abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 24 juli 2004 @ 10:12:15 #176
78189 Cleverkidr
sideshow character
pi_20823995
Ik heb ook een paar Snes spelletjes in mn lijst:
http://users.ign.com/collection/cleverkidR

Contra3, Smash TV en Turtles 4 zijn toch mn favoriete 16bit spelletjes
I need you like Ben Affleck needs acting school...
pi_20887380
Nieuwe aanwinst: F-Zero!
En niet zomaar 1tje, maar met het originele Nintendo-folietje er nog omheen!
Ik vraag me eigenlijk af of dat nog wat waard is? (oftewel; moet ik het folietje er omheen laten zitten, of moet ik het er af rukken om te gaan spelen?)

Iemand enig idee wat zo'n ding waard is??
pi_20893569
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa(...)item=8120525529&rd=1 .
In Nederland kan je er wel meer voor vragen hoor, wat de gek ervoor over heeft.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_20896347
da's weinig, dan ben ik met die 10 euro die ik ervoor betaald heb genaaid

Gelukkig leek het me toch al een stoer spel!

Als iemand er anders over denkt moet hij snel zijn, het begint namelijk te kriebelen om het folie eraf te halen!
pi_20963957
Nu heb ik dus vandaag de amerikaanse versie van secret of mana binnengehad. Tof denk je dan, dus ik vol goede moet secret of mana in mijn fire converter (die ik al had voor chrono trigger) gedaan, werkt het niet Dus nu is mijn vraag: heeft hier iemand secret of mana US en zo ja met welke converter werkt dat spel WEL
pi_21027812
Hoeveel is Mario paint eigenlijk waard, incl pad en muis? (geen box)
pi_21029111
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 11:01 schreef Kondros het volgende:
Hoeveel is Mario paint eigenlijk waard, incl pad en muis? (geen box)
Ik zag hem hier bij de gameshop laatst liggen voor een eurootje of 13, dat was incl. muis en muismat
pi_21212406
Ik heb net Zelda ontvangen, inc. boekje en landkaart, alleen is alles in het duits dus *denk* dat ik hem verkoop.. iemand misschien interesse?
  maandag 23 augustus 2004 @ 17:29:25 #184
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_21489678
Ik zit vast in Chrono trigger.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Help!!!!
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_21491766
@BMH: ik ben al een stuk verder in het spel dus ik weet niet of ik het goede punt voor me heb maar zat daar in het beeld niet zo'n portaal dat je naar een andere tijd kan reizen?? Zo'n blauwe bol dus..
pi_21750905
Hoeveel is Metroid (card. only) en SM World 2 (card only) waard ongeveer? (beide vandaag gekocht, Ebay)
  zaterdag 4 september 2004 @ 19:22:16 #187
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_21751358
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 18:55 schreef Snok het volgende:
Hoeveel is Metroid (card. only) en SM World 2 (card only) waard ongeveer? (beide vandaag gekocht, Ebay)
Eerlijk gezegd geen idee. Maar op computerbeurzen kom ik ze nog weleens tegen. Je kan ook ff kijken met de search in V&A. Daar zijn ze volgens ook weleens verkocht.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_21774307
Ik heb weer een Zelda erbij, card only, 10 euro!

Maar iemand nog een idee wat de prijzen zijn voor Metroid en SM World 2?
pi_21776997
Beide spellen zijn gangbaar voor 15 a 20 euro. Uitschieters naarboven zijn er wel te vinden.
Support! Protest! Country! Rock & Roll!
pi_21780880
Mijn lijstje mét doosje:

Secret of Mana
Zelda: AlttP
Donkey Kong Country
Street Fighter 2 Alpha
Illusion of Time
Flashback

Zonder doosje:

Super Mario Kart
Super Mario World
Super Mario World 2
Super Mario Allstars
Super Soccer
International Superstar Soccer Deluxe
Probotector
Street Fighter 2
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_21786636
Streetfighter 2 Alpha zoek ik nog mooi lijstje verder!
pi_21787368
Thx, Street Fighter Alpha 2 heb ik een beetje met mazzel op de kop kunnen tikken. Er zit alleen een bug in het spel: telkens wanneer er FIGHT in beeld staat hangt het spel enkele seconden en gaat vervolgens verder. Vaag.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_21843436
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 22:18 schreef o0-Bianca-0o het volgende:
Nu heb ik dus vandaag de amerikaanse versie van secret of mana binnengehad. Tof denk je dan, dus ik vol goede moet secret of mana in mijn fire converter (die ik al had voor chrono trigger) gedaan, werkt het niet Dus nu is mijn vraag: heeft hier iemand secret of mana US en zo ja met welke converter werkt dat spel WEL
Ik heb Secret of Mana (USA) wel aan de praat gekregen met mijn fire converter. Chrono Trigger werkt er ook prima op...
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_21844535
Snes heeeeerst

De beste spellen vind ik toch wel Super Mario World en MK2

Super Mario World had echt een enoooorm lange levensduur. Volgens mij een half jaar over gedaan ofzo

Helaas heb ik MK2 niet Zou ik toch eens een keer moeten aanschaffen eik. Daar kon je zooo lekker mee rammen
Kom ook eens spammen in mijn fotoboek :') **En ja, ik zie er goed uit dat hoef je niet nog eens te vermelden! ** ( hihi )
  donderdag 9 september 2004 @ 20:52:38 #195
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_21846239
een half jaar is wel lang zeg maar je kunt hem idd telkens maar weer over en weer spelen.... gewoon super
donkey kong country serie moet je ook hebben
Bernie en ik zijn tof.
pi_21847014
Half jaar is inderdaad wel erg lang, of je speelt zoals ik nu m'n games speel (5 min en dan een week niet enzo ). SMW moet nu in een half uur wel lukken volgens
!
pi_21848009
quote:
Op donderdag 9 september 2004 18:41 schreef Cid het volgende:
Ik heb Secret of Mana (USA) wel aan de praat gekregen met mijn fire converter. Chrono Trigger werkt er ook prima op...
Ja bij mij werkt ie inmiddels ook Chrono Trigger werkt op al mijn converters trouwens. Echt de beste spellen Chrono Trigger en Secret of Mana
pi_21854441
Hmm.. ik zit er over te denken om mijn SNES verzameling te verkopen.. *dillema* Ik heb geld nodig!
  vrijdag 10 september 2004 @ 09:46:40 #199
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_21854478
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 09:44 schreef Snok het volgende:
Hmm.. ik zit er over te denken om mijn SNES verzameling te verkopen.. *dillema* Ik heb geld nodig!
Zonde
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_21855171
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 09:46 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Zonde
Ja, ik weet het.. ik best gave spellen vind ik zelf! Maar ik speel er niet zo supervaak op.. hmm..

Dit heb ik:

Boxed SNES, met manual, piepschuim ed, 2 controllers PAL
- Super Mario World
- Super Mario All Stars
- Super Mario Kart
- Yoshi's Safari
- Street Fighter 2 Turbo
- Theme Park
- Donkey Kong 1
- Donkey Kong 2
- Donkey Kong 3
- Super Metroid