quote:
Op zondag 21 december 2003 15:23 schreef BlackSheep het volgende:
Ik ben nu ook bij dat touw slingeren met die 2 pressureplates. Best pittig, maar het is goed te doen, je hebt wat reserves he. Ik begin nu trouwens toch wel men prinsesje een beetje te missen hoor, speel al zo lang zonder haar
quote:Aanspraak? je bedoelt dat bekvechten
Op zondag 21 december 2003 17:51 schreef BlackSheep het volgende:
Ze is onuitstaanbaar
Maar nu ik al een hele tijd zo zielsalleen speel, dan denk ik toch van, een beetje aanspraak was toch ook wel leuk eigenlijk
quote:khad ook niet echt moeite met het hele spel...dat touw stukje was ff lastig maar kheb er niet vastgezeten
Op zondag 21 december 2003 18:08 schreef NiteSpeed het volgende:
Ben ik nou écht de enige die fluitend dat stukje met dat touw doorkwam. Ik kon me niet voorstellen dat iemand daar moeite mee kon hebben.
quote:*uche uche* ego
Ben ik nou écht de enige die fluitend dat stukje met dat touw doorkwam. Ik kon me niet voorstellen dat iemand daar moeite mee kon hebben.
quote:heb er denk 1 keer moeten rewinden
quote:Welnee, zelf zat ik een hele tijd vast bij die vogels en die smalle richels. Wat waren die irritant zeg
Op zondag 21 december 2003 18:19 schreef Hakkert het volgende:[..]
*uche uche* ego
Maar dat touw is gewoon enorm simpel.
quote:Dat vond ik dan weer niet zo moeilijk. Je kan blokken met je zwaard, dan gebeurt er sowieso al niks. Maar zelfs al doe je het niet, nadat ze zo'n aanval gedaan hebben val je, hang je aan je handen, binnen 'n seconde sta je weer op de richel en sla je hem dood.
Op zondag 21 december 2003 18:48 schreef NiteSpeed het volgende:[..]
Welnee, zelf zat ik een hele tijd vast bij die vogels en die smalle richels. Wat waren die irritant zeg
.
quote:Ach, het kostte me een paar pogingen. Het is ff de juiste hoogte vinden op het touw.
quote:Touw was simpel en die vogels ook.. Soms moet je ff wat proberen, maar dat wil nog niet zeggen dat het moeilijk is
Op zondag 21 december 2003 18:48 schreef NiteSpeed het volgende:[..]
Welnee, zelf zat ik een hele tijd vast bij die vogels en die smalle richels. Wat waren die irritant zeg
.
quote:dan ga ik je nu uit je droom helpen
quote:
Ben ik nou écht de enige die fluitend dat stukje met dat touw doorkwam . Ik kon me niet voorstellen dat iemand daar moeite mee kon hebben.
Maar ik geef gewoon eerlijk toe dat ik het ff een pittig stukie in het spel vond....
[Dit bericht is gewijzigd door Axle op 21-12-2003 21:18]
quote:Met 2 slagen zijn de monsters dood
Op maandag 22 december 2003 17:37 schreef BlackSheep het volgende:
Wat kan ik met het 3e zwaard trouwens voor leuks?
quote:Yeah, zodra je een beetje vertrouwd bent met touwslingeren is het in ene ruk doorgaan daar
Op zondag 21 december 2003 20:37 schreef Axle het volgende:[..]
![]()
![]()
![]()
Ik ben er eindelijk voorbij. Een kwestie van het juiste moment springen inderdaad. Toen ik hem eindelijk door had, ging de tweede ook in één keer goed gelijk (alleen was ik te laat bij de deur), maar de derde keer ging ook gelijk goed. Dus eindelijk kan ik verder.
![]()
Maar ik geef gewoon eerlijk toe dat ik het ff een pittig stukie in het spel vond....
quote:Knap... hij is hier nog niet uit voor zover ik weet.
Op dinsdag 23 december 2003 00:17 schreef miereneuker het volgende:
is dit spel nog ergens te koop voor de x-box??? ik heb hier in de buurt (rijswijk/den-haag) al een groot aantal winkels afgelopen, maar iedereen roept uitverkocht
quote:heerlijk.... personeel dat op de hoogte is... we hebben hem niet dus hij zal wel uitverkocht zijn
Op dinsdag 23 december 2003 02:15 schreef Dromer het volgende:[..]
Knap... hij is hier nog niet uit voor zover ik weet.
enig id wat de release date is??
quote:Nog een maandje wachten
Op dinsdag 23 december 2003 23:06 schreef miereneuker het volgende:[..]
heerlijk.... personeel dat op de hoogte is... we hebben hem niet dus hij zal wel uitverkocht zijn
enig id wat de release date is??
Your videocard « NVIDIA GeForce4 MX 440 » is not supported.
Your videocard does not support some required features ( MIN_SIMULTANEOUS_TEX_4 ).
Your videocard pixel shader version « 0000 » is below the minimum requirements.
Your videocard vertex shader version « 0000 » is below the minimum requirements.
Ze laten tijdens de installatie vet groot het Nvidia logo zien en dan wordt deze kaart niet ondersteund ??????????????????????????? Hoe zit dit ? is hier een patch voor ofzo ? pleaZzzzzz help me out..
quote:Verkeerde drivers geinstalleerd?
Op woensdag 24 december 2003 19:01 schreef fokaapje het volgende:
Ik heb net POP op de PC geinstalleerd en ik wil hem opstarten, zegt ie dit:Your videocard « NVIDIA GeForce4 MX 440 » is not supported.
Your videocard does not support some required features ( MIN_SIMULTANEOUS_TEX_4 ).
Your videocard pixel shader version « 0000 » is below the minimum requirements.
Your videocard vertex shader version « 0000 » is below the minimum requirements.
Ze laten tijdens de installatie vet groot het Nvidia logo zien en dan wordt deze kaart niet ondersteund ??????????????????????????? Hoe zit dit ? is hier een patch voor ofzo ? pleaZzzzzz help me out..
verder zat ik elke keer te zeuren dat de puzzels irritant waren en het vechten te lang duurde en niet leuk was. het leukste is gewoon het rond rennen en klimmen en alles. toch wel een 9+ als cijfer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |