[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 05-12-2003 18:12]
quote:Ja
Op vrijdag 5 december 2003 18:28 schreef HomerJ het volgende:
Roy, waarom moet je altijd editten net voodat ik het leesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
*nieuwsgierig is*.
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 18:31 schreef Lexie het volgende:[..]
Ja
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.*nieuwsgierig is*.
quote:Helaas niet met vriedinnen
Op vrijdag 5 december 2003 22:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja hallo, ik ben gewoon snelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Mogenlijk ja. Nuttig? Nee.
Op vrijdag 5 december 2003 17:53 schreef gieling het volgende:
is het mogenlijk om net zo'n php scripje te maken zoals bij het openings plaatje bij het GC topic..
dat hij dus steeds veranderd als hij refreshtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Tis niet de bedoeling dat je snel klaar bent met je vriendin hoor.
Op vrijdag 5 december 2003 22:09 schreef HomerJ het volgende:[..]
Helaas niet met vriedinnen
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Rook/stink bom ingooien
Op vrijdag 5 december 2003 23:13 schreef nlboy het volgende:
M'n buurman zit met de hele familie in een soort waterbak. (zwembad die niet ingebouwd is)
Ze maken enorm veel kabaal.
Wat kan ik daar tegen doen?
(btw m'n ouders slapen, dus kan helaas geen herrie maken)
Materiaal:
Resultaat:
NLboy
quote:A-Team bellen.
Op vrijdag 5 december 2003 23:13 schreef nlboy het volgende:
M'n buurman zit met de hele familie in een soort waterbak. (zwembad die niet ingebouwd is)
Ze maken enorm veel kabaal.
Wat kan ik daar tegen doen?
(btw m'n ouders slapen, dus kan helaas geen herrie maken)
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 23:21 schreef HomerJ het volgende:
doelwit:Materiaal:
[afbeelding]Resultaat:
NLboy
[afbeelding]
[Dit bericht is gewijzigd door nlboy op 05-12-2003 23:38]
quote:ehh wat is hun tarief? en zijn ze 24/7 bereikbaar?
Op vrijdag 5 december 2003 23:33 schreef Khadgar het volgende:[..]
A-Team bellen.
[Dit bericht is gewijzigd door nlboy op 05-12-2003 23:39]
quote:o ja die heb ik nog rookbommen.
Op vrijdag 5 december 2003 23:18 schreef HomerJ het volgende:[..]
Rook/stink bom ingooien
quote:Ik vind het een behoorlijk enge gedachte dat zo'n familie 'gezellig' met z'n allen in bad zit. Dikke kans dat je morgen de slierten ziet drijven en dat over een paar maanden de dochters ineens zwanger zijn...
Op vrijdag 5 december 2003 23:35 schreef nlboy het volgende:[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
LOL!
Ts wel een goed idee, alleen jammer dat die vliegtuigjes veel lawaai maken.
Maar gelukkig schreeuwde een andere buurman: "He Hallo, kan het ff wat stiller!"
Nu hopen dat ze stil zijn...................nee dus. (ts wel wat stiller geworden)
Alleen die kut kleine kinderen moet hun smoel eens dichten houden.
Aja dan hang ik maar ff bij het forum tot dat ze stil zijn.
En morgen lekker vroeg (plastic)bekertjes laten vallen in de doche!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:tja onze buren zijn een soort mensen die in een camper wonen, maar helaas wonen ze naast ons in een huis.
Op vrijdag 5 december 2003 23:39 schreef Khadgar het volgende:[..]
Ik vind het een behoorlijk enge gedachte dat zo'n familie 'gezellig' met z'n allen in bad zit. Dikke kans dat je morgen de slierten ziet drijven en dat over een paar maanden de dochters ineens zwanger zijn...
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 23:39 schreef Khadgar het volgende:[..]
Ik vind het een behoorlijk enge gedachte dat zo'n familie 'gezellig' met z'n allen in bad zit. Dikke kans dat je morgen de slierten ziet drijven en dat over een paar maanden de dochters ineens zwanger zijn...
gister was sinterklaas erg leuk! Webcam enzo gekregen
Dus als jullie me willen bewonderen....
quote:Maak is fotow van je gamecube + gamecollectie
Op zaterdag 6 december 2003 17:53 schreef gieling het volgende:
haaai net een laptop gekocht voor vrienden (hun geldom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.) en helemaal geinstalleerd enzoJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.gister was sinterklaas erg leuk! Webcam enzo gekregen
ik accepteer de cookies.Dus als jullie me willen bewonderen....
ik accepteer de cookies.
en msn loopt te kutten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop