quote:Nee. Maar best aardig bedacht! Er schuilt een ziek humorist in je
Op donderdag 29 januari 2004 23:40 schreef Stefkuh het volgende:
pffff... iets met "ademnood" dus zeker? makkelijk en zielig.. blijf hem erg goed vinden, amar dit vind ik triest...
Michellus> "Bot" is zeker scherper. Bij de sinterklaasconference zakte hij regelmatig in. Bij "Bot" nauwelijks meer. Veel plezier!
Alleen de show begint om half 9.. Ik moet om 10 uur zaalvoetballen, red ik dat??
Dus, weet iemand hoe lang de show is??
Tegenwoordig wil iedereen wel in die business!
Geef mij maar de tijd van oudejaarsconferences van Youp, lachen en als het afgelopen is met diepere boodschap het nieuwe jaar inluiden. Serieus, al die grappen van Guzman kun je op straat ook wel horen. Het is sowiezo niet leuk meer om allochtonen na te doen. Nee, ik vind dat het wel goed is om een stop te zetten op al die newbies ipv elke mongool meteen te promoten als een topper! De markt is verzadigd, zie het steeds minder worden van kopspijkers, tegenvallende shows van Lebbis en Janssen en nu die Guzman. Maar jah er kan geld mee verdiend worden he (lees dvd's).
quote:Caminando, caminando, je moet het echt proberen...
Op maandag 2 februari 2004 10:04 schreef DaisyDuke het volgende:
Gisteren naar 'Bot' geweest en echt een top avond gehad... wel heel de avond 'Caminando, caminando' in m'n hoofd gehad....
TOP!
Idd veel scherper en grappiger dan zijn sinterklaasshow.. Moest serieus de hele tijd lachen. Ondanks dat er niet echt een lijn zat in zijn show, vond ik zijn grappen dit allemaal goedmaken
Wat verder nog erg leuk was, was de manier waarop hij inspeelde op de harde wind tegen het theater aan (dat hoorde je constant tijdens zijn show)
Overal gooide hij weer opmerkingen en grappen erdoorheen over die KUT-wind.. goed!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |