Ik zag hem hier bij de gameshop laatst liggen voor een eurootje of 13, dat was incl. muis en muismatquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:01 schreef Kondros het volgende:
Hoeveel is Mario paint eigenlijk waard, incl pad en muis? (geen box)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Help!!!!Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
Eerlijk gezegd geen idee. Maar op computerbeurzen kom ik ze nog weleens tegen. Je kan ook ff kijken met de search in V&A. Daar zijn ze volgens ook weleens verkocht.quote:Op zaterdag 4 september 2004 18:55 schreef Snok het volgende:
Hoeveel is Metroid (card. only) en SM World 2 (card only) waard ongeveer? (beide vandaag gekocht, Ebay)
Ik heb Secret of Mana (USA) wel aan de praat gekregen met mijn fire converter. Chrono Trigger werkt er ook prima op...quote:Op vrijdag 30 juli 2004 22:18 schreef o0-Bianca-0o het volgende:
Nu heb ik dus vandaag de amerikaanse versie van secret of mana binnengehad. Tof denk je dan, dus ik vol goede moet secret of mana in mijn fire converter (die ik al had voor chrono trigger) gedaan, werkt het nietDus nu is mijn vraag: heeft hier iemand secret of mana US en zo ja met welke converter werkt dat spel WEL
Ja bij mij werkt ie inmiddels ookquote:Op donderdag 9 september 2004 18:41 schreef Cid het volgende:
Ik heb Secret of Mana (USA) wel aan de praat gekregen met mijn fire converter. Chrono Trigger werkt er ook prima op...
Zondequote:Op vrijdag 10 september 2004 09:44 schreef Snok het volgende:
Hmm.. ik zit er over te denken om mijn SNES verzameling te verkopen.. *dillema* Ik heb geld nodig!
Ja, ik weet het.. ik best gave spellen vind ik zelf! Maar ik speel er niet zo supervaak op.. hmm..quote:Op vrijdag 10 september 2004 09:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zonde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |