quote:nee, ik dacht van niet.
Op vrijdag 13 februari 2004 15:34 schreef BigWillyDerSuperSpender het volgende:
Hoort een SNES iets te laten zien op de TV als je hem aanzet zonder spel er in?
Heb de snes pas geleden weer herontdenkt en speel nu snesspellen met mn videokaart van 300euro

Deze , maar dan voor de SNES
quote:Wordt er hier dan kwaad naar me gekeken als ik zeg dat ik de superscope, compleet met de 6 in 1 in doos en yoshi's safari compleet op zolder heb liggen.
Op dinsdag 27 januari 2004 21:11 schreef Roi het volgende:
Yoshi's Safari is dus nergens te vinden (in Nederland)
quote:nee hoor, gewoon diep respect
Op vrijdag 13 februari 2004 19:40 schreef Pirate_Jim het volgende:[..]
Wordt er hier dan kwaad naar me gekeken als ik zeg dat ik de superscope, compleet met de 6 in 1 in doos en yoshi's safari compleet op zolder heb liggen.
ik had de 20 topgames gehouden en de rest verkocht voor 7 euro per stuk. Verdien je toch weer 70x7 euro terugquote:Op maandag 12 april 2004 22:24 schreef GolbeZeromus het volgende:
Pas geleden kwam mijn broertje met een anbieding van en klant. Hij wilde zijn SNES met 90 (!) spellen verkopen, Super Scope erbij, alle dozen in perfecte staat, extra controllers, 4 player hub voor het luttele bedrag van 250 Euro! Meteen gedaan natuurlijk. 45 Spellen houd ik zelf en de andere verkoop ik weer, ik had namelijk gelijk alle goede titels dubbel
Ga ook eens kijken of ik nog een SNES kan vinden... Vindt het toch een pracht van een systeemquote:Op dinsdag 13 april 2004 15:56 schreef Zwansen het volgende:
Ik smijt vaak mijn joypads kapot met MarioKart of SF II dus ik zal ook een rondneuzen met koninginnedag...
Meld binnenkort maar even waar de advertentie('s) staat/staanquote:Op maandag 12 april 2004 22:24 schreef GolbeZeromus het volgende:
Pas geleden kwam mijn broertje met een anbieding van en klant. Hij wilde zijn SNES met 90 (!) spellen verkopen, Super Scope erbij, alle dozen in perfecte staat, extra controllers, 4 player hub voor het luttele bedrag van 250 Euro! Meteen gedaan natuurlijk. 45 Spellen houd ik zelf en de andere verkoop ik weer, ik had namelijk gelijk alle goede titels dubbel
International Superstar Soccer Deluxe was hetquote:Op woensdag 14 april 2004 16:44 schreef BMWM3 het volgende:
Ik speelde op de SNES heel vaak "Superstar Soccer DeluxeWas echt een geweldige game
Meld: Ze staan nu op marktplaats. Ik heb ze net allemaal verlengd. (Diegene die nog verkocht moeten dan). Over het algemeen vind ik 12,50 p. st een nette prijs.quote:Op woensdag 14 april 2004 16:37 schreef Roi het volgende:
[..]
Meld binnenkort maar even waar de advertentie('s) staat/staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |