abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15155746
ik heb het zelf ook, het is nu 6 weken uit en ik begin iemand nu toch wel erg leuk te vinden. ik had nooit gedacht dat dat, in mijn ogen,zo snel zou kunnen maar het is dus toch zo....
ik weet zeker dat ik niet naar mn ex terug wil, en ik hoef ook geen relatie om hem dan te vergeten. ik vind deze jongen gewoon ontzettend leuk en ben er wel blij mee,........
I don't give myself a name, other people'll do that for me!
  donderdag 4 december 2003 @ 20:42:03 #27
75740 Arthur_Shawcross
I like fresh red meat
pi_15155773
quote:
Op donderdag 4 december 2003 14:15 schreef Twirxxx het volgende:
Een maand geleden heeft mijn vriendinnetje het na anderhalf jaar onverwachts uitgemaakt. Twee weken geleden kwam ik een ander meisje tegen. Tussen ons klikte het en nu begin ik het gevoel te krijgen dat ik verliefd wordt. En nu sta ik dus van mezelf te kijken. Hoe kan dat zo vlug gaan? Is dan die verliefdheid wel echt?
who cares.
pomp die meid.
The real hannibal cannibal.
  donderdag 4 december 2003 @ 20:42:20 #28
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_15155783
quote:
Ja hoor, kan best....
of je bent gewoon ervaren met flink wat eelt op je ziel of je was al latent verliefd op de ander?
En soms kan dat maanden duren voordat je zelf iets doorhebt,
en dan overkomt het je ineens en word je wakker,
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
  donderdag 4 december 2003 @ 20:49:38 #29
67253 Lekkertjuh
Be Straight...So am I
pi_15155983
Sure...

Eindelijk de waarheid op tafel...!!!! Amen

oh ja...
Be happy, het is je gegund.

If your heart's not in it for real, please don't try to fake what you don't feel...
  donderdag 4 december 2003 @ 22:53:37 #30
51865 _OehOe_Loenatik_
Ook mooie vrouwen worden oud..
pi_15159852
en toch vraag ik me af wat dat inenten nou voor een betekenis heeft.

India = nieuwe vriendin oke daar kom ik ook zelf op maar moet hij voorzorgs matregelen nemen tegen zijn verliefdheid = de reis??

Ik niet snap

om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

En dat heeft niks met romantiek te maken.
pi_15165735
Ik leerde eens een gozer kennen en die bleek ook verliefd op mij te zijn, maar toen hoorde ik van hem dat het net 1 maand uit was met zijn vriendin en dat zij het uitmaakte maar dat hij er totaal mee klaar was en toen dat meisje hem terug wilde koos hij toch echt voor mij! Maar helaas na 1 week was het toch echt uit want het bleek dat hij nog wel gevoelens had voor haar (waar ik al voor vreesde) en nu hebben ze weer wat met elkaar!

9 van de 10 keer is het een rebound, ik zou er nu iig niks mee doen en ff lekker rustig aan doen. Je bent vrijgezel hoor na 1,5 jaar!!!

Women might be able to fake orgasms. But men can fake whole relationships ;)
pi_15166550
Het ligt er natuurlijk gewoon aan hoever je bent, vaak als een relatie stuk loopt ben je er al een tijdje naar toe aan het groeien (het gaat natuurlijk aan alle kanten fout in je huidige relatie, t gaat niet voor nix uit neem ik aan) dus kan je al heel ver zijn met verwerken...
And when you kill a man, you're a murderer Kill many, and you're a conqueror Kill them all...Ooh...Oh you're a god!
pi_15172748
Des te echter als je je vorige liefde kunt loslaten. Betekent dat je met een goede basis begonnen bent. Was je maandenlang depressief geweest dan klopt er iets niet.
pi_15223144
quote:
Op donderdag 4 december 2003 14:15 schreef Twirxxx het volgende:
Een maand geleden heeft mijn vriendinnetje het na anderhalf jaar onverwachts uitgemaakt. Twee weken geleden kwam ik een ander meisje tegen. Tussen ons klikte het en nu begin ik het gevoel te krijgen dat ik verliefd wordt. En nu sta ik dus van mezelf te kijken. Hoe kan dat zo vlug gaan? Is dan die verliefdheid wel echt?
Beetje botte reactie : Het stelde zeker niet veel voor?
Want het lijkt erop dat je emotioneel niet te geraakt bent... anders heb je geen behoefte aan iemand. Natuurlijk kan het per persoon verschillen (blah blah)

Misschien moet je eerste maar eens over jezelf nadenken ipv over een ander

pi_15885347
Onzin. Doordat hij dat andere meisje leuk vindt, denkt hij over z'n ex heen te zijn. De echte klap komt nog wel kan ik je vertellen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop