Ik ook. Niet dat ik geld nodig heb, maar ik heb nu een PS2 dus dat ding staat stof te happen (of is dit heiligschennis?quote:Op vrijdag 10 september 2004 09:44 schreef Snok het volgende:
Hmm.. ik zit er over te denken om mijn SNES verzameling te verkopen.. *dillema* Ik heb geld nodig!
Dat zijn geen rare's, dat zijn gewilde games maar erg makkelijk te vinden. Doordat ze gewild zijn kan je er op zich nog wel wat voor krijgen, gewoon omdat iedereen ze tof vind om te spelen.quote:Op vrijdag 10 september 2004 14:17 schreef Snok het volgende:
@Kiff: 200 zat ik ook aan te denken ja.. zitten best wel wat rare's tussen (metroid, dk3 etc.) maar ik ben echt aan het twijfelen.. kut kut kut
Mooi spelquote:Op zaterdag 11 september 2004 20:41 schreef ScienceFriction het volgende:
Axelay
Zo'n emulator is maar niks. Het gaat om de controllers in je handen voelen.quote:Op woensdag 15 september 2004 21:20 schreef orfu het volgende:
snes rules!!
heb een goede emulatormet alle spellen ooit gemaakt erin
supah relaxed, heb ook een 'echte' snes staan hoor ;P met veel spellen
zelda rules, lufia rules, mariokart rules!
*kuch* [TK] Super Metroid (PAL) voor de SNES *kuch*quote:Op woensdag 15 september 2004 19:21 schreef Tijn het volgende:
Die gaat op de "wannahave"-lijst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |