quote:Omdat er geen leuke games meer zijn om te spelen!
Op woensdag 3 december 2003 18:02 schreef HomerJ het volgende:
Het is laaste tijd druk met slowchatom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:*ID vraagt*
Op woensdag 3 december 2003 22:17 schreef gieling het volgende:
*biertje bestelt
Vraagje aan de Xbox'ers onder ons, wat doet Rare eigenlijk nog
Ze zijn nu ruim een jaar (of nog langer?) in handen van MS en alleen Grabbed by Ghoulies ofzo is van hun toch? Komt er nog meer aan en zo ja wanneer en waarom duurt het allemaal zo lang?
en wanneer komt die verdomde Perfect Dark Zero
ik accepteer de cookies.
quote:Het is geen bar meer
Op woensdag 3 december 2003 22:17 schreef gieling het volgende:
*biertje bestelt
quote:Er komt nog een ander spel van hun aan, maar ik weet zo snel niet welke..
Op woensdag 3 december 2003 22:21 schreef febster het volgende:[..]
*ID vraagt*
Vraagje aan de Xbox'ers onder ons, wat doet Rare eigenlijk nog
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.Ze zijn nu ruim een jaar (of nog langer?) in handen van MS en alleen Grabbed by Ghoulies ofzo is van hun toch? Komt er nog meer aan en zo ja wanneer en waarom duurt het allemaal zo lang?
en wanneer komt die verdomde Perfect Dark Zero
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.nou?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:wtf?
Op woensdag 3 december 2003 22:22 schreef Fuxl het volgende:[..]
Het is geen bar meer
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Kameo bedoel je
Op woensdag 3 december 2003 22:23 schreef Fuxl het volgende:[..]
Er komt nog een ander spel van hun aan, maar ik weet zo snel niet welke..
en ik ben dan officieel een GC'er
ik accepteer de cookies.
quote:En je bent nog te jong voor bier enzo, beschadigd je nog niet volgroeide hersenmassa enzo
Op woensdag 3 december 2003 22:24 schreef gieling het volgende:[..]
wtf?
ik accepteer de cookies.
quote:Ga jij eens even je kleine broertje schoppen ofzo
Op woensdag 3 december 2003 22:25 schreef febster het volgende:[..]
En je bent nog te jong voor bier enzo, beschadigd je nog niet volgroeide hersenmassa enzo
ik accepteer de cookies.
quote:Kindercola'tje dan maar voor gieling?
Op woensdag 3 december 2003 22:25 schreef febster het volgende:[..]
En je bent nog te jong voor bier enzo, beschadigd je nog niet volgroeide hersenmassa enzo
ik accepteer de cookies.
quote:Die heeft al een leeftijd bereikt dat hij terugschopt dus dat doen we niet meer
Op woensdag 3 december 2003 22:26 schreef gieling het volgende:[..]
Ga jij eens even je kleine broertje schoppen ofzo
ik accepteer de cookies.
Maar kindercola is ook erg lekker
quote:
Jow
Ik ben dus gieling, remy gieling wel te verstaan.Ik ben 15 jaar oud en ik woon in Utrecht
quote:Ik heb tenminste een fotoboek, kleine
Op woensdag 3 december 2003 22:33 schreef Fuxl het volgende:[..]
quote:Maar toch minderjarig, dirk duffeling. Ga toch lekker toveren ofzo.
Op woensdag 3 december 2003 22:33 schreef gieling het volgende:[..]
Ik heb tenminste een fotoboek, kleine
ik accepteer de cookies.
quote:Dirk Duffeling is een Dreuzel, deus
Op woensdag 3 december 2003 22:42 schreef Khadgar het volgende:[..]
Maar toch minderjarig, dirk duffeling. Ga toch lekker toveren ofzo.
quote:
Op woensdag 3 december 2003 22:42 schreef Fuxl het volgende:[..]
Dirk Duffeling is een Dreuzel, deus
ik accepteer de cookies.
quote:Ik niet.
Op donderdag 4 december 2003 02:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben er nogom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Over half uurtje naar school
Vraagje: Doen jullie ook nog wat me suprises? IK moet wat voor mijn mentor maken en voor mijn vader
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop