreken tegen Fortuna) komen er maar liefst 4500 opdagen..

[Dit bericht is gewijzigd door AltamirA op 28-01-2004 11:49]

pi_16659554
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 11:38 schreef AltamirA het volgende:

[..]

inderdaad, en bij gebrek aan bezoekers van de MVV fansite, de nieuws berichten maar naar fok! kopieren..

edit: bovendien weet ik niet wie het toeschouwersaantal van 4000 naar voren heeft gebracht. Normaal gesproken bezoeken zo'n 2500 tot 2800 mensen de geuselt, en bij een derby (in hoeverre je daarvan kunt spreken tegen Fortuna) komen er maar liefst 4500 opdagen..

Ik zal hier maar niet op reageren; jouw signature zegt meer dan genoeg
pi_16660334
En onze trainer Jan van Deinsen houdt ermee op aan het einde v/h seizoen na een goed gesprek. MVV zal dan een technisch directeur aanstellen die tevens hoofdtrainer wordt en de supervisie heeft over de technische staf.

Benieuwd wat hier precies achter zit

pi_16702240
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 23:47 schreef Afunados het volgende:
Geen Vitesse maar MVV voor Brncic

Naar Vitesse wilde hij niet, maar een overstap naar MVV gaat hij wel aan. Drazen Brncic tekende in Maastricht een contract tot het einde van het seizoen met een optie voor nog een jaar.
De 32-jarige middenvelder stond in november 2003 nog in de belangstelling van Vitesse. Hij was er enkele dagen op proef, maar zag af van een avontuur in Arnhem omdat hij de afstand vanuit zijn woonplaats Luik te groot vond. Dat probleem heeft hij niet met het nabijgelegen Maastrichtse MVV.

Sinds augustua 2003 zat Brncic zonder club. De Kroaat met het Belgische paspoort speelde bij MVV onder meer een oefenwedstrijd tegen het Duitse Germania, waarin hij het winnende doelpunt maakte (2-1).

Brncic kwam eerder onder meer uit voor Charleroi, Cremonese, Monza, AC Milan, Internazionale en Venezia. Zowel bij AC Milan als bij Inter kwam hij amper aan spelen toe.

, ongelooflijk dat hij door MVV is aangetrokken, maar dat wordt absoluut genieten geblazen

Tja, het zegt wel wat dat hij naar MVV gaat natuurlijk. Als je het mij vraagt gaat die gast gruwelijk tegenvallen.
pi_16702710
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 23:20 schreef Afdruiprek het volgende:

[..]

Tja, het zegt wel wat dat hij naar MVV gaat natuurlijk. Als je het mij vraagt gaat die gast gruwelijk tegenvallen.

Hij is een tijdje op proef bij Vites geweest en iedereen was ongelooflijk positief. Zelfs Sturing zei dat Brncic kwaliteiten van een bijzonder hoge kwaliteit zijn. Hij speelt nu bij MVV, omdat hij weer bij z'n gezin in Luik wilde wonen. Dat heeft uiteraard de doorslag gegeven, maar op de trainingen is hij- naar het schijnt- echt geweldig: goed coachend, perfect inzicht, rust, zeer goede techniek.

Je kan hem ambitie verwijten, maar als je aan het einde v/j loopbaan zit en financieel onafhankelijk bent, zijn er andere prioriteiten. Ik ben reuze benieuwd en heb nog geen slecht woord over die jongen gehoord

pi_16702910
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 23:33 schreef Afunados het volgende:

[..]

Hij is een tijdje op proef bij Vites geweest en iedereen was ongelooflijk positief. Zelfs Sturing zei dat Brncic kwaliteiten van een bijzonder hoge kwaliteit zijn. Hij speelt nu bij MVV, omdat hij weer bij z'n gezin in Luik wilde wonen. Dat heeft uiteraard de doorslag gegeven, maar op de trainingen is hij- naar het schijnt- echt geweldig: goed coachend, perfect inzicht, rust, zeer goede techniek.

Je kan hem ambitie verwijten, maar als je aan het einde v/j loopbaan zit en financieel onafhankelijk bent, zijn er andere prioriteiten. Ik ben reuze benieuwd en heb nog geen slecht woord over die jongen gehoord

Op zich wel begrijpelijk natuurlijk. Hij is 32, heeft een aantal leuke contracten gehad en voor het geld hoeft hij het allemaal niet meer te doen en hij wil gewoon lekker in Luik blijven wonen en nog wat voetballen. Dan is MVV een goede optie natuurlijk.

Ik ben benieuwd. Is hij wel gewoon wedstrijdfit?

pi_16703059
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 23:39 schreef Afdruiprek het volgende:

[..]

Op zich wel begrijpelijk natuurlijk. Hij is 32, heeft een aantal leuke contracten gehad en voor het geld hoeft hij het allemaal niet meer te doen en hij wil gewoon lekker in Luik blijven wonen en nog wat voetballen. Dan is MVV een goede optie natuurlijk.

Ik ben benieuwd. Is hij wel gewoon wedstrijdfit?

Hij traint al de gehele winterstop mee en in laatste oefenwedstrijd heeft hij 90 minuten makkelijk gehaald. Maar het is natuurlijk geen echte loper, meer een creatieve middenvelder.

Ik ben eens benieuwd morgen, als het al doorgaat..

pi_16703118
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 23:44 schreef Afunados het volgende:

[..]

Hij traint al de gehele winterstop mee en in laatste oefenwedstrijd heeft hij 90 minuten makkelijk gehaald. Maar het is natuurlijk geen echte loper, meer een creatieve middenvelder.

Ik ben eens benieuwd morgen, als het al doorgaat..

Volgens mij is het vrij definitief nu allemaal. Maar als hij fit is dan zal MVV er niet snel een deuk aan vallen.
pi_16731841
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 23:45 schreef Afdruiprek het volgende:

[..]

Volgens mij is het vrij definitief nu allemaal. Maar als hij fit is dan zal MVV er niet snel een deuk aan vallen.

Hij is duidelijk een aanwinst. De spelers ogen allemaal zelfverzekerder met zo'n speler in de buurt en hij heeft een geweldig inzicht. Hij heeft z'n stempel helaas nog niet op de wedstrijd kunnen drukken, maar 't lijkt goed te komen met hem.

Laatste nieuws; weer 'n nieuwe speler:

quote:
MVV heeft overeenstemming bereikt met Drazan Brncic en Olivio Calicchio.

De Kroatische Belg Brncic heeft een contract tot het einde van dit seizoen met een optie voor het komende seizoen. Middenvelder Brncic is 32 jaar en speelde voorheen onder meer bij Inter Milaan. Brncic is inmiddels speelgerechtigd en speelt mee bij MVV in de uitwedstrijd tegen Den Bosch. De Braziliaanse Belg Olivio Calicchio is aan de selctie toegevoegd. De 1,90 meter lange potige spits speelde bij de Franse amateurs van Maubeuge en bij de Belgische Olympic Charleroi, dat in de derde nationale speelt

En woensdag is er een sponsoravond, waar de toekomst van MVV wordt voorgelegd. Er gaan allerlei wilde geruchten over grootse plannen; ben eens benieuwd..

[Dit bericht is gewijzigd door Afunados op 31-01-2004 02:34]

pi_16733146
Ik denk dat Brncic zich afvraagt waar hij nu weer belandt is
  zaterdag 31 januari 2004 @ 02:59:23 #78
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_16733312
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 02:44 schreef Koppensneller het volgende:
Ik denk dat Brncic zich afvraagt waar hij nu weer belandt is
Ik denk dat hij niets mag zeggen na zijn briljante terugspeelbal
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_16733323
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 02:59 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Ik denk dat hij niets mag zeggen na zijn briljante terugspeelbal

Het was wel te zien dat hij kan voetballen en dat hij overzicht heeft, maar één zwaluw maakt nog geen zomer in Maastricht. Met afstand de zwakste ploeg die ik dit seizoen heb zien spelen.

zaterdag 31 januari 2004 @ 03:02:11 #80
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_16733337
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 03:00 schreef Koppensneller het volgende:

[..]

Het was wel te zien dat hij kan voetballen en dat hij overzicht heeft, maar één zwaluw maakt nog geen zomer in Maastricht. Met afstand de zwakste ploeg die ik dit seizoen heb zien spelen.

daar zijn toch meer gegadigden voor denk ik
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_16733438
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 03:02 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

daar zijn toch meer gegadigden voor denk ik

Tja, Eindhoven en zo is ook niet veel soeps, maar MVV de 2e helft... dat was echt tien keer niks.
pi_16733485
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 03:12 schreef Koppensneller het volgende:

[..]

Tja, Eindhoven en zo is ook niet veel soeps, maar MVV de 2e helft... dat was echt tien keer niks.

1ste helft viel toch mee? Vond eigenlijk dat MVV wel aardig meevoetbalde tot de rust.

En die terugspeeldbal van Brncic was natuurlijk erg ongelukkig, maar hij is duidelijk een grote aanwinst voor MVV..

pi_16733527
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 03:16 schreef Afunados het volgende:

[..]

1ste helft viel toch mee? Vond eigenlijk dat MVV wel aardig meevoetbalde tot de rust.

En die terugspeeldbal van Brncic was natuurlijk erg ongelukkig, maar hij is duidelijk een grote aanwinst voor MVV..

1e helft vond ik erg matig van beide kanten! 2e helft was MVV nergens meer. Heb MVV altijd al een leuke club gevonden, maar vandaag gunde ik ze eventjes niets.

Brncic is zeker wel een aanwinst. Hij blonk niet bepaald uit maar je ziet wel dat hij de leider kan worden van het team en dat hij veel inzicht heeft.

Kon die vliegenvanger echt naar Perugia trouwens?

pi_16733571
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 03:21 schreef Koppensneller het volgende:

[..]

1e helft vond ik erg matig van beide kanten! 2e helft was MVV nergens meer. Heb MVV altijd al een leuke club gevonden, maar vandaag gunde ik ze eventjes niets.

Brncic is zeker wel een aanwinst. Hij blonk niet bepaald uit maar je ziet wel dat hij de leider kan worden van het team en dat hij veel inzicht heeft.

Kon die vliegenvanger echt naar Perugia trouwens?

En Anderlecht

Doet het dit seizoen erg matig, alhoewel ik hem vandaag wel op dreef vond; in de eerste helft heeft hij een aantal mooie ballen gepakt. Maar de supporters willen graag de 2de keeper, Muyters, in de goal zien. Straalt veel uit en is een groot talent.

pi_16733581
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 03:21 schreef Koppensneller het volgende:

[..]

Heb MVV altijd al een leuke club gevonden

[..]

Dat vinden er wel meer; nu nog promoveren
pi_16733597
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 03:27 schreef Afunados het volgende:

[..]

En Anderlecht

Doet het dit seizoen erg matig, alhoewel ik hem vandaag wel op dreef vond; in de eerste helft heeft hij een aantal mooie ballen gepakt. Maar de supporters willen graag de 2de keeper, Muyters, in de goal zien. Straalt veel uit en is een groot talent.

Muyters ken ik niet. Die sjappie die er nu instond vond ik toch erg slordig en onrustig. De meeste ballen die hij trapte waren ook niet echt geweldig. Maar goed, hij had vast z'n dag niet.
pi_16813839
Jan van Deinsen per direct weg bij MVV

Jan van Deinsen stopt met onmiddellijke ingang als trainer van MVV.

Een verzoek van de club om het seizoen in Maastricht af te maken, heeft hij vandaag naast zich neer gelegd. Van Deinsen kreeg vorige week te horen dat zijn contract na dit seizoen niet wordt verlengd. Hij was daar erg teleurgesteld over. Afgelopen weekend liet hij het bestuur weten meteen te willen stoppen. Assistent-trainer Robbie Delahaye heeft vanaf vandaag de leiding over de MVV-selectie.

maandag 2 februari 2004 @ 14:20:41 #88
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_16814871
quote:
Op maandag 2 februari 2004 13:47 schreef Afunados het volgende:
Jan van Deinsen per direct weg bij MVV

Jan van Deinsen stopt met onmiddellijke ingang als trainer van MVV.

Een verzoek van de club om het seizoen in Maastricht af te maken, heeft hij vandaag naast zich neer gelegd. Van Deinsen kreeg vorige week te horen dat zijn contract na dit seizoen niet wordt verlengd. Hij was daar erg teleurgesteld over. Afgelopen weekend liet hij het bestuur weten meteen te willen stoppen. Assistent-trainer Robbie Delahaye heeft vanaf vandaag de leiding over de MVV-selectie.

En terecht. Wat verwacht je als club wel niet van een trainer als die zo'n selectie heeft...
Planning:
-
pi_16817675
quote:
Op maandag 2 februari 2004 14:20 schreef DarkShine het volgende:

[..]

En terecht. Wat verwacht je als club wel niet van een trainer als die zo'n selectie heeft...

Dat wist hij op 't begin v/h seizoen al. Reden is dat hij geen contractverlenging krijgt en het waarschijnlijk daarom ook niet meer ziet zitten..
pi_16817821
En het gepruts in de hoofdstad van Limburg blijft maar doorgaan
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
pi_16818190
quote:
Op maandag 2 februari 2004 15:56 schreef TheGHunter het volgende:
En het gepruts in de hoofdstad van Limburg blijft maar doorgaan
Ach, het was bekend dat het een overgangsjaar zou worden en we staan er financieel tenminste weer gezond voor. Nog even geduld, maar MVV komt 100% zeker terug. En ga nu maar fijn lachen; wie het laatst lacht, lacht het best!
pi_16818844
Ik ben ondertussen allang uitgelachen eigenlijk... 3 jaar achter elkaar lachen is iets teveel van t goede

Nee maar ik denk ook wel weer dat jullie erbovenop komen. Misschien dat het nog een aantal jaren zal duren, maar wanneer jullie dat overleven, ben ik ervan overtuigd dat er weer een MVV zal staan waar Maastricht trots op kan zijn.

Maar tot die tijd:

|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
pi_16832362
MVV komt er wel weer bovenop. Dat hoop ik en ik ben er van overtuigd ook!

Ik woon niet in Limburg maar heb wel van kindsaf altijd al wat gehad met MVV ook al is het niet `mijn cluppie´.

Waar is Predojevic gebleven eigenlijk...

pi_16832451
quote:
Op maandag 2 februari 2004 22:41 schreef Ghadaffi het volgende:

Ik woon niet in Limburg maar heb wel van kindsaf altijd al wat gehad met MVV ook al is het niet `mijn cluppie´.

Terug naar Bayern geloof ik. Hebben we helaas weinig van gezien..
pi_16832489
quote:
Op maandag 2 februari 2004 22:43 schreef Afunados het volgende:

[..]

Terug naar Bayern geloof ik. Hebben we helaas weinig van gezien..

Volgens mij kan hij best aardig voetballen! Benieuwd of we er ooit nog wat van vernemen.
  dinsdag 3 februari 2004 @ 16:58:51 #96
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_16852945
quote:
Op maandag 2 februari 2004 16:09 schreef Afunados het volgende:

[..]

Ach, het was bekend dat het een overgangsjaar zou worden en we staan er financieel tenminste weer gezond voor. Nog even geduld, maar MVV komt 100% zeker terug. En ga nu maar fijn lachen; wie het laatst lacht, lacht het best!

Mhoehahahah. Een 'overgangsjaar', Nol koopt die toko van jullie over en vogend jaar mag je lekker naar Kerkrade komen als je voetbal wil zien.
  dinsdag 3 februari 2004 @ 16:59:55 #97
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_16852990
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 16:58 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Mhoehahahah. Een 'overgangsjaar', Nol koopt die toko van jullie over en vogend jaar mag je lekker naar Kerkrade komen als je voetbal wil zien.

En jij bent FCL overstander ofzo?

NOOIT FC LIMBURG - NO FUCKING SURRENDER

Planning:
-
pi_16853090
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 16:58 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Wat een clubliefde
  dinsdag 3 februari 2004 @ 17:03:09 #99
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_16853120
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 17:02 schreef Afunados het volgende:

[..]

Wat een clubliefde

Overal heb je wel van die gasten die liever een FCL zien. Maar erdoorheen komt het nooit!
Planning:
-
  dinsdag 3 februari 2004 @ 17:06:07 #100
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_16853228
Hef die twee pauperclubjes in Sittard en Maastricht maar op en voeg de jeugdopleidingen maar bijeen. Ik vind het prima.
  dinsdag 3 februari 2004 @ 17:07:41 #101
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_16853286
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 17:03 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Overal heb je wel van die gasten die liever een FCL zien. Maar erdoorheen komt het nooit!

We zullen het zien........
  dinsdag 3 februari 2004 @ 17:14:20 #102
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_16853570
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 17:07 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

We zullen het zien........

Hoe kun je nou voorstander zijn van iets wat je club naar de kloten helpt?

Wat is er nou mooier dan een derby spelen (of mis je die ook niet?!). Ik kom niet voor succes naar mijn club kijken, ik kom voor Roda! Alleen van de gedachte FCL raak je gvd al overspannen!!!

Planning:
-
  dinsdag 3 februari 2004 @ 17:15:09 #103
43497 Afunados
Get Therapy
pi_16853606
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 17:06 schreef Kaalhei het volgende:
Hef die twee pauperclubjes in Sittard en Maastricht maar op en voeg de jeugdopleidingen maar bijeen. Ik vind het prima.
Wie het laatste lacht, lacht het best. We zullen over een aantal jaren wel eens zien wie de "pauperclub"( ) is..
  dinsdag 3 februari 2004 @ 17:15:41 #104
43497 Afunados
Get Therapy
pi_16853626
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 17:14 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Wat is er nou mooier dan een derby spelen (of mis je die ook niet?!). Ik kom niet voor succes naar mijn club kijken, ik kom voor Roda! Alleen van de gedachte FCL raak je gvd al overspannen!!!

Bepaalde "supporters" kennen het begrip clubliefde duidelijk niet..
  dinsdag 3 februari 2004 @ 17:24:30 #105
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_16853978
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 17:14 schreef DarkShine het volgende:
Het helpt mijn club helemaal niet naar de kloten, in tegendeel.
quote:
Wat is er nou mooier dan een derby spelen (of mis je die ook niet?!).
De enige manier om dat te bereiken is degraderen en dat heb ik er niet bepaald voor over. Ik persoonlijk vind een UEFA-cup wedstrijd tegen Milan bevredigender dan uit tegen MVV, maar dat is heel persoonlijk.
quote:
[q]Ik kom niet voor succes naar mijn club kijken, ik kom voor Roda! Alleen van de gedachte FCL raak je gvd al overspannen!!!
Over tien jaar kijk ik liever naar 'Roda Limburg' als een topclub in een vol stadion dan naar 'Roda JC' als degradatiekandidaat of middenmotor.
  dinsdag 3 februari 2004 @ 17:25:32 #106
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_16854021
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 17:24 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Het helpt mijn club helemaal niet naar de kloten, in tegendeel.
[..]

De enige manier om dat te bereiken is degraderen en dat heb ik er niet bepaald voor over. Ik persoonlijk vind een UEFA-cup wedstrijd tegen Milan bevredigender dan uit tegen MVV, maar dat is heel persoonlijk.
[..]

Over tien jaar kijk ik liever naar 'Roda Limburg' als een topclub in een vol stadion dan naar 'Roda JC' als degradatiekandidaat of middenmotor.

Pak de auto en neem de A2 richting A'dam! Als je dat te ver is rij je maar naar Genk!
Planning:
-
  dinsdag 3 februari 2004 @ 17:25:37 #107
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_16854027
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 17:15 schreef Afunados het volgende:
Ik denk dat ik al op de tribunes van kaalhei stond toen jij nog niet eens geboren was en bovendien denk ik dat ik meer wedstrijden bezocht heb dan jij.
pi_16854032
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 17:24 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

dinsdag 3 februari 2004 @ 17:26:12 #109
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_16854052
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 17:25 schreef TheGHunter het volgende:

[..]

Planning:
-
  dinsdag 3 februari 2004 @ 17:27:10 #110
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_16854091
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 17:25 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Pak de auto en neem de A2 richting A'dam! Als je dat te ver is rij je maar naar Genk!

Als je derby's wilt zien dan ga je maar naar Weltania-Bekkerveld of je gaat maar naar die Maastrichtse bouwval.
  dinsdag 3 februari 2004 @ 17:28:08 #111
43497 Afunados
Get Therapy
pi_16854130
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 17:25 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Ik denk dat ik al op de tribunes van kaalhei stond toen jij nog niet eens geboren was en bovendien denk ik dat ik meer wedstrijden bezocht heb dan jij.

knap hoor gedachten lezen
pi_16854133
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 17:26 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Wat boeit de naam nu? Roda Limburg of Roda JC. Met als enige verschil dat Roda Limburg een veel grotere potentiële achterban heeft.
  dinsdag 3 februari 2004 @ 17:29:36 #113
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_16854178
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 17:28 schreef Afunados het volgende:

[..]

knap hoor gedachten lezen

Zeg zoljoep, ken je deze?
  dinsdag 3 februari 2004 @ 17:31:39 #114
43497 Afunados
Get Therapy
pi_16854243
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 17:29 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Zeg zoljoep, ken je deze? [afbeelding]

Dus..?
  dinsdag 3 februari 2004 @ 17:34:48 #115
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_16854353
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 17:28 schreef TheGHunter het volgende:

[..]

Wat boeit de naam nu? Roda Limburg of Roda JC. Met als enige verschil dat Roda Limburg een veel grotere potentiële achterban heeft.

Ach die achterban maakt niet eens het grote verschil, de recettes van Roda zijn nauwelijks e2.000.000 per jaar en als je daar de variabele kosten van het stadion vanaf haalt dan hou je weinig over. Maar uiteraard moeten we niet de spin-off van de aanwezigheid van supporters niet vergeten.
Het grote verschil zal in sponsoren zitten. Bedrijven in Limburg zullen veel meer geinteresseerd zijn om een topclub te sponsoren dan drie kleine. In Limburg zitten nog al wat bedrijven waarvoor voetbalsponsoring aantrekkelijk is: Medtronic, DSM, Saebic, Oce, NedCar, Sappi, Xerox, Hago, Sphinx, etc.
  dinsdag 3 februari 2004 @ 17:36:49 #116
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_16854420
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 17:28 schreef TheGHunter het volgende:

[..]

Iemand zonder clubliefde kun je dat niet uitleggen...
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 17:27 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Als je derby's wilt zien dan ga je maar naar Weltania-Bekkerveld of je gaat maar naar die Maastrichtse bouwval.

quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 17:15 schreef Afunados het volgende:

[..]

Ben ik het toch nog eens met je eens
Planning:
-
  dinsdag 3 februari 2004 @ 17:44:02 #117
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_16854654
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 17:36 schreef DarkShine het volgende:
Iemand zonder clubliefde kun je dat niet uitleggen...
Fijn argument...leg me maar eens uit wat clubliefde is, dan kan ik er op ingaan.
  dinsdag 3 februari 2004 @ 17:44:57 #118
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_16854680
Nooit FC limburg.. dan kun je beter supporter worden van Ajax.. je bent voor een club of niet.. zal dat samen gaan al die supporters die nu rivalen zijn van elkaar? denk dat je dan met een heel leeg stadion komt te zitten.. en tsja.ik zou geen deel uit willen maken van Fortuna als MVV supporter (bij wijze van spreken) om maar iets te noemen
OJAAJOH?
  dinsdag 3 februari 2004 @ 17:51:33 #119
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_16854874
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 17:44 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Fijn argument...leg me maar eens uit wat clubliefde is, dan kan ik er op ingaan.

Je club steunen in goeie meer zeker ook in slechte tijden. De tijden die wij nu hebben zijn niet slecht, maar ook niet ideaal. Kan veel slechter, kijk maar naar Vitesse... Maar als het even tegenzit ga je toch niet roepen om een FCL...
Planning:
-
  dinsdag 3 februari 2004 @ 17:53:11 #120
43497 Afunados
Get Therapy
pi_16854915
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 17:51 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Je club steunen in goeie meer zeker ook in slechte tijden. De tijden die wij nu hebben zijn niet slecht, maar ook niet ideaal. Kan veel slechter, kijk maar naar Vitesse... Maar als het even tegenzit ga je toch niet roepen om een FCL...

Groot gelijk. Ik bedoel: ik wil nooit van m'n leven naast jouw op de tribune zitten..
pi_16854979
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 17:53 schreef Afunados het volgende:

[..]

Groot gelijk. Ik bedoel: ik wil nooit van m'n leven naast jouw op de tribune zitten..

hehe

Darkshine, niemand roept hier om een FC Limburg, maar we moeten ook niet verbaasd staan te kijken als het door onze strot wordt geduwd door ons geliefde bestuur.

dinsdag 3 februari 2004 @ 17:57:36 #122
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_16855028
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 17:55 schreef TheGHunter het volgende:

[..]

hehe

Darkshine, niemand roept hier om een FC Limburg, maar we moeten ook niet verbaasd staan te kijken als het door onze strot wordt geduwd door ons geliefde bestuur.

Dat bestuur van ons is zowiezo niet het meest geliefde

Afunados: Ik zou dus ook niet naast jou willen zitten (tenzij jij naast het uitvak zit )

Planning:
-
  dinsdag 3 februari 2004 @ 18:02:33 #123
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_16855165
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 17:57 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Dat bestuur van ons is zowiezo niet het meest geliefde

Afunados: Ik zou dus ook niet naast jou willen zitten (tenzij jij naast het uitvak zit )

JAJAJAJA en dan een grote bek achter het hek ja! ik ken jou wel jonge hooligan

OJAAJOH?
pi_16881150
MVV kan zich gaan voorbereiden met de selectie van komend seizoen:
Andries Jonker nieuwe hoofdtrainer bij MVV

MVV ondertekent vandaag het contract met de nieuwe trainer Andries Jonker.

Dat zegt technisch directeur John Vranken van de Maastrichtse club. De 41-jarige Jonker gaat Jan van Deinsen opvolgen, die maandag opstapte. Jonker werkte in het verleden bij Volendam en de KNVB. Ook was hij assistent bij Louis van Gaal in Barcelona. Jonker wordt zowel hoofdtrainer als technisch directeur van MVV. Hij begint deze zomer. Tot die tijd is assistent Rob Delahaye hoofdtrainer bij de Maastrichtse club.

Lijkt me een goede keuze. Vanavond sponsoravond en hier zal nog wel het een en ander onthuld worden over de toekomstplannen. Jonker gaat zich de komende maanden iig al bezighouden met versterking voor de selectie komend jaar. We komen terug

woensdag 4 februari 2004 @ 14:56:23 #125
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_16881257
Van Camp Nou naar de Geusselt, wat een carriereplanning.
pi_16881273
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 14:52 schreef Afunados het volgende:
Lijkt me een goede keuze. Vanavond sponsoravond en hier zal nog wel het een en ander onthuld worden over de toekomstplannen. Jonker gaat zich de komende maanden iig al bezighouden met versterking voor de selectie komend jaar. We komen terug
zeiden ze dat bij Barcelona waar die naast Van Gaal de 2e coach was ook niet

Van Barca is ook niks meer terecht gekomen

pi_16881372
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 14:56 schreef Kaalhei het volgende:
Van Camp Nou naar de Geusselt, wat een carriereplanning.
Onderstreept iig wel de ambitie van MVV..
  woensdag 4 februari 2004 @ 15:01:46 #128
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_16881430
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 14:59 schreef Afunados het volgende:

[..]

Onderstreept iig wel de ambitie van MVV..

Wat is die ambimtie dan: dezelfde val als Andries Jonker maken, ofzo?
  woensdag 4 februari 2004 @ 15:10:13 #129
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_16881679
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 15:01 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Wat is die ambimtie dan: dezelfde val als Andries Jonker maken, ofzo?

Dat we hopelijk over een paar jaar weer een derby in de eredivisie hebben!
Planning:
-
  woensdag 4 februari 2004 @ 15:18:19 #130
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_16881941
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 15:10 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Dat we hopelijk over een paar jaar weer een derby in de eredivisie hebben!

Precies: Roda Limburg tegen haar satellietclub VVV-Venlo
pi_16882048
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 15:18 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

woensdag 4 februari 2004 @ 15:22:41 #132
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_16882098
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 17:51 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Het feit dat ik op bepaalde voorwaarde wel voorstander ben van het opheffen van die pauperclubjes een systeem waarin Roda Limburg FC Limburg ontstaat, wil niet zeggen dat ik vind dat het slecht gaat met Roda. Dat staat er volledig los van.
  woensdag 4 februari 2004 @ 16:17:39 #133
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_16883956
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 15:18 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Doe mij maar een wedstrijd tegen Fortuna of MVV!

Planning:
-
pi_16886522
MVV = Maastrichtse Vrouwen Voetbal!
pi_16899525
Sponsoravond vanavond:
Club van 30(grotere sponsoren) inmiddels uitgegroeid tot een Club van 43. Allle leden van deze Club van 43 hebben inmiddels een sponsorcontract afgesloten voor 3 jaar. De overige sponsoren werden opgeroepen om zich ook voor 3 jaar aan de club te binden.
Tevens werd duidelijk dat de financiële situatie van de club op dit moment goed is en er zal het een en ander mogelijk zijn komend seizoen. Echter, er wordt alleen geld uitgegeven wat MVV ook daadwerkelijk heeft..

Verder hield Jonker een mooie speach van een half uur. Ambitieus, MVV moet weer club van het volk worden; je kent het wel..

pi_16899600
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 00:13 schreef Afunados het volgende:
Sponsoravond vanavond:
Club van 30(grotere sponsoren) inmiddels uitgegroeid tot een Club van 43. Allle leden van deze Club van 43 hebben inmiddels een sponsorcontract afgesloten voor 3 jaar. De overige sponsoren werden opgeroepen om zich ook voor 3 jaar aan de club te binden.
psst, niet de groenteboer om de hoek meetellen als sponsor
  donderdag 5 februari 2004 @ 00:56:09 #137
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_16900568
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 00:13 schreef Afunados het volgende:
Sponsoravond vanavond:
Tevens werd duidelijk dat de financiële situatie van de club op dit moment goed is en er zal het een en ander mogelijk zijn komend seizoen. Echter, er wordt alleen geld uitgegeven wat MVV ook daadwerkelijk heeft..

Verder hield Jonker een mooie speach van een half uur. Ambitieus, MVV moet weer club van het volk worden; je kent het wel..

Dat wordt Champions League komend jaar als ik dit zo lees.
  donderdag 5 februari 2004 @ 10:39:37 #138
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_16905291
quote:
Melchior wil MVV-stadion op vliegveld

Een overdekt MVV-stadion met kunstgrasveld, op het terrein van vliegveld Beek. Het leek een losse flodder, maar MVV-redder Leon Melchior hield zijn gezicht strak in de plooi. De paardentycoon lanceerde het plan gisteravond op de sponsoravond van de Maastrichtse club. ,,Tien jaar geleden wilde ik dat al en lachte iedereen me uit. Maar wat ik wil zal ik krijgen.''
Net gerenoveerd (of nog aan bezig), en nu al over een ander stadion praten...
Planning:
-
pi_16910387
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 10:39 schreef DarkShine het volgende:

[..]

ja inderdaad. Ik vraag me af waar ze mee bezig zijn. Eerst van Deinsen op straat zetten, vervolgens ene Jonker aanstellen als coach/technisch directeur (daar waar iedereen eigenlijk liever bonfrere had zien staan) en nu deze onzin weer. Wat is de volgende stap? fuseren met Fortuna? en dan samen in het "maastricht-aachenairport stadion" voetballen. Q-park komt de Geusselt op voor een parkeergarage (zijn toch al sponsor) en vandaar uit bouwen aan een nieuw elftal???

Het wordt tijd dat club eens geleid gaat worden door nuchtere mensen, en niet door een stelletje stinkerds die "denken" verstand van voetbal te hebben. Want als ze dat laatste hadden, speelde er vanavond een nieuwe spits mee in het elftal! ipv een uitgebluste ex-milaanspeler.

Mestreech is sjoen!
pi_16910797
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 13:46 schreef reddevil1408-work het volgende:

[..]

ja inderdaad. Ik vraag me af waar ze mee bezig zijn. Eerst van Deinsen op straat zetten, vervolgens ene Jonker aanstellen als coach/technisch directeur (daar waar iedereen eigenlijk liever bonfrere had zien staan) en nu deze onzin weer. Wat is de volgende stap? fuseren met Fortuna? en dan samen in het "maastricht-aachenairport stadion" voetballen. Q-park komt de Geusselt op voor een parkeergarage (zijn toch al sponsor) en vandaar uit bouwen aan een nieuw elftal???

Het wordt tijd dat club eens geleid gaat worden door nuchtere mensen, en niet door een stelletje stinkerds die "denken" verstand van voetbal te hebben. Want als ze dat laatste hadden, speelde er vanavond een nieuwe spits mee in het elftal! ipv een uitgebluste ex-milaanspeler.

lekker zo'n naam
  donderdag 5 februari 2004 @ 14:12:04 #141
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_16911203
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 13:58 schreef TheGHunter het volgende:

[..]

lekker zo'n naam

come on aachen...
Planning:
-
pi_16914979
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 13:46 schreef reddevil1408-work het volgende:

[..]

Pff, weer echt een typisch Maastrichtse reactie! Wees verdomme blij dat er eens een fatsoenlijk bestuur staat!
pi_16915165
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 10:39 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Het gaat over een termijn van tien jaar. Enfin, Melchior was ten eerst een beetje beschonken gisteravond en niemand had echt veel waarde aan deze woorden gehecht. Maargoed, het verschijnt wel in de krant..

Achja, persoonlijk denk ik dat het niet meer is dan een losse flodder. Maar natuurlijk kan dit ook het begin van een MSC(Maastricht-Sittard-Club) zijn of het "grote denken" van MVV en Melchior. Even ter herrinering, Melchior wou 120jaar geleden ofzo al een overgedekt en groot stadion bouwen, wat een primeur zou zijn. Hij werd destijds uitgelachen en het is er dus niet van gekomen. Melchior zal deze ideeen nog steeds koesteren en hij wil MVV over een jaar of 3-4 dan ook weer in de eredivisie zien..

Al met al denk ik weinig ophef; een beetje een losse flodder. En trouwens, MVV is een echte volksclub, in een echte volkswijk en dat is ook de charme van MVV..

donderdag 5 februari 2004 @ 16:28:27 #144
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_16915313
quote:
Jonker: 'MVV is aardig vervolg op Barcelona'

5/2/2004 11:21

Andries Jonker is de nieuwe coach en technisch directeur van MVV. Hij tekende woensdag een driejarig contract bij de Maastrichtse eerstedivisionist.

'Ik doe niet aan carričreplanning', reageerde Jonker in Dagblad De Limburger op zijn aanstelling. 'Toen ik naar Barcelona vertrok, besefte ik meteen: alles wat hierna komt, is minder. Maar MVV is een heel aardig vervolg. Van een club met zo'n historie moet weer iets moois te maken zijn. Ik neem een risico door hierin te stappen. Maar ik had direct een goed gevoel bij deze club.'

MVV is de tweede club waar Jonker als hoofdcoach aan de slag gaat. Eerst deed hij dat al in Volendam. MVV klopte onlangs bij hem aan nadat de club Jan van Deinsen had laten weten dat hij aan het einde van het seizoen moest vertrekken.

Maar de Limburgers en Jonker hadden al eerder contact, bekende Jonker: 'In de zomer ben ik al benaderd. Maar toen heb ik nee gezegd. Ik was met Louis van Gaal vertrokken bij Barcelona en wilde met hem mee naar zijn nieuwe club. De situatie veranderde echter toen Louis directeur werd bij Ajax. Daar waren alle posten bezet.'

Uiteindelijk koos hij toch voor MVV. 'Het is puur een gevoelskwestie. Ik ben voor de winterstop in De Geusselt gaan kijken en raakte direct enthousiast. De club staat voorlaatst en toch staan de fans als één blok achter hun ploeg. Geloof me, zoiets zie je echt niet bij Telstar of Haarlem.'

De reacties hierop op vi.nl
quote:
Jonker: 'MVV is een aardig vervolg op Barcelona.' Juist. En de Treffers is een aardig vervolg op Ajax.
Raoul Lemmen

Frank Rijkaard gevraagd naar zijn toekomstplannen: 'Hoofdtrainer bij Fortuna lijkt me wel een aardig vervolg.'
Jeroen Voncken

pi_16915410
Die reacties waren te verwachten. Achja, we zijn het intussen wel gewend. Vond overigens dat er wel een mooi stukje instond:
quote:
Jonker: 'MVV is aardig vervolg op Barcelona'

5/2/2004 11:21

Andries Jonker is de nieuwe coach en technisch directeur van MVV. Hij tekende woensdag een driejarig contract bij de Maastrichtse eerstedivisionist.
'Ik doe niet aan carričreplanning', reageerde Jonker in Dagblad De Limburger op zijn aanstelling. 'Toen ik naar Barcelona vertrok, besefte ik meteen: alles wat hierna komt, is minder. Maar MVV is een heel aardig vervolg. Van een club met zo'n historie moet weer iets moois te maken zijn. Ik neem een risico door hierin te stappen. Maar ik had direct een goed gevoel bij deze club.'

MVV is de tweede club waar Jonker als hoofdcoach aan de slag gaat. Eerst deed hij dat al in Volendam. MVV klopte onlangs bij hem aan nadat de club Jan van Deinsen had laten weten dat hij aan het einde van het seizoen moest vertrekken.

Maar de Limburgers en Jonker hadden al eerder contact, bekende Jonker: 'In de zomer ben ik al benaderd. Maar toen heb ik nee gezegd. Ik was met Louis van Gaal vertrokken bij Barcelona en wilde met hem mee naar zijn nieuwe club. De situatie veranderde echter toen Louis directeur werd bij Ajax. Daar waren alle posten bezet.'

Uiteindelijk koos hij toch voor MVV. 'Het is puur een gevoelskwestie. Ik ben voor de winterstop in De Geusselt gaan kijken en raakte direct enthousiast. De club staat voorlaatst en toch staan de fans als één blok achter hun ploeg. Geloof me, zoiets zie je echt niet bij Telstar of Haarlem.'

donderdag 5 februari 2004 @ 16:33:24 #146
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_16915480
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 16:31 schreef Afunados het volgende:
Die reacties waren te verwachten. Achja, we zijn het intussen wel gewend. Vond overigens dat er wel een mooi stukje instond:
[..]
Hoe lang heeft het Haarlem bestuur de fanatieke fans onterecht buiten de deur gehouden...

Maar er is inderdaad een leuk sfeertje in de Geusselt.

Planning:
-
pi_16915565
Vanavond staat overigens MVV - Telstar op het programma
pi_16928731
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 16:36 schreef Afunados het volgende:
Vanavond staat overigens MVV - Telstar op het programma
Eindstand 1-0. Een mooie doelpunt van Micelli, maar het hadden er veel meer moeten zijn. Een verdiende overwinning dus
pi_16932329
potverdikkie, wint MVV me toch ook zn 3e wedstrijd van het seizoen zeg .

Het zou verboden moeten worden

vrijdag 6 februari 2004 @ 13:35:32 #150
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_16941783
Gefeliciteerd met jullie overwinning
OJAAJOH?
  dinsdag 10 februari 2004 @ 13:24:00 #151
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_17056948
quote:
MVV doet eigen onderzoek naar dopinggebruik jeugdspelers

Voetbalclub MVV gaat eigen onderzoek doen naar gebruik van drugs en doping bij jeugdspelers.

De KNVB-regels schrijven voor dat een club de KNVB moet inschakelen als hij denkt dat een van de spelers doping of drugs gebruikt. Het Maastrichtse MVV heeft de ouders van de jeugdspelers een verklaring laten ondertekenen waarin ze vooraf instemmen met controles op gebruik van drugs en doping. MVV zegt dat het onaanvaardbaar is dat jeugdspelers in welke vorm dan ook betrokken zijn bij drugs of doping, ook al is er een maatschappelijke versoepeling op dat gebied. Elk gebruik van drugs of doping leidt tot onmiddellijke en definitieve verwijdering uit de spelersopleiding, zegt MVV.

Bron: L1

Gaat in de jeugdcompetities ook al niet geheel lekker?
Planning:
-
pi_17059698
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 13:24 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Gaat in de jeugdcompetities ook al niet geheel lekker?

Vind dit overigens een hele goede ontwikkeling; gewoon in de jeugd de rotte appels eruit halen!

dinsdag 10 februari 2004 @ 16:31:55 #153
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_17062703
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 14:54 schreef Afunados het volgende:

[..]

Vind dit overigens een hele goede ontwikkeling; gewoon in de jeugd de rotte appels eruit halen!

Was sarcastisch bedoeld.

Maar ben het verder met je eens dat je die gasten eruit moet schoppen, als je bij de jeugd al dope gebruikt...

Planning:
-
  dinsdag 10 februari 2004 @ 16:35:17 #154
74737 NeoGenic1982
Welcome back Mr. Anderson
pi_17062813
Waarom een speciaal topic over deze kutploeg, staan bijna onderaan. Goh wat een topper zeg!
pi_17062886
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 16:35 schreef NeoGenic1982 het volgende:
Waarom een speciaal topic over deze kutploeg, staan bijna onderaan. Goh wat een topper zeg!
Topics zijn toch niet alleen voor de grote clubs?
Borsato!! ♪♥
AC Sparta Praha!
pi_17062888
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 16:31 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Was sarcastisch bedoeld.

Maar dan had je juist moeten reageren dat het te goed zou gaan(al is dat niet zo, maargoed) en men naar de oorzaak zocht..
pi_17062902
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 16:35 schreef NeoGenic1982 het volgende:
Ga jij je fijn met jullie dijk bezig houden
pi_17072202
Daarnet praatkaffee gehad, Jonker was er ook. Komt erg goed over

En met een beetje geluk spelen we komende voorbereiding tegen Barcelona of Ajax..

woensdag 11 februari 2004 @ 09:43:18 #159
74737 NeoGenic1982
pi_17080436
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 21:46 schreef Afunados het volgende:
Daarnet praatkaffee gehad, Jonker was er ook. Komt erg goed over

En met een beetje geluk spelen we komende voorbereiding tegen Barcelona of Ajax..

Haha...

1. MVV wordt een subtopper in de eredivisie
2. MVV moet Heerenveen achterna
3. MVV krijgt een topcoach
4. MVV moet meer uitstraling krijgen

Dit zijn maar een paar uitspraken en beloftes die de afgelopen jaren gedaan zijn, net zoals de beloftes dat MVV tegen Barca gaat spelen. En allemaal zijn ze niet doorgegaan, het bestuur van MVV lult nogal veel, dat doen ze al jaren, het maakt niet uit welk bestuur ze lullen allemaal, allemaal praatjes maar wat gebeurt er, niks!

woensdag 11 februari 2004 @ 09:44:25 #160
74737 NeoGenic1982
pi_17080455
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 16:38 schreef Afunados het volgende:

[..]

Ga jij je fijn met jullie dijk bezig houden

Zal ik doen, kunnen we trouwens nog wat grond kunnen komen halen bij jullie, jullie hebben toch speelveld genoeg aangezien er toch niet op gevoetbald wordt, kunnen wij de dijk dichten.
pi_17087119
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 09:43 schreef NeoGenic1982 het volgende:

[..]

Haha...

1. MVV wordt een subtopper in de eredivisie
2. MVV moet Heerenveen achterna
3. MVV krijgt een topcoach
4. MVV moet meer uitstraling krijgen

Dit zijn maar een paar uitspraken en beloftes die de afgelopen jaren gedaan zijn, net zoals de beloftes dat MVV tegen Barca gaat spelen. En allemaal zijn ze niet doorgegaan, het bestuur van MVV lult nogal veel, dat doen ze al jaren, het maakt niet uit welk bestuur ze lullen allemaal, allemaal praatjes maar wat gebeurt er, niks!

Nee, er gebeurt inderdaad helemaal niks
pi_17087210
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 09:44 schreef NeoGenic1982 het volgende:

[..]

Zal ik doen, kunnen we trouwens nog wat grond kunnen komen halen bij jullie, jullie hebben toch speelveld genoeg aangezien er toch niet op gevoetbald wordt, kunnen wij de dijk dichten.

Lachen, gieren, brullen
pi_17250663
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 17:44 schreef hellmondunited het volgende:
Nooit FC limburg.. dan kun je beter supporter worden van Ajax.. je bent voor een club of niet.. zal dat samen gaan al die supporters die nu rivalen zijn van elkaar? denk dat je dan met een heel leeg stadion komt te zitten.. en tsja.ik zou geen deel uit willen maken van Fortuna als MVV supporter (bij wijze van spreken) om maar iets te noemen
Onzin. Als FC Limburg speelt voor een 4e of 5e plek komt de Limburgse voetballiefhebber echt wel kijken. Alleen de echte fanatiekelingen blijven thuis.
pi_17250672
quote:
Op maandag 2 februari 2004 22:41 schreef Ghadaffi het volgende:

Predojevic speelt bij Reitlingen SSV als ik het goed heb!
  dinsdag 17 februari 2004 @ 13:14:00 #165
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_17252540
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 11:53 schreef Predojevic het volgende:

[..]

Onzin. Als FC Limburg speelt voor een 4e of 5e plek komt de Limburgse voetballiefhebber echt wel kijken. Alleen de echte fanatiekelingen blijven thuis.

Daar speelt Roda nu ook al voor, dus wat bereik je ermee? Juist dat je 3 clubs naar de kloten hebt geholpen!
Planning:
-
pi_17277415
quote:
MVV heeft een begin gemaakt met de voorbereiding van het nieuwe seizoen.
Vandaag werd overeenstemming bereikt met Michel Kruijer (26 jaar), een linker centrale verdediger. Michel Kruijer heeft een contract getekend voor 3 jaren, op voorwaarde van medische goedkeuring.

De speler heeft acht jaar ervaring in de eerste divisie, waarvan hij de laatste twee jaren uitkwam voor Go Ahead Eagles.

Michel Kruijer stond hoog op het verlanglijstje van Andries Jonker

bron mvv.nl

Zo, onze eerste nieuwe aanwinst is binnen
pi_17277658
als Eagles fan ben ik zeker niet blij met het vertrek van Kruijer.. maar goed, bij GAE is het geld helemaal op blijkbaar..

voor MVV is dit een zeer goede aankoop. Kruijer hoort eigenlijk thuis in de HCE, als hij zijn schorsingen een beetje kan beperken..

succes Michel, Afunados en MVV..

[Dit bericht is gewijzigd door Stanley_Climbfall op 18-02-2004 09:29]

pi_17277697
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 09:19 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
als Eagles fan ben ik zeker niet blij met het vertrek van Kruiijer.. maar goed, bij GAE is het geld helemaal op blijkbaar..

voor MVV is dit een zeer goede aankoop. Kruijer hoort eigenlijk thuis in de HCE, als hij zijn schorsingen een beetje kan beperken..

succes Michel en MVV..

Ben ook wel tevreden met deze aankoop. En wij horen ook in de HCE thuis, dus dat komt allemaal goed
pi_17277756
MVV hoort zeker thuis in de HCE! GAE ook trouwens..
pi_17277936
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 09:26 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
MVV hoort zeker thuis in de HCE! GAE ook trouwens..
Helaas is de werkelijkheid anders
pi_17282669
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 09:38 schreef Afunados het volgende:

[..]

Helaas is de werkelijkheid anders

d'n tied zal ut liere!
het is weer typisch "Mestreechs" om personen bij voorbaat al af te schrijven. Laten we eerst maar eens afwachten wat Jonker er van gaat maken voor dat we conclusies trekken. Wie weet spelen we volgend jaar wel weer in de HCE? (RBC lukte dit immers ook enkele jaren geleden door als nobody de nacompetitie te winnen, en kijk waar ze nu staan).
Mestreech is sjoen!
pi_17287878
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 13:17 schreef reddevil1408-work het volgende:

[..]

d'n tied zal ut liere!
het is weer typisch "Mestreechs" om personen bij voorbaat al af te schrijven. Laten we eerst maar eens afwachten wat Jonker er van gaat maken voor dat we conclusies trekken. Wie weet spelen we volgend jaar wel weer in de HCE? (RBC lukte dit immers ook enkele jaren geleden door als nobody de nacompetitie te winnen, en kijk waar ze nu staan).

Ik schrijf niemand af, bedoel er alleen mee dat we nu gewoon onderaan staan. Ik heb absoluut veel vertrouwen in de komende jaren, zoals ik in de topics over MVV al vaak genoeg heb aangegeven. Jonker lijkt me een perfecte trainer, en dit een prima versterking.

Ik heb er vertrouwen in dat we volgend seizoen mee gaan doen in de subtop, let maar op..

pi_17288671
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 16:21 schreef Afunados het volgende:

[..]

Ik schrijf niemand af, bedoel er alleen mee dat we nu gewoon onderaan staan. Ik heb absoluut veel vertrouwen in de komende jaren, zoals ik in de topics over MVV al vaak genoeg heb aangegeven. Jonker lijkt me een perfecte trainer, en dit een prima versterking.

Ik heb er vertrouwen in dat we volgend seizoen mee gaan doen in de subtop, let maar op..

bedoelde het ook niet persoonlijk hoor :-)
mijn opmerking was meer in het algemeen bedoeld.

Maar wanneer er dit seizoen weer het e.e.a. bij komt aan versterking verwacht ik wel meer dan dit seizoen van de ploeg (ook al ben ik van mening dat ze tot nu toe eigenlijk te weinig hebben gekregen).

Mestreech is sjoen!
pi_17288779
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 16:46 schreef reddevil1408-work het volgende:

[..]

bedoelde het ook niet persoonlijk hoor :-)
mijn opmerking was meer in het algemeen bedoeld.

Maar wanneer er dit seizoen weer het e.e.a. bij komt aan versterking verwacht ik wel meer dan dit seizoen van de ploeg (ook al ben ik van mening dat ze tot nu toe eigenlijk te weinig hebben gekregen).

OK, je hebt iig gelijk wat betreft de Maastrichtse mentaliteit..

En ook met het feit dat ze te weinig gekregen hebben. Maarja, het is een overgangsjaar en dat wisten we. Vergeleken met vorig jaar gaat het nu perfect

woensdag 18 februari 2004 @ 16:51:25 #175
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_17288799
Verberne Whohooohooo
Ado is the pride of Holland!
  dinsdag 9 maart 2004 @ 23:38:45 #176
43497 Afunados
Get Therapy
pi_17612060
*schop*

Even een update, vanavond was er weer een praatkaffee:
*Masita volgende drie seizoenen voor een mooi bedrag kledingsponsor en waarschijnlijk komt de ster weer op de borst
* Met een drietal spelers is MVV zo goed als rond. Er zullen er daarna nog meer volgen
* Begroting volgend seizoen nagenoeg rond; er wordt gestreeft naar verhoging van begroting van 10-15%
* Goumans had verder vandaag nog een gesprek met Melchior: “Ik laat alleen maar los dat er nog iets goeds aan zit te komen. Meer wil ik er niet over kwijt. Jullie weten: ik doe pas mededelingen als zaken 100% geregeld zijn”.

Daarnaast was er vandaag nog dit schandalig nieuws!!:
De officier van Justitie in Maastricht heeft tegen drie MVV-supporters gevangenissstraffen van 15 tot 20 maanden geeist.
Tegen de voetbalfans is ook een stadionverbod van twee jaar geeist.
De drie voetbalfans worden verdacht van mishandeling en vernieling. Ze waren betrokken bij de rellen, vorig jaar mei op de Markt in Maastricht. Hun woede richtte zich op het gemeentebestuur, dat die dag had besloten geen financiële steun aan MVV te geven. De boze fans gingen in gevecht met de politie, bekogelden het stadhuis en richtten vernielingen aan. In totaal staan vandaag en morgen 18 MVV-fans terecht.

Te belachelijk voor woorden natuurlijk
pi_17612186
Weet je ook welke 3 spelers?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  dinsdag 9 maart 2004 @ 23:47:09 #178
43497 Afunados
Get Therapy
pi_17612250
Nee. Er gaan geruchten m.b.t. onder andere Ommel, Wooter, de Groot en Taiwo. We zullen het waarschijnlijk spoedig weten, ben iig erg benieuwd
pi_17612369
Donny de Groot is wel een leuke spits voor de GGD

Ommel en Taiwo zijn ook spitsen dus dat wordt lastig voor volgend seizoen voor Caracciolo! Hoop echt dat MVV zich mooi kan versterken. Ze zijn al goed bezig zo te horen en ze hebben Kruijer al voor volgend seizoen vastgelegd.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  dinsdag 9 maart 2004 @ 23:57:08 #180
43497 Afunados
Get Therapy
pi_17612488
Taiwo zal niet terugkomen. Hij wilde zelf graag terug, maar denk niet dat MVV hem weer terug zal halen. En Caracciolo zal uiteraard in de basis blijven, de Groot naast hem zou indd wel een leuk koppel zijn. Ommel is volgens mij ook een aanvallende buitenspeler en anders mag 'ie op de bank plaatsnemen

Goed op de hoogte trouwens
  woensdag 10 maart 2004 @ 00:00:21 #181
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_17612558
Verberne Whohooohooo, zo bevalt die dikkertje een beetje?
Ado is the pride of Holland!
pi_17612569
Ja ja. Altijd al een zwak gehad voor MVV eigenlijk. Al vanaf dat Erik Meijer in de spits stond eigenlijk.

De Groot lijkt me wel voldoende op zich. Dan heb je Ommel en Taiwo niet echt meer nodig. Kun je beter wat verdedigers of middenvelders voor halen. Heb er wel vertrouwen in dat er volgend seizoen een leuk team staat. Dit seizoen was het wat kort dag en dan moet je vanalles bij elkaar rapen. Dat werkt niet. Beetje tevreden over Brncic eigenlijk?
  woensdag 10 maart 2004 @ 00:02:38 #183
43497 Afunados
Get Therapy
pi_17612617
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 00:00 schreef bergkampf het volgende:
Verberne Whohooohooo, zo bevalt die dikkertje een beetje?
Hij strijd er tenminste met volle 100% voor, hoewel hij af en toe wat slippertjes kent. Maar sinds hij achterin samen met Kienle een duo vormt, weten ze de aanval van de tegenstander aardig tot goed te stoppen..
  woensdag 10 maart 2004 @ 00:05:35 #184
43497 Afunados
Get Therapy
pi_17612673
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 00:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ja ja. Altijd al een zwak gehad voor MVV eigenlijk. Al vanaf dat Erik Meijer in de spits stond eigenlijk.

De Groot lijkt me wel voldoende op zich. Dan heb je Ommel en Taiwo niet echt meer nodig. Kun je beter wat verdedigers of middenvelders voor halen. Heb er wel vertrouwen in dat er volgend seizoen een leuk team staat. Dit seizoen was het wat kort dag en dan moet je vanalles bij elkaar rapen. Dat werkt niet. Beetje tevreden over Brncic eigenlijk?
Ik heb er voor komend seizoen ook zeker vertrouwen in. Zeker nu je ziet dat de verdediging gewoon lekker draait de afgelopen wedstrijden. Er zijn echter nog teveel jonge, onervaren spelers die elke week moeten spelen bij gebrek aan ervaren spelers, wat voor hen natuurlijk ook een flinke aanpassing is. Maar met een stuk of vijf spelers van het kaliber Kruijer zie ik het komend seizoen absoluut positief tegemoet; eindelijk zullen we weer eens een elftal op het veld zien, waarvan we ook het een en ander mogen verwachten.

En Brncic heeft z'n draai nog niet helemaal gevonden, al speelt hij zeker niet slecht. Het is duidelijk wel een speler met enorm veel kwaliteiten!
pi_17612795
Heb hem alleen tegen FCDB zien spelen eigenlijk en toen was het duidelijk dat hij nog moest wennen en was hij wat ongelukkig in z'n acties. Onder andere die geniale terugspeelbal Maar je kon al wel zien dat hij veel inzicht heeft en goed kan voetballen. Moet er alleen nog ff uitkomen.
pi_17615255
Klinkt allemaal veel belovend. Afunados blijf vooral posten, want hier in Hong Kong ben je een van mijn weinige informatie bronnen omtrent MVV. Ik zag op het forum van MVV dat Kruijer daar al vrolijk aan het mee posten was. Dat geeft in ieder geval aan dat hij ook aan het publiek denkt. Nu maar hopen dat als ik terugkom dat er weer regelmatig wedstrijden in de Geusselt gewonnen worden. (en dan bedoel ik natuurlijk door MVV)

[ Bericht 4% gewijzigd door yurko op 10-03-2004 06:58:24 ]
  woensdag 10 maart 2004 @ 16:22:01 #187
43497 Afunados
Get Therapy
pi_17624933
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 06:51 schreef yurko het volgende:
Klinkt allemaal veel belovend. Afunados blijf vooral posten, want hier in Hong Kong ben je een van mijn weinige informatie bronnen omtrent MVV. Ik zag op het forum van MVV dat Kruijer daar al vrolijk aan het mee posten was. Dat geeft in ieder geval aan dat hij ook aan het publiek denkt. Nu maar hopen dat als ik terugkom dat er weer regelmatig wedstrijden in de Geusselt gewonnen worden. (en dan bedoel ik natuurlijk door MVV)
Klopt, Kruijer had zich direct op 't forum geregistreerd

Zal al het laatste, boeiende nieuws hier even plaatsen; maakt het gemis van de Sterrendragers er wat minder zwaar op

Alles OK verder?
  woensdag 10 maart 2004 @ 17:01:40 #188
43497 Afunados
Get Therapy
pi_17625856
Aardig interview Brncic uit de ELF

Drazen Brncic kiest voor zijn familie

Niet Vitesse, maar MVV wist tijdens de winterstop Drazen Brncic, oud-speler van AC Milan en Internazionale te strikken. De 32-jarige Belgische Kroaat speelt in ieder geval tot het eind van dit seizoen in Maastricht. En wie weet krijgt de verbintenis daarna een vervolg. Zelf ziet de middenvelder een langer verblijf in de buurt van zijn thuishaven (Luik) wel zitten.
Drazen Brncic, geboren op 17 juli in het Kroatische Zagreb, maar in het bezit van een Belgisch paspoort, speelde aan het einde van de negentiger jaren bij Cremonese en Monza, teams uit de Italiaanse Serie B. In 2000 belandde hij plotseling bij AC Milan. ,,Ik kon ook naar Sampdoria, maar ik koos voor de grote naam. Tegen een club als AC Milan zegt niemand “nee”. Adriano Galliani (vice-president van AC Milan, red.) haalde me weg bij Monza en de kranten noemden mij de grootste verrassing uit de voorbereiding, waarin ik onder meer speelde tegen Real Madrid. Dat schonk me veel vertrouwen. Maar door de moordende concurrentie (Redondo, Leonardo en Zvonimir Boban, red.) kwam ik amper aan de bak. Ik zat wel vaak bij selectie, maar speelde slechts enkele wedstrijden. Na zes maanden had ik een gesprek met de clubleiding. Ik wilde graag voetballen, dus besloot men mij te verhuren aan Vicenza.’’

Voor het begin van het seizoen 2001/2002, werd Brncic betrokken in een ruil met Internazionale. De middenvelder maakte de overstap naar de aartsrivaal en supertalent Andrea Pirlo ging de omgekeerde weg. Maar ook bij Inter wilde het niet lukken met Brncic. ,,Hector Cúper was net trainer geworden en híj had mij niet naar Milaan gehaald. Op dat moment waren er veertig spelers en moesten er tien vertrekken. Ik behoorde helaas tot die laatste groep.’’ Maar na huurconstructies met Ancona en Venezia keerde Brncic vorige zomer toch weer terug bij Inter. ,,Eigenlijk heb ik nauwelijks voor Internazionale gespeeld. Aan het begin van dit voetbaljaar wilde Venezia mij kopen, maar ik vond het mooi geweest. Ik was in vier jaar tijd vier keer verhuisd. Dat was niet goed voor mijn zoontje Alan, die nergens kon aarden en steeds van school moest veranderen. Ik besloot mijn contract bij Inter in te leveren en terug te gaan naar België. Ik wilde niet langer voor het geld kiezen, maar voor mijn gezin. Bovendien heb ik inmiddels ook een dochtertje van zes maanden. Mijn familie heeft de prioriteit.’’

Om dezelfde reden koos Brncic niet voor Vitesse maar voor MVV. Zijn nieuwe thuisbasis in Luik ligt nu eenmaal dichter bij Limburg dan bij Gelderland. ,,Ik ben op proef geweest bij Vitesse en de club beviel me goed. Maar soms deed ik drie uur over de heenweg en dat wilde ik niet. Vitesse had mij graag willen aantrekken, maar helaas… Ik kon het mijn familie niet aandoen om wéér te verhuizen. Daarom koos ik voor MVV. Ja, de club staat inderdaad laatste in de Gouden Gids Divisie. En ja, het elftal heeft veel te weinig zelfvertrouwen. Maar ik proef hier wel ambitie; ik heb een speciaal gevoel bij MVV en speel hier met plezier. Andries Jonker wordt bijvoorbeeld volgend jaar trainer, toch maar mooi iemand die assistent van Louis van Gaal is geweest. Ook zitten er iedere thuiswedstrijd 3.000 toeschouwers op de tribune. De mensen in Maastricht houden van voetbal, ik vind het bewonderenswaardig dat ze altijd achter de ploeg zijn blijven staan. De supporters verdienen meer dan dit. Maar ik vind dat hoe laag een club ook staat, er altijd ambitie moet zijn. Een elftal moet altijd een doel voor ogen hebben en in het geval van MVV is dat: niet laatste worden. We moeten het seizoen positief proberen af te sluiten.’’
In april praat de clubleiding over een verlenging van het aflopende contract.

Bron: Elf
  woensdag 10 maart 2004 @ 18:28:51 #189
43497 Afunados
Get Therapy
pi_17627758
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 06:51 schreef yurko het volgende:
Klinkt allemaal veel belovend. Afunados blijf vooral posten, want hier in Hong Kong ben je een van mijn weinige informatie bronnen omtrent MVV.
VI van deze week: Pique onder andere in de balngstelling van MVV. Linksback kunnen we wel gebruiken en als ex-speler van Ajax zal Jonker hem ook wel liggen. Lijkt me een nuttige versterking.
pi_17630296
Pique doet het best aardig bij Tob. Ik hoop dan ook dat hij weggaat bij Tob. Cambuur zou ook interesse hebben in hem. Die zijn ook best ambitieus bezig!
  donderdag 11 maart 2004 @ 17:30:08 #191
43497 Afunados
Get Therapy
pi_17648286
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 23:38 schreef Afunados het volgende:
Even een update, vanavond was er weer een praatkaffee:

* Met een drietal spelers is MVV zo goed als rond. Er zullen er daarna nog meer volgen
* Goumans had verder vandaag nog een gesprek met Melchior: “Ik laat alleen maar los dat er nog iets goeds aan zit te komen. Meer wil ik er niet over kwijt. Jullie weten: ik doe pas mededelingen als zaken 100% geregeld zijn”.
Er zijn weer vage geruchten m.b.t. Erik Meijer. Cadeautje van Melchior

Let's hope so
pi_17665216
Het zou best kunnen. Meijer wilde alleen komen als er ambitie was en ambitie is er nu!
  vrijdag 12 maart 2004 @ 18:05:53 #193
43497 Afunados
Get Therapy
pi_17671991
Pique is op zoek naar woonruimte in Maastricht, dus het lijkt er sterk op dat hij onze tweede aankoop wordt! De eerste van de drie spelers die snel gepresenteerd zouden worden dus

Het gaat eindelijk weer eens leuk worden komend seizoen
pi_17682941
Pique, altijd wel een aardige voetballer gevonden. Mss niet het juiste niveau voor Ajax, maar voor MVV zeker een aanwinst.
Over meijer moet ik nu toch zeggen eerst zien dan geloven. Zou natuurlijk wel heel vet zijn
  zaterdag 20 maart 2004 @ 11:59:38 #195
43497 Afunados
Get Therapy
pi_17841920
Gisteren wederom een prima wedstrijd van MVV gezien. Niemand die MVV volgt snapt eigenlijk waarom we nog onderaan staan, zo ook de ass.trainer van Heracles:
"Hoe dit MVV op de laatste plaats staat, dat is eigenlijk onvoorstelbaar. Ze spelen echt voetbal op het niveau van de Top-6 van de GGD. Heracles mag blij zijn met een punt. Dit MVV barst van het talent. Dat zag ik tegen Helmond Sport (waar ze met 0-3 hadden moeten winnen) en vanavond tegen ons opnieuw".

Ik denk dat ons spel zeker perspectief biedt voor een stunt in de 4de periode. Alleen Emmen uit het "linker rijtje" komen we nog tegen, voor de rest enkel clubs uit het rechter rijtje. Als we het spel uit de afgelopen wedstrijden volhouden en wat meer geluk hebben in de afwerking, dan gaan we nog voor een stunt zorgen, let maar op
  zaterdag 20 maart 2004 @ 13:13:08 #196
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_17843241
"MVV naar top eerste divisie! [deel 2] "

pi_17844719
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 11:59 schreef Afunados het volgende:
Gisteren wederom een prima wedstrijd van MVV gezien. Niemand die MVV volgt snapt eigenlijk waarom we nog onderaan staan, zo ook de ass.trainer van Heracles:
"Hoe dit MVV op de laatste plaats staat, dat is eigenlijk onvoorstelbaar. Ze spelen echt voetbal op het niveau van de Top-6 van de GGD. Heracles mag blij zijn met een punt. Dit MVV barst van het talent. Dat zag ik tegen Helmond Sport (waar ze met 0-3 hadden moeten winnen) en vanavond tegen ons opnieuw".

Ik denk dat ons spel zeker perspectief biedt voor een stunt in de 4de periode. Alleen Emmen uit het "linker rijtje" komen we nog tegen, voor de rest enkel clubs uit het rechter rijtje. Als we het spel uit de afgelopen wedstrijden volhouden en wat meer geluk hebben in de afwerking, dan gaan we nog voor een stunt zorgen, let maar op
Ik begrijp wel waarom ze nog onderaan staan. Als je zag wat voor kansen ze hebben gemist en dan vooral die Calichio...

Voor zover ik kon zien op SBS was MVV gewoon beter en hadden ze verdiend te winnen van Heracles.
  zaterdag 20 maart 2004 @ 17:28:58 #198
43497 Afunados
Get Therapy
pi_17848373
MVV wil Utrecht-spits Donny de Groot

MVV wil zich versterken met Utrecht-spits Donny de Groot.

Het contract van de 24-jarige aanvaller loopt af. Utrecht heeft de spits geen nieuw contract aangeboden. De Groot bevestigt vandaag de interesse van MVV. Met de komst van De Groot hoopt MVV op meer scorend vermogen. Met 24 doelpunten is MVV de minst scorende ploeg in de eerste divisie. Donny de Groot maakte dit seizoen vier doelpunten voor FC Utrecht. Vorig seizoen scoorde hij 30 goals voor Emmen. Utrecht heeft ondertussen interesse getoond in Prince Rajcomar. Onder druk van de belangstelling voor de spits verlengde Fortuna onlangs nog het contract met Rajcomar voor twee jaar.
  dinsdag 23 maart 2004 @ 06:48:15 #199
19817 yurko
Mute Air
pi_17905015
Netjes gedaan MVV 1-2 bij fortuna. Dat is ondertussen al 4 punten uit 2 duels. Langzaam begint het wat beter te worden heb ikzo het idee. Alleen was het spel tegen fortuna geloof ik net niet zo heel goed. Maar ja MVV verdient ook weleens wat geluk lijkt me zo. En nu op voor de stunt in de 4e periode
  dinsdag 23 maart 2004 @ 10:42:16 #200
43497 Afunados
Get Therapy
pi_17907626
Geweldige avond. Kaartjes waren in dik halfuur uitverkocht en vooral de tweede helft een geweldige sfeer. Slechts wedstrijd, maar absoluut een top avond. Zal binnenkort eens wat foto's hier plaatsen..
  dinsdag 23 maart 2004 @ 10:45:14 #201
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_17907687
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 10:42 schreef Afunados het volgende:
Geweldige avond. Kaartjes waren in dik halfuur uitverkocht en vooral de tweede helft een geweldige sfeer. Slechts wedstrijd, maar absoluut een top avond. Zal binnenkort eens wat foto's hier plaatsen..
Net zo vol als Sittard vak in Maastricht?

Man ik mis de derby's, dat er maar snel 1 van de 3 promoveert!
Planning:
-
pi_17907892
nee het Sittard vak was toen in sjengenstad voller
  dinsdag 23 maart 2004 @ 10:54:39 #203
43497 Afunados
Get Therapy
pi_17907911
Er waren 500 kaarten toebedeeld en kassa's gingen (in Maastricht) om 17.00 open. Na een dik halfuur was het al uitverkocht. Uiteindelijk zat de halve hoofdtribune vol met Sjengen. Ook leuk om dat na een goal of na afloop te zien
pi_17908035
ach jullie hadden na 60 minuten pas het betere spel dan Fortuna. Daarvoor was het wel 1-1 en 3-0 voor de Maastrichtse Paal en 2-0 voor de Sjengse lat.

Wintjens had gewoon een paar engelen op de paal en lat zitten
  dinsdag 23 maart 2004 @ 11:01:40 #205
43497 Afunados
Get Therapy
pi_17908068
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 11:00 schreef Bartoli het volgende:
ach jullie hadden na 60 minuten pas het betere spel dan Fortuna. Daarvoor was het wel 1-1 en 3-0 voor de Maastrichtse Paal en 2-0 voor de Sjengse lat.

Wintjens had gewoon een paar engelen op de paal en lat zitten
Klopt, MVV speelde pas in de tweede helft zoals afgelopen weken. Eerste helft was ronduit slecht, maar eindelijk krijgen we eens wat we allang verdienen: 3 punten!
pi_17908114
Ik vond een gelijkspel beter passen maar goed het laatste half uur speelden Fortuna nog slechter dan een club die 4e klasse C speelt.
Alles ontbrak gewoon ze liepen niet, ze tackelde de niet, de agressie en mentaliteit om te vechten was weg.

MVV kreeg gewoon de ruimte en maakte het mooi af dat wel.
  dinsdag 23 maart 2004 @ 11:05:44 #207
43497 Afunados
Get Therapy
pi_17908162

En een greep van de supporters op de hoofdtribune:
  dinsdag 23 maart 2004 @ 11:11:10 #208
19817 yurko
Mute Air
pi_17908293
Mooie foto's Afunados, brengt weer goede herrinneringen boven, want naar een leuke voetbalwedstrijd gaan zit er hier in HK niet echt in.
Wel goed om te zien dat Maastricht nog altijd achter haar ploegje staat.
  dinsdag 23 maart 2004 @ 11:18:35 #209
43497 Afunados
Get Therapy
pi_17908483
Nog wat mooie, professionele foto's:

En Yurko, volgend jaar zijn de rollen omgedraaid en zal ik MVV moeten missen. Waarschijnlijk zal het dan net een super jaar gaan worden
pi_17917923
quote:
Vijftien MVV-aanhangers veroordeeld

MAASTRICHT In Maastricht zijn vijftien
aanhangers van MVV veroordeeld wegens
openbare geweldpleging op de Markt in
Maastricht op 14 mei vorig jaar.Ze
veroorzaakten ernstige ongeregeldheden
na het besluit van de gemeenteraad MVV
geen nieuwe financiële steun te geven.

De gemeenteraadsvergadering was live te
volgen via een geluidsinstallatie.Toen
burgemeester Leers zei geen cent meer
in de club te steken,werd het stadhuis
bestormd.Twee agenten raakten gewond.

De straffen variëren van taakstraffen
tot een jaar cel.De meeste relschoppers
moeten ook duizenden euro's betalen aan
smartengeld en schadevergoeding.
Lijkt me geen verkeerde zaak. Je kan nog zoveel van je club houden, maar dit was dom. Terechte straf dus
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  dinsdag 23 maart 2004 @ 18:16:19 #211
43497 Afunados
Get Therapy
pi_17918376
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 17:54 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Lijkt me geen verkeerde zaak. Je kan nog zoveel van je club houden, maar dit was dom. Terechte straf dus
Terecht straf??? De rechter wil gewoon een daad stellen, want in verhouding tot de ernst van de delicten zijn de straffen belachelijk. 10 maanden celtraf omdat er een agent geduwd of geslagen is, of omdat er met een bierglas gegooid is? Dat slaat toch helemaal nergens op!!

Als je nu een meisje verkracht, een bejaarde bedreigd en een Turk neerslaat, krijg je nog minder. Ik praat het geweld niet goed, "ze" moeten zeker gestraft worden, maar de straffen staan allesbehalve in relatie tot de ernst van het delict. Het lijkt me logisch dat het laatste woord hierover nog niet over gesproken is...
pi_17918660
Mooie foto's, daarom dus nooit FC Limburg...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  dinsdag 23 maart 2004 @ 18:33:55 #213
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_17918724
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 18:16 schreef Afunados het volgende:

[..]

Terecht straf??? De rechter wil gewoon een daad stellen, want in verhouding tot de ernst van de delicten zijn de straffen belachelijk. 10 maanden celtraf omdat er een agent geduwd of geslagen is, of omdat er met een bierglas gegooid is? Dat slaat toch helemaal nergens op!!

Als je nu een meisje verkracht, een bejaarde bedreigd en een Turk neerslaat, krijg je nog minder. Ik praat het geweld niet goed, "ze" moeten zeker gestraft worden, maar de straffen staan allesbehalve in relatie tot de ernst van het delict. Het lijkt me logisch dat het laatste woord hierover nog niet over gesproken is...
Volgens mij was er wel wat meer aan de hand dan agentje duwen. Heeft iemand misschien informatie over waarop de personen zijn veroordeeld?
pi_17919276
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 18:33 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Volgens mij was er wel wat meer aan de hand dan agentje duwen. Heeft iemand misschien informatie over waarop de personen zijn veroordeeld?
vernielingen, onrust stoken, agenten slaan en dergelijke zaken
  dinsdag 23 maart 2004 @ 19:08:36 #215
43497 Afunados
Get Therapy
pi_17919439
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 18:33 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 19:00 schreef AirRaid het volgende:
[..]
vernielingen, onrust stoken, agenten slaan en dergelijke zaken
Klopt en ik kan je vertellen dat er enkele straffen hebben voor zaken die wekelijks bij het uitgaan voorkomen: glas gegooid richting politie of duw- en trekwerk. Natuurlijk zijn er personen die meer gedaan hebben dan het duwen van een agent(overigens niets extreems wat zou moeten leiden tot 12 maanden celstraf), maar er zijn ook jongens veroordeeld die nauwelijks iets gedaan hebben. Nederland he
  dinsdag 23 maart 2004 @ 19:17:43 #216
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_17919671
Ik kan me nauwelijks voorstellen dat het 12 maanden onvoorwaardelijk is. Want wat is het eik: Voorwaardelijk of onvoorwaardelijk. Indien het het eerste is lijkt het me niet meer dan normaal, indien het 12 maanden onvoorwaardelijk is lijkt het me overdreven zwaar.
  dinsdag 23 maart 2004 @ 19:32:57 #217
43497 Afunados
Get Therapy
pi_17920060
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 19:17 schreef Kaalhei het volgende:
Ik kan me nauwelijks voorstellen dat het 12 maanden onvoorwaardelijk is. Want wat is het eik: Voorwaardelijk of onvoorwaardelijk. Indien het het eerste is lijkt het me niet meer dan normaal, indien het 12 maanden onvoorwaardelijk is lijkt het me overdreven zwaar.
Ik weet niet of het voorwaardelijk is of niet. Als het onvoorwaardelijk is, is het echt te triest gesteld met de rechtelijke macht hier
  woensdag 24 maart 2004 @ 10:20:13 #218
43497 Afunados
Get Therapy
pi_17932270
Onvoorwaardelijk dus

Deze rechtzaak zal denk ik nog een lange tijd gaan duren..
pi_17941517
Is MVV vrijdag vrij?
  woensdag 24 maart 2004 @ 17:30:34 #220
43497 Afunados
Get Therapy
pi_17941675
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 17:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Is MVV vrijdag vrij?
Yep, en met erna Dordt uit en Eindhoven thuis hoop ik stiekem op een leuke 4de periode
pi_17941739
Jammer dat ze vrijdag vrij zijn. Hoeven wij een keertje niet op vrijdag, dus dacht ik mooi naar MVV te kunnen...valt weer ff tegen dus.

Dordt uit is altijd lastig hoor Maarja, Dordt, Eindhoven plus dat MVV steeds beter gaat spelen. Wie weet. Zou wel leuk zijn MVV in de nacompetitie of in elk geval bovenin deze periode.
  woensdag 24 maart 2004 @ 17:35:45 #222
43497 Afunados
Get Therapy
pi_17941795
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 17:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Jammer dat ze vrijdag vrij zijn. Hoeven wij een keertje niet op vrijdag, dus dacht ik mooi naar MVV te kunnen...valt weer ff tegen dus.

Dordt uit is altijd lastig hoor Maarja, Dordt, Eindhoven plus dat MVV steeds beter gaat spelen. Wie weet. Zou wel leuk zijn MVV in de nacompetitie of in elk geval bovenin deze periode.
Ik heb de smaak nu ook wel te pakken sinds het beter gaat, maar een weekje rust zal de selectie na al die zware wedstrijden goed doen. Enne, je kan natuurlijk in de nacompetitie nog eens naar MVV komen he
pi_17941827
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 17:35 schreef Afunados het volgende:

[..]

Ik heb de smaak nu ook wel te pakken sinds het beter gaat, maar een weekje rust zal de selectie na al die zware wedstrijden goed doen. Enne, je kan natuurlijk in de nacompetitie nog eens naar MVV komen he
Als ze niet tegelijk met ons moeten spelen dan ga ik dat zeker weleens doen. MVV heeft ook wel een zwaar programma gehad de laatste weken. De derby tegen Fortuna en vooral wedstrijden tegen ploegen die bovenin staan.
  dinsdag 6 april 2004 @ 23:39:44 #224
43497 Afunados
Get Therapy
pi_18236021
MVV trekt Supusepa aan
MAASTRICHT - MVV heeft voormalig jeugdinternational Raphaël Supusepa aangetrokken. De 25-jarige middenvelder is opgeleid door Ajax, maar kon tot op heden zijn belofte niet inlossen. Supusepa speelde na Ajax achtereenvolgens voor Excelsior, Haarlem em FC Dordrecht. In Maastricht tekent hij een contract voor drie seizoenen. (Telegraaf)

Weet eigenlijk weinig over deze speler, maar voor de breedte v/h elftal lijkt het me wel een aardige speler..
pi_18236217
Hij is afgetest aan het begin van het seizoen door ADO Den Haag... bij Ajax was het toen een belofte, maar hij daalt steeds verder af..

Ik vraag me serieus af wat MVV er mee moet.
  dinsdag 6 april 2004 @ 23:48:16 #226
43497 Afunados
Get Therapy
pi_18236265
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 23:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hij is afgetest aan het begin van het seizoen door ADO Den Haag... bij Ajax was het toen een belofte, maar hij daalt steeds verder af..

Ik vraag me serieus af wat MVV er mee moet.
Ik hoop, en denk eigenlijk ook, dat hij gehaald wordt als stand-in. Morgen in de krant eens lezen wat MVV over de tranfer te zeggen heeft..
  dinsdag 6 april 2004 @ 23:49:58 #227
43497 Afunados
Get Therapy
pi_18236319
1997/98 Ajax 1 0 Eredivisie
1998/99 Ajax 0 0 Eredivisie
1999/00 Excelsior 25 0 Eerste divisie
2000/01 Excelsior 31 1 Eerste divisie
2001/02 Excelsior 25 2 Eerste divisie
2002/03 Haarlem 32 2 Eerste divisie
2003/04 FC Dordrecht 20 3 Eerste divisie
Totaal 134 8

Overigens is hij hier wel altijd, m.u.v. Ajax, basisspeler geweest. Misschien toch maar de voordeel v/d twijfel geven..
pi_18236347
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 23:48 schreef Afunados het volgende:

[..]

Ik hoop, en denk eigenlijk ook, dat hij gehaald wordt als stand-in. Morgen in de krant eens lezen wat MVV over de tranfer te zeggen heeft..
Hij krijgt meteen een 3-jarig contract. Geeft aan dat ze toch behoorlijk wat vertrouwen in hem hebben....

Misschien een gokje dat goed kan uitpakken!
  woensdag 7 april 2004 @ 01:00:21 #229
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_18237668
neet breit mer laaaaaaank
  woensdag 7 april 2004 @ 09:15:09 #230
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_18239815
quote:
Ajax, Excelsior, Haarlem, FC Dordrecht, MVV.
Hij heeft ook niet bepaald de stijgende lijn te pakken, niet?
  woensdag 7 april 2004 @ 14:14:46 #231
43497 Afunados
Get Therapy
pi_18245826
Supusepa tekent drie jaar bij MVV
Roel Wiche
Voetbal - Dordrecht-verdediger Rafael Supusepa speelt komend seizoen voor MVV. De 25-jarige linksback, die ook op het middenveld uit de voeten kan, heeft een contract voor drie jaar getekend. Supusepa is na Michel Kruijer (Go Ahead Eagles) de tweede speler die de Maastrichtenaren hebben aangetrokken.

De Noord-Hollander stond met stip op het wensenlijstje van Andries Jonker, die na de zomer als trainer-directeur aan de slag gaat in De Geusselt. Jonker selecteerde Supusepa ooit voor Oranje onder negentien en probeerde hem later, tevergeefs, naar FC Volendam te halen. Nu lukte het wel om hem te strikken. ,,Je merkt dat spelers in het verhaal van MVV geloven'', meent Jonker.

Supusepa genoot zijn opleiding in de Ajax-school. Als talent van negentien jaar maakte hij zijn debuut in het eerste team, maar bij die ene wedstrijd bleef het. In 1999 vertrok hij naar Excelsior, waar hij in drie jaar 81 wedstrijden speelde. Via Haarlem kwam hij dit seizoen bij FC Dordrecht terecht. Vrijdag speelde hij nog mee in het bloedeloze competitieduel tegen MVV.

Hoewel Jonker nog geen details wil prijsgeven, lijken de Maastrichtenaren zich flink te roeren op de transfermarkt. De club, die na vier seizoenen ellende snakt naar hogere regionen, is ook op zoek naar een keeper, een middenvelder en een sterke, balvaste spits. Niki Leferink, aanvaller van Go Ahead Eagles, gaf gisteren toe dat hij een gesprek met MVV heeft gehad. De ex-speler van VVV is echter ook in beeld bij AGOVV en enkele Duitse clubs.

De Maastrichtse club is verder geďnteresseerd in spits Guillermo Graaven (ex-Telstar, momenteel amateur bij ARC in Alphen aan de Rijn) en Francois Sterchel, aanvalsleider van de Belgische club La Calamine. Beide spelers speelden vorige week een testwedstrijd met Jong MVV.

Eens kijken wat het gaat opleveren komende weken...
pi_18246449
Kruijer vind ik een goeie aankoop, Leferink zou ook een goeie zijn voor MVV maar Supusepa heb ik al wat twijfels over... Graaven lijkt me ook niet geschikt, die heeft al laten zien dat het profvoetbal niets voor hem is en Sterchel ken ik niet, al speelt La Calamine volgens mij in de 4e klasse.
  woensdag 7 april 2004 @ 14:43:41 #233
43497 Afunados
Get Therapy
pi_18246589
quote:
Op woensdag 7 april 2004 14:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Kruijer vind ik een goeie aankoop, Leferink zou ook een goeie zijn voor MVV maar Supusepa heb ik al wat twijfels over... Graaven lijkt me ook niet geschikt, die heeft al laten zien dat het profvoetbal niets voor hem is en Sterchel ken ik niet, al speelt La Calamine volgens mij in de 4e klasse.
Ben het met je eens wat alle spelers betreft. Ik heb er vertrouwen in dat Jonker, die nu al een aantal maanden veel spelers bekijkt, komend seizoen een aardige selectie op poten kan zetten.
  donderdag 8 april 2004 @ 23:21:19 #234
43497 Afunados
Get Therapy
pi_18288644
MVV verlengt contract Kienle

De 31-jarige Duitser Marc Kienle speelt ook komend seizoen bij MVV.

De speler kwam dit seizoen over van de Duitse club MSV Duisburg en speelde eerder voor Vfb Stuttgart, Karlsruher en Allemania Aachen. De verdediger en middenvelder is één van de dragende krachten van het eerste elftal, stelt MVV.

Daarnaast is ook het contract van Verberne verlengd.

Verder is MVV geinteresseerd in Johnny v.Beukering:
"Ook MVV heeft interesse getoond heb ik begrepen en dinsdag heb ik gesproken met FC Zwolle. Ze willen mij graag voor volgend seizoen. Vorig seizoen heb ik er ook gezeten, maar toen raakte ik snel geblesseerd aan mijn kruisband."voetbalplus.nl
  vrijdag 9 april 2004 @ 10:04:30 #235
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_18293968
Denk je niet dat MVV wat te hoog mikt met spelers als Beukering en de Groot?
  vrijdag 9 april 2004 @ 11:21:44 #236
43497 Afunados
Get Therapy
pi_18295408
quote:
Op vrijdag 9 april 2004 10:04 schreef Kaalhei het volgende:
Denk je niet dat MVV wat te hoog mikt met spelers als Beukering en de Groot?
Ligt eraan. Deze spelers wordt een heel ambitieus meerjarenplan wordt voorgelegd, waarin MVV over twee jaar weer bovenin wil meedraaien en hierna naar de eredivisie wil. Op zich staat er ook een goede trainer, en financieel kan MVV ook weer wat bieden. Dan lijkt het me ook niet meer dan logisch eens soortgelijke spelers te polsen
pi_18296487
Wel raar dat ze spelers als Van Beukering en De Groot polsen en uiteindelijk Supusepa contracteren.

Maar wie niet waagt wie niet wint. Als ik die Calichio bezig zien kunnen ze nog wel een goeie spits gebruiken
  vrijdag 9 april 2004 @ 12:32:11 #238
43497 Afunados
Get Therapy
pi_18297185
quote:
Op vrijdag 9 april 2004 12:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wel raar dat ze spelers als Van Beukering en De Groot polsen en uiteindelijk Supusepa contracteren.

Maar wie niet waagt wie niet wint. Als ik die Calichio bezig zien kunnen ze nog wel een goeie spits gebruiken
Hij stond ergens bovenaan Jonker's lijstje. Blijkbaar heeft hij wel veel vertrouwen in Supusepa. Een spits zal er overigens zeker bijkomen. Waarschijnlijk ook een lange, balvaste spits, voor naast Caracciolo..
  zaterdag 10 april 2004 @ 12:31:12 #239
43497 Afunados
Get Therapy
pi_18318938
Mooi krantenbericht in de krant vandaag:

MVV-fans mogen eindelijk dromen
Roel Wiche
Voetbal - Met de nodige kwinkslagen beloofde Jan van Deinsen afgelopen zomer dat MVV in de vierde periode pas echt een vuist zou maken. De coach heeft al lang zijn biezen gepakt, maar zijn voorspelling is zowaar uitgekomen. Opvolger Rob Delahaye zag gisteravond hoe zijn opgeleefde ploeg concurrent Eindhoven een forse tik gaf: 2-0. De Maastrichtse fans hebben, hoe broos de hoop ook is, eindelijk weer iets om van te dromen.

Onder luid gejubel verdwenen de MVV'ers de kleedkamer in. De decibelmeter schoot dit seizoen niet eerder zo omhoog. Gisteravond zaten ruim 4500 toeschouwers in De Geusselt. Een aantal waarop menige (sub)topper jaloers zou zijn. Maar er schijnt dan ook licht aan het einde van de tunnel. Natuurlijk, filosoferen over een vierde periodetitel is gekkenwerk. MVV is eigenlijk pas herrezen uit het graf en bungelt dit seizoen voortdurend ergens onderaan de ranglijst. Maar ook de grootste pessimist moet toegeven: de cijfers liegen niet. De Maastrichtse equipe heeft in het laatste kwart van het seizoen acht punten uit vier wedstrijden en stuit de komende weken vooral op ploegen uit het rechterrijtje. Ofwel, hoop doet leven.

De laatste wedstrijden geven een aardig beeld van wat momenteel de status van de Maastrichtenaren is: te licht voor de top, opgewassen tegen de middenmoot en sterker dan de zwakste broeders.

Alleen de Braziliaan Olivio Calicchio valt volledig uit de toonIn tegenstelling tot zijn maatje in de frontlinie, Fabio Caracciolo. Die heeft beduidend meer technische bagage. De talentvolle Belg stond enkele maanden droog, maar heeft zijn Torinstinct teruggevonden. In de derby tegen Fortuna scoorde hij fraai van afstand en gisteravond volgde al snel de tiende van het seizoen. Na dik twintig minuten nam hij de bal op de rand van het strafschopgebied aan, keek waar doelman Need zich bevond en pegelde het leer via de paal hard binnen. De toeschouwers klommen plots op het puntje van hun stoel: 1-0.

Eindhoven, dat de laatste weken ontketend leek, probeerde zich terug in de wedstrijd te vechten met korte combinaties. Maar de thuisploeg bleef een stuk dreigenderDe tweede treffer viel een kwartier voor tijd. Met zijn eerste goede bal van de wedstrijd zette Calicchio kilometervreter Damien Miceli vrij voor doel. De kleine Waal, gisteren opnieuw een van de beste MVV'ers, faalde niet: 2-0. De Brabanders gooiden daarna alles op een wanhoopsoffensief, maar dat werd op slag krachteloos toen Thijssens zich vergreep aan de doorgebroken Heymans. Twee keer geel, dus rood. De MVV'ers lachten in hun vuistje en werden een paar minuten later luid bejubeld door de fans. Die hebben eindelijk weer iets om van te dromen.

Weer een overwinning, het was ouderwets genieten. En 4700 toeschouwers in slechte tijden, daar zijn veel GG-divisie clubs lijkt me wel jalours op

pi_18319068
Ja, zaten er hier maar 4700! Maar desalniettemin: Mooi dat MVV uit het dal omhoog klimt! Als FCDB vrij is over 3 weken denk ik dat ik ook eens ga kijken.
  zaterdag 10 april 2004 @ 12:40:20 #241
43497 Afunados
Get Therapy
pi_18319092
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 12:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ja, zaten er hier maar 4700! Maar desalniettemin: Mooi dat MVV uit het dal omhoog klimt! Als FCDB vrij is over 3 weken denk ik dat ik ook eens ga kijken.
Zeker doen, zelfs het voetbal is nu het aanzien waard(op Callichio na )
pi_18319110
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 12:40 schreef Afunados het volgende:

[..]

Zeker doen, zelfs het voetbal is nu het aanzien waard(op Callichio na )
Calichio is echt een parodie op een profvoetballer als ik het zo zie op SBS6. Hebben ze in de A-jeugd echt niemand lopen die net wat beter is?
  zaterdag 10 april 2004 @ 12:48:38 #243
43497 Afunados
Get Therapy
pi_18319219
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 12:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Calichio is echt een parodie op een profvoetballer als ik het zo zie op SBS6. Hebben ze in de A-jeugd echt niemand lopen die net wat beter is?
Vast wel, zelfs op de bank. Hij staat volgens mij alleen in het veld om door te koppen en verdedigers bezig te houden. Maar je gaat je afvragen hoe deze jongen ooit gescout is kunnen worden. Ongelooflijk hoe slecht hij voetbalt..
pi_18319253
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 12:48 schreef Afunados het volgende:

[..]

Vast wel, zelfs op de bank. Hij staat volgens mij alleen in het veld om door te koppen en verdedigers bezig te houden. Maar je gaat je afvragen hoe deze jongen ooit gescout is kunnen worden. Ongelooflijk hoe slecht hij voetbalt..
Ik kan alleen oordelen over wat ik zie bij SBS6 en als ik daar op afga dan vraag ik me ook af wat MVV er mee moet. Ik denk dat in de hoofdklasse wel spitsen te vinden zijn die door kunnen koppen en tegelijkertijd ook nog een beetje kunnen voetballen. Van welke club komt die Calichio eigenlijk?
  zaterdag 10 april 2004 @ 12:53:12 #245
43497 Afunados
Get Therapy
pi_18319307
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 12:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ik kan alleen oordelen over wat ik zie bij SBS6 en als ik daar op afga dan vraag ik me ook af wat MVV er mee moet. Ik denk dat in de hoofdklasse wel spitsen te vinden zijn die door kunnen koppen en tegelijkertijd ook nog een beetje kunnen voetballen. Van welke club komt die Calichio eigenlijk?
Uuhm, daar vraag je me wat. Geloof van een of ander clubje uit een lagere divisie in Belgie. Maar hij is denk ik gewoon uit pure haast gecontracteerd, nadat Lehmann opeens niet meer kwam en MVV behoefte had aan een lange spits naar Caracciolo.
pi_18319393
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 12:53 schreef Afunados het volgende:

[..]

Uuhm, daar vraag je me wat. Geloof van een of ander clubje uit een lagere divisie in Belgie. Maar hij is denk ik gewoon uit pure haast gecontracteerd, nadat Lehmann opeens niet meer kwam en MVV behoefte had aan een lange spits naar Caracciolo.
Via Google krijg ik het ook maar niet gevonden. Zal wel niet echt een hele grote club zijn dan waar hij vandaan komt.
  zaterdag 10 april 2004 @ 13:14:40 #247
43497 Afunados
Get Therapy
pi_18319725
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 12:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Via Google krijg ik het ook maar niet gevonden. Zal wel niet echt een hele grote club zijn dan waar hij vandaan komt.
Heb het geweten, maar kom er niet meer op. Op het net is er ook niets over te vinden. Achja, nog een vijftal wedstrijden, en je hoort nooit meer iets van Calicchio..
pi_18320387
Het lijkt wel een geheel Italiaanse voorhoede bij MVV.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_18320924
Calichio is een Braziliaan
pi_18320932
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 13:47 schreef zjroentje het volgende:
Het lijkt wel een geheel Italiaanse voorhoede bij MVV.
Daarom ook dat er weer gescoort word
  zaterdag 10 april 2004 @ 14:38:09 #251
43497 Afunados
Get Therapy
pi_18321481
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 14:11 schreef maxso het volgende:

[..]

Daarom ook dat er weer gescoort word

De MVV-selectie is voor stadionspeakers/commentatoren inderdaad niet de makkelijkste
  zaterdag 10 april 2004 @ 17:56:13 #252
43497 Afunados
Get Therapy
pi_18325071
Jimmy van Fessem zou een tweejarig contract getekend hebben
  dinsdag 13 april 2004 @ 21:56:47 #253
43497 Afunados
Get Therapy
pi_18403446
Quincy van Ommeren nieuwe aanwinst

Quincy van Ommeren (29 jaar)(http://www.vi.nl/vi/show/(...)page=40054/sc=c62dd3) zal vanaf het seizoen 2004 / 2005 voor MVV uitkomen. Hij tekende een contract voor twee jaar en is inmiddels medisch gekeurd.
De linkermiddenvelder / verdedigende middenvelder is afkomstig van de succesvolle Hoofdklasser Turkiyemspor en speelde daarvoor van 1998 tot 2002 vier seizoenen lang bij FC Volendam. Hier speelde hij in totaal 108 wedstrijden, maakte hij 4 doelpunten en speelde tot twee keer toe nacompetitie.

Met de komst van Van Ommeren krijgt de selectie van technisch directeur / hoofdtrainer Andries Jonker voor komend seizoen steeds meer gestalte.
Bron teletekst NOS en L1
  dinsdag 13 april 2004 @ 22:36:55 #254
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_18404621
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 17:56 schreef Afunados het volgende:
Jimmy van Fessem zou een tweejarig contract getekend hebben
Roda had ook interesse voor van Fessem als tweede doelman. Wat moet hij eigenlijk bij MVV? Die jonge gast doet/deed het best wel aardig en hem tweede keeper maken is ook niet echt verstandig lijkt me en Jimmy tweede keeper van MVV lijkt me wat al te gortig.
  dinsdag 13 april 2004 @ 22:53:34 #255
43497 Afunados
Get Therapy
pi_18405058
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 22:36 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Roda had ook interesse voor van Fessem als tweede doelman. Wat moet hij eigenlijk bij MVV? Die jonge gast doet/deed het best wel aardig en hem tweede keeper maken is ook niet echt verstandig lijkt me en Jimmy tweede keeper van MVV lijkt me wat al te gortig.
Wintjens deed het inderdaad heel aardig, maar dit seizoen heeft hij onzettend veel blunders gemaakt(vooral 1ste competitiehelft). Nog een jaartje of twee als tweede keeper zou hem goed doen, zeker wanneer hij veel kan leren van een keeper als v.Fessem.

Overigens staat Wintjes in de belangstelling van Vitesse..
  dinsdag 13 april 2004 @ 23:00:04 #256
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_18405226
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 22:53 schreef Afunados het volgende:
Overigens staat Wintjes in de belangstelling van Vitesse..
Kan die in de GG-divisie blijven.
  dinsdag 13 april 2004 @ 23:07:03 #257
43497 Afunados
Get Therapy
pi_18405390
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 23:00 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Kan die in de GG-divisie blijven.
  donderdag 15 april 2004 @ 10:49:10 #258
43497 Afunados
Get Therapy
pi_18438564
Het begint steeds leuker te worden:
MVV richt pijlen op Vonk en Huntelaar
Roel Wiche
Voetbal - De ambities van MVV lijken geen grenzen te kennen. De Maastrichtse club jaagt, zo bevestigen goed ingevoerde bronnen, op Heerenveen-doelman Hans Vonk. De international van Zuid-Afrika is op zoek naar een nieuwe club.
MVV zou ook een poging doen om [b[Klaas-Jan Huntelaar[/b], topscorer van de eerste divisie, naar De Geusselt te lokken.

De MVV-top grijpt hard in bij de renovatie van de huidige selectie. Bijna een compleet elftal moet verdwijnen uit Maastricht. Vier spelers moeten zeker vertrekken (Gerets, Deckers, Van Dooren, Luthuli), een stuk of zes staan op de nominatie. De clubleiding contracteerde drie nieuwelingen van het niveau eerste divisie (Kruijer, Supusepa en Van Ommeren), maar wil de lat nu hoger leggen.

Hans Vonk, met bijna vierhonderd eredivisieduels op de teller, is de grootste naam waarop MVV aast. De Maastrichtse club zoekt een ervaren keeper naast Danny Wintjens, die zelf in beeld is bij Vitesse. In De Geusselt hult iedereen zich in stilzwijgen, maar Vonk geeft toe dat 'de naam MVV is gevallen'. MVV moet met een zeer goed aanbod op de proppen komen om Vonk te strikken. Die liet eerder weten dat zijn voorkeur uitgaat naar een eredivisieclub of een buitenlands avontuur.

De Maastrichtse club probeert zich ook te mengen in de strijd om Klaas-Jan Huntelaar. De jonge aanvaller is eigendom van PSV en scoort dit seizoen aan de lopende band bij AGOVV. Huntelaar staat op het wensenlijstje van veel clubs, waaronder ook VVV. PSV heeft overigens het liefst dat het talent een jaar wordt gestald bij een eredivisieploeg. MVV heeft verder interesse in RKC-verdediger Fabian Peppinck (26).
pi_18438618
Tja... ik vraag me af of MVV niet wat te hoog aan het mikken. Ik vind het mooi dat ze ambitie tonen maar Donny de Groot, Van Beukering en Pique werden ook al genoemd maar tot nu toe zijn Supusepa, Kruijer en Van Ommeren vastgelegd....
  donderdag 15 april 2004 @ 10:54:06 #260
43497 Afunados
Get Therapy
pi_18438660
quote:
Op donderdag 15 april 2004 10:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Tja... ik vraag me af of MVV niet wat te hoog aan het mikken. Ik vind het mooi dat ze ambitie tonen maar Donny de Groot, Van Beukering en Pique werden ook al genoemd maar tot nu toe zijn Supusepa, Kruijer en Van Ommeren vastgelegd....
Klopt, maar dat zijn spelers die echt haalbaar waren en al langer op Jonker's verlanglijstje stonden. Kijk als je deze drie spelers neemt, dan spelers van het kaliber Verberne, Kienle, Brncic en Carraciolo en je vult hen aan met enkele talenten en een a twee eredivisiespelers, doe je echt niet onder aan de beste ploegen in de eerste divisie(al klinkt dat wel erg optimistisch op het moment)
pi_18438721
quote:
Op donderdag 15 april 2004 10:54 schreef Afunados het volgende:

[..]

Klopt, maar dat zijn spelers die echt haalbaar waren en al langer op Jonker's verlanglijstje stonden. Kijk als je deze drie spelers neemt, dan spelers van het kaliber Verberne, Kienle, Brncic en Carraciolo en je vult hen aan met enkele talenten en een a twee eredivisiespelers, doe je echt niet onder aan de beste ploegen in de eerste divisie(al klinkt dat wel erg optimistisch op het moment)
Zoals jij het zegt kun je meedoen voor een periodetitel, dat denk ik ook wel. Ik denk dat het nu al heel mooi zal zijn als MVV in het linkerrijtje eindigt... je moet ook niet te snel willen!
pi_18440667
Klinkt allemaal veelbelovend inderdaad, maar helaas is nog geen van deze 'grote' namen vastgelegd. Hopelijk gaat dat nu snel gebeuren, dan kan ik volgend jaar weer eens met plezier naar de Geusselt gaan. Van Dooren zal nu ook wel balen dat hij het vriendje van Jonker (v. Gaal) ooit kwaad heeft gemaakt, maar ik denk dat hij nog wel een nieuwe club kan vinden. Is het niet in NL dan wel ergens in Belgie.
  vrijdag 16 april 2004 @ 17:50:40 #263
43497 Afunados
Get Therapy
pi_18472269
quote:
Op donderdag 15 april 2004 12:29 schreef yurko het volgende:
Klinkt allemaal veelbelovend inderdaad, maar helaas is nog geen van deze 'grote' namen vastgelegd. Hopelijk gaat dat nu snel gebeuren, dan kan ik volgend jaar weer eens met plezier naar de Geusselt gaan. Van Dooren zal nu ook wel balen dat hij het vriendje van Jonker (v. Gaal) ooit kwaad heeft gemaakt, maar ik denk dat hij nog wel een nieuwe club kan vinden. Is het niet in NL dan wel ergens in Belgie.
Moet hij eerst eens van de drugs proberen af te blijven; talent heeft hij iig wel..
pi_18486393
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 17:50 schreef Afunados het volgende:

[..]

Moet hij eerst eens van de drugs proberen af te blijven; talent heeft hij iig wel..
Klopt, hij staat idd niet bekend om de meest ideale voetbal levensstijl. Op zich niets mis mee natuurlijk, maar als je het in de voetballerij wil maken kan het je nog wel eens in de weg gaan staan lijkt me zo.
  donderdag 29 april 2004 @ 13:06:19 #265
43497 Afunados
Get Therapy
pi_18769195
MVV test Franse spits
Van onze verslaggever
Voetbal - MVV heeft de Franse spits Mario Mara op proef. De 21-jarige aanvaller, die geboren is in Guinée, speelt bij de reserves van de Franse subtopper FC Nantes en mag daar vertrekken.
Mara speelde deze week mee in een testwedstrijd van Jong MVV. In dat duel werden nog drie spelers getest, onder wie de Belgische linkspoot Lorenzo Wouters (Anderlecht). De Maastrichtse club is driftig op zoek naar versterking voor komend seizoen. De contacten met Heerenveen-keeper Hans Vonk zijn afgebroken. De ervaren doelman zoekt zijn heil wellicht in het buitenland.

MVV wil volkslied voor thuiswedstrijden
Duizenden MVV-fans die, samen met de spelers, uit volle borst het maastrichts volkslied zingen: als het aan het MVV-bestuur ligt is dit tafereel snel te zien in de geusselt. De club gaat de KNVB polsen of voor elke thuiswedstrijd de compositie van de gebroeders Fons en Guus Olterdissen (Jao diech höbs us aon ´t hart gelege) kan worden gezongen. Als de voetbalbond toestemming geeft, is MVV de tweede club in nederland met massale koorzang. In Heerenveen word al jaren voor de aftrap het Fries volkslied meegebruld.
pi_18769228
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 11:35 schreef yurko het volgende:

[..]

Klopt, hij staat idd niet bekend om de meest ideale voetbal levensstijl. Op zich niets mis mee natuurlijk, maar als je het in de voetballerij wil maken kan het je nog wel eens in de weg gaan staan lijkt me zo.
Denk ik ook. Als je iemand betaalt om profvoetballer te zijn mag je verwachten dat hij ook leeft als een prof.
  donderdag 29 april 2004 @ 13:08:37 #267
43497 Afunados
Get Therapy
pi_18769248
quote:
Op donderdag 29 april 2004 13:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Denk ik ook. Als je iemand betaalt om profvoetballer te zijn mag je verwachten dat hij ook leeft als een prof.
Eens kijken waar hij volgend seizoen gaat spelen. FCDB zou interesse hebben, ook voor Heymans, maar die heeft bedankt..
pi_18769270
quote:
Op donderdag 29 april 2004 13:08 schreef Afunados het volgende:

[..]

Eens kijken waar hij volgend seizoen gaat spelen. FCDB zou interesse hebben, ook voor Heymans, maar die heeft bedankt..
Ik mag toch hopen dat hij niet deze kant op komt. Ik zou eerlijk gezegd niet weten wat we er mee moeten.
  donderdag 29 april 2004 @ 13:10:50 #269
43497 Afunados
Get Therapy
pi_18769309
quote:
Op donderdag 29 april 2004 13:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ik mag toch hopen dat hij niet deze kant op komt. Ik zou eerlijk gezegd niet weten wat we er mee moeten.
Als je hem weet "op te voeden", is hij een goede spelers. Maargoed, dat hebben ze hier ook jarenlang tevergeefs geprobeerd
pi_18769391
quote:
Op donderdag 29 april 2004 13:10 schreef Afunados het volgende:

[..]

Als je hem weet "op te voeden", is hij een goede spelers. Maargoed, dat hebben ze hier ook jarenlang tevergeefs geprobeerd
Ik moet je wel gelijk geven, maar als MVV het al jaren heeft geprobeerd dan is het een illusie om te denken dat we dat hier opeens wel ff kunnen in 'n jaartje. Als hij het er niet voor over heeft z'n levensstijl aan te passen dan moet hij maar lekker bij de amateurs gaan ballen. Abdellaoui is ook al zo'n voorbeeld. Tig clubs hebben hem al kansen gegeven, maar steeds verpest hij ze. Kun je beter niet aan beginnen aan zo'n chronisch probleemgeval.
pi_18769765
quote:
MVV wil volkslied voor thuiswedstrijden
Duizenden MVV-fans die, samen met de spelers, uit volle borst het maastrichts volkslied zingen: als het aan het MVV-bestuur ligt is dit tafereel snel te zien in de geusselt. De club gaat de KNVB polsen of voor elke thuiswedstrijd de compositie van de gebroeders Fons en Guus Olterdissen (Jao diech höbs us aon ´t hart gelege) kan worden gezongen. Als de voetbalbond toestemming geeft, is MVV de tweede club in nederland met massale koorzang. In Heerenveen word al jaren voor de aftrap het Fries volkslied meegebruld.
Weet niet wat ik daar nou van moet vinden. Opzich wel lachen voor een keer, maar vind het toch een beetje te gemaakt als je dat elke wedstrijd krijgt.
  donderdag 29 april 2004 @ 15:27:49 #272
43497 Afunados
Get Therapy
pi_18772511
quote:
Op donderdag 29 april 2004 13:30 schreef yurko het volgende:

[..]

Weet niet wat ik daar nou van moet vinden. Opzich wel lachen voor een keer, maar vind het toch een beetje te gemaakt als je dat elke wedstrijd krijgt.
Vind het op zich wel cool, maar inderdaad; misschien wordt het een beetje te gemaakt na een tiental wedstrijden. En daarnaast vrees ik dat de helft v/h publiek het volkslied ook niet mee kan zingen..
  zondag 2 mei 2004 @ 15:17:37 #273
43497 Afunados
Get Therapy
pi_18832948
Volgens een FC Volendam forum, haalt MVV Hoesseine Hoessein:

"Hoesseine Hoessein gaat waarschijnlijk naar MVV. Hij kan daar meer verdienen dan wat hij Volendam ooit zou kunnen verdienen en er wordt daar ook een huis voor hem geregeld. Suc6 daar in Limburg, we zullen je acties wel gaan missen, ook al denken vele daar anders over."

Lijkt me een goede aankoop, ben benieuwd..
  zondag 2 mei 2004 @ 22:03:29 #274
43497 Afunados
Get Therapy
pi_18841809
Voor de eredivisieclubs-supporters onder jullie; zo ziet ons stadion er, na de verbouwing, uit :
  maandag 3 mei 2004 @ 07:29:29 #275
19817 yurko
Mute Air
pi_18849655
Ik neem aan dat het hier om Houssain Ouhsaine Ouichou gaat, geen idee of hij een beetje kan ballen. Volgens VI.nl heeft hij dit jaar 3 keer gescoord in 15 duels en in de eerste divisie kun je er ongeveer 10 van hem verwachten. Maar ja, eerst natuurlijk maar eens kijken in hoeverre dit waar is. Veel meer geld dan bij Volendam???? Klinkt erg ambitieus.
pi_18851550
Volendam betaalt niet zo heel veel, dus dat kan best kloppen. Geen verkeerde speler voor MVV denk ik.
  maandag 3 mei 2004 @ 15:49:56 #277
43497 Afunados
Get Therapy
pi_18858013
quote:
Op maandag 3 mei 2004 07:29 schreef yurko het volgende:
Ik neem aan dat het hier om Houssain Ouhsaine Ouichou gaat, geen idee of hij een beetje kan ballen. Volgens VI.nl heeft hij dit jaar 3 keer gescoord in 15 duels en in de eerste divisie kun je er ongeveer 10 van hem verwachten. Maar ja, eerst natuurlijk maar eens kijken in hoeverre dit waar is. Veel meer geld dan bij Volendam???? Klinkt erg ambitieus.
Ja, Ouhsaine Ouichou(roepnaam Houssain). En inderdaad geen verkeerde speler denk ik, en weer een oude bekende van Jonker. Maargoed, het team krijgt op deze manier wel gestalte en begin er steeds meer vertrouwen in te krijgen.

En financieel is MVV tegenwoordig weer goed gezond en kan je ze wat dat betreft zeker in het linker rijtje plaatsen. Trouwens uit dat stukje kan je ook opmerken dat MVV niet alleen contract biedt, maar ook een huis. Lijkt me toch ook een belangrijk aspect om een speler over te halen..
  dinsdag 4 mei 2004 @ 22:46:29 #278
43497 Afunados
Get Therapy
pi_18891349
4de aankoop MVV:

Fabian Peppinck naar MVV

Fabian Peppinck (26 jaar) tekent woensdag aanstaande een driejarig contract bij MVV. De speler, die nu uitkomt voor RKC Waalwijk, is al medisch goedgekeurd.
Peppinck is afkomstig uit de jeugdopleiding van NEC en maakte de laatste jaren deel uit van de selectie van het eerste elftal van RKC Waalwijk.

Op het verlanglijstje van Andries Jonker kwam Peppinck voor omdat hij inzetbaar is op meerdere plaatsen

Naam wel bekend, verder weinig. Ben eens benieuwd, maar het team voor volgens seizoen begint nu serieus gestalte te krijgen!
pi_18891762
FC Zwolle wilde hem ook... hij heeft nog voor OJC Rosmalen gespeeld volgens mij en is toen naar RKC gegaan...
  woensdag 5 mei 2004 @ 11:14:39 #280
43497 Afunados
Get Therapy
pi_18899859
MVV haalt Peppinck en wil Stefan Jansen
Roel Wiche
Voetbal - Fabian Peppinck tekent vandaag een driejarige verbintenis bij MVV. De 26-jarige verdediger staat nu nog onder contract bij RKC Waalwijk, waar hij in vier jaar nooit echt wist door te breken.

De Maastrichtse eerstedivisionist heeft Peppinck, die zijn opleiding bij NEC genoot, al medisch goedgekeurd. De nieuwe trainer Andries Jonker is gecharmeerd van Peppinck omdat die op meerdere plaatsen inzetbaar is.

MVV is ook nog op jacht naar een makkelijk scorende spits naast talent Fabio Caracciolo. De club heeft zich gemeld voor Stefan Jansen (FC Den Bosch) en Houssain Ouhsaine (Volendam).

Stefan Jansen bevestigt dat MVV voor hem in de markt is. De huidige topscorer van de eerste divisie (23 doelpunten) wil echter pas na afloop van het seizoen een besluit nemen. De 32-jarige aanvaller mag weg bij Den Bosch en is in beeld bij veel Nederlandse clubs. ,,Ik wacht tot na de nacompetitie. Als we promoveren, kan ik misschien toch in Den Bosch blijven. Maar ik geef toe dat ik gecharmeerd ben van de interesse van MVV. Het is een mooie club met historie en ambitie.''

Houssain Ouhsaine (24) zou, volgens goed ingelichte bronnen in Volendam, een serieuze kandidaat zijn voor MVV. De Marokkaanse aanvaller speelde ruim honderd wedstrijden voor de club uit het palingdorp en scoorde 29 doelpunten. Hij is aan het eind van het seizoen transfervrij. MVV-manager John Vrancken wil niet reageren op welk transfernieuws dan ook. ,,We zeggen pas iets als de handtekeningen op papier staan.''

Reservekeeper Tom Muyters zal wellicht uit De Geusselt vertrekken. Hij kan op amateurbasis blijven, maar zoekt een nieuwe club. MVV wil een nieuwe doelman aantrekken die de concurrentie met Danny Wintjens moet aangaan. Gino Coutinho (tweede doelman NAC, eigendom van PSV) zou in Maastricht 'aangeboden' zijn, maar MVV speurt verder naar andere kandidaten.

MVV-middenvelder Ralph van Dooren, die geen nieuw contract krijgt, gaat deze week testen bij FC Den Bosch. De Brabanders hebben nog steeds interesse in Davey Heymans, maar die lijkt terug te keren naar België. Fusieclub KVSK United, promotiekandidaat in de derde nationale, wil de aanvaller graag inlijven.

Heerlijk al die geruchten
pi_18899887
Ralph van Dooren mag lekker in Maastricht blijven van mij. Waar is v/d Hoorn toch mee bezig.
  woensdag 5 mei 2004 @ 11:17:54 #282
43497 Afunados
Get Therapy
pi_18899932
Ik heb het ook even in "jullie" topic geplaatst, maar inderdaad erg gewaagde aankoop als ze hem halen..
pi_18899966
Ja, dan speelt Fred met vuur. Op spelers als Cales zit ik al niet te wachten, op van Dooren al helemaal niet. Ik vraag me af waar v/d Hoorn mee bezig is.
  woensdag 5 mei 2004 @ 11:21:55 #284
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_18900005
Het wordt nog wat met mvv.
  woensdag 5 mei 2004 @ 11:24:02 #285
43497 Afunados
Get Therapy
pi_18900050
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 11:21 schreef Kaalhei het volgende:
Het wordt nog wat met mvv.
Wie weet
  woensdag 5 mei 2004 @ 11:29:17 #286
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_18900163
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 11:24 schreef Afunados het volgende:

[..]

Wie weet
Ik hoop dat we elkaar weer treffen in de AC en hopelijk deze keer in Maastricht.
  woensdag 5 mei 2004 @ 11:33:45 #287
43497 Afunados
Get Therapy
pi_18900267
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 11:29 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Ik hoop dat we elkaar weer treffen in de AC en hopelijk deze keer in Maastricht.
Dan kunnen jullie eindelijk weer eens naar de grote stad
  woensdag 5 mei 2004 @ 11:35:19 #288
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_18900304
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 11:33 schreef Afunados het volgende:

[..]

Dan kunnen jullie eindelijk weer eens naar de grote stad
Precies, we hebben jullie twee jaar terug een echt voetbalstadion laten zien, nu is het jullie beurt.
  woensdag 5 mei 2004 @ 11:38:58 #289
43497 Afunados
Get Therapy
pi_18900383
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 11:35 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Precies, we hebben jullie twee jaar terug een echt voetbalstadion laten zien, nu is het jullie beurt.
Jullie zijn absoluut "welkom". Laten we het hopen..
  woensdag 5 mei 2004 @ 19:51:44 #290
43497 Afunados
Get Therapy
pi_18911774
En jahoor, aankoop nr.5 is een feit!:

Ouhsaine naar MVV

MAASTRICHT - MVV heeft zich voor de komende twee seizoenen met Houssain Ouhsaine versterkt. De 24-jarige vleugelspits komt transfervrij over van Volendam. Hij scoorde 29 doelpunten tijdens 101 duels in het
betaalde voetbal.
Bron: TT en Telegraaf!
  woensdag 5 mei 2004 @ 21:40:53 #291
43497 Afunados
Get Therapy
pi_18914704

Peppinck met onze voorzitter
  donderdag 6 mei 2004 @ 17:23:53 #292
43497 Afunados
Get Therapy
pi_18934996
En ook vandaag weer een nieuwe speler :

Wouter naar MVV

MVV heeft overeenstemming bereikt met de 19-jarige Lorenzo Wouter, die afkomstig is uit de jeugdopleiding van Vitesse, AZ en Anderlecht.
De linksbenige aanvaller, die een neef is van oud-Ajacied Nordin Wooter, geldt als zeer talentvol. MVV hoopt dat de supporters in het komende seizoen veel van dit jonge talent kunnen genieten.
Het contract heeft een looptijd van één seizoen met een optie op nog twee seizoenen.

Bron: www.mvv.nl

Ben eens benieuwd naar deze speler, hoor er goede dingen over. Hopelijk hebben we een aardig talent binnengehaald
  donderdag 6 mei 2004 @ 17:27:10 #293
19817 yurko
Mute Air
pi_18935085
Mooi mooi mooi, het begint nu toch echt bijna ergens op te lijken. Als je je bedenkt waar we vorig jaar stonden rond deze tijd, dan kun je alleen maar concluderen dat het bestuur het toch wel aardig gedaan heeft. Nu nog hopen dat er inderdaad een echte goede spits wordt bijgehaald en dan mogen we toch zeker verwachten dat we volgend jaar uit die onderste regionen weg kunnen blijven. Linker rijtje / na-competitie??? Misschien, ik hoop het in ieder geval wel. Maar het is en blijft dan natuurlijk een nieuw team dat nog op elkaar ingespeeld moet raken. Door dit soort berichten verheug ik me tenminste wel weer op het volgen voetbal jaar.
  donderdag 6 mei 2004 @ 19:19:58 #294
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_18937282
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 17:23 schreef Afunados het volgende:
Ben eens benieuwd naar deze speler, hoor er goede dingen over. Hopelijk hebben we een aardig talent binnengehaald
Als je op je 19e aan je vierde club begint dan denk ik: Het zal wel een moeilijke jongen wezen, type Abdellaoui, oid.
  woensdag 12 mei 2004 @ 00:12:01 #295
43497 Afunados
Get Therapy
pi_19061376
Weer 2 nieuwe spelers:
- v.d.Ban van Dordt
- Aelbrecht van Helmond Sport.

Aankoop nummer zeven en acht en tevens twee zeer goede versterkingen!!
  woensdag 12 mei 2004 @ 00:40:43 #296
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_19062028
Flinke koopwoede daar in Maastricht, jullie laten het strijden om de laatste plek volgend seizoen over aan Vitesse en Fortuna
Planning:
-
  woensdag 12 mei 2004 @ 11:06:01 #297
43497 Afunados
Get Therapy
pi_19067231
Als zij tenminste nog bestaan dan
  woensdag 12 mei 2004 @ 14:39:58 #298
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_19072862
MVV is goed bezig!
OJAAJOH?
  woensdag 12 mei 2004 @ 15:57:44 #299
43497 Afunados
Get Therapy
pi_19074740
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 14:39 schreef hellmondunited het volgende:
MVV is goed bezig!
Zie topictitel
  woensdag 12 mei 2004 @ 18:19:07 #300
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_19078112
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 15:57 schreef Afunados het volgende:

[..]

Zie topictitel
hehe ja moest daar gelijk aan denken ja!

nu maar hopen dat jullie nu geen interesse meer hebben in jansen
OJAAJOH?
pi_19080849
v/d Ban... geen vertrouwen meer in Wintjens of gaat hij eindelijk naar een Europese topclub?
  woensdag 12 mei 2004 @ 22:02:58 #302
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_19084856
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 19:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
v/d Ban... geen vertrouwen meer in Wintjens of gaat hij eindelijk naar een Europese topclub?
vond wintjens een erg goede keeper.. ben benieuwd wat ze daar mee gaan doen!
OJAAJOH?
  donderdag 13 mei 2004 @ 11:17:20 #303
43497 Afunados
Get Therapy
pi_19095075
Wat meer concurrentie is goed, want hij maakt nog teveel fouten. Overigens ben ik ook wel verbaasd, want ze zochten een ervaren keeper..we zullen zien.

Topic vol, maak straks wel even een mooie nieuwe
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')