Ik heb de 98cd dus niet bij de hand en de cabinet files heb die knook die deze bak geinstalleerd heb niet erbij gezet op de hdd
Via google kom ik alleen maar dingen tegen die ik al wist, gewoon ff je netwerkmeuk eraf kiepen en opnieuw installeren, ja leuk, maar daar heb je dus welde cd danwel de cabs voor nodig
De vraag is dus, wie wil me die vservers.vxd voor win98 ff mailen of wie weet waar ik hem kan downloaden
Bedankt alvast
quote:Dan geef me een link waar ik het bij MS zelf kan downloadne, knakworst!
Op woensdag 3 december 2003 15:47 schreef MNeMoNiCS het volgende:
Zit copyright op -> warez request -> slotje
En ja dat kna, kan alleen de url nietmeer vinden
quote:Moeilijk he, zelf zoeken...
Op woensdag 3 december 2003 15:50 schreef vosss het volgende:[..]
Dan geef me een link waar ik het bij MS zelf kan downloadne, knakworst!
En ja dat kna, kan alleen de url nietmeer vinden
http://www.google.nl/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=vserver%2Evxd+download
[Dit bericht is gewijzigd door Intrepid op 03-12-2003 15:55]
quote:I'm going down en ik sleur iedereen in mijn val mee... nou ja tenminste dit topic dan.
Op woensdag 3 december 2003 15:52 schreef vosss het volgende:
bedankt voor het omzeep helpen van dit topic
quote:Zeikerd, MS biedt hem zelf aan op de site:
Op woensdag 3 december 2003 15:55 schreef MNeMoNiCS het volgende:[..]
I'm going down en ik sleur iedereen in mijn val mee... nou ja tenminste dit topic dan.
quote:Die is voor Windows 95
Op woensdag 3 december 2003 15:57 schreef CrashOne het volgende:Zeikerd, MS biedt hem zelf aan op de site:
quote:
If you are using Windows 98, you can extract the Vserver.vxd file using the System File Checker tool.For more information about using the System File Checker tool, please see "System File Checker Tool" section of the following article in the Microsoft Knowledge Base:
ARTICLE-ID: 129605
TITLE : How to Extract Original Compressed Windows Files
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |