in het grote reparatie topic staan ook tips, ik heb het tot nu toe alleen met mijn nes geprobeert en dan met glassex, wceend en nog meer troep uit het keukenkastje ik zal ff aan mijn moeder vragen of ze ook zo'n dinges doekje heeftquote:Op maandag 17 mei 2004 18:44 schreef o0-Bianca-0o het volgende:
mijn snes was ook erg gelig toen ik hem kocht. Maar ik heb em een poosje geleden met een doekje van mijn moeder schoongemaakt (hara) en daar ging heel veel vuil ermee vanaf, ook die spellen knapten helemaal op. Alleen het voorste gedeelte kreeg ik niet helemaal meer schoon/wit
Dan koop je er toch weer een? Kost niet veel. (ik heb er nog wel een met zelda er bij; 40 euro).quote:Op dinsdag 18 mei 2004 07:07 schreef Albertinho het volgende:
Baal natuurlijk als een stekker dat ik de SNES heb weggedaan,
Terranigma, die heb ik ook nog, compleet met doosje en boekje, prachtig spel is hetquote:Op woensdag 12 mei 2004 22:36 schreef Cid het volgende:
Sinds kort (weer) trotse eigenaar van een SNES!!
Ben nu bezig al mijn oude spellen weer te verzamelen, en natuurlijk al die meesterlijke RPGs.
Heb ondertussen weten te bemachtigen
-Super Mario Allstars
-Turtles in Time
- Fire converter
En ben nog opzoek (deze wil ik compleet hebben)
- Chrono Trigger
- Secret of Mana
- Lufia
- Terranigma
En vast nog veel meer, moet binnenkort weer eens ga shoppen op ebay
Heet die draak nie Flamie of Blackie of zoiets, wel leuk, even met een trommeltje trommelen en je kon de hele wereld overquote:Op dinsdag 18 mei 2004 11:16 schreef stigchel het volgende:
waarom is secret of mana zo duur dan? Ik heb een amerikaanse met een converter. Ik heb hem nooit uitgespeeld, ik kwam bij een of andere witte vliegende draak en die kon ik gewoon niet kapot krijgen. Tien jaar geleden ofzo.
Flammie om precies te zijn.Was ook de Eindbaas.Briljant spel.quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:50 schreef CyraxSnake het volgende:
[..]
Heet die draak nie Flamie of Blackie of zoiets, wel leuk, even met een trommeltje trommelen en je kon de hele wereld over
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 16:40 schreef o0-Bianca-0o het volgende:
Ja lufia is cool, alleen baal ik wel een beetje dat ik de nederlandse versie heb. Sinds kort heb ik Chrono Trigger dat is echt het beste spel ooit gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |