quote:who cares.
Op donderdag 4 december 2003 14:15 schreef Twirxxx het volgende:
Een maand geleden heeft mijn vriendinnetje het na anderhalf jaar onverwachts uitgemaakt. Twee weken geleden kwam ik een ander meisje tegen. Tussen ons klikte het en nu begin ik het gevoel te krijgen dat ik verliefd wordt. En nu sta ik dus van mezelf te kijken. Hoe kan dat zo vlug gaan? Is dan die verliefdheid wel echt?
quote:En soms kan dat maanden duren voordat je zelf iets doorhebt,
Ja hoor, kan best....
of je bent gewoon ervaren met flink wat eelt op je ziel of je was al latent verliefd op de ander?
Eindelijk de waarheid op tafel...!!!! Amen
oh ja...
Be happy, het is je gegund.
India = nieuwe vriendin oke daar kom ik ook zelf op maar moet hij voorzorgs matregelen nemen tegen zijn verliefdheid = de reis??
Ik niet snap
9 van de 10 keer is het een rebound, ik zou er nu iig niks mee doen en ff lekker rustig aan doen. Je bent vrijgezel hoor na 1,5 jaar!!!
quote:Beetje botte reactie : Het stelde zeker niet veel voor?
Op donderdag 4 december 2003 14:15 schreef Twirxxx het volgende:
Een maand geleden heeft mijn vriendinnetje het na anderhalf jaar onverwachts uitgemaakt. Twee weken geleden kwam ik een ander meisje tegen. Tussen ons klikte het en nu begin ik het gevoel te krijgen dat ik verliefd wordt. En nu sta ik dus van mezelf te kijken. Hoe kan dat zo vlug gaan? Is dan die verliefdheid wel echt?
Misschien moet je eerste maar eens over jezelf nadenken ipv over een ander
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop