Vorige delen:
Photoshop Auto's Deel 3
Photoshop auto's Deel 2
Photoshop auto's
De bedoeling van dit topic:
In dit topic plaats je gephotoshopte auto's. Door jou, je broer, je neefje, je oma, maakt geen ruk uit, als ie maar gephotoshopt is.
Je mag je requests hier ook plaatsen (geen garantie tho dat ie daadwerkelijk gesoept word ).
Attentie: als je wil dat je auto gesoept wordt, fotografeer hem dan in een fatsoenlijk te photoshoppen hoek; zie de auto hieronder voor het voorbeeld.
Ook mag je hier al je vragen posten over photoshop en auto's.
Denk je dat je skills wel wat waard zijn? Dan kun je misschien meedoen aan de PTA Photoshop-wedstrijd voor auto's Deel 17.
Lees voor dat je daar post even de openingspost, net als hier .
Als er daar vragen over zijn moet je naar PTA Photoshopwedstrijd Offtopic Geblaat (deel 3).
Nog even een voorbeeld (imo de mooiste uit het vorige topic, niet te evenaren door iemand hier, maar goed ):
Nah peeps, have fun
[Dit bericht is gewijzigd door Henkmanz op 04-12-2003 13:27]
quote:
Op donderdag 4 december 2003 00:15 schreef baquelappe het volgende:
Mag ik vragen hoe lang je daar nu over doet? Dit is echt goddelijk mooi gemaakt
quote:
Op donderdag 4 december 2003 00:47 schreef Redman het volgende:
ik heb die mercedes uit een vorig deeltje een klein stukje onderhanden genomen.
quote:'tis niet moeilijk doen van ons maar het is makkelijker uit te leggen aan de hand van voorbeelden en als je hier in Fok! alle img-tags e.d. in gaat voeren ben je pas lang bezig... en btw als je niet eens ff de link van tutorial in wilt voeren ben je vast te lui om een auto fatsoenlijk te soepen
Op woensdag 3 december 2003 18:55 schreef Parvus het volgende:
leek me wat makkelijker om het even snel zo te vragen, maar als jullie zo moeilijk doen wordt het ook moeilijker hè?! =[.
>>wat wordt de nieuwe foto?
[Dit bericht is gewijzigd door Parvus op 04-12-2003 22:25]
quote:sorry als je de tutorials niet snapt moet je snel photoshop un-installen want duidelijker kan niet
Op donderdag 4 december 2003 22:23 schreef Parvus het volgende:
Misschien had ik die tutorials wel geprobeerd maar kwam er niet helemaal uit en daarom vraag ik jullie hulp?>>wat wordt de nieuwe foto?
btw de foto staat op de PTA Photoshop-wedstrijd voor auto's Deel 17 en dat is deze schoonheid (voor alle mensen die niet het andere topic op willen zoeken)
en erna:
beetje standaard misschien, maar tis dan ook pas mijn derde waarmee ik heb geknutseld in Photosjoep!
quote:Je moet wat kleiner en verder ingezoomd clonen.
Op zondag 7 december 2003 10:38 schreef Parvus het volgende:
heb Blur niet gebruikt, enkel Clone
Is dat ook niet een idee? Met z'n alleen 1 soep maken? Iedereen wordt 1 deel toegewezen en degene die klaar is stuurt de soep naar de volgende. Zal wel ff wat tijd kosten, maar ik ben wel benieuwd naar een eventueel resultaat!
quote:een topic zonder flames is al lastig laat staan één gemeenschappelijke soep
Op zondag 7 december 2003 13:24 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
Wat die auto bovenaan betreft, dat zal wel geen halfuurtje geweest zijn. Als wij hier al onze kennis en ervaring in 1 auto stoppen, krijgen wij minstens zo'n resultaat.Is dat ook niet een idee? Met z'n alleen 1 soep maken? Iedereen wordt 1 deel toegewezen en degene die klaar is stuurt de soep naar de volgende. Zal wel ff wat tijd kosten, maar ik ben wel benieuwd naar een eventueel resultaat!
Na een paar gaat het vast wel beter. Wie heeft zin?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |