quote:De jalouzie druip er weer vanaf in dit topic.
Op donderdag 4 december 2003 14:34 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:[..]
ja man dat kan echt wel.... bij de halfords hebben ze speciaal voor jou pony 1 setje liggen, ff halen man!
![]()
quote:Weer zo'n goed idee waarmee je eenvoudig een supermooi resultaat kunt halen.
Op donderdag 4 december 2003 14:32 schreef Goodluck het volgende:
Ik zat net even op zo'n site met allemaal van die vet getunede!auto's te kijken en eigenlijk leek het me wel cool om Viper strepen over de auto heen te trekken.
Goed idee, of kan dit eigenlijk niet bij een Pony ?
quote:hou op
Op donderdag 4 december 2003 14:39 schreef slashme het volgende:[..]
Weer zo'n goed idee waarmee je eenvoudig een supermooi resultaat kunt halen.
Ga wederom naar de gamma, haal een paar rollen tape, een verfrollel en wat witte hamerite.
Tape het dak van je auto zo af dat er 3 strepen onstaan waarbij de lakgekleurde strepen net zo breed moeten zijn als je zelf leuk vind. Doe diet ook bij de motorkap en kofferklep.
ga nu met je verfroller in het blik hammerite en rol tussen de 2 buitenste strepen tape de auto mooi wit. Begin bij de kofferklep, daarna het dak en dan pas de motorkap. Deze doe je als laatste omdat je die mooi kunt gebruiken om op te staan om het dak te rollen.
De echte tuner doet 2 lagen om een nog mooier resultaat te halen. Als alle verf droog is haal je het tape eraf en heb je een auto die bijna niet van een echte viper te onderscheiden is!
quote:Kijk, daar kan ik wat mee.
Op donderdag 4 december 2003 14:39 schreef slashme het volgende:[..]
Weer zo'n goed idee waarmee je eenvoudig een supermooi resultaat kunt halen.
Ga wederom naar de gamma, haal een paar rollen tape, een verfrollel en wat witte hamerite.
Tape het dak van je auto zo af dat er 3 strepen onstaan waarbij de lakgekleurde strepen net zo breed moeten zijn als je zelf leuk vind. Doe diet ook bij de motorkap en kofferklep.
ga nu met je verfroller in het blik hammerite en rol tussen de 2 buitenste strepen tape de auto mooi wit. Begin bij de kofferklep, daarna het dak en dan pas de motorkap. Deze doe je als laatste omdat je die mooi kunt gebruiken om op te staan om het dak te rollen.
De echte tuner doet 2 lagen om een nog mooier resultaat te halen. Als alle verf droog is haal je het tape eraf en heb je een auto die bijna niet van een echte viper te onderscheiden is!
quote:Als je denkt dat het allemaal toch teveel werk is kan ik het ook proffesioneel doen voor je. kost je echter wel 15 euro per uur. Verfrollers, verf en tape komen er dan nog wel bij.
Op donderdag 4 december 2003 14:42 schreef Goodluck het volgende:[..]
Kijk, daar kan ik wat mee.
quote:Nee ik doe het allemaal in eigen beheer. Ik heb je "handleiding" net al even uitgeprint.
Op donderdag 4 december 2003 14:44 schreef slashme het volgende:[..]
Als je denkt dat het allemaal toch teveel werk is kan ik het ook proffesioneel doen voor je. kost je echter wel 15 euro per uur. Verfrollers, verf en tape komen er dan nog wel bij.
Dit gaat echt een gaaf karretje worden!
quote:Veel succes ermee, maak tussendoor ook foto's zodat andere fokkers hier van kunnen leren.
Op donderdag 4 december 2003 14:50 schreef Goodluck het volgende:[..]
Nee ik doe het allemaal in eigen beheer. Ik heb je "handleiding" net al even uitgeprint.
Dit gaat echt een gaaf karretje worden!
quote:Waar aan ?
Op donderdag 4 december 2003 14:51 schreef jeroenglc het volgende:
ik begin me te ergeren
quote:Post dan niet! Wat is er mis met iemand die van een mooie kar een echte bolide wil maken in elk vrij uurtje dat hij heeft.
Op donderdag 4 december 2003 14:51 schreef jeroenglc het volgende:
ik begin me te ergeren
quote:Ik wil wel zeker weten dat je het meende van die viper strepen. Volgens mij kun je die dingen toch ook gewoon kant en klaar kopen ?
Op donderdag 4 december 2003 14:51 schreef slashme het volgende:[..]
Veel succes ermee, maak tussendoor ook foto's zodat andere fokkers hier van kunnen leren.
quote:Maar wat is er nou mooier dan dat jij echte viper strepen hebt die niemand anders heeft? Of denk je dat ze ze bij de echte viper ook kant en klaar kopen? Nee, dat schilderen ze de strepen er in de fabriek op.
Op donderdag 4 december 2003 14:55 schreef Goodluck het volgende:[..]
Ik wil wel zeker weten dat je het meende van die viper strepen. Volgens mij kun je die dingen toch ook gewoon kant en klaar kopen ?
quote:Het gaat me om eerlijk te zijn meer om de looks. Waarom veel werk doen als ik met een kant en klaar setje ook uit de voeten kan ?
Op donderdag 4 december 2003 14:58 schreef slashme het volgende:[..]
Maar wat is er nou mooier dan dat jij echte viper strepen hebt die niemand anders heeft? Of denk je dat ze ze bij de echte viper ook kant en klaar kopen? Nee, dat schilderen ze de strepen er in de fabriek op.
quote:PK's heeft niets te maken met optrekken... n00b
Op woensdag 3 december 2003 21:52 schreef Goodluck het volgende:[..]
I.i.g genoeg om de gemiddelde auto eruit te trekken bij het stoplicht.
quote:Psies!
Op woensdag 3 december 2003 21:41 schreef nikanoru het volgende:
Als ie het meent krijgt ie meer sepect van me dan als er Golf in de topictitel had gestaan.
Als het écht serieus is, en hij heeft z'n Hyundau Punani inderdaad getuned, dan krijgt-ie een krat bier van me!
Ge-wél-dig! Hoe kom je op het idee!
Voor alle Hyundai's...
quote:Het feit blijft echter wel dat de pony een echte stoplichtsprinter is.
Op donderdag 4 december 2003 15:04 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
PK's heeft niets te maken met optrekken... n00b
quote:Hoe dan ook, het gaat om de uitstraling van de auto.
Op donderdag 4 december 2003 15:04 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
PK's heeft niets te maken met optrekken... n00b
quote:Had je niet kunnen zeggen dat er geluid bij zat?
Op donderdag 4 december 2003 15:06 schreef ExOdus het volgende:
www.hyundaistreettuning.nl.........Voor alle Hyundai's...
quote:Die kant en klare setje krijg je er ook niet zo makkelijk op, blijft ook vaak lucht onder de stickers zitten en vaak beginnen ze af te bladeren. Als je het echt mooi wilt doen moet je toch met de verfroller aan de slag.
Op donderdag 4 december 2003 14:59 schreef Goodluck het volgende:[..]
Het gaat me om eerlijk te zijn meer om de looks. Waarom veel werk doen als ik met een kant en klaar setje ook uit de voeten kan ?
quote:Goede tip !
Op donderdag 4 december 2003 15:06 schreef ExOdus het volgende:
www.hyundaistreettuning.nl.........Voor alle Hyundai's...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |