Maargoed, dit is mijn eerste gala. Ik heb echt een afgrijselijke hekel aan jurken/rokken/etc maar het zal wel moeten dit jaar . Wie heeft er goede tips voor mensen zoals ik die dus niet met een enorm laag decolleté en een half mini-rokje aan willen komen zetten maar een nette galajurk wat er ook nog een beetje do-able uitziet
.
En vinden jullie dat ik moet huren (zoja: Waar? Iemand die iets in de buurt van Nijmegen weet?) of kopen? (nogmaals: Waar?)
Alvast bedankt .
quote:Dan geef ik het nog aan in m'n eerste zin, lezen ze het nog niet. Ik ben een vrouw en heb dus niets aan een topic over MANNENkleding. Sjeesh
Op woensdag 3 december 2003 17:42 schreef Allan24 het volgende:
Kledingadvies gala
quote:
Op woensdag 3 december 2003 17:37 schreef BlaatschaaP het volgende:
En voor mensen beginnen te zeuren: Ik ben een vrouw en heb dus niet veel aan hetzelfde topic maar met dan tips over smokings.
Maargoed, dit is mijn eerste gala. Ik heb echt een afgrijselijke hekel aan jurken/rokken/etc maar het zal wel moeten dit jaar
. Wie heeft er goede tips voor mensen zoals ik die dus niet met een enorm laag decolleté en een half mini-rokje aan willen komen zetten maar een nette galajurk wat er ook nog een beetje do-able uitziet
.
En vinden jullie dat ik moet huren (zoja: Waar? Iemand die iets in de buurt van Nijmegen weet?) of kopen? (nogmaals: Waar?)
Alvast bedankt
.
quote:
Op woensdag 3 december 2003 17:42 schreef Allan24 het volgende:
Kledingadvies gala
quote:We hebben wel een winkel hier in Nijmegen (Blue Moon) met ook een gedeelte met gothic-kleding
Op woensdag 3 december 2003 17:44 schreef Bluezz het volgende:
Iets gothic-achtigs (niet overdreven) zal jou heel goed staan denk ik BS
Alleen weet ik niet goed waar je dat kan huren.
checken hier staat vast wel iets bij in jouw omgeving, waar je wat kan huren
quote:de blue moon heeft ook gala jurken.
Op woensdag 3 december 2003 17:45 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
We hebben wel een winkel hier in Nijmegen (Blue Moon) met ook een gedeelte met gothic-kleding
. Thanks voor de tip, ik ga iig kijken.
Huren is vaak net zo duur als een goedkope jurk kopen.
Ik had vorig jaar een erg mooie lange paars/lila jurk die erg lang is en niet laag uitgesneden was...
(staat een plaatje in mn fotoboek geloof ik).
Deze jurk stond me erg goed...
en ik denk dat ik m dit jaar weer aan doe (toch weer allemaal andere mensen enzp)
maargoed bij de h&m en c&a hebben ze best leuke dingen voor weinig geld dus daar zou ik even rond gaan kijken
Kijk eens goed rond in de winkels nu met kerst (weet niet wanneer je gala is?) Je kunt altijd huren, en wat je ook kunt doen is in tweedehands winkels kijken. Heb er zelf ook mijn jurk vandaan, meestal zijn ze maar 1 of 2 keer gedragen.
De dame draagt op een gala het groot avondtoilet, dat wil zeggen een lange jurk (tot aan de enkels dus!), groot decolleté en lange handschoenen. belangrijkste is dat het allemaal één geheel is en goed bij elkaar past.
en vergeet ook de corsage niet...
quote:Ik draag anders gewoon een jurkje tot onder mijn knieen zonder handschoenen.
Op woensdag 3 december 2003 19:09 schreef HotShot het volgende:
goed, voor de dames...De dame draagt op een gala het groot avondtoilet, dat wil zeggen een lange jurk (tot aan de enkels dus!), groot decolleté en lange handschoenen. belangrijkste is dat het allemaal één geheel is en goed bij elkaar past.
en vergeet ook de corsage niet...
En als het een studentengala is: de corsage is key!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |