quote:Ze dachten ook aan de naam Frederique voor 'n meisje... dus zegt niet zoveel. Denk idd wel dat ze de namen Lex en Lara als tweede naam zullen gebruiken. Of ze gaan voor aLEXander of cLARAbella
Op donderdag 4 december 2003 12:43 schreef Wup het volgende:ja nu je het zegt, dat was tegen die moeder van Bram, maar misschien zeiden ze maar wat om van het gezeur van dat mensje af te zijn.
quote:Er gaat nog wel het één en ander gebeuren tussen Carlo en Elvis, misschien levert dat nog 'n boeiende verhaallijn op.
ik denk dat Carlo nog wel leuker gaat worden. Hij is in elk geval niet zo saai en braaf....
Trouwens, de "foute" (in de zin van vermoeiende, brutale) karakters draaien bijna altijd wel bij in soaps, denk maar aan Lotje en Babette in ONM en Kim en Charlie in GTST... Wat dat betreft is er nog hoop voor Carlo... en JP
quote:Het omgekeerde kan ook. Neem Ellen: was in de tijd van "Frank" erg goed bezig, maar nu is ze een eerste klasse doos.
Op donderdag 4 december 2003 14:31 schreef babette21 het volgende:Trouwens, de "foute" (in de zin van vermoeiende, brutale) karakters draaien bijna altijd wel bij in soaps, denk maar aan Lotje en Babette in ONM en Kim en Charlie in GTST... Wat dat betreft is er nog hoop voor Carlo... en JP
quote:Denk je dat Carlo Kim dumpt en met Elvis verder gaat?
Op donderdag 4 december 2003 14:31 schreef babette21 het volgende:Er gaat nog wel het één en ander gebeuren tussen Carlo en Elvis, misschien levert dat nog 'n boeiende verhaallijn op.
quote:Ik denk dat Joyce stiekem stikjaloers is op Kim
Op donderdag 4 december 2003 19:33 schreef weet_ik_veel het volgende:
Joyce vindt het niet zo leuk dat er een nieuwe huisgenoot is. Hoe zou dat toch komen?
quote:Het zou kunnen, want ze bekeek Carlo van top tot teen.
Op donderdag 4 december 2003 19:47 schreef Iwan1976 het volgende:[..]
Ik denk dat Joyce stiekem stikjaloers is op Kim
Carlo is mad.
quote:Hij heeft wel gelijk. Joyce reageert een beetje overspannen.
Op donderdag 4 december 2003 19:59 schreef weet_ik_veel het volgende:
"Weet je wat jij moet doen? Jij moet de typhus krijgen. Tering hoer!"Carlo is mad.
Ik hoop dat Hugo en Claire binnenkort uit elkaar gaan en er vandoor gaan met Kyra en Niels!!
Morgen wordt het weer leuk met Arthur
quote:dank u....
Op donderdag 4 december 2003 20:01 schreef weet_ik_veel het volgende:
Het is inderdaad Robin Rienstra die de reclame van Jim inspreekt.
het was vandaag 'steek je haar op' dag.
maar ik heb verder geen vertragingen en/of versnellingen gezien, of ben ik er nu al immuun voor geworden?
quote:Ik heb er eentje gezien....
Op donderdag 4 december 2003 20:14 schreef Wup het volgende:[..]
dank u....
maar ik heb verder geen vertragingen en/of versnellingen gezien, of ben ik er nu al immuun voor geworden?
quote:Ik heb 2 vertragingen gezien... in de scène met Elvis & Carlo... en ik geloof ook een scène met Kyra bij die lift.
Op donderdag 4 december 2003 20:14 schreef Wup het volgende:[..]
dank u....
quote:ik verheug me niks op Kyra en Hugo, dat lijkt me niks.
Op donderdag 4 december 2003 20:08 schreef Svensational het volgende:
Ik hoop dat Hugo en Claire binnenkort uit elkaar gaan en er vandoor gaan met Kyra en Niels!!
Morgen wordt het weer leuk met Arthur
quote:In die scene met Elvis & Carlo was wel mooi. Maar die van Kyra sloeg nergens op.
Op donderdag 4 december 2003 20:18 schreef Iwan1976 het volgende:[..]
Ik heb 2 vertragingen gezien... in de scène met Elvis & Carlo... en ik geloof ook een scène met Kyra bij die lift.
Nu te zien op Nederland 2... Tim Zwije als Viktor de Vlieger in de herhaling
van aflevering 3.6 van Spangen, getiteld "Schande".
quote:ah, leuk joch was dat.
Op donderdag 4 december 2003 21:22 schreef Iwan1976 het volgende:
Nu te zien op Nederland 2... Tim Zwije als Viktor de Vlieger in de herhaling
Carlo leert trouwens snel, hij kan al bijna schrijven.
quote:ZEI DIE DAT?!?!??!
Op donderdag 4 december 2003 19:59 schreef weet_ik_veel het volgende:
"Weet je wat jij moet doen? Jij moet de typhus krijgen. Tering hoer!"Carlo is mad.
shit he, volgens mij heb ik wat gemist! en vanavond kan ik ook niet kijken, dus ga er zondag maar weer ff voor zitten...
quote:Cool!!!
Op donderdag 4 december 2003 21:22 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Spangen, afl. 3.6: "Schande" (26-05-2002)Nu te zien op Nederland 2... Tim Zwije als Viktor de Vlieger in de herhaling
quote:Is prima
Op vrijdag 5 december 2003 13:49 schreef babette21 het volgende:[..]
Cool!!!
Mag ik 'm op 't Archief zetten?!?!
Hahahahaha! Lisette als zwarte Piet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |