quote:Ja maar als je radio van andere landen wilt luisteren, zoals Turkije? Ik luister wel es soms op internet naar radio, alleen jammer dat de verbindingen soms brak zijn.
Op woensdag 3 december 2003 15:32 schreef Joenes het volgende:
Luister zelf vrijwel nooit naar Internet radio omdat ik gewoon een radio op mijn kamer heb. Zit wel toekomst in denk ik...
quote:Heb het wel eens geprobeerd met de Shoutcast servertje icm met Winamp. Werkt perfect maar je moet niet 10 users willen hebben die naar je luisteren ivm met bandbreedte. Kwaliteit van uitzenden lager zetten wil helpen. Maar goed.... probeer maar eens zou ik zeggen!!
Op woensdag 3 december 2003 15:32 schreef markusmarkus het volgende:
nou ja, zelf uitzenden. is dit de moeite waard? voor die tien luisteraars? en zijn hier medefokkers die ook uitzenden?
quote:Ik luister bijna geen gewone radio meer, alleen nog online stations. Die zenden wel uit wat ik wil horen (drum and bass). Voor de wat meer underground muziekstromingen is het dus een prima manier om luisteraars te bereiken, probleem is echter wel dat ze je moeten weten te vinden, dat gaat waarschijnlijk toch van mond-op-mond (ook op het internet). Via Fok! ben ik bijvoorbeeld bij een aantal online radiostations terecht gekomen.
Op woensdag 3 december 2003 15:37 schreef markusmarkus het volgende:
er zit dus wel zeker toekomst in? zien jullie het ook als een doorbraak kans voor minder bekende artiesten? of zullen die het anders moeten aanpakken>
quote:ben reeds tien minuten gestart, nou maar hopen dat de boel niet crasht als er meer mensen gaan luisteren.
Op woensdag 3 december 2003 15:39 schreef Vince22 het volgende:[..]
Maar goed.... probeer maar eens zou ik zeggen!!
Succes
heb hem hier ondergebracht
quote:Luister nu.... werkt goed man
Op woensdag 3 december 2003 15:41 schreef markusmarkus het volgende:[..]
ben reeds tien minuten gestart, nou maar hopen dat de boel niet crasht als er meer mensen gaan luisteren.
heb hem hier ondergebracht
http://home.wanadoo.nl/m.vander.werf/marks%20radio.pls
hebben mensen ook problemen gehad met de hoeveelheid luisteraars? ik bedoel een hoop luisteraars, computewr gecrasht? hoe doen ze dat bij die grote stations? meerdere servers ofzo?
[Dit bericht is gewijzigd door markusmarkus op 03-12-2003 15:55]
quote:met een orginele xbox? Of een gemodde? Zo ja (een orginele) waar zit die optie
Op woensdag 3 december 2003 15:46 schreef Nicket het volgende:
ik gebruik de live streams op mn xbox. Dan zet ik mn xbox aan. met een leuke zender.... Voor op mn kamer. als ik aan het putteren ben bijv..
quote:zal wel aan gemodderd zijn
Op woensdag 3 december 2003 16:02 schreef pimpin het volgende:[..]
met een orginele xbox? Of een gemodde? Zo ja (een orginele) waar zit die optie
quote:Philips was dacht ik zelfs bezig met het maken van een radio die je gewoon op een UTP in kunt pluggen.
Op woensdag 3 december 2003 15:32 schreef Joenes het volgende:
Luister zelf vrijwel nooit naar Internet radio omdat ik gewoon een radio op mijn kamer heb. Zit wel toekomst in denk ik...
En voila, internetradio in je huiskamer
Maar zelf uitzenden vind ik niet echt boeiend.
quote:Gelukkig doen anderen dat voor je
Op zondag 18 januari 2004 03:26 schreef Citroentje het volgende:Maar zelf uitzenden vind ik niet echt boeiend.
Trouwens als je 10 vast luisteraars heb is dat toch best leuk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |