abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15160595
Hier, nahijgend en handenwrijvend van zijn laatste kwaadaardige plan komt evil uberphreak tot rust. hrm... waarom is het eiland nog niet gezonken? zou er wat misgegaan zijn?

het ZAL toch niet he? kijkend vanuit zijn raam ziet hij een groot slot op de plaats waar het lek gemaakt was.
( MWUAHAHAHA )

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE mijn MEESTERLIJKE PLAN!
grrrr

EEENS zal ik overwinnen, EEEEEENS is dit eiland verdwenen van de prachtige golven waar ik zo van hou EEEEEENS ZAL IK HEEERSEN!

Plaatselijk onweer barst los boven de toren, spookachtige schaduwen reflecteren als de bliksem zich laat zien gevolgd door een hevige donder.

Evil uberphreak trekt zich terug in zijn lab, wat zal er nu weer borrelen in zijn gemene brein?

And then there were syntax-errors
pi_15160824
Kijken uit zijn raam ziet Uberphreak zijn grote leger klonen wat net gecreeerd is met de instantkloonfactory (tm) vertrekken uit zijn toren. hrm, de voordeur geruineerd, maar ach, wat zou het, ze zullen het eiland OOK vernietigen! MWUAHAHAHAHA

( MWUAHAHAHAha )

pi_15160853
Moe gaat uberphreak naar bed. Morgen zal het eiland plat zijn... morgen... morgen.... zzzzz
pi_15160897
morgen zit dit topic op slot
pi_15160934
quote:
Op donderdag 4 december 2003 23:23 schreef AirRaid het volgende:
morgen zit dit topic op slot
waarom? dan is er geen eiland meer! je mag mijn evil twin sister wel worden, samen zullen we hier heersen, wat zeg je ervan?
pi_15160957
quote:
Op donderdag 4 december 2003 23:24 schreef UberPhreak het volgende:

[..]

waarom? dan is er geen eiland meer! je mag mijn evil twin sister wel worden, samen zullen we hier heersen, wat zeg je ervan?

bite me
pi_15161149
quote:
Op donderdag 4 december 2003 23:24 schreef AirRaid het volgende:

[..]

bite me

sst ik wil slapen malloot
pi_15161493
Diep in slaap merkt evil uberphreak niet dat zijn klonenleger weer verslagen is...

de stukken vliegen buiten in het rond en kleven tegen zijn raam. *bonk* *splat*

Boven dit alles uit klinkt het gesmak van een draak.

pi_15161614
Tevreden met zijn lunch gaat Mauron voor de poorten van de nieuwe Toren liggen.
Misschien komen er morgen nog meer lekkere hapjes uit
pi_15180171
quote:
Op donderdag 4 december 2003 23:46 schreef mauron het volgende:
Tevreden met zijn lunch gaat Mauron voor de poorten van de nieuwe Toren liggen.
Misschien komen er morgen nog meer lekkere hapjes uit
Savonds kwart over 5 wordt evil uberphreak weer wakker. (Bij een slecht persoon hoort natuurlijk ook een slechte levensstijl)

"Hrm, wat hoor ik voor een gebrom?"

Langzaam schuift hij het luikje weg van de deur....

"WTF! wat is DAT voor een walgelijk creatuur! EN DAT voor mijn toren!"

Rennend naar zijn geheime gang is het evil brein alweer aan het werk... HOE komt ik van dat gedrocht bij mijn toren af, en HOE kan het dat het eiland nog bestaat... grrrrr

pi_15182669
Het laatste plan is even vertraagd door moderator invloed...... to be continued...
pi_15194362
Duimendraaiend zit ik hier, een evilmastermind onwaardig te wachten op antwoord van hogere machten.

Wordt het nu een eerzame heer van de duisternis onmogelijk gemaakt om zijn werk te doen?

Is er geen behoefte meer aan situaties waar de echte helden zich kunnen bewijzen?

Hopend op inkeer zal ik wachten op bericht. In de tussentijd heb ik zelfs mijn deuren opengezet zodat de mensen kunnen zien hoe een slecht persoon leeft, en hoe je een duistere toren hoort in te richten.

Iemand nog zin in een cursusje "hoe zie ik er eng uit" of "hoe zorg ik dat het onweerd als ik spreek"? ze zijn wat goedkoper nu de toekomst van deze praktijken aan een zijden draadje hangt

* UberPhreak wacht op bezoek van de eilanders.

pi_15228768
Hrm... Geen bezoek...

Nu mag ik die wezens hier al HELEMAAAAAL niet meer

TIJD VOOR EEN NIEUW PLAN MWUAHAHAHAHAHA!

Ik zal ze leren om mij te laten wachten!

* UberPhreak *Uberphreak rent naar de kelder*

IGOR! misselijk onderkruipsel! waar is mijn *fluister fluister*?

pi_15229228
* UberPhreak kijtk vanuit zijn hoogste torenraam uit op zijn nieuste evil creatie die zijn werk start

( RED het FOK!eiland! )

pi_15229834
Mauron ligt nu al bijna 2 dagen voor de poort, maar niemand durft er nog door te komen. Het begint saai te worden om hier zo doelloos te blijven liggen.

Misschien dat het tijd word om de toren maar eens binnen te dringen.

pi_15252781
grrrrrrr

Er ligt nog steeds een lomp voorwerp voor men deur, en mijn laatste plan is ookw eer mislukt

wacht maar eilanders... wacht maar....

pi_15288723
* UberPhreak rent heen en weer in zijn secret schuilplaats.

SCALPEL! igor, SCALPEL!

Nee niet de zaag!

en ruim die ledematen ff op wil je? nee die los liggen daar, niet de mijne. blijf van me af grrrrr

je begrijpt het wel lezers, uberphreak is vandaag weer bezig geweest aan zijn nieuwste creatie. Als alles volgens planning verloopt zal deze morgen klaar zijn...

Wie weet wat het eiland te wachten staat? Igor en uberphreak dus....

Laten we hopen dat het deze keer mee zal vallen......

pi_16102340
Wat hoe gaat onze UberFreak fokeiland platleggen? Een vuile bom soms?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')