abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 december 2003 @ 14:49:00 #26
71956 Haikuh
Oooooohhhh.....
pi_15221498
quote:
Op zondag 7 december 2003 13:32 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
Kunnen toch gewoon een niet zeuren regel invoeren. De kleur wordt van te voren vast gelegd met een poll. Iedereen soept zijn onderdeel en verder bek houden.

Na een paar gaat het vast wel beter. Wie heeft zin?

ja cool , ben alleen nog niet zo goed, maar met doen leer je toch ?

(ik ga btw, weer ff Photoshop downloaden ... heb me pc weer moeten formateren :S grrrr. net klaar, kreeg ik gelijk weer een trojan der op via me inbox @home... tssss maja....

ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
  zondag 7 december 2003 @ 15:48:41 #27
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_15222747
Zo geweldig vind ik de soep bovenaan niet. Het is het overplakken van een spoilerkitt voor de Impreza. De donor auto heeft hier wel eens gepost gestaan als [PICS] topic. Als de hoek klopt is het gewoon schuiven geblazen.
Neemt niet weg dat de soep verder prima uitgevoerd is
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_15249177
is dit wat :

ff wat gedaan... mn 3de shop ofzow

en dat werd dit

comments ?

Het verschil tussen ken en kan kunnen we niet.
pi_15249242
Jaa .

Goed zo .

Sorry dat ik dan zo bot ben hoor, maar ik heb echt al 100x moeten vertellen aan iedereen, terwijl het gewoon te vinden is als je even leest .

Maar goed, comments:

- Het nummerbord is natuurlijk 1337 maar dat snap je .
- Netjes de imperial weggewerkt
- Ik zou bij de grill bijv. racegaas erin zetten, dat vult wat meer (nu zit er een gapend gat)
- zelfde voor bumper (interkoeler, of racegaas)
- De lampen iets minder helder, dit staat een beetje vaag. Probeer eens lampspoilers, of booskijkers .
- Andere velgen zorgt vaak voor een erg mooi beeld, probeer daar eens mee te klooien. staat erg mooi .

Verder vind ik dat je netjes soept, goed op details let en geen rare vlekken hebt. Zoals het hoort dus! netjes .

pi_15249719
velgen lukt me nooit

ken nooit de juiste velgen vinden in de juiste stand help!!!

maarja, zelfs jij mist een foutje
voorwiel (---> rechter) mist een stukkie band.. :s
maarja... werk ik nog wel een keertje bij.....

Het verschil tussen ken en kan kunnen we niet.
pi_15250275
Wie is er nu in voor een groepssoep?

[Dit bericht is gewijzigd door _laytsskylighter_ op 08-12-2003 16:45]

maandag 8 december 2003 @ 16:36:12 #32
62973 Kaj_A
Tot de schijt ons dood!
pi_15250538
Ik doe wel mee
Dat moet je zelf weten!
Wee hij, die er slecht over denkt!
pi_15251656
Ik ook wel. Post maar, ik zorg wel voor stripings

laten we alvast afspreken dat de bodycolor hetzelfde blijft of aangepast wordt door degene die ermee begint, anders is er geen beginnen aan natuurlijk maar lijkt me leuk

maandag 8 december 2003 @ 17:39:22 #34
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_15252176
I'm in Let me do the extreme bodymods
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_15252669
nou, das alvast een mooie opkomst! Apart topic? Misschien in suggesties een mooie auto en een poll voor de degene die we gaan soepen. De kleur moet natuurlijk wel hetzelfde zijn, das logisch!
pi_15252890
is er een site waar auto's goed opstaan om te shoppen? als ik met google zoek krijg ik meestal niet echt fijne
pi_15252931
probeer highresautoimages.com
pi_15253159
quote:
Op maandag 8 december 2003 17:56 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
nou, das alvast een mooie opkomst! Apart topic? Misschien in suggesties een mooie auto en een poll voor de degene die we gaan soepen. De kleur moet natuurlijk wel hetzelfde zijn, das logisch!
Ik open wel een topic, met een paar suggesties.

Als ie klaar is horen jullie het .

=edit=

Zullen we voordat we beginnen met een ronde alle "deelnemers" in een post zetten, zodat niemand er verder mee fukt?
Dan heeft iedere deelnemer een dag (omdat niet iedereen uitgebreid de tijd heeft) om zijn deel te photoshoppen, en load hem dan weer up naar het topic.

=edit=

laten we dan ook zorgen dat er een paar "topic-starters" zijn (degenen die zich nu aanmelden) en dat die een beetje de leiding nemen zodat er niet veel gekut kan worden door n00bs die er niks van snappen .

Goed idee?

[Dit bericht is gewijzigd door Henkmanz op 08-12-2003 18:23]

pi_15253297
Doe eerst maar een apart topic anders is dit topic zo vol, neem ook ff mij suggesties op in je openings post. Ze staan in het suggestie topic
pi_15253450
quote:
Op maandag 8 december 2003 18:17 schreef Henkmanz het volgende:

[..]

Ik open wel een topic, met een paar suggesties.

Als ie klaar is horen jullie het .

=edit=

* wacht af !!
quote:
Zullen we voordat we beginnen met een ronde alle "deelnemers" in een post zetten, zodat niemand er verder mee fukt?
Dan heeft iedere deelnemer een dag (omdat niet iedereen uitgebreid de tijd heeft) om zijn deel te photoshoppen, en load hem dan weer up naar het topic.
Lijkt me handig om eerst een auto te kiezen, niet iedereen is nu online dus kun je moeilijk nu een lijst maken
quote:
=edit=

laten we dan ook zorgen dat er een paar "topic-starters" zijn (degenen die zich nu aanmelden) en dat die een beetje de leiding nemen zodat er niet veel gekut kan worden door n00bs die er niks van snappen .

Goed idee?

Heeeeeeeeel goed idee!!!
* meldt
  maandag 8 december 2003 @ 18:34:52 #41
62973 Kaj_A
Tot de schijt ons dood!
pi_15253533
Dus Henkmanz striping,
sjoewe bodykit,
_laytsskylighter_ (is ie zo goed? ) ?
Kaj_A velgen, verlaging en evt nog wat
Dat moet je zelf weten!
pi_15253684
quote:
Op maandag 8 december 2003 18:34 schreef Kaj_A het volgende:
Dus Henkmanz striping,
sjoewe bodykit,
_laytsskylighter_ (is ie zo goed? ) ?
Kaj_A velgen, verlaging en evt nog wat
PTA Auto-Groepsoep

Daar praten we daar wel over tot de poll voorbij is .

pi_15253757
quote:
Op maandag 8 december 2003 18:41 schreef Henkmanz het volgende:

[..]

PTA Auto-Groepsoep

Daar praten we daar wel over tot de poll voorbij is .

Hij is gesloten? .
pi_15253848
quote:
Op maandag 8 december 2003 18:43 schreef jacco het volgende:
Vind dit eigenlijk erg overbodig. je kan ook met een paar mensen het in dit topic afspreken

PTA Photoshop-wedstrijd voor auto's Deel 17

Maar vind niet dat er nog een Photoshop topic bij hoeft. Als je het er echt niet mee eens bent. Mag je me met een goede reden mailen op jacco@fok.nl

Okay, dat wordt mailen dus.
iedereen die zijn naam onder de mail wil hebben; meld je even .
  maandag 8 december 2003 @ 18:48:04 #45
62973 Kaj_A
Tot de schijt ons dood!
pi_15253883
Zet mijn naam er ook maar bij.
Mail jij Henkmanz?

[offtopic] Omdat ik je mail adres niet kan vinden Henkmanz, vraag ik het hier maar. Studeer jij Multimedia Design & Technology(toevallig aan Saxion E'de)?

[Dit bericht is gewijzigd door Kaj_A op 08-12-2003 18:53]

Dat moet je zelf weten!
pi_15253904
quote:
Op maandag 8 december 2003 18:48 schreef Kaj_A het volgende:
Mail jij Henkmanz?
Ik wacht nog even tot er minstens 5 mensen hier hun naam hebben neergezet omdat ik geen fool uit mezelf wil maken, maar als ik de mail heb geschreven post ik hem eerst hier, dan kunnen jullie feedback geven.
  maandag 8 december 2003 @ 18:53:38 #47
63036 Mons
Opgezwolle de Volle
pi_15254048
pleur mijn naam er alleen al maar bij omdat ik wil weten wat er van gemaakt wordt en later misschien een keer mee doen

* Mons nivo is te laag om de auto niet te verneuken

"Even langs de kapper, hij pakt de tondeuze, shit is simpel plus gewoon goedkoopste keuze"
  maandag 8 december 2003 @ 18:55:55 #48
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_15254110
Ik snap het probleem niet echt?
Waarom mogen we geen fotosoep topics aanmaken?
D'r was een goede openingspost en geen gezeur verder...

pi_15254247
quote:
Op maandag 8 december 2003 18:48 schreef Kaj_A het volgende:
Mail jij Henkmanz?

[offtopic] Omdat ik je mail adres niet kan vinden Henkmanz, vraag ik het hier maar. Studeer jij Multimedia Design & Technology(toevallig aan Saxion E'de)?

Als je me wil mailen kan dat op henkmanz@hotmail.com, heel simpel .
Ik volg Multimedia Vormgeving aan het ROC Almelo, laatste jaar. Ik ga wel mijn eindstage lopen in Enschede (aan het Saxion, op de Audiovisuele afdeling), en mijn vervolgopleiding (wat ik hierna ga doen) zit in hilversum: HKU, oftewel Hogeschool van de Kunsten Utrecht.
pi_15254279
quote:
Op maandag 8 december 2003 18:55 schreef Sjoewe het volgende:
Ik snap het probleem niet echt?
Waarom mogen we geen fotosoep topics aanmaken?
D'r was een goede openingspost en geen gezeur verder...

Als jullie allemaal even (zonder lullig te praten of te zeiken) in het Opmerkingen, feedback etc. voor het PTA forum topic posten wat jullie ervan vinden, dan moet het haast wel goed komen.
Maar, zoals ik zei, niet flamen, boos doen of lullig zijn; dat werkt niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')