Heeft iemand tips voor dit probleem ?
Alvast Bedankt
Na het spelen je gitaar in de koffert doen (als je een vochtige kamer hebt)
Regelmatig je snaren wisselen
Dezz: Wat voor snaren zijn dat ? Nooit van gehoord.
quote:Maar werkt kut voor je geluid.. Gewoon normale snare gebruiken en goed onderhouden
Op donderdag 4 december 2003 15:24 schreef Dezz het volgende:
Je hebt snaren met een speciale coating om het ijzer heen, dit werkt perfect
quote:Elixirs en d'addario maakt ze tegenwoordig ook. En zoveel veranderen ze niet aan je geluid alleen preferen vooral acoustische spelers dat soort snaren. Electrische spelers wat minder.
Op donderdag 4 december 2003 15:50 schreef Qwertyy het volgende:Dezz: Wat voor snaren zijn dat ? Nooit van gehoord.
quote:Dat is het probleem natuurlijk niet
Op donderdag 4 december 2003 15:57 schreef Armin het volgende:
Roest is niet goed voor je huid, maarja je vingertoppen zijn als echte gitarist natuurlijk keihard dus bij een paar roestplekjes kan je gewoon dorospelen lijkt me
Roest op je snaren klinkt kut en voelt kut als je met je vingers eroverheen glijd.. Mijn vingertoppen kunnen het wel hebben (eelt toppen), maar als je akkoorden gaat doen en dan gaat glijden voelt dat gewoon niet lekker...
dusja.. verwisselen!
quote:Na een maand gaan ze meestal breken
Op donderdag 4 december 2003 15:54 schreef LenL het volgende:
AL na een maand? Bij mij is het vaak AL na een dag of 2. En dan speel ik niet eens extreem veel. Na een maand is alle toon er zon beetje uit. Al moet ik toegeven dat afvegen wel een beetjhe werkt.
Iedereen bedankt voor de tips trouwens, zal eens wat gaan proberen
quote:ik heb Elixirs snaren op me bas (standaard op mijn ibanez (net nieuw)) en je voelt het plastic wel maar het is niet irritant. Op zich speelt het best wel lekker moet ik zeggen en qua sound maakt het volgens mij weinig uit?
Op donderdag 4 december 2003 15:55 schreef LenL het volgende:[..]
Elixirs en d'addario maakt ze tegenwoordig ook. En zoveel veranderen ze niet aan je geluid alleen preferen vooral acoustische spelers dat soort snaren. Electrische spelers wat minder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |