dapluiz | donderdag 4 december 2003 @ 20:32 |
Deeltje 2 ![]() Deel 1 is hier te vinden OP met dank aan Chocobo Prince of Persia The Sands of Time wordt ontwikkeld door Ubisoft. Volgens de meeste gamesites en bladen die op E3 aanwezig waren zagen de komende knaller van dit jaar en wordt ook veel uitgeroepen tot de E3 titel van 2003. De screens zien er belovend uit en een bedrijf als Ubisoft achter de titel met ervaring in games als bv Splinter Cell is ook niet verkeerd. Coole website : http://www.prince-of-persia.com/ Trailer De trailer bevat een aantal in-game beelden die je niet gaat geloven. Echte features zijn nog niet bekend maar ik ben wel benieuwd wat de gamers van deze titel vinden. Het lijkt me erg cool Artwork Straight Soul Reaver combat this is not. Combat is more engaging, more fluid, more dynamic, more responsive, and soaked with more visual flare than other titles. You can even do more. In addition to the above, it's possible to slash while shimmying alongside walls, dangling from ropes, hanging from ledges, flipping from rods, and flying through the air. Practically all of us at one point in time thought aloud that this was how Enter the Matrix should have been done, especially since this game even includes some of those Matrix style special effects Danny mentioned. Fear not, hardcore PoP fan, it won't ruin the experience for you. Every character moves with startling believability and fluidity. Graphical effects from the glow of torches (all lights in the final will be dynamic and soft, and very much like SC), to the flow of tapestries (which Splinter actually took from this!), to the billow of smoke, to the haze of a dusty battlefield, to the burn of a blazing desert sun upon limestone, and the soft ripple of an indoor pool as it reflects and refracts appropriately, distorting the lower half of ankles submerged in it, are everywhere. It's insanity! This is not PS2. Crisp, clean, defined, rich, and littered with effects previously thought impossible for that system, Prince of Persia may very well redefine what is expected of graphics in third-person action on the PlayStation. And the end promise? All of that which was seen plus higher resolution everything and even more effects on other platforms. According to one rep, all versions should be available in November, but another mentioned that the PC version may slip to early 2004. Whatever the case, we're more than willing to wait and you should be, too. Early candidate for game of show? Perhaps. All I know is that we can't stop talking about it around here. Screenshots OMG Deze onderstaande movies wil ik IGNinsiders toch niet onthouden. We've got our first look at Ubi Soft's previously silent project Prince of Persia: Sands of Time. And, wow, is it gorgeous. Whether you're speaking the jargon of GameCube, PlayStation 2, or Xbox, this title shines. What platform does it look so beautiful on? The PlayStation 2. It will surely look dazzling on the rest. Ubi Soft has created an absolutely unbelievable engine, featuring unchallenged cinematic cameras, special effects, and art design. We can't wait to get our hands on this one again soon. To pass the time, we've been hypnotizing ourselves with these clips. Join us, won't you? http://insider.ign.com/download/video/general/princeofpersia/princeofpersia_051103_hi1.mov http://insider.ign.com/download/video/general/princeofpersia/princeofpersia_051103_hi2.mov http://insider.ign.com/download/video/general/princeofpersia/princeofpersia_051103_hi3.mov http://insider.ign.com/download/video/general/princeofpersia/princeofpersia_051103_hi4.mov http://insider.ign.com/download/video/general/princeofpersia/princeofpersia_051103_hi5.mov http://insider.ign.com/download/video/general/princeofpersia/princeofpersia_051103_hi6.mov http://insider.ign.com/download/video/general/princeofpersia/princeofpersia_051103_hi7.mov http://insider.ign.com/download/video/general/princeofpersia/princeofpersia_051103_hi8.mov http://insider.ign.com/download/video/general/princeofpersia/princeofpersia_051103_hi9.mov Maar ik denk ook aan de gamers zonder IGNinsider Ass stab Palace assault [Dit bericht is gewijzigd door dapluiz op 04-12-2003 20:38] | |
Demon-X | donderdag 4 december 2003 @ 20:37 |
mag ik even aannemen dat deze game ook echt te spelen is ![]() | |
Matty___ | donderdag 4 december 2003 @ 20:39 |
quote:hmm je kunt hem kopen dus ik neem aan van wel | |
dapluiz | donderdag 4 december 2003 @ 20:39 |
Sterker nog, hij is al uit op de PC als het goed is, en ik kan uit ervaring vertellen dat hij heel lekker speelt met een joypad ![]() | |
Demon-X | donderdag 4 december 2003 @ 20:47 |
quote:joypad ![]() verrader ![]() | |
WattaFakka | donderdag 4 december 2003 @ 22:59 |
Het spel is schokt als de nete bij mij, met een P4 2,53 Ghz 512 ddr en GF4 TI 4200. Wat doe ik verkeerd edit: doetetal. [Dit bericht is gewijzigd door WattaFakka op 05-12-2003 01:57] | |
WimP | vrijdag 5 december 2003 @ 01:38 |
Fijn...bij mij doet ie het niet eens.... Min. sysreq: Geforce3..."EXLUDING GEFORCE 4 MX!!" Nou, zooo mooi ziet het spel er nou ook weer niet uit.....tssss. Daaaag, dan niet En niet aankomen met: dan moet je maar nieuwe shit kopen....deze videokaart is nog snel zat....nog nooit problemen gehad met schokkende spellen. | |
dapluiz | vrijdag 5 december 2003 @ 08:59 |
quote:Haha, vind het voor dit soort spellen wel net ff wat lekkerder spelen dan toetsenbord en muis ![]() | |
kippiej | vrijdag 5 december 2003 @ 09:47 |
quote:Neem dan ook een Ti4600 ![]() | |
WimP | vrijdag 5 december 2003 @ 10:48 |
quote: ![]() | |
rival | vrijdag 5 december 2003 @ 10:49 |
jah speelt stukken beter met een joypad!!!
| |
B | vrijdag 5 december 2003 @ 18:08 |
quote:ja daar zit ik ook een beetje vast maar er is wel water waar je weer sterker kan maken en je kan er langzaam save'n en je kan die pa pas raken als je de rest weg is maaar jezus best lastig iemand nog tipssssssssss | |
kippiej | vrijdag 5 december 2003 @ 19:47 |
Ik heb deel 1 van dit topic niet gelezen, maar ik geef hier gewoon wel mijn mening over dit spel ![]() [edit] zoooooowwww! Het spel doet me ook veel denken aan Tomb Raider. Ook met al die puzzels, hindernissen waar je langs moest enzo. | |
Dizpalesco | vrijdag 5 december 2003 @ 20:05 |
Tis zeker een leuke game, een echte klassieker. Ik denk weer met terug aan die tijd dat Prince of Persia 2D was ![]() Mooi spel! fijne gameplay! alleen wel erg veel het zelfde principe. Cijfer: 7,5 | |
Biggs | vrijdag 5 december 2003 @ 20:06 |
quote:Beste review die ik ooit gelezen heb. | |
Dizpalesco | vrijdag 5 december 2003 @ 20:13 |
OH SORRY
De lenige prins! You can cheat death! Graphics. Het camerasysteem heeft al vaker roet in het eten gegooid in dit genre games. Blijkbaar heeft Ubisoft zijn les goed geleerd, want het camerasysteem is tot in de puntjes afgewerkt. Conclusie: | |
Biggs | vrijdag 5 december 2003 @ 20:16 |
quote: ![]() | |
ErikN | zaterdag 6 december 2003 @ 03:26 |
Ik heb dit spel nu ook, ik snap alleen niet wat er in de intro gebeurd. Die prince vlugt voor zn vader die in gesprek is met zn vijand ![]() | |
NiteSpeed | zaterdag 6 december 2003 @ 03:44 |
Nee, in het begin veroreveren ze een stad. De prins neemt de dolk mee als aandenken. Daarna geven ze The Sands Of Time aan een bevriende sultan. | |
Vibromass | zaterdag 6 december 2003 @ 04:12 |
quote:Mwah Splinter Cell was toch niet zooo slecht ![]() | |
ErikN | zaterdag 6 december 2003 @ 12:50 |
quote:ah okee ![]() | |
kiw | zaterdag 6 december 2003 @ 13:36 |
is de game al uit voor de cube of pc? | |
Biggs | zaterdag 6 december 2003 @ 17:47 |
quote:Dit zijn stuk voor stuk goede spellen. Beyon good and evil en splinter cell krijgen zelfs allemaal negens. Dan zijn ze dus echt niet slecht bezig. | |
vosss | zaterdag 6 december 2003 @ 17:50 |
* vosss start mIRC nog eens op, want dit ziet er toch wel gaaf uit! ![]() | |
Hakkert | zondag 7 december 2003 @ 17:17 |
Ik krijg hem deze week ![]() | |
The.PhantoM | zondag 7 december 2003 @ 17:22 |
ik snap niet helemaal hoe je combo's kan uitvoeren. Kan iemand mij dat misschien uitleggen. (PC versie) Je kan sommige attacks ook rebouden maar snap niet hoe dat moet... | |
Zooi | zondag 7 december 2003 @ 17:32 |
Heb sinds lange tijd weer eens een PS2 game gekocht (laatste was Dark Chronicle geloof ik) en MAN! wat heerst deze game. Wilde eigenlijk wachten tot de xbox versie, maar heb me toch niet in kunnen houden. De controls zijn zoals altijd weer even wennen, maar wat een heerlijke game! | |
Smots | maandag 8 december 2003 @ 11:39 |
goed... afgelopen weekend uitgespeeld. Ik was al enorm onder de indruk van deze game, maar het einde is echt geniaal! Ik kan Prince of Persia niet hard genoeg aanprijzen. Dit spel zal de komende jaren als een klassieker te boek staan. | |
Hakkert | maandag 8 december 2003 @ 11:45 |
quote:Zijn de controls een beetje makkelijk? of moet je uren oefenen op die combo's enzo | |
V. | maandag 8 december 2003 @ 11:48 |
quote:Welk platform? V. | |
American_Nightmare | maandag 8 december 2003 @ 11:48 |
quote:Nee het is gewoon knoppen rammen. ![]() | |
Oksel | maandag 8 december 2003 @ 11:54 |
Smots onder de indruk? Toe maar...! | |
Gamedemon | maandag 8 december 2003 @ 11:56 |
quote:Toen ik em begon te spelen op pc dacht ik...tering dit gaat nooit lukken zonder Gamepad...maar de controls zijn echt simpel...maar toch erg cool! de prins beweegt lekker vlot...animaties zijn lekker vloeiend...echt een super game! | |
Smots | maandag 8 december 2003 @ 12:05 |
quote:nee, ze vloeien echt met het allergrootste gemak uit je controller. | |
Smots | maandag 8 december 2003 @ 12:05 |
quote:ps2 over de PC kan ik je niets vertellen, sorry | |
Hakkert | maandag 8 december 2003 @ 12:06 |
quote:Mooi zo!.. Kan haast niet wachten om het te gamen!.. Maar eerst ff Silent Hill 3 uitspelen ![]() | |
Smots | maandag 8 december 2003 @ 12:06 |
quote:en niet een beetje. Ik denk dat dit voor mij wel de game van het jaar is. Onder voorbehoud, want ik ben nu bezig met Beyond Good & Evil | |
Oksel | maandag 8 december 2003 @ 12:18 |
quote:.. want? Hoe is het verhaal? | |
Oksel | maandag 8 december 2003 @ 12:24 |
Hij is hier te koop voor 45,99 inc verzenden. http://www1.cd-wow.nl/detail_results_3.php?product_code=7372&affid=11635 | |
Smots | maandag 8 december 2003 @ 12:34 |
quote:1 van de mooiste verhalen die ik dit jaar in een game heb aangetroffen. vooral het einde is magnifiek! quote:lekker, het geeft de game een echt Oosters tintje zonder vervelend te zijn. quote:Zeeeeeeeeeeer OK. de omgevingen zien er echt prachtig uit en ook de manier waarop de prins beweegt is supersmooth quote:De game leent hier en daar wel wat aspecten van andere games, maar gebruikt deze elementen op zo'n originele manier dat ze er alleen maar beter op worden. Voorbeeld? Blinx had al eerder de optie om met te tijd te kloten, maar PoP-tSoT verbetert dit gegeven enorm. Ook het (geniale) leveldesign Ico heeft hier en daar als inspiratiebron gediend voor PoP, maar ook hier streeft de Perzische Prins zijn inspirators ver voorbij. (En dat zegt wat, want ik vond Ico een juweel van een game) | |
Oksel | maandag 8 december 2003 @ 14:08 |
Klinkt goed Smots..! Ik krijg vandaag of morgen Pikmin binnen.. van't weekend Mario Party 5 gehaald.. dus! | |
BDisOKE | maandag 8 december 2003 @ 15:10 |
moet ik zeker ook hebben op de cube of Ps2. Heb alleen nu al teveel spellen en te weinig tijd dus... ![]() | |
WattaFakka | maandag 8 december 2003 @ 17:10 |
Ik zit vast ![]() Ik moet namelijk iets pakken ofzo ergens bovenaan en dan moet ik naar boven springen met de special move, maar dat lukt niet Zie hier: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/POP 2003-12-08 17-10-24-03.JPG (openen in nieuw venster) [Dit bericht is gewijzigd door WattaFakka op 08-12-2003 17:12] | |
Smots | maandag 8 december 2003 @ 17:14 |
quote:loop met behulp van de special action rechts tegen het beeld omhoog, en als je dan aan de top van je klautermove bent aangekomen moet je naar links richten en dan springen (jaja, TIMING!) Eenmaal aangekomen aan de linkerkant spring je en richt je naar rechts. Zo ga je verder: links, rechts, links, rechts etc totdat je jezelf omhoog hebt gewerkt. | |
WattaFakka | maandag 8 december 2003 @ 17:17 |
quote:tnx ![]() ![]() | |
Smots | maandag 8 december 2003 @ 18:00 |
quote:graag gedaan ![]() | |
Opgezwollenlever | maandag 8 december 2003 @ 18:38 |
Toch loopt het nog niet echt storm in dit topic. Het is wel een van de spellen waar ik het meest van verwacht.. | |
kippiej | maandag 8 december 2003 @ 21:54 |
Vind ik ook raar. NFS:U is al aan zijn 9e topic bezig, terwijl dat eigenlijk maar een kutspel is. PoP is velen malen beter. ..maargoed de promotie van PoP was natuurlijk wel veel minder. Ik denk dat het binnenkort als er meer mond op mond reclame is gemaakt dat het dan meer stormloopt. | |
kippiej | maandag 8 december 2003 @ 21:55 |
Oja, bytheway. Ik kan met PoP geen screenshotje maken? Iemand een ideetje hoe dit wel kan? Sommige beelden MOET ik gewoon even vastleggen ![]() | |
NiteSpeed | maandag 8 december 2003 @ 22:02 |
Dat gevoel dat je het 'moet' vastleggen heb ik ook veel. Daarom had ik meer dan 1 gig aan uncompressed screenshot materiaal. Gewoon op print screen rammen tijdens het spelen, en daarna in je installatiefolder kijken. | |
WattaFakka | maandag 8 december 2003 @ 22:40 |
quote:Ik gebruik daar Fraps voor ![]() | |
crash_bandicoot | dinsdag 9 december 2003 @ 17:43 |
wat een klotespel zeg dat je hem niet kan draaien met een geforce 4 mx heb al de andere nieuwe spellen call of duty nfsu max payne niks geen last,en deze geeft alleen foutmeldingen op mn videokaart kan hem gelukkig nog omruilen | |
NiteSpeed | dinsdag 9 december 2003 @ 17:45 |
quote:Nee. Een Geforce4 MX is gewoon een kutkaart. | |
crash_bandicoot | dinsdag 9 december 2003 @ 17:46 |
quote:Lazer op man waarom heb ik bij die andere dan geen problemen ubisoft kunnen gewoon geen spellen maken | |
NiteSpeed | dinsdag 9 december 2003 @ 17:47 |
quote:Ubisoft heeft de beste titels van de laatste maanden inho ![]() | |
speert.flies | dinsdag 9 december 2003 @ 17:47 |
ik heb em op de ps2 ,, heb em een twee uurtjes gespeelt of zo en ik zit nu al vast! Dus als iemand mij bij het volgende kan vertellen wat te doen, graag! Je moet een blok op een knop schuiven, hek gaat open en dan kom je bij een hele grote ruimte met een grote 'laser' straal en in et midden ook een heel groot iets, maar ik kom bij die ruimte dus niet verder dan de deuropening,, geen idee waar ik heen moet. Ben al zo'n beetje van alle kanten van et 'balkon' afgesprongen e.d.,, help,,, | |
NiteSpeed | dinsdag 9 december 2003 @ 17:48 |
Zoek wat spiegels en begin die te schuiven/draaien. | |
crash_bandicoot | dinsdag 9 december 2003 @ 17:49 |
quote:nou toch jammer voor iedereen met een geforce 4 mx en dat zijn er een hoop, | |
speert.flies | dinsdag 9 december 2003 @ 17:50 |
weet je cker dat er spiegels zijn,, der is bijna geen bewegingsruimte want ik heb maar een klein stukje om op te staan. Staat wel een schakelaar,, maar die doet nix,, | |
kippiej | dinsdag 9 december 2003 @ 19:46 |
ik zit hier vast! Weet iemand wat ik hier moet doen? Uit die vision wordt ik ook niks wijzer op ![]() | |
dapluiz | dinsdag 9 december 2003 @ 20:32 |
Ik ben daar nog niet, maar hangt daar niet in het midden een touw oid ? ![]() Misschien moet je die hebben. Verder echt een top game dit, ik heb m op de PC met een gamepad, en hij speelt echt subliem. Ook vind ik af en toe tijdens het vechten die mix van die oosterse muziek en beetje "metal" achtig (het klinkt iets agressiever iig ![]() ![]() | |
kippiej | dinsdag 9 december 2003 @ 20:53 |
quote:Dat touw heb ik wel gezien hoor, wijsneus ![]() Ik kan er alleen niks mee | |
NiteSpeed | dinsdag 9 december 2003 @ 21:27 |
quote:Zwaaien --> Jump @ knop --> Jump vanaf knop terug naar touw | |
kippiej | dinsdag 9 december 2003 @ 21:48 |
quote:Ja ik had het al gevonden. tnx iig ![]() | |
Smots | woensdag 10 december 2003 @ 10:44 |
quote:HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!! | |
Hakkert | woensdag 10 december 2003 @ 18:16 |
quote: ![]() ![]() ![]() | |
WattaFakka | woensdag 10 december 2003 @ 18:17 |
Vet spel ![]() ![]() ![]() | |
Robhimself | donderdag 11 december 2003 @ 11:05 |
quote:Geforce 4MX is een opgevoerde Geforce 2. Antieke hardware, low-budgut shitkaart. Je moet je brakke 3d prestatie-frustratie niet botvieren op een developer die een game maakt die geschikt is voor actuele hardware. | |
Anahka2309 | donderdag 11 december 2003 @ 11:19 |
quote:Die MX-serie is niet voor niks zo goedkoop hoor ![]() | |
Fulton | donderdag 11 december 2003 @ 18:25 |
Ik zit in die toren met al die gangen (PC) en als je in een verkeerde gang loopt beland je weer terug aan het begin. Hoe kom je daar in godsnaam voorbij? Je moet gang 3,7,4 nemen oid. maar ik beland echt niet hogerop. | |
BReeNR | donderdag 11 december 2003 @ 18:36 |
je moet naar het geluid luisteren, de gang waar je water hoort te druppelen moet je in lopen. Ik zat er ook over te piekeren, maar als je het eenmaal weet is ie eigenlijk hardstikke simpel. | |
Fulton | donderdag 11 december 2003 @ 18:38 |
Ah, dat is dus de clue. Ik zat al te kijken naar tekens op de muur, wapperende gordijntjes, etc. ![]() bdankt | |
Hakkert | donderdag 11 december 2003 @ 18:46 |
Ik heb um!!! ![]() ![]() ![]() | |
Robhimself | vrijdag 12 december 2003 @ 18:57 |
Kep m gekocht voor een echte weggeef prijs! Niet in een winkel, niet illegaal... Tis tevens een versie die niet iedereen heeft. Tis een versie waarvan ik meerdere games heb. ![]() Nieuwsgierig!? | |
Gamedemon | vrijdag 12 december 2003 @ 20:25 |
Erm kheb em zojuist uitgespeeld op pc...mooi einde trouwens daar had je gelijk in smots ![]() maaruh ik zie nergens PoP1 staan....weet iemand waar ik die MOET zien? | |
JK | zaterdag 13 december 2003 @ 00:07 |
quote:Ik niet, dat hebben wel meerdere mensen hier denk ik. Naja, een handje vol misschien ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door JK op 13-12-2003 00:53] | |
Prox | zaterdag 13 december 2003 @ 01:50 |
wat een lovende woorden hier weer over deze game. Ik vind het een leuk spel maar echt niet zijn geld waardig! Ik heb hem twee weken geleden op de pc binnen 2 dagen uitgespeeld in precies 7uur en 4 minuten. Vanaf het moment dat ik het spel heb uitgespeeld heb ik het nooit meer gespeeld.. en het nodigt ook niet echt uit. Niets verandert en om nou die sleur van puzzeltjes en eentonige gevechten nog een keer door te maken??? Nee.. geef mij maar een spel met een langere houdbaarheidsdatum. Ik ben in het spel nergens tegenaan gelopen en amper dood gegaan... Een uitdaging van niks. | |
Robhimself | zaterdag 13 december 2003 @ 11:36 |
quote: ![]() | |
BlackSheep | zondag 14 december 2003 @ 10:37 |
quote:Klopt. Ik heb ook een Geforce 4 MX, maar bij werkt het spel gewoon prima, is dit heel raar of komt dat vaker voor? Uiteraard ben ik er heel blij mee ![]() | |
NiteSpeed | zondag 14 december 2003 @ 13:20 |
quote:Dat is vreemd ja. | |
Hakkert | zondag 14 december 2003 @ 16:42 |
wat een grfx ![]() ![]() | |
WattaFakka | zondag 14 december 2003 @ 17:19 |
Hoe moet ik verder ![]() Hier ben ik: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/pop.JPG Dat is op 7% van het spel. | |
baggie | zondag 14 december 2003 @ 17:46 |
quote:allereerst hallo allemaal ben nieuw hier en het is mn eerste post ![]() [ontopic] This is the music from the fight: This is the music from the credits: Stairs Music ( muziek bij een oneindige trap:): The fight ep2: The last fight: The Prison fight: The intro music: Hoop dat ze werken!!! veel plezier Baggie | |
BlackSheep | zondag 14 december 2003 @ 18:42 |
quote:die van mij is overigens 128 Mb, en die van mensen die ik ken waar ie niet werkt, die zijn allemaal 64 MB | |
Hakkert | zondag 14 december 2003 @ 22:42 |
Heb nu net de optie gekregen dat ik tijd langzaam kan laten lopen tijdens een gevecht.. coool ![]() ![]() | |
Robbedoes1981 | zondag 14 december 2003 @ 22:47 |
Hij kost voor de PLAYSTATION 2: 26 euro...!!! bij www.play.com Dat is een prikkie!! | |
PIM4EVER | maandag 15 december 2003 @ 12:21 |
quote:http://www.princeofpersiagame.com/minigame/index.php | |
Opgezwollenlever | maandag 15 december 2003 @ 14:00 |
kicken! | |
BlackSheep | dinsdag 16 december 2003 @ 11:08 |
Wow, ik vind het echt een fantastisch spel, de hele sfeer van de vorige prince of persia;s is er gewoon weer maar nu in prachtige graphics. Ik vond Prince of Persia 3d al gewoon een goed spel, alleen hier is de combat veel uitgebreider, je hebt echt het idee dat je veel kan en niet perse hoeft te button-smashen. Uiteraard is de dagger of time een heel leuke optie, en ook et muurlopen is een goede toevoeging. Al is het wel wennen, want iedere keer als ik een grote kuil zie, dan denk ik: hmm hoe doe ik dit, maar dan kan je natuurlijk langs de muur lopen. Het enige wat ik er op aan te merken heb is het camerawerk, dat was ook al iets waar ik bij Prince of Persia 3d over struikelde, maar hier is het niet veel verbeterd. Op hele hoge smalle richels is het natuurlijk erg handig als je een beetje overzicht hebt en dat ontbreekt me nog wel eens. | |
Hakkert | dinsdag 16 december 2003 @ 11:28 |
quote:Ik vind juist dat je de 3 verschillende camerastandpunten erg goed kan gebruiken en zo ook altijd overzicht hebt... | |
BlackSheep | dinsdag 16 december 2003 @ 15:49 |
ja ik geef toe, soms zijn de camera standpunten ook echt heerlijk om mee te spelen, maar soms denk je echt van, ik moet nu zulke wilde toeren uithalen, dan zou et handig zijn als ik ook zou zien wat ik deed. | |
Vibromass | woensdag 17 december 2003 @ 02:33 |
quote:Ik zit hier dus gewoon vast, tot hier was 't spel best makkelijk maar die vader krijg ik gewoon niet dood, ik blijf maar over hem heen springen en in zijn rug hakken, en Farah blijft maar met pijl en boog op hem schieten, het doet hem niks. Ik zie wel van die oranje spikkels als ik hem raak, is dat bloed of zijn dat vonken, ik snap er niks van (XBox) | |
BlackSheep | woensdag 17 december 2003 @ 12:30 |
Ja dat dacht ik dus ook, maar je raakt hem wel degelijk hoor, gewoon door blijven hakken, uiteindelijk stort hij ter aarde ![]() | |
Hakkert | woensdag 17 december 2003 @ 12:59 |
Ik zit nu op 26% van de game en wat een game is het! ![]() ![]() | |
Smots | woensdag 17 december 2003 @ 13:11 |
quote:d'r komt nog één SUPERVETTE move aan in de game. Een soort van 'opperstopper'! | |
Miwe | woensdag 17 december 2003 @ 13:11 |
quote:Als je al je halve-maantjes vol hebt, kun je met rechtermuisknop + E in een soort van flits alle tegenstanders tegelijk bevriezen. En dan kan je ze rustig uit de lucht hakken. Je dagger is dan wel meteen leeg, dus alleen doen als het echt nodig is. | |
Smots | woensdag 17 december 2003 @ 13:13 |
quote:ja, die dus. (had je eigenlijk niet moeten verklappen, maar soit) | |
Miwe | woensdag 17 december 2003 @ 13:15 |
quote:Ik heb ook niet alles verteld. ![]() ![]() | |
Hakkert | woensdag 17 december 2003 @ 13:54 |
quote:Hoe doe ik de move op de ps2? | |
Miwe | woensdag 17 december 2003 @ 13:55 |
quote:Special action + time-dagger knop tegelijk. Geen idee welke dat zijn op de PS2, maar dat weet je vast zelf wel. | |
Hakkert | woensdag 17 december 2003 @ 13:56 |
quote:ah oke.. strakkes ff proberen | |
Smots | woensdag 17 december 2003 @ 14:09 |
He's got the best training in all of Persia. He's an agile, athletic hero yearning for combat. And he's about to embark on the battle of a lifetime as he fights to recapture the Sands of Time, the most powerful magic ever unleashed. As he confronts an army of evil Sand Creatures, he'll need to rely on every last skill he's learnt. So, what's behind the Prince's fighting skills? And what kind of moves will help him vanquish his foes?
Attack: The Square button initiates a sword attack | |
Vibromass | woensdag 17 december 2003 @ 14:13 |
quote:Dat viel toch tegen, die oranje spikkels waren toch vonkjes van de afweer met zijn zwaard... wat ik moest doen was steeds één hourglass terug gaan in de tijd, daardoor kwamen zijn maatjes weer terug, die weer verslaan, en daarna de vader weer aanvallen.. na drie keer dit herhaald te hebben was hij opeens kwetsbaar en zag ik geen vonkjes meer maar van die gele flitsen die je normaal bij vijanden ziet als je ze raakt. Toen was ie ook binnen 15 klappen dood of zo. | |
speert.flies | donderdag 18 december 2003 @ 00:57 |
ik zit een beetje vast,, Met de ps2 dus geen screenshots als info,, Probleem: Kom grote ruimte binnen waar je enkele zandmannetjes moet verslaan. Daarna gaat de prinses op een knop staan, je schuift zelf een beeld tegen een knop en dan ren je tegen de muur op om de derde knop in te drukken. Hierna ga je een gangetje in waar je net de deuren van hebt geopend. Hier moet je een hendel 360graden rond draaien waarna in de grote ruimte het water weg loopt. Terug gekomen in de grote ruimte moet je met wat klauter en slinger werk aan twee stangen gaan hangen. Nu gaat er een soort van sluisdeur open en nadat ik hier een rotsblok in heb gegooid heb ik geen idee meer wat ik moet doen,, Hoop dat et een beetje duidelijk is,, Help! | |
Vibromass | donderdag 18 december 2003 @ 01:18 |
Als je dat blok in de sluis geduwd heb moet je terug naar waar je vandaan komt, die diepe gang waar je pingpongend tegen de muren omhoog bent gegaan. Die moet je weer door, nu de andere kant op. Dan vind je in een kamer waar je eerder was dat blok en kun je het onder een ladder schuiven. | |
Vibromass | donderdag 18 december 2003 @ 04:09 |
![]() | |
BlackSheep | donderdag 18 december 2003 @ 08:07 |
quote:Ik dacht dat je met de oranje spikkels het opensplijten van zijn lichaam bedoelde, zoals je altijd ziet als je een sand vijand raakt. Maar dat met de tijd terug draaien, dat vind ik wel vaag, want dat heb ik misschien maar 1 keer gedaan, maar ik ben dus iedere keer op hem afgerend over hem heen gesprongen en em toen gemept, en dat de hele tijd, en af en toe als ie niet goed stond een dagger attack. En na een hele tijd ging ie dan toch zwakker worden en langzaam vervagen enzo. | |
NiteSpeed | donderdag 18 december 2003 @ 08:10 |
[quote]Op donderdag 18 december 2003 08:07 schreef BlackSheep het volgende: [..] Maar dat met de tijd terug draaien, dat vind ik wel vaag, want dat heb ik misschien maar 1 keer gedaan.[/qute] Wacht maar tot je wat grotere valkuilen tegenkomt. | |
Robhimself | donderdag 18 december 2003 @ 10:35 |
Ik heb PoP1 unlocked! ![]() | |
Hakkert | donderdag 18 december 2003 @ 12:20 |
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() | |
BlackSheep | donderdag 18 december 2003 @ 15:14 |
quote:haha, ik had et over dat stukje bij die baas, de dagger of time heb ik al vele malen moeten gebruiken hoor, zo'n held ben ik nou ook weer niet ![]() | |
Vibromass | donderdag 18 december 2003 @ 22:27 |
Uitgespeeld whee Supergame dit | |
JK | vrijdag 19 december 2003 @ 00:16 |
quote:Zijn maar 3 levels en het kereltje uit deel 2, niet eens uit deel 1:( maarja, leuk dat het erbij zit. Mooiste moment is al je dat zwaard pakt. | |
WeSjUh | vrijdag 19 december 2003 @ 15:14 |
ik krijg zijn vader maar niet verslagen ![]() | |
Hakkert | vrijdag 19 december 2003 @ 15:49 |
quote:Das een makkie.. Je moet ondertussen wel healen he ![]() | |
NiteSpeed | vrijdag 19 december 2003 @ 15:50 |
quote:Healen? ![]() Zo makkelijk is hij trouwens niet, je eerste echte gevecht, met een slecht zwaard. | |
Hakkert | vrijdag 19 december 2003 @ 15:55 |
quote:Dat is toch in die vrij grote locatie of niet?... Kan wezen dat ik ergens anders zit. Ik zit op 57%.. Ik dacht dat ik paps had verslagen in een ruimte waar achterin water was ![]() | |
BlackSheep | vrijdag 19 december 2003 @ 18:29 |
quote:Jup, het fonteintje helemaal achterin in de zaal, met middenin een hoopje zand. ik zit nu net op 50 %. | |
Hakkert | vrijdag 19 december 2003 @ 18:56 |
quote:Dan had ik toch gelijk.. Dan kan je jezelf weer een beetje health geven.. ![]() | |
NiteSpeed | vrijdag 19 december 2003 @ 18:56 |
Healen kan altijd na een gevecht. Er zit altijd een waterkraan verstopt. | |
Hakkert | vrijdag 19 december 2003 @ 18:59 |
quote:TIJDENS het gevecht heb ik het over en jij zei dat het niet kon ![]() ![]() | |
NiteSpeed | vrijdag 19 december 2003 @ 18:59 |
quote:Tijdens een gevecht heb ik het nooit nodig gehad ![]() Maar het kan wel, aanvallen doen ze nooit als je zand in je dagger propt of water drinkt. | |
Hakkert | vrijdag 19 december 2003 @ 20:01 |
quote:Ze vallen je wel aan hoor als je water drinkt tijdens een gevecht ![]() | |
Axle | vrijdag 19 december 2003 @ 21:45 |
Ik zit vast op 62 % (Out of the well) Kan iemand me helpen???? ![]() ![]() Het is de bedoeling dat ik in een ruimte met een valkuil vol pinnen via een touw in het midden twee knoppen indruk die op de muur zitten. Eerst eentje om een brug neer te halen en daarna eentje om de deur achter die brug te openen. Via het touw kan je slingerend tegen één van de knoppen aan springen zodat deze geactiveerd wordt, maar daarna val je gelijk naar beneden in de punten. Terug springen gaat ook niet,, want het touw waar ik vandaan komt is te ver.
| |
kippiej | vrijdag 19 december 2003 @ 22:33 |
quote:Eerder in dit topic staat ook al een post van mij dat ik daar vast zat idd. Gewoon naar de onderkant van het touw klimmen, op knop jumpen, en weer terug op touw jumpen (afzetten tegen muur dus). | |
Axle | vrijdag 19 december 2003 @ 22:43 |
Okay bedankt. ![]() Ik ga het nog een paar keer proberen. Tot nu toe is het nog niet gelukt, maar ik blijf het wel proberen. | |
Hakkert | vrijdag 19 december 2003 @ 22:48 |
quote:Belangrijk is dat je echt helemaal onderaan het touw hangt en op het hoogste punt er pas van springt ![]() | |
Axle | vrijdag 19 december 2003 @ 23:44 |
Balen man, Wat doe ik nou fout. Het lukt gewoon niet. Ik heb al jullie advies opgevolgt. Onderaan het touw. Op het laatst springen en gelijk weer terug springen. Hij haalt het gewoon niet terug naar het touw... | |
WeSjUh | vrijdag 19 december 2003 @ 23:50 |
ik zit nu serieus al 3 uur te kloten met dat gevecht tegen me vader.. ik heb alles geprobeerd, counter attacks, vaulting attacks.. hij wil niet ![]() | |
Axle | zaterdag 20 december 2003 @ 00:02 |
quote:Probeer hem eerst met je dagger te steken, en daarna vol met je zwaard er tegen aan!! [Dit bericht is gewijzigd door Axle op 20-12-2003 00:10] | |
Axle | zaterdag 20 december 2003 @ 00:06 |
![]() ![]() ![]() ![]() Ik kan proberen wat ik wil maar het lukt gewoonweg niet. ![]() Nog iemand advies??????????? | |
WeSjUh | zaterdag 20 december 2003 @ 00:27 |
quote:hij blocked gewoon alles ![]() | |
Fulton | zaterdag 20 december 2003 @ 00:35 |
Wachten tot die gast wil slaan. Als hij beweegt om te gaan slaan, dan moet jij snel meppen. Dan is het hardstikke makkelijk. | |
WeSjUh | zaterdag 20 december 2003 @ 00:48 |
not easy :/ gvd wordt er gek van! | |
Gamedemon | zaterdag 20 december 2003 @ 01:50 |
quote:hoe? ik heb em niet gekregen | |
WeSjUh | zaterdag 20 december 2003 @ 02:20 |
pfff eindelijk verslagen ![]() het is echt simpel .. je moet gewoon de aanvallen blocken en direct chargen met je dagger.. daarna meteen een vault erachterna met een slag van je dagger.. herhaal dit 50x ofzo ![]() | |
NiteSpeed | zaterdag 20 december 2003 @ 08:22 |
quote:Over je vader heen springen is nog makkelijker. Steeds in de rug slaan ![]() | |
BlackSheep | zaterdag 20 december 2003 @ 09:10 |
Ik zit nu ff vast , rond 55 % ofzo zal het wel zijn. Als je op die hele smalle richels moet balanceren, en dan gaan die vogels je aanvallen, dat is op zich wel te overwinnen, maar daarna zie ik ff niet hoe ik daar verder zou moeten. Je hebt daar 2 a 3 tegels allemaal achter gesloten deuren en ja, kweet et ff niet meer. ![]() trouwens, die prinses is soms echt irritant, dan ben je net bezig in een gevecht, hoor je weer: help!. Schiet je haar te hulp, wordt ze net neergemept, kan ik weer opnieuw beginnen. | |
NiteSpeed | zaterdag 20 december 2003 @ 09:23 |
quote:spoiler: Na een tijdje krijg je de mogelijkheid om een rad te draaien, en er gaat een hek omhoog. Op dit moment moet je zo snel mogelijk terug naar het begin gaan (tip: spring je weg, en niet lopen.) en over het hek dat je nu omhoog hebt gehaald kan je muurrennen ![]() | |
Robhimself | zaterdag 20 december 2003 @ 12:37 |
quote:Zijn alle levels hoor ![]() | |
Hakkert | zaterdag 20 december 2003 @ 14:02 |
Ik ben nu in zo'n grote kamer vol met lampen ofzo aan het plafond | |
Hakkert | zaterdag 20 december 2003 @ 17:22 |
spoiler: ik heb net het (denk ik laatste) zwaard gekregen.. OMG ![]() | |
Xrenity | zaterdag 20 december 2003 @ 17:24 |
quote:spoiler: Die dat je geen dagger meer nodig hebt? Die pwnt idd ![]() | |
Axle | zaterdag 20 december 2003 @ 18:41 |
Op zaterdag 20 december 2003 00:06 schreef Axle het volgende:![]() ![]() ![]() ![]() Ik kan proberen wat ik wil maar het lukt gewoonweg niet. ![]() Nog iemand advies??????????? | |
Xrenity | zaterdag 20 december 2003 @ 18:48 |
dat je op die knoppen moet springen? Gewoon, net iets voor je de knop raakt al op springen drukken, naar het touw, draaien, de andere knop, weer hetzelfde, in 1 keer eraf springen en door het poortje ![]() | |
Miwe | zondag 21 december 2003 @ 11:14 |
quote:Via die muurtjes moet je eerst naar het platform lopen/springen wat recht tegenover het platform is waar je binnenkwam. Daar haal je een schakelaar om en gaat de deur eronder open. Naar beneden: deur door, schakelaar omhalen -> alle hekken gaan dicht en er komen een zooi scarabee-achtige insecten die je ff moet hakken. Dan komt het stress-gedeelte: er is weer een trek-schakelaar vrij gekomen op de begane grond rechts van de hoek waar je bent binnengekomen, die trek je uit en dan gaat die grote deur open. Daar moet je overheen rennen vanaf het platform waar je bent binnengekomen om boven die trekschakelaar uit te komen. Maar hoe je daar zo snel komt, mag je zelf bedenken. | |
Hakkert | zondag 21 december 2003 @ 11:45 |
Ik heb hem gisteravond uitgespeeld ![]() ![]() ![]() | |
NiteSpeed | zondag 21 december 2003 @ 11:46 |
quote:Het einde is --> ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Hakkert | zondag 21 december 2003 @ 11:48 |
quote:Geweldig idd ![]() ![]() ![]() | |
BlackSheep | zondag 21 december 2003 @ 15:23 |
Ik ben nu ook bij dat touw slingeren met die 2 pressureplates. Best pittig, maar het is goed te doen, je hebt wat reserves he ![]() ![]() | |
Hakkert | zondag 21 december 2003 @ 15:53 |
quote: ![]() ![]() ![]() | |
BlackSheep | zondag 21 december 2003 @ 17:51 |
Ze is onuitstaanbaar ![]() Maar nu ik al een hele tijd zo zielsalleen speel, dan denk ik toch van, een beetje aanspraak was toch ook wel leuk eigenlijk ![]() | |
Hakkert | zondag 21 december 2003 @ 18:05 |
quote:Aanspraak? je bedoelt dat bekvechten ![]() ![]() | |
NiteSpeed | zondag 21 december 2003 @ 18:08 |
Ben ik nou écht de enige die fluitend dat stukje met dat touw doorkwam ![]() | |
Gamedemon | zondag 21 december 2003 @ 18:13 |
quote:khad ook niet echt moeite met het hele spel...dat touw stukje was ff lastig maar kheb er niet vastgezeten | |
Hakkert | zondag 21 december 2003 @ 18:19 |
quote:*uche uche* ego | |
Xrenity | zondag 21 december 2003 @ 18:27 |
quote:heb er denk 1 keer moeten rewinden ![]() | |
NiteSpeed | zondag 21 december 2003 @ 18:48 |
quote:Welnee, zelf zat ik een hele tijd vast bij die vogels en die smalle richels. Wat waren die irritant zeg ![]() Maar dat touw is gewoon enorm simpel. | |
Vibromass | zondag 21 december 2003 @ 18:59 |
quote:Dat vond ik dan weer niet zo moeilijk. Je kan blokken met je zwaard, dan gebeurt er sowieso al niks. Maar zelfs al doe je het niet, nadat ze zo'n aanval gedaan hebben val je, hang je aan je handen, binnen 'n seconde sta je weer op de richel en sla je hem dood. quote:Ach, het kostte me een paar pogingen. Het is ff de juiste hoogte vinden op het touw. | |
Hakkert | zondag 21 december 2003 @ 19:10 |
quote:Touw was simpel en die vogels ook.. Soms moet je ff wat proberen, maar dat wil nog niet zeggen dat het moeilijk is | |
BlackSheep | zondag 21 december 2003 @ 19:59 |
quote:dan ga ik je nu uit je droom helpen ![]() Ik heb er best moeite mee, vast zit ik niet, want ik weet wat ik moet doen, ik weet hoe, het wil gewoon niet vlotten. Dat timen vind ik vrij lastig. De eerste lukt me meestal wel, maar die 2e keer dan heb ik te weinig pogingen om die ook nog goed te timen. | |
Axle | zondag 21 december 2003 @ 20:37 |
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Maar ik geef gewoon eerlijk toe dat ik het ff een pittig stukie in het spel vond.... [Dit bericht is gewijzigd door Axle op 21-12-2003 21:18] | |
BlackSheep | maandag 22 december 2003 @ 17:37 |
Wat kan ik met het 3e zwaard trouwens voor leuks? | |
NiteSpeed | maandag 22 december 2003 @ 17:41 |
quote:Met 2 slagen zijn de monsters dood ![]() ![]() | |
NiteSpeed | maandag 22 december 2003 @ 17:42 |
quote:Yeah, zodra je een beetje vertrouwd bent met touwslingeren is het in ene ruk doorgaan daar ![]() | |
sgoldie | maandag 22 december 2003 @ 22:01 |
hm [Dit bericht is gewijzigd door sgoldie op 22-12-2003 22:29] | |
miereneuker | dinsdag 23 december 2003 @ 00:17 |
is dit spel nog ergens te koop voor de x-box??? ik heb hier in de buurt (rijswijk/den-haag) al een groot aantal winkels afgelopen, maar iedereen roept uitverkocht ![]() | |
Dromer | dinsdag 23 december 2003 @ 02:15 |
quote:Knap... hij is hier nog niet uit voor zover ik weet. ![]() | |
BlackSheep | dinsdag 23 december 2003 @ 09:25 |
Ik ben nu dus gevangen genomen, en als je dan net wakker word in die gevangenis, dan is dat muziekje echt ruig. Krijg je zo'n lekker gitaarmuziekje, en dan zo'n overview van zo'n kolossale gevangenis. Toen dacht ik ow yeah, hier komt vast een baas of zoiets, dat viel dan wel weer tegen. Nu ben ik alweer men prinsesje kwijt ![]() | |
miereneuker | dinsdag 23 december 2003 @ 23:06 |
quote:heerlijk.... personeel dat op de hoogte is... we hebben hem niet dus hij zal wel uitverkocht zijn ![]() enig id wat de release date is?? | |
Hakkert | woensdag 24 december 2003 @ 00:02 |
quote:Nog een maandje wachten ![]() | |
fokaapje | woensdag 24 december 2003 @ 19:01 |
Ik heb net POP op de PC geinstalleerd en ik wil hem opstarten, zegt ie dit: Your videocard « NVIDIA GeForce4 MX 440 » is not supported.
| |
Hakkert | woensdag 24 december 2003 @ 19:11 |
quote:Verkeerde drivers geinstalleerd? | |
NiteSpeed | woensdag 24 december 2003 @ 19:21 |
Nee, de GeForce 4 MX is een kutkaart. Zo simpel is het, niets meer dan een turbo Geforce 2. Die wordt niet ondersteund. | |
ErikN | donderdag 25 december 2003 @ 21:11 |
hmm ik heb hem net uitgespeeld maar dat stuk waar je random in een deur moest lopen en dan de volgende moest gokken (in zon ronde zaal met 2 verdiepingen van die ongein) dat vind ik dus zwaar onacceptabel verder zat ik elke keer te zeuren dat de puzzels irritant waren en het vechten te lang duurde en niet leuk was. het leukste is gewoon het rond rennen en klimmen en alles. toch wel een 9+ als cijfer | |
Gamedemon | donderdag 25 december 2003 @ 21:20 |
quote:was niet random zat geloof ik met geluid logica in | |
ErikN | donderdag 25 december 2003 @ 21:24 |
quote:ja dat las ik net al ergens, maar ik heb schreeuwende mensen om me heen en dan hoor je het niet ![]() ![]() | |
ill_Bill | vrijdag 26 december 2003 @ 16:16 |
hmmzz.. ik zit een beejte vast.. ik ben op 33 procent ofzo, en dan moet ik zo'n hendel omhalen, dat er voor bepaalde tijd een deur opengaat. Moet ik door zo'n hindernissenbaan heen.....heel easy enzo tot ik op het einde kom, dan staan er 3 van die spike traps naast elkaar.....hoe kom ik daar langs ? bvd | |
NiteSpeed | vrijdag 26 december 2003 @ 16:27 |
quote:Als je langzaam loopt merken de spike traps je niet op, en kan je er gewoon overheen lopen. | |
ill_Bill | vrijdag 26 december 2003 @ 16:49 |
quote:THNKS | |
Vibromass | vrijdag 26 december 2003 @ 16:51 |
quote:En sowieso was het steeds dezelfde volgorde qua deuren, dus als je alle mogelijkheden probeert kom je er ook. Of je luistert gewoon naar het water. | |
dapluiz | zaterdag 27 december 2003 @ 15:12 |
Goed, ik heb net weer bijna me joypad tegen de muur kapot gegooid, wat is dat vechtgedeelte in die lift super irritant zeg ![]() Het is niet echt moeilijk, maar die stomme trut moet weer steeds dood gaan, heel frustrerend. | |
Vibromass | zaterdag 27 december 2003 @ 15:15 |
quote:Dit snap ik dan weer niet, ik heb het spel uitgespeeld en het meisje is niet één keer dood gegaan. Ze riep af en toe wel eens help en dan ging haar krachtmeter wat omlaag, maar ik kon 't rustig aan doen, echt kritisch werd het nooit. | |
dapluiz | zaterdag 27 december 2003 @ 17:10 |
Vaag, bij mij was het als ik me een beetje op de rest concentreerde dat zij na 3 klappen ofzo al de pijp uit ging.. Maargoed, na veel proberen eindelijk gelukt, en m ook gelijk maar uitgespeeld ![]() | |
Hakkert | zaterdag 27 december 2003 @ 17:27 |
quote:Dat wijf schoot mij dood in de lift ![]() | |
BlackSheep | zondag 28 december 2003 @ 13:49 |
Ok ff een grote edit, ik heb het uitgespeeld. Wat vonden jullie van het eindgevecht. Leuk gedaan? Goeie moeilijkheidsgraad enzo? [Dit bericht is gewijzigd door BlackSheep op 28-12-2003 18:15] | |
masterr112 | maandag 29 december 2003 @ 11:21 |
Weet iemand misschien hoe ik dat ding moet pakken bij het eerste level waar je op zo;n beeld moet klimmen en waar ook al die palen omheen staan, het zal wel super easy zijn maar het lukt me niet iemand?? | |
Opie | maandag 29 december 2003 @ 11:24 |
quote:Je moet dat beeld beklimmen, wat opzich niet veel uitleg nodig heeft. Behalve dat je dan op het einde tegen de zijkant van het hoofd moet oprennen en dan tussen de 2 muren moet jumpen. Dat vereist wat oefening en timing, maar het is te doen. | |
Hakkert | maandag 29 december 2003 @ 11:27 |
quote:idd.. was goed te doen en daar hou ik wel van ![]() | |
Smots | maandag 29 december 2003 @ 11:31 |
quote:Ik vond de eindbaas eigenlijk wel lekker. Niet te moeilijk, niet te makkelijk. Gewoon lekker. ![]() | |
BlackSheep | maandag 29 december 2003 @ 18:26 |
Ik vond hem wat aan de makkelijke kant eigenlijk, de filmpjes eromheen waren wel heel geslaagd. Alleen ik lette niet eens zo goed op bij het vechten en ik had nog ruim de helft van men leven over. Naja, op zich wel leuk dat het een zwaardgevecht was. Het is natuurlijk moeilijk om de verhouding: 1. Machtige tovenaar die alles kan 2. Een redelijk verslaanbare eindbaas goed te krijgen. Ziet hij er echt supermachtig uit, kun je natuurlijk niet zo'n watje als eindbaas maken. Maar is hij helemaal niet zo sterk, isset een beetje krom als hij in et eindgevecht wel enorm moeilijk is. Ik vond het wel jammer dat ik zo heel snel het einde naderde, vanaf dat je bovenop de sands of time stond is het eigenlijk heel snel gegaan ![]() Al met al is het een geweldig spel, ik blijf er over praten op dit moment, en dat zal nog wel even zo blijven. Het is echt een spel waar je helemaal in opgaat, mede dankzij de leuke verhaallijn en de makkelijk uit te voeren acties van de prins die hem door heel afwisselende levels leiden. (oei, dit klinkt echt net als een review Ik denk dat ik nu toch maar eens Prince of Persia 3d uit de kast ga halen, die moet ik ook nog uitspelen | |
BlackSheep | dinsdag 30 december 2003 @ 12:54 |
Trouwens, ik vind het nogal vreemd dat ik op bepaalde screenshots dingen zie in het spel, die ik zelf niet gezien heb, of ik heb heel slecht opgelet. Zo zie je in de trailer de prince vechten met een groot tijgerachtig beest. Noooooit gezien hoor........Hoe kan dit. Verschil tussen platforms, beta versie in de trailer, en dat het in de echte versie eruit is gehaald ofzo? Nou hier nog 2 voorbeelden, waarvan ik me sterk afvraag of ik ze ben tegengekomen ![]() ![]() | |
piertje2 | dinsdag 30 december 2003 @ 13:44 |
hey mensen ik zit nu bij 33% ik heb net zo'n steen door een luik geduwd wat moet ik nu doen dan? ik kom niet verder ![]() | |
piertje2 | dinsdag 30 december 2003 @ 14:21 |
quote:niemand???? | |
Argonath | dinsdag 30 december 2003 @ 14:46 |
Je moet een stuk terug lopen, waarvan je vandaan komt. Daar ligt die steen in zon kamer. En de rest wijst zichzelf eigenlijk | |
Hakkert | dinsdag 30 december 2003 @ 15:37 |
quote:spoiler: je moest toch een ladder op als ik het me goed herinner ![]() | |
piertje2 | dinsdag 30 december 2003 @ 16:20 |
danke danke ![]() | |
JK | dinsdag 30 december 2003 @ 16:52 |
He daar zit ik nu ook ![]() ![]() | |
Xrenity | dinsdag 30 december 2003 @ 16:53 |
Hey jongens, op de UBI forums staat hoe je dat PoP level die naar 3d is geconvert unlockt: http://forums.ubi.com/messages/message_view-topic.asp?name=popgeneral&id=zztje en het werkt | |
JK | dinsdag 30 december 2003 @ 17:45 |
quote::} GEWELDIG!!!! ![]() Hij werkt idd ![]() Deze 1e level speelt veel fijner dan de 'original' die je kan spelen. Lachen, ik ga 'm nu effe doen....
Ze zouden best een budget titel kunnen maken met de POPSOT besturing en de originele POP levels.. why not eh? [Dit bericht is gewijzigd door JK op 30-12-2003 17:54] | |
LockedForAll | woensdag 31 december 2003 @ 15:10 |
quote:Het ligt aan POP. Bij het menu wordt er voor een 2de x gecheckt of je videokaart geschikt is. Maarrrr ik draai hem nu op een GeForce2MX! Als je via dit proggie POP start vraagt hij wellicht om de safemode (tot nu toe altijd ja gezegt, maar volgens mij kan je ook zonder doen). Daarna graphics helemaal naar beneden halen en dan langzamerhand steeds zwaarder zetten. | |
piertje2 | woensdag 31 december 2003 @ 15:38 |
ik blijf gvd vast zitten weet echt niet waar ik heen moet welke kant moet ik nou op als ik dat laddertje op ben geklommen naar de over kant kan ik niet springen ![]() | |
BlackSheep | woensdag 31 december 2003 @ 17:01 |
Heeft niemand een verklaring voor die grote tijger in de trailer en die screens die ik gepost heb? Pff...........ik weet zo niet echt precies wat je bedoelt piertje2......je hebt net dat blok van boven naar beneden geduwd.......en nu ben je die ladder opgeklommen........Dan kom je uit zo;n barst in de muur gelopen......en dan krijg je de prince van voren te zien, en je staat op zo'n houten platformpje........zo ja........dan moet je naar echts springen, en dan kan je als het goed is aan een richel vasthouden......... Maar ik kan et ook mishebben hoor.......tijdje geleden. | |
Jouke | donderdag 1 januari 2004 @ 02:26 |
quote:Had ik ook last van, oplossing een gewone geforce 4 er in douwen. In de minimum specs staat trouwens ook dat je minstens een geforce 3 of hoger moet hebben exclusief een geforce 4 MX (omdat deze slechter is dan een geforce 3). | |
Strolie75 | donderdag 1 januari 2004 @ 10:40 |
quote: | |
Tain | donderdag 1 januari 2004 @ 10:46 |
quote:Leuke actie alleen beetje laat, denk dat veel gamers splinter cell of Prince of persia al hebben | |
JK | donderdag 1 januari 2004 @ 13:21 |
quote:Je kan wel direct naar het platform springen, is me in 1x gelukt. Probeerde het eerst heel moeilijk maar je moet toch echt gewoon schuin springen en dan ben je klaar met die puzzel bijna ![]() | |
enlightenedwizza | donderdag 1 januari 2004 @ 13:39 |
quote:ik heb ze allebij nog niet ![]() als price of persia een beetje vet is (een vriend neemt 'm mee uit Engeland) ga ik 'm hier wel halen...ff wachten op die actie dus | |
Vince22 | donderdag 1 januari 2004 @ 13:49 |
quote:Voor de xbox release... lullig is dat dan.... heb em lekker al... en uitgespeeld ![]() | |
lariekoek_ | vrijdag 2 januari 2004 @ 14:14 |
hmm dit is echt gaar ![]() maybe dat het aan drivers liggen van mn videokaart.. ik heb nog steeds de drivers van de cd geinstalleerd.. overigens wel direct x 9 er op gezet.. iemand ideeen??? bvd | |
Byte_Me | vrijdag 2 januari 2004 @ 18:50 |
weet iemand wat de minimale radeon kaart is, waar dit spel op draait? wil de pc versie kopen, maar ik heb een 7500. te oud zeker? | |
JK | vrijdag 2 januari 2004 @ 22:20 |
Ik wordt zo F*CKING gestoord van 1 minpunt in het spel, en dat is het naar beneden walljumpen. Er zijn 2 punten in het spel, de eerste deed ik al even over, maar de 2e... allejezus ben al bijna een uur bezig om naar beneden te springen, elke keer val ik na een paar sprongen dood naar beneden. Zit nu op 95% ofzo.. AARGGHH !!!!!!! Edit : [Dit bericht is gewijzigd door JK op 02-01-2004 22:50] | |
LockedForAll | zaterdag 3 januari 2004 @ 23:54 |
quote:Link is veranderd (raar), maar voor verder info, ga naar het ubisoft forum: http://forums.ubi.com/Default.asp? Dan POP: The Sands Of Time - Tech Support En zoeken naar 3D Analyser. | |
NiteSpeed | zondag 4 januari 2004 @ 00:21 |
quote:Downoad de demo. | |
Xrenity | zondag 4 januari 2004 @ 10:50 |
er is nog geen demo toch...? | |
Visitor.Q | zondag 4 januari 2004 @ 21:09 |
Wauw, het is echt een supermooi spel! En het verhaal is opzich wel erg lineair, maar het voelt niet erg bekrompen aan ofzo... Zijn zat plaatsen waar je extra's kunt halen (meer leven ofzo). Enige lastige vind ik af en toe de camera besturing. Soms kun je niet goed kijken waar je bent maar gelukkig hebben we 2 andere views, al had ik liever gehad dat first person ook lopend zou kunnen. Hier wat screenshots (printscreen geeft een bmp in je installdir, geresized naar 640x480)![]() De zoo, erg mooi met wuivende palmen enzo, mja daar wordt je ook het hele spel mee verwend. ![]() Onze prince is een echte lefgozer ![]() | |
JK | zondag 4 januari 2004 @ 22:24 |
Die birdcage zit leuk in elkaar! Het hele spel heeft gewoon leuke puzzels, ik hoop dan ook op een deel 2 met zulk soort puzzels, hoeft niet eens met de prince te zijn. Inmiddels na dat ik die 'bug' had gehad heb ik 'm direct uitgespeeld, dus hij ligt hier nu te stoffen in de kast ![]() Echt een van de hoogste toppers van 2003.. no doubt | |
Djeez | maandag 5 januari 2004 @ 22:27 |
Prachtig spel, maar hoe kom ik van dat megavage beeld af! Ik zie bijna niks! ![]() | |
Byte_Me | dinsdag 6 januari 2004 @ 18:59 |
quote:kun je me ook vertellen met welke instellingen je dit voor elkaar hebt gekregen? ik heb volgens mij alles al geprobeerd, maar blijf foutmeldingen krijgen. | |
Jamming1974 | woensdag 7 januari 2004 @ 12:49 |
Ik zit vast in een ruimte met water en pilaren, waar je veel van touw naar touw moet springen, ben volgens mij in elke ruimte geweest (o.a. 1 die leidde naar fontein waar ik extra ''levenslijn" kreeg). Is op ongeveer 60% van het spel. Iemand enig idee? Moet ik soms terug? | |
DinoPK | woensdag 7 januari 2004 @ 12:56 |
Je hoeft in het spel nooit terug. Als ik het mij goed herinner zit je in een soort kerker. Kijk naar een touw dat uit een gat in het dak komt, daar moet je naartoe zien te komen. Je moet eerst ergens een dobbelsteen naar beneden gooien zodat je weer ergens anders in de kerker ergens opkan. En dan kan je pas de weg naar dat touw vinden. Ik heb het spel net uitgespeeld, en wow wat een game is dit zeg. Moeilijkste stukje is toch wel the elevator op 81%, zonder haste is dit echt niet te doen (en met haste waar ik later achterkwam is het best makkelijk | |
Jamming1974 | woensdag 7 januari 2004 @ 13:05 |
quote:Ohhhhh, daar heb ik niet aangedacht. Bedankt voor je snelle reactie ![]() | |
miereneuker | woensdag 7 januari 2004 @ 16:02 |
vind het vechten in dit spel maar kut, heb je je vijand dood, 'zuig je hem op' met je zwaardje, komt hij alsnog terug.... zet dan gewoon meer vijanden in een kamer om mee te beginnen. en soms doet de camera wat irri verschuiven als je recht wil lopen, draait de cam en loop je recht op het ravijn af....
| |
Hakkert | woensdag 7 januari 2004 @ 16:35 |
quote:Een vijand die is opgezogen komt niet terug.. Wel opletten he! | |
Djeez | woensdag 7 januari 2004 @ 18:09 |
quote: | |
Tain | woensdag 7 januari 2004 @ 18:22 |
quote:pc versie zeker? | |
miereneuker | woensdag 7 januari 2004 @ 18:37 |
quote:nee, maar als je hem opzuigt komt er een andere voor terug, what's the point? | |
Djeez | woensdag 7 januari 2004 @ 18:52 |
quote:Ja, idd. Hoezo ? | |
Hakkert | woensdag 7 januari 2004 @ 18:59 |
quote:Dat je niet alle vijanden in 1x krijgt die je niet aan kan ![]() | |
Tain | woensdag 7 januari 2004 @ 20:01 |
quote:pc games zijn heel erg afhankelijk van welke videokaart en welke drivers je daarvoor hebt. Dus het beste wat je kan doen is de allernieuwste drivers voor je videokaart downloaden en kijken of je het probleem nog steeds hebt. En misschien paar instellingen veranderen, die toch misschien te zwaar zijn voor je videokaart | |
FullySedated | zaterdag 10 januari 2004 @ 00:22 |
ik heb em zojuist uitgespeeld erg leuk spel. heb der volop van genoten | |
Hakkert | zaterdag 10 januari 2004 @ 01:11 |
quote:Heerlijk spel idd ![]() | |
LockedForAll | maandag 12 januari 2004 @ 00:06 |
quote:* Aan vinken: __________________________ {By DirextX 8.1 & 9 .0 Options} Force zBuffer Force max. pixel shader 1.4 version Emulate HW Tools TNL caps {Bij ANTI-DETECT MODE} {Bij Remove stuttering} Ik gebruik 3D Analyser 2.26. Draait op een Asus GeForce 2MX (originele, geen 200/400). Wat bij mij het beste werkte is het spel eerst zonder 3D Analyser opstarten. Dat lukt dan wel niet, maar wanneer je hem daarna wel met 3D Analyser start, krijg je een safe-mode optie. Dan start het spel en moet je eerst bij de grafische opties alles heel laag zetten (en bij een GeFroce2 MX zeker de Fog uitzetten, dan zie je tenminste een menu, anders een wit scherm!). Daarna expirimenteren met de settings. [Dit bericht is gewijzigd door LockedForAll op 12-01-2004 10:49] | |
LockedForAll | maandag 12 januari 2004 @ 00:19 |
quote:Heb je de Fog uitgezet? | |
lariekoek_ | maandag 12 januari 2004 @ 14:34 |
Ik heb me niet verdiept inde de p of p topics.. maar wil ff zeggen dat het probleem met de Geforce4 (niet de mx) (spel hapert ontiechelijk) verholpen kan worden door nieuwe driver te downloaden op www.nvidia.com ![]() | |
Chillmeister | dinsdag 13 januari 2004 @ 12:27 |
zal ik hem voor de PC of xbox nemen? alles van de PC is gewoon goed behalve de kaart een Nvidia Geforce 5200. en een xbox is een xbox | |
Djeez | dinsdag 13 januari 2004 @ 18:19 |
quote:Ja, maar dat helpt geen zak! En aan de kaart kan het niet liggen, die zit er net een maandje in, omdat de andere kapot was. Is een Ati Radeon 9800, helaas niet de Pro-uitvoering. | |
nlboy | dinsdag 13 januari 2004 @ 22:46 |
Wat een stom spel. Prince of Persia: Sands of Time ondersteunt geen Geoforce 4 MX. ![]() | |
Hakkert | dinsdag 13 januari 2004 @ 23:56 |
quote:Koop een console! ![]() | |
FullySedated | woensdag 14 januari 2004 @ 13:28 |
quote:nee.. wat een stomme video kaart :p koop dan ook geen sloeber verzie van de gforce | |
nlboy | woensdag 14 januari 2004 @ 16:00 |
quote:Heb ik..een PS2 maarja daar speel ik niet zo graag op. | |
nlboy | woensdag 14 januari 2004 @ 16:02 |
quote:Tja ik had die pc voor heel goedkoop gekocht en alle spellen doen het met die kaart behalve PoP:SoT. En ik ben niet de enige die de MX heeft, ik denk dat de meeste Geoforce 4 gebruikers MX hebben. | |
FullySedated | donderdag 15 januari 2004 @ 13:34 |
quote:ik niet hoor. heb nog nooit een mx verzie gehad van een gforce. haalde al gelijk uit alle recenties dat het niet verstanding was om der zo eens te kopen. ik heb de volgende sloeber verzie. de ti4200. die zijn echt ni duur en die kunnen wel alles. | |
teknomist | donderdag 15 januari 2004 @ 13:36 |
Ik heb het spel vorig week gekocht en ik moet zeggen dat ik echt onder de indruk ben. Ik heb nog niet veel tijd gehad om te spelen; ik moet eerst nog wat andere uitspelen ![]() | |
pmponer | donderdag 15 januari 2004 @ 13:46 |
Wanneer komt ie nu voor de XBOX ![]() jezus eind februari pas | |
SuperPolm | donderdag 15 januari 2004 @ 23:23 |
Deze vraag zal vast al gesteld zijn, maar ik heb geen zin om heel het topic door te spitten. Is het mogelijk om met je muis te bewegen ipv van met pijltjestoetsen? (Heb 't niet over de camera-stand, gewoon bewegen). | |
BlackSheep | zondag 18 januari 2004 @ 11:26 |
Niet dat ik weet ![]() | |
jimjim1983 | zaterdag 24 januari 2004 @ 13:45 |
Ik ben nu op 93% en ik moet bij een stukje via de muren naar beneden springen, hoe doe ik dit? | |
Strolie75 | zaterdag 24 januari 2004 @ 13:52 |
quote: ![]() | |
Xrenity | zaterdag 24 januari 2004 @ 13:59 |
quote:net of dat lekker loopt :x | |
teknomist | maandag 26 januari 2004 @ 14:35 |
quote:Op dezelfde manier als je tussen twee muren naar boven klimt. | |
jimjim1983 | maandag 26 januari 2004 @ 14:45 |
quote:naar boven springen doe je door op het goede moment op x te drukken, het lijkt me niet dat je dan opeens naar beneden springt ipv naar beneden. | |
teknomist | maandag 26 januari 2004 @ 14:47 |
quote:Dat deed ie bij mij wel ![]() | |
jimjim1983 | maandag 26 januari 2004 @ 15:08 |
quote:bij mij niet ![]() | |
teknomist | maandag 26 januari 2004 @ 15:13 |
quote:Niet ver daar voor had je een ook een ontiegelijk rottig klimstukje. Zeker als je niet meer beschikt over de dolk. | |
jimjim1983 | maandag 26 januari 2004 @ 15:23 |
quote:bedoel je dat tussen die 2 muren die best een eind uit elkaar staan? en waar je niet op de rand onderaan kunt staan omdat die schuin afloopt? daar zit ik nu vast, hoe kom je daar voorbij? |