Ben je weer beter btw?
Verder is er ook nog één in de lift aangestoken, en die geur hing er net nog
quote:ja onder het interview draaien.
Op donderdag 4 december 2003 21:25 schreef Lexie het volgende:[..]
Euh, ga je een nummer onder het interview draaien, of als het uitgezonden wordt of zoiets
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Ik ben niet zo'n monky island fanaat
Op vrijdag 5 december 2003 15:33 schreef nlboy het volgende:
[afbeelding]
Waarom deze?
[afbeelding]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:ow ok zo
Op vrijdag 5 december 2003 15:38 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Ik ben niet zo'n monky island fanaat
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.En ik verzet me een beetje tegen "Scumm Bar" op deze manierJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 15:38 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Ik ben niet zo'n monky island fanaat
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.En ik verzet me een beetje tegen "Scumm Bar" op deze manierJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Ohw?
Op vrijdag 5 december 2003 16:32 schreef gieling het volgende:[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mods moeten objectief blijven
quote:Jah nieuw regelement he
Op vrijdag 5 december 2003 16:35 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Ohw?
quote:Dat geldt alleen voor newbie modjes na zomer 2003
Op vrijdag 5 december 2003 16:36 schreef gieling het volgende:[..]
Jah nieuw regelement he
quote:En die maar een keer per week dag langs huppelen
Op vrijdag 5 december 2003 16:39 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Dat geldt alleen voor newbie modjes na zomer 2003
*wijst verder naar niemand
quote:Dat zien we wel als het volgende topic aan de beurt is. Degene die het opent mag de titel verzinnen. Het moet wel iets met GAM te maken hebben.
Op vrijdag 5 december 2003 16:41 schreef nlboy het volgende:
wat is een leuke titel voor de gam slowchat?
[GAM Slowchat] *****
De ***** zijn zelf in te vullen
(beetje geëdit, let maar niet zo op de details, ben namelijk niet zo heel goed in fotoshoppen.)
Die mag je zeker gebruiken als je een keer een topic opent ! Cool !
quote:misschien is het leuk om een soort verkiezing te houden.
Op vrijdag 5 december 2003 17:01 schreef Notorious_Roy het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.Die mag je zeker gebruiken als je een keer een topic opent ! Cool !
Net eff met 3 vrienden ge-mariokart
quote:ja dat is waar
Op vrijdag 5 december 2003 17:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, voor mij hoeft er niet een apart plaatje te komen, iedereen mag zelf kiezen wat ie wilt. Dat houdt het gevarieerd.
quote:
Op donderdag 4 december 2003 21:10 schreef nlboy het volgende:
Hoi mensen,
ik zoek een nummer voor m'n interview.
Het moet een rustig nummer zijn en dat geschikt is voor een interview.
Wie heeft een suggestie voor mij?
Alvast bedankt voor de moeite.(p.s. heb al het gevraagt bij de help ik zoek een nummer, etc.)
quote:Wat doe je dan in een GAM slowchat?
Op vrijdag 5 december 2003 17:30 schreef nlboy het volgende:[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop