Qua prestaties gaat het inmiddels al wat beter en we hebben achtereenvolgens Emmen en Veendam(twee hoogvliegers in de periode) goed weerstand geboden. Morgen is de "derby" tegen VVV.
Nieuwkomer Kienle begint zich zijn weg te vinden in het elftal van MVV. Supertalent Carracciolo, jeugdspits die inmiddels al 8 keer doel trof, doet het ontzettend goed. Genk toonde al interesse in de zomerstop, morgen schijnen hoofdscouts van Feyenoord, Schalke 04, Genk, Anderlecht,Alleminia Aachen en Leverkusen op de tribune te zitten. Duidelijk is dat hij een grote gaat worden; hopelijk investeert hij bij MVV echter nog enkele jaren in zichzelf.
Carraciolo, het grote talent van MVV
MVV heeft ook een nieuwe algemeen directeur, Jos Baljet. Binnenkort volgt de hoofdsponsor.
Verder nog nieuws dat Jeroen "als mijn haar maar goed zit" van Staveren, zijn carriere verder gaat verprutsen bij Top Oss. Mooie aakoop
Enfin, genoeg voor deze openingspost. MVV, in de schitterende stad, met de geweldige supporters en prachtige historie, gaat weer terug naar de top van de eerder divisie!()
ook ene uit Mestreech en fan van MVV. Ken hem van het wielrennen.
quote:Niet van naam, misschien van zien..
Op vrijdag 5 december 2003 00:14 schreef Bartoli het volgende:
ik vraag me af ken jij ene Jasper Jongen ??ook ene uit Mestreech en fan van MVV. Ken hem van het wielrennen.
quote:Begon matig, maar speelt wekelijks beter. Vorige week heeft hij na rust één helft (succesvol) in de spits gestaan(van 3-0 achterstand naar 3-3). Duidelijk is wel dat hij voor werkelijk elke bal strijd en zo'n spelers ziet iedereen natuurlijk graag spelen
Op vrijdag 5 december 2003 04:37 schreef Hagenees het volgende:
Hoe gaat het met Maurice bij jullie?? Hij bezoekt nog steeds Het Zuiderpark en IS bij ons publiekslieveling.
Bis heute abend!!!! (poging tot venloos spreken)
quote:Heb er wel vertrouwen in
Op vrijdag 5 december 2003 12:04 schreef yurko het volgende:
Hey Afunados, mooie openingspost.
Vanavond de derby tegen vvv. Als part - time supporter heb ik deze wedstrijd uitgekozen om weer eens naar een uitwedstrijd te gaan. Ook een beetje omdat het zo'n beetje mijn laatste kans is dit seizoen aangezien ik een half jaar naar het buitenland ga. Hopelijk zetten we de mooie reeks voor en scoort onze Caracciolo een stuk of 3 keer.Bis heute abend!!!! (poging tot venloos spreken)
Vertrek zometeen al, zie jullie wel in de Koel, of ergens in een café als jullie eerder zijn
quote:is het gezellig stappen in Maastricht,wil vanavond nog even langskomen anders
Op vrijdag 5 december 2003 14:44 schreef Afunados het volgende:[..]
Heb er wel vertrouwen in
Vertrek zometeen al, zie jullie wel in de Koel, of ergens in een café als jullie eerder zijn
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 14:47 schreef DutchGooner het volgende:[..]
is het gezellig stappen in Maastricht,wil vanavond nog even langskomen anders
Vermaak me altijd prima . Celebration(vrijthof) is op vrijdag altijd volle bak. Daarbuiten natuurlijk nog veel andere cafés, maar ik weet niet waaraan jij je voorkeur geeft.
Enfin, als je nog gaat, zal je me hoogstwaarschijnlijk nog wel treffen
quote:Er is een zeer reeele kans dat ik na Standard-Brugge er nog even langs wip dan
Op vrijdag 5 december 2003 15:03 schreef Afunados het volgende:[..]
Vermaak me altijd prima
. Celebration(vrijthof) is op vrijdag altijd volle bak. Daarbuiten natuurlijk nog veel andere cafés, maar ik weet niet waaraan jij je voorkeur geeft.
Enfin, als je nog gaat, zal je me hoogstwaarschijnlijk nog wel treffen
quote:Prima. Voor 23:00 is er niemand, hierna stroomt het snel vol. Maar tot vanavond dan misschien(beiden met een overwinning op zak
Op vrijdag 5 december 2003 15:04 schreef DutchGooner het volgende:[..]
Er is een zeer reeele kans dat ik na Standard-Brugge er nog even langs wip dan
quote:wedstrijd is ook pas om 22.15 afgelopen dus nog tijd zat dan nadat we as usual eerst de Mac hebben aangedaan
Op vrijdag 5 december 2003 15:08 schreef Afunados het volgende:[..]
Prima. Voor 23:00 is er niemand, hierna stroomt het snel vol. Maar tot vanavond dan misschien(beiden met een overwinning op zak
)
quote:
Op zondag 7 december 2003 22:28 schreef Kaalhei het volgende:
* Kaalhei bedankt MVV voor de reacties de afgelopen week
quote:Als ik eerlijk ben, dan heb ik me een klein beetje verbaasd over de voornamelijk respectvolle reacties uit het Maastricht, Sittard en Amsterdam.
Op zondag 7 december 2003 22:33 schreef Afunados het volgende:[..]
Maar uit Mastricht waren de reacties zeer respectvol. Hulde daarvoor! Dat bewijst trouwens mijns inziens iets wat ik al jaren beweer: Roda en MVV zijn twee tegenpolen, die elkaar haten, maar toch is er iets van respect. Fortuna hangt er daarentegen maar wat bij.
Zelf heb ik een oprechte hekel aan MVV, maar toch is er ook een vorm van respect. Voor Fortuna heb ik dat absoluut niet.
quote:Uit zowat heel het land kwamen veel respectvolle reacties binnen, ook van uit enschede, helmond, eindhoven en zo kan ik nog wel even doorgaan. Ben blij dat men dan wel respect naar elkaar kan tonen met zoiets!
Op zondag 7 december 2003 22:59 schreef Kaalhei het volgende:[..]
Als ik eerlijk ben, dan heb ik me een klein beetje verbaasd over de voornamelijk respectvolle reacties uit het Maastricht, Sittard en Amsterdam.
quote:Persoonlijk vind ik de reacties niet meer dan normaal. Ik zie dit ook buiten de rivaliteit tussen MVV en roda om(en ík heb géén respect voor de club Roda). Ik ben persoonlijk jalours dat wij nooit zo'n topbestuurders als Pickée en Hendriks gehad hebben(hoewel ik een groot tegenstander ben van hun FCL ideeën) en zijn overlijden betekent voor zowel Roda als uiteraard zijn familie een groot verlies. Ik vind de condeolances zodoende vanzelfsprekend, en ik denk het grootste gedeelte van de MVV-supporters met mij.
Op maandag 8 december 2003 10:53 schreef Het_Vijfde_Wiel het volgende:
Maar uit Mastricht waren de reacties zeer respectvol. Hulde daarvoor! Dat bewijst trouwens mijns inziens iets wat ik al jaren beweer: Roda en MVV zijn twee tegenpolen, die elkaar haten, maar toch is er iets van respect. Fortuna hangt er daarentegen maar wat bij.Zelf heb ik een oprechte hekel aan MVV, maar toch is er ook een vorm van respect. Voor Fortuna heb ik dat absoluut niet.
Belangrijkste punten:
- volgende week waarschijnlijk een nieuwe shirtsponsor(ENCI?)
- komende maanden één of twee nieuwe aanvallende creatieve voetballers erbij
- er komt een extra keeperstrainer
- ziekeboeg loopt langzaam leeg
- geen licentieperikelen
- een vernieuwde accommodatie in stadion De Geusselt(kleedlokalen etc. modern verbouwd)
Overigens sprak ik vandaag met iemand van MVV. Hij wist mij te vertellen dat MVV bezig is met Ishaiku, de "nr.10" van La Louvière, die vorig jaar de Belgische beker naar Walonië haalde. Een geweldige speler vind ik dat, hopelijk gaat de transfer daadwerkelijk door
quote:Daar doelde Arnesen dat Kezman waarschijnlijk in de winterstop vertrekt
Op donderdag 11 december 2003 16:38 schreef Afunados het volgende:
Trainder v.Diensen heeft overigens laten weten, dat er momenteel een groot aantal makelaars spelers bij MVV aanbiedt. Ook waarvan je niet verwacht, dat ze interesse zouden hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |