http://www.kkunst.com/kk/20031126848.php
"Vergelijkingen met hun voorbeelden Pearl Jam, Creed, 3 Doors Down en Live zijn niet van de lucht. En dat is op zich een groot compliment, want zonder probleem kan de Nederlands groep F33L3R zich met gemak meten met deze titanen uit de Amerikaanse rockwereld.
Het titelloze debuutalbum van dit Nijmeegse kwartet kwam enkele weken geleden uit en kon rekenen op een warm onthaal door pers en publiek. F33L3R manoeuvreert soepel tussen meeslepende rocksongs en ingetogen ballads. Een band waar het laatste woord nog lang niet is over uitgesproken".
"F33L3R zal het voorprogramma verzorgen van de rocksensatie Nickelback". <--- vooral dit punt was t ergste!
quote:jah opzich is dat wel zo,..maar je wilt tog een hele avond toffe muziek?
Op woensdag 3 december 2003 21:27 schreef Trainspotting95 het volgende:
ik snap mensen meestal niet zo goed die teleurgesteld zijn omdat het voorprogramma niet bevalt.. je gaat toch in 1e instantie voor het hoofdprogramma, en als het voorprogramma leuk is..is dat mooi mee genomen!!
quote:omdat ik vantevoren niet kon zien wie het voorprogramma was en daar naar benieuwd was, slimpie...het komt nl vaker voor dat het voorprogramma beter is als de hoofdact. VB cave in bij Muse of TDEP bij system of a down
Op woensdag 3 december 2003 21:48 schreef NB_TD het volgende:
oke dat was nou ook net weer niet nodig? Waarom klik je dan uberhaupt deze topic aan?? Dat is net zoiets als die portugezen die in portugal tijdens t concert van nickelback dingen naar Chad Kroeger hebben zitten gooien. Waarom koop je dan kaartjes voor dat concert?? Blijf dan gewoon thuis zou ik zeggen!
quote:Wou 'k maar zeggen. Sluit toch mooi aan?
Op woensdag 3 december 2003 21:45 schreef maurice81 het volgende:
nickelback suckt toch ook
quote:haha inderdaad.
Op woensdag 3 december 2003 21:25 schreef NB_TD het volgende:
"F33L3R zal het voorprogramma verzorgen van de rocksensatie Nickelback". <--- vooral dit punt was t ergste!
"rocksensatie"....
quote:Excuseert U mij, maar, zou ik U even heel hard uit mogen lachen. Ik weet niet of je er bij was in de Ahoy, maar Cave In was echt helemaal niks. Hadden 3 nummers die niet stonken. Muse was ook niet in topvorm, maar Cave In stond echt op het punt om weggefloten te worden. En die constante reclamemakerij voor zichzelf werkt in Nederland averechts.
Op woensdag 3 december 2003 21:57 schreef maurice81 het volgende:[..]het komt nl vaker voor dat het voorprogramma beter is als de hoofdact. VB cave in bij Muse
Die naam staat me nu al tegen.. maar ik zal wel even oordelen als ik ze gehoord heb.
Wat is het.. MSN metal?
quote:nee, rockmuziek. past wel enigzins in het Nickelback hoekje.
Op donderdag 4 december 2003 00:38 schreef Beathoven het volgende:
Wat is het.. MSN metal?
quote:Bedankt voor het waarschuwen alvast
Op donderdag 4 december 2003 00:40 schreef Tokus het volgende:[..]
nee, rockmuziek. past wel enigzins in het Nickelback hoekje.
quote:Dat vond ik nou ook nadat ik een nummer van hun gehoord had. Ik was ook op hun nederlandse fansite en daar zaten de fans de band helemaal te prijzen, dat ze het zover geschopt hebben de special guest(ahum) van Nickelback te zijn! Sick.........we zijn al rotte eieren aan t verzamelen voor donderdagavond in de HMH! Hoop maar dat het niet te lang duurt.
Op vrijdag 5 december 2003 16:18 schreef rechterbill_gates het volgende:
kheb F33L3R op Lowlands gezien afgelopen zomer. ik had toen al over ze gelezen, termen als 'grooverock' en 'stoner' en 'metal' enzo en een demootje bemachtigd. føking slappe tjap, dude. gewoon dertien-in -'n-dozijn rock, geen lol aan.
quote:idd ja, ik vind het ook wel erg ver gaan om Nickelback een rocksensatie te noemen
Op woensdag 3 december 2003 21:25 schreef NB_TD het volgende:"F33L3R zal het voorprogramma verzorgen van de rocksensatie Nickelback". <--- vooral dit punt was t ergste!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |