quote:Als ze serieus zijn uiteraard wel.
Op donderdag 4 december 2003 12:06 schreef slashme het volgende:[..]
Oh en mijn tips worden weer niet gewaardeerd!?!
quote:niet op ingaan.
Op donderdag 4 december 2003 12:09 schreef Goodluck het volgende:[..]
Als ze serieus zijn uiteraard wel.
quote:Ze zijn echt uiterst serieus!!
Op donderdag 4 december 2003 12:09 schreef Goodluck het volgende:[..]
Als ze serieus zijn uiteraard wel.
Mijn 2 cent. GEEN booskijkers, het is een kleine leuke wagen, geen asfaltvreter. Blinderen is voor pooiers en neppers, gewoon zorgen dat je een licht getint ruitje te pakken kan krijgen.
Als je al het geld dat je anders aan plastiek zou uitgeven zoals Spoilers(verspillers)dunne zwarte folie,en andere optische verziekers, dat kan je beter investeren in een subtiele special paint. Ik vind Tribals koel, zeker als alternatief voor striping.
Motorisch.Niet teveel aan doen, misschien de electronica en benzinetoevoer verbeteren,Uitlaat misschien een modernere versie die wat minder gerammel produceerd.1.5 zal nooit klinken als een 5.8l V8. Luchtfilter verknoeien geeft alleen lawaai, leuk voor een paar kilometer, maar na 500 km heb je het wel gehoord.
Veel moeilijker, en zeker in een kleinere wagen zoals de Pony is die stiller maken in het interieur.
Oftewel, in geval dat tunen je passie is.. ga ervoor. Maar als het de bedoeling is positief op te vallen. Dan is de pony niet de juiste wagen.
Mijn persoonlijke mening, ik rijd In een wagen, ik loop er niet naast; Mijn comfort(geluid/lawaaiverhouding,zitcomfort en rijgemak) is veel belangrijker dan de bewonderde blik van een Sjonnie,of de afkeuring van een pooier met zijn Civicje a la fast and furious.
Och ja, voor iemand vraagt met welke wagen ik nu rijd. Geen, de staat verdient daar veel te veel aan, dus rijd ik overmaatse brommer.
Vorige wagen was een antracietgrijze Opel Omega 2.0i.Zonder franjes, en een hele hoop verstopt comfort.Leuke maar niet overdreven ICE onzichbaar weggestopt(ik hou van mijn spulletjes, en wil niet dat iemand een ruitje verwijderd om mijn spulletjes in beslag te nemen),gekoelde "opslag" voor blikjes(leuk zo'n 12V koelbox ombouwen),stillere uitlaat.Banden gekozen om het rolgeluid weg te werken, en hier en daar wat kleine stukjes epoxy om windgeruis weg te werken.
Kortom, onopvallend,zelfs saai,maar wel comfy en van mij.
quote:Toppie!
Op donderdag 4 december 2003 12:21 schreef Blackheart het volgende:
Een vleugel op een pony.. voorwielaandrijvers hebben bijna geen nut aan een vleugel achteraan.Mijn 2 cent. GEEN booskijkers, het is een kleine leuke wagen, geen asfaltvreter. Blinderen is voor pooiers en neppers, gewoon zorgen dat je een licht getint ruitje te pakken kan krijgen.
Als je al het geld dat je anders aan plastiek zou uitgeven zoals Spoilers(verspillers)dunne zwarte folie,en andere optische verziekers, dat kan je beter investeren in een subtiele special paint. Ik vind Tribals koel, zeker als alternatief voor striping.Motorisch.Niet teveel aan doen, misschien de electronica en benzinetoevoer verbeteren,Uitlaat misschien een modernere versie die wat minder gerammel produceerd.1.5 zal nooit klinken als een 5.8l V8. Luchtfilter verknoeien geeft alleen lawaai, leuk voor een paar kilometer, maar na 500 km heb je het wel gehoord.
Veel moeilijker, en zeker in een kleinere wagen zoals de Pony is die stiller maken in het interieur.Oftewel, in geval dat tunen je passie is.. ga ervoor. Maar als het de bedoeling is positief op te vallen. Dan is de pony niet de juiste wagen.
Mijn persoonlijke mening, ik rijd In een wagen, ik loop er niet naast; Mijn comfort(geluid/lawaaiverhouding,zitcomfort en rijgemak) is veel belangrijker dan de bewonderde blik van een Sjonnie,of de afkeuring van een pooier met zijn Civicje a la fast and furious.Och ja, voor iemand vraagt met welke wagen ik nu rijd. Geen, de staat verdient daar veel te veel aan, dus rijd ik overmaatse brommer.
Vorige wagen was een antracietgrijze Opel Omega 2.0i.Zonder franjes, en een hele hoop verstopt comfort.Leuke maar niet overdreven ICE onzichbaar weggestopt(ik hou van mijn spulletjes, en wil niet dat iemand een ruitje verwijderd om mijn spulletjes in beslag te nemen),gekoelde "opslag" voor blikjes(leuk zo'n 12V koelbox ombouwen),stillere uitlaat.Banden gekozen om het rolgeluid weg te werken, en hier en daar wat kleine stukjes epoxy om windgeruis weg te werken.
Kortom, onopvallend,zelfs saai,maar wel comfy en van mij.
quote:rofl
Op donderdag 4 december 2003 12:06 schreef slashme het volgende:[..]
Oh en mijn tips worden weer niet gewaardeerd!?!
Een maat van mij doet het altijd met ducktape (www.ducktape.nl) maar ik wil eigenlijk toch wel graag voor originele gaan.
Ook ben ik op zoek naar naar bedrijven die stickers leveren.
Ik wil namelijk graag een sticker met "die pony touch" achterop de (nog te blinderen) achter ruit.
[Dit bericht is gewijzigd door Goodluck op 04-12-2003 12:51]
quote:Ik doe het zelf altijd met de figuurzaak en mdf, stukje uitzagen en dan in de grondlak. Ga dan naar de gamma om daar een kleur te laten mengen die overeenkomt met je auto, dat kan de gamma heel goed. Als je ze af hebt en gespoten enal dan met een stukje dubbelzijdig plakband erop plakken. Maak ze niet te groot, dat is wel stoer, maar dan zie je niks meer in het donker.
Op donderdag 4 december 2003 12:44 schreef Goodluck het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe ik het beste zelf booskijkertjes maak ?
meer info maar dan over een 205 met S16 blok http://www.student.kun.nl/p.oonincx/s16turbo.html
quote:Hoe moet ik dat dan bevestigen ?
Op donderdag 4 december 2003 12:51 schreef slashme het volgende:[..]
Ik doe het zelf altijd met de figuurzaak en mdf, stukje uitzagen en dan in de grondlak. Ga dan naar de gamma om daar een kleur te laten mengen die overeenkomt met je auto, dat kan de gamma heel goed. Als je ze af hebt en gespoten enal dan met een stukje dubbelzijdig plakband erop plakken.
quote:Dat maakt niet zoveel uit, daar heb ik straks die Hella lampen voor.
Maak ze niet te groot, dat is wel stoer, maar dan zie je niks meer in het donker.
quote:Ik heb eigenlijk besloten om die turbo maar te laten varen. Concreet gaat het mij toch alleen maar om de touch
Op donderdag 4 december 2003 12:53 schreef TazDevl het volgende:
Hoe handig ben je eigenlijk? Denk dat je als je de compressie van de 1.5 verlaagd wel een turbo kunt plaatsenmeer info maar dan over een 205 met S16 blok http://www.student.kun.nl/p.oonincx/s16turbo.html
quote:Daar heb je dat dubbelzijdig tape voor he, wel halve rolletje gebruiken.
Op donderdag 4 december 2003 12:55 schreef Goodluck het volgende:
Hoe moet ik dat dan bevestigen ?
Ik zag bij de kijkshop deze marquant boombox:
quote:Deze wil ik gaan kopelen aan :
Red AlertMax. vermogen 440 Watt.
Subwoofersysteem.
Impedantie 4 Ohm.
Frequentiebereik 20 - 1000 Hz.
Aluminium spreekspoel.
12" Woofer.
En uiteraard Pioneer speakers.
quote:Wat een slimme keus, Marqant is topkwaliteit voor de helft van het geld van andere merken. Zal echt een topgeluid gaan geven in je pony. Vraag wel altijd of de stickers erbij zitten, een grote pioneer of marquant sticker achterop de ruit mag natuurlijk niet ontbreken. Zo kan iedereen zien wat voor vet geluidje je in je wagen hebt.
Op donderdag 4 december 2003 13:30 schreef Goodluck het volgende:
Ik heb me ook al een beetje georienteerd op audio.Ik zag bij de kijkshop deze marquant boombox:
[..]Deze wil ik gaan kopelen aan :
[afbeelding]En uiteraard Pioneer speakers.
quote:Ow die boomboxen zijn 1337 joh.. Installeer er 2 en je nummerplaat trilt mee, wie wil dat nah niet.
Op donderdag 4 december 2003 13:30 schreef Goodluck het volgende:
Ik heb me ook al een beetje georienteerd op audio.Ik zag bij de kijkshop deze marquant boombox:
[..]Deze wil ik gaan kopelen aan :
[afbeelding]
quote:okee, ik begin medelijden te krijgen
Op donderdag 4 december 2003 13:39 schreef slashme het volgende:[..]
Wat een slimme keus, Marqant is topkwaliteit voor de helft van het geld van andere merken. Zal echt een topgeluid gaan geven in je pony. Vraag wel altijd of de stickers erbij zitten, een grote pioneer of marquant sticker achterop de ruit mag natuurlijk niet ontbreken. Zo kan iedereen zien wat voor vet geluidje je in je wagen hebt.
quote:Ik wel. Lekker met een vette hardcore cd aan met mijn pony over de drempels heen gieren!
Op donderdag 4 december 2003 13:40 schreef DIJK het volgende:[..]
Ow die boomboxen zijn 1337 joh.. Installeer er 2 en je nummerplaat trilt mee, wie wil dat nah niet.
quote:Het gaat om de harde beats.
Op donderdag 4 december 2003 13:39 schreef slashme het volgende:[..]
Wat een slimme keus, Marqant is topkwaliteit voor de helft van het geld van andere merken. Zal echt een topgeluid gaan geven in je pony.
quote:
Vraag wel altijd of de stickers erbij zitten, een grote pioneer of marquant sticker achterop de ruit mag natuurlijk niet ontbreken. Zo kan iedereen zien wat voor vet geluidje je in je wagen hebt.
quote:Gewoon op de achterklep doorplakken
Op donderdag 4 december 2003 14:27 schreef Goodluck het volgende:[..]
Het gaat om de harde beats.
[..]
Eigenlijk had ik voor de achterruit al een vette GTI/GSI killer gepland.
quote:tip van je vriend met zijn micra
Op donderdag 4 december 2003 13:07 schreef Goodluck het volgende:
Waar blijven die tips ?
Goed idee, of kan dit eigenlijk niet bij een Pony ?
quote:ja man dat kan echt wel.... bij de halfords hebben ze speciaal voor jou pony 1 setje liggen, ff halen man!
Op donderdag 4 december 2003 14:32 schreef Goodluck het volgende:
Ik zat net even op zo'n site met allemaal van die vet getunede!auto's te kijken en eigenlijk leek het me wel cool om Viper strepen over de auto heen te trekken.
Goed idee, of kan dit eigenlijk niet bij een Pony ?
quote:Ik ga toch voor originele booskijkertjes denk ik.
Op donderdag 4 december 2003 14:29 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:[..]
tip van je vriend met zijn micra
http://nissanmicra.vinden.nl/nm_nl_em.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |