quote:Hier is nog niet gepekeld. Bovendien wordt Hondatje mijn toekomstige pekelfiets. En pekelschade heeft ie al (kijk op de volgende meet maar eens naar mijn voorvorken
Op maandag 22 december 2003 16:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Ut punt is, dat ik gewoân nogal zuinig op me motôh bent, eâh ligt nu allemaal pekel enzo!
* PatrickM kijkt nog eens met een kritische blik naar zijn motor en knikt volmondig ja en denkt bij zichzelf "ik heb een goeie, betrouwbare (na 435 euri) toekomstige pekelfiets
"
Je zal mâh un schuiveâh maken en eâh klapt zo'n leasbak achteâhrop...
quote:Nou, normaal laat ik Golfjes e.d. met rust, gezien het hoog IQ gehalte wat daar altijd in te vinden is
Op maandag 22 december 2003 16:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja sorry, Haags keyboardjeJe moet die gasten gewoon in de waan laten
quote:Dat is pas irritant, vooral bij snelle bochten waar je bij nat/gladheid net even wat voorzichtiger wilt doen.
Op maandag 22 december 2003 16:29 schreef Rietvaerder het volgende:
Hebben jullie eâh nâh oâk last van dat die koekblikkeâhrs met gladhèd achteâh je blèven kleven?
quote:Als het goed is, gaat het morgen niet meer hagelen, hooguit wat natte sneeuw.
Op maandag 22 december 2003 17:06 schreef Patrick281 het volgende:
idd reed ik ook net rond 13:00 op de snelweg .. zie ik een motor in de verte op de vluchtstrook rijden. (net de tunnel uit bij Hoogvliet)
Ik snapte er nog niets van, en rij vervolgens die hagelbui in met een kilometertje of 100.
Vervolgens rij ik voorbij die gast voorbij die op de vluchtstrook aan het ploeteren was >> daar lag dus veel meer hagel dan op de snelweg.
Ik ben gewoon met dezelfde snelheid doorgereden, alleen met van baan verwisselen kneep ik hem wel een beetje.
Gelukkig was ik met 5 kilometer thuis, want het werd steeds erger. (ja zie Fok! Forummotormeet1! bij de MacDonalds rechtaf)
In dit weer kan je overigens best behoorlijk rijden zolang het rechtuit gaat.
Ben benieuwd hoe het weer morgen is. (laatste werkdag)
quote:Ziet er aardig leip uit
Op maandag 22 december 2003 17:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, dat weet ik, moet je dit zien. Ben jij dat toevallig?http://users.pandora.be/asterix/geluiden/afrit_expo.WMV
quote:Vandaar ik die gast op de vluchtstrook niet snapte.
Op maandag 22 december 2003 17:12 schreef PatrickM het volgende:
Maarem, op de snelweg worden de hagelsteentjes ook kapot gereden en verspreid over de weg. In de stad werd het alleen maar een ijsbaan
Ik kon alleen over het gedeelte rijden, waar nog geen auto's hadden geredenGelukkig was het wel weer snel gesmolten
Hoe is het profiel van je banden ?
quote:Idd, net even boodschappen gedaan op de mountainbike.
Op maandag 22 december 2003 17:22 schreef Patrick281 het volgende:
Nou denk ik wel dat sneeuw minder glad is dan hagel.
quote:Er zitten gewone radiaal banden in met naar schatting zo'n 4 tot 6 mm profiel (zowel voor als achter).
Op maandag 22 december 2003 17:22 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Vandaar ik die gast op de vluchtstrook niet snapte.
Maar er zijn jaren geweest dat ik letterlijk door de sneeuw moest ploegen. (tot wel een halve meter hoog)
In die tijd moest ik 15 kilometer over de snelweg, niet zo'n probleem -maar fabrieksterreinen maken ze bijna nooit sneeuwvrij.
En een aantal jaren geleden ging het precies een uur voordat ik naar huis moest hard sneeuwen.
Lag dus overal. Gewoon naar huis gereden.
Nou denk ik wel dat sneeuw minder glad is dan hagel.Hoe is het profiel van je banden ?
Ik ging afgelopen zaterdag even lekker rijden (ja het regende, maar dat maakt niet uit, beetje wind overleef ik ook wel weer) ... haal de motor uit de stalling en rij de straat uit, bij de drempel ga ik even staan ... breekt mijn linker stepje af!
Blij dat ik op de motor kon blijven zitten, maar schakelen, en dus rijden, is er niet meer bij.
Blijkt dat er een metalen plaatje zit waarmee het stepje vastzit afgebroken is. Moet even een nieuwe halen en monteren, maarja, doe dat maar eens, kost weer tijd en dergelijke.
Jammer, weer twee weken geen motor
quote:Mits motor...
Op maandag 22 december 2003 09:04 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
Ga je ook mee met de MotorMeet?
Ja
quote:Gelukkig dat dat niet op de snelweg ofzo gebeurt.
Op dinsdag 23 december 2003 22:12 schreef generalist het volgende:
Zohoo, ik kijk even niet in het motormeet-topic (wat beter FOK!-motorpraat kan gaan heten), staat het helemaal volgepostIk ging afgelopen zaterdag even lekker rijden (ja het regende, maar dat maakt niet uit, beetje wind overleef ik ook wel weer) ... haal de motor uit de stalling en rij de straat uit, bij de drempel ga ik even staan ... breekt mijn linker stepje af!
Blij dat ik op de motor kon blijven zitten, maar schakelen, en dus rijden, is er niet meer bij.
Blijkt dat er een metalen plaatje zit waarmee het stepje vastzit afgebroken is. Moet even een nieuwe halen en monteren, maarja, doe dat maar eens, kost weer tijd en dergelijke.Jammer, weer twee weken geen motor
Enne... volgend topic (als deze vol is
) gaan we gewoon noemen:
[slowchat] Fok! MotorPraat
quote:Heb ik ook eens gehad, maar dat was op een toermotor.
Op dinsdag 23 december 2003 22:12 schreef generalist het volgende:
... haal de motor uit de stalling en rij de straat uit, bij de drempel ga ik even staan ... breekt mijn linker stepje af!
quote:In het kader van de [slowchat] een filmpje
Op woensdag 24 december 2003 07:11 schreef PatrickM het volgende:
Enne... volgend topic (als deze vol is) gaan we gewoon noemen:
[slowchat] Fok! MotorPraat
quote:Oh jee
Op woensdag 24 december 2003 00:53 schreef Silicium het volgende:[..]
Mits motor...
Ja
Ben je dan nog boos
quote:Dat kan bij mij niet, mijn pookje zit ook aan dat stepje vast ... die hangt nu dus ergens naast de motor
Op woensdag 24 december 2003 09:45 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Heb ik ook eens gehad, maar dat was op een toermotor.
2 weken lang met mijn voet op het duostepje gereden.
[..]<knip>
Heb al gekeken naar een tijdelijke oplossing, maar kan niets anders verzinnen dan een nieuw plaatje erop schroeven
En maar vissen naar dat pookje
quote:wat zijn toch voor merken waar onderdelen spontaan hun eigen weg kiezen? stukgaati's ofzo?
Op woensdag 24 december 2003 12:56 schreef Rietvaerder het volgende:
Een vriend van mij is ooit eens zijn schakelpookje verloren.. dan zit je toch raar te kijken hoor!En maar vissen naar dat pookje
quote:harleys
Op woensdag 24 december 2003 13:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
wat zijn toch voor merken waar onderdelen spontaan hun eigen weg kiezen? stukgaati's ofzo?
yess nog 1,5 uur en ik mag weer ff 2 uurtjes sturen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |