abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15118041
quote:
Op woensdag 3 december 2003 15:19 schreef yup het volgende:

[..]

Japanse auto's zijn dat eigenlijk ook, wat dacht je van de nieuwe Toyota Avensis , een kopie van alles Duits bij elkaar

(Waarom heb je bij Fok! eigenlijk geen bewegende brakende smiley Ik wil een bewegende brakende smiley net als bij Tweakers )

dan mag jij mij vertellen op welke auto de Avensis lijkt...

Altijd zijn japanse auto's afgekraakt om hun uiterlijk, nu worden er speciaal voor de europese markt toyota's hier in europa ontworpen en dan is het weer niet goed... alles is gejat bla bla bla... ze kunnen het ook noooit goed doen.

woensdag 3 december 2003 @ 15:28:51 #52
74080 Goodluck
Het was me een waar genoegen!
pi_15118070
quote:
Op woensdag 3 december 2003 15:26 schreef slashme het volgende:

[..]

Ja, heb echt dubbel gelegen om die sjonnie topics en dan die serieuse reacties daarop

We werden geloof ik "Sjonnie bashers" genoemd die geen respect hadden voor al het harde werk wat er in zo'n stratemaker Ferrari gaat zitten.
pi_15118153
quote:
Op woensdag 3 december 2003 15:28 schreef Goodluck het volgende:

[..]

We werden geloof ik "Sjonnie bashers" genoemd die geen respect hadden voor al het harde werk wat er in zo'n stratemaker Ferrari gaat zitten.

harde werk...
even de halfords leeg kopen en dan naar de gamma voor bevestingsmateriaal. En dan tot de conclusie komen dat het eigenlijk nergens naar staat maar dan is ie in ieder geval anders dan die andere 10 in de straat.
Dat waren tijden ja...
[ Bericht 99% gewijzigd door Tjabbo op 1-1-2005 0:01 ]
pi_15118275
quote:
Op woensdag 3 december 2003 15:27 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

dan mag jij mij vertellen op welke auto de Avensis lijkt...

Altijd zijn japanse auto's afgekraakt om hun uiterlijk, nu worden er speciaal voor de europese markt toyota's hier in europa ontworpen en dan is het weer niet goed... alles is gejat bla bla bla... ze kunnen het ook noooit goed doen.

Vleugje Mercedes (de lijn een beetje), vleugje Opel Vectra (de nieuwe, kijk es maar goed naar de Avensis en de Vectra en REKEN maar dat de Vectra eerder was).

Ze kunnen het nooit goed doen? Wie zij dat? Mazda RX-7, RX-8, Honda S2000 Allemaal vette bakken hoor

woensdag 3 december 2003 @ 15:37:15 #55
74080 Goodluck
Het was me een waar genoegen!
pi_15118298
quote:
Op woensdag 3 december 2003 15:31 schreef slashme het volgende:

[..]

harde werk...
even de halfords leeg kopen en dan naar de gamma voor bevestingsmateriaal. En dan tot de conclusie komen dat het eigenlijk nergens naar staat maar dan is ie in ieder geval anders dan die andere 10 in de straat.
Dat waren tijden ja...

We hebben er toch mooi een stuk of 3 topics mee volgekregen!
pi_15118475
quote:
Op woensdag 3 december 2003 15:36 schreef yup het volgende:

[..]

Vleugje Mercedes (de lijn een beetje), vleugje Opel Vectra (de nieuwe, kijk es maar goed naar de Avensis en de Vectra en REKEN maar dat de Vectra eerder was).

Ze kunnen het nooit goed doen? Wie zij dat? Mazda RX-7, RX-8, Honda S2000 Allemaal vette bakken hoor

Tja.. maar zo ken ik er natuurlijk ook wel een paar. De Vectra is weer gebasseerd op andere merken, zo kan je natuurlijk door blijven gaan.

Je kan lijkt mij niet ontkennen, dat merken als Volkwagen, BMW en Mercedes toch al jaren dood zijn qua design. Elk model ziet er praktisch hetzelfde uit als het voorgaande model. Hier en daar wat details aangepast, maar meer niet.

I will rule the universe and you all gonna die !!!!!!
pi_15118581
quote:
Op woensdag 3 december 2003 15:43 schreef SoNoS het volgende:

[..]

Tja.. maar zo ken ik er natuurlijk ook wel een paar. De Vectra is weer gebasseerd op andere merken, zo kan je natuurlijk door blijven gaan.

Je kan lijkt mij niet ontkennen, dat merken als Volkwagen, BMW en Mercedes toch al jaren dood zijn qua design. Elk model ziet er praktisch hetzelfde uit als het voorgaande model. Hier en daar wat details aangepast, maar meer niet.

Als je BMW en Mercedes uit het rijtje weghaalt kan ik hiermee in komen.
pi_15118608
geef mij toch maar een B.M.W.
“Snowboarding is an activity that is very popular with people who do not feel that regular skiing is lethal enough.”
pi_15118621
quote:
Op woensdag 3 december 2003 15:48 schreef shilizous_88 het volgende:
geef mij toch maar een B.M.W.
tis nog geen sinterklaas
  woensdag 3 december 2003 @ 15:49:16 #60
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_15118628
quote:

[..]

Je kan lijkt mij niet ontkennen, dat merken als Volkwagen, BMW en Mercedes toch al jaren dood zijn qua design. Elk model ziet er praktisch hetzelfde uit als het voorgaande model.

Hebbie die nieuwe BMW 5- en 7- serie al gezien, die zijn echt wel anders/vernieuwend cq. lelijk.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_15118780
quote:

[..]

BMW en Mercedes qua design dood? BMW is zeer vernieuwend aan het werk, die zijn zeker niet gekopieerd, maar Mercedes oef man ik zou wel zo een E55 AMG willen, of een S65 AMS allemaal mooie bakken en zeker niet gekopieerd
pi_15119030
quote:

[..]

Vleugje Mercedes (de lijn een beetje),

Mercedes heeft trouwens de koplampen destijds gejat van de celica (200 serie) en de teruglopende c stijl van de picnic die je mooi terug ziet in hun A...
maar die lijn waar jij het over hebt zie ik niet.
quote:
vleugje Opel Vectra (de nieuwe, kijk es maar goed naar de Avensis en de Vectra en REKEN maar dat de Vectra eerder was).
Ik weet niet of die Vectra er zoveel eerder was. de huidige avensis rijdt namelijk al 2 jaar (2001) rond in japan onder de naam Premio... de Avensis kwam trouwens ook bijna een half jaar eerder op de japanse markt dan hier.
pi_15119172
als ik soms in een jap rijdt, heb ik het idee dat alles kan afbreken qua knopjes en schakelaars.

En meestal rijden oude oma's en opa's in die jappen. Vind je het gek dat die niet kapot gaan.

woensdag 3 december 2003 @ 16:10:05 #64
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_15119205
Ooit een kapotte Toyota gezien?

(en ook kapotte andere jappen,duitsers,russen,fransen)

[Dit bericht is gewijzigd door Herr.Flick op 03-12-2003 16:12]

Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_15119243
Volgens mij had ik het al eens eerder gezegd in een ander topic, maar hierbij dan nogmaals:

AUDI

woensdag 3 december 2003 @ 16:13:03 #66
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_15119289
Toch moet ik geen Aziatisch koekblik.

Bij een Duitse auto hoor je tenminste een deur dicht KLOENK vallen ipv het Aziatische krak.

Aziatische autos zijn als aziatische lullen: klein, miezerig en niet boeiend.

Onder bepaalde moslims heeft de droom van een triomf van de islam zorgelijke vormen aangenomen. De droom is verworden tot een hysterisch verlangen naar bloedige strijd, een Armageddon, waarin Amerika en Europa het onderspit moeten gaan delven.
pi_15119366
quote:
Op woensdag 3 december 2003 15:54 schreef yup het volgende:

[..]

BMW en Mercedes qua design dood? BMW is zeer vernieuwend aan het werk, die zijn zeker niet gekopieerd, maar Mercedes oef man ik zou wel zo een E55 AMG willen, of een S65 AMS allemaal mooie bakken en zeker niet gekopieerd

Nouja, ik heb het over de meer gangbare mercedessen, niet die dingen die af en toe eens in Duitsland ziet rijden of op een autobeursje.
Nee die "normale" mercedessen hier in Nederland zien er praktisch nog hetzelfde uit als die dingen uit de jaren 80. Hetzelfde geldt bijvoorbeeld voor golf ook.
Maar als je nou een opel uit de jaren 80 neemt, die ziet er anders uit dan een opel van nu.
quote:
Hebbie die nieuwe BMW 5- en 7- serie al gezien, die zijn echt wel anders/vernieuwend cq. lelijk.
Nou die 5 serie, is eindelijk weer eens een auto met lef, en die ziet er in mijn ogen nog wel geinig uit ook. Hij is ook nog eens behoorlijk vernieuwend ten opzichte van de vorige modellen.
pi_15119421
quote:
Op woensdag 3 december 2003 16:13 schreef Robert_Jensen het volgende:
Aziatische autos zijn als aziatische lullen: klein, miezerig en niet boeiend.
hahaha, maar ik wil niet weten hoe je aan deze info gekomen bent.
pi_15119496
Mensen, mensen, Volkswagen en Citroen maken gewoon de beste auto's!
pi_15119773
quote:
Op woensdag 3 december 2003 16:08 schreef Konijn het volgende:
als ik soms in een jap rijdt, heb ik het idee dat alles kan afbreken qua knopjes en schakelaars.
misschien ben je in de war met koreaanse auto's, want zelfs bij mijn Carina uit 74 is er nog nooit 1 knop afgebroken...
ook niet als je ze in de zee tieft
quote:
Op woensdag 3 december 2003 16:08 schreef Konijn het volgende:
En meestal rijden oude oma's en opa's in die jappen. Vind je het gek dat die niet kapot gaan.
1 van de meest verkochte auto's over de wereld, en jij denkt dat er alleen oude mensen in rijden....
  woensdag 3 december 2003 @ 16:34:11 #71
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_15119822
quote:
Op woensdag 3 december 2003 16:16 schreef SoNoS het volgende:

[..]

Nouja, ik heb het over de meer gangbare mercedessen, niet die dingen die af en toe eens in Duitsland ziet rijden of op een autobeursje.
Nee die "normale" mercedessen hier in Nederland zien er praktisch nog hetzelfde uit als die dingen uit de jaren 80. Hetzelfde geldt bijvoorbeeld voor golf ook.
Maar als je nou een opel uit de jaren 80 neemt, die ziet er anders uit dan een opel van nu.
[..]

Nou die 5 serie, is eindelijk weer eens een auto met lef, en die ziet er in mijn ogen nog wel geinig uit ook. Hij is ook nog eens behoorlijk vernieuwend ten opzichte van de vorige modellen.

Je bent echt gek man, de nieuwe BMW lijn is echt onwijs mooi, en de Benz ook.

Ik weet niet in welk dorp jij woont maar ik zie die dingen regelmatig langs karren

Onder bepaalde moslims heeft de droom van een triomf van de islam zorgelijke vormen aangenomen. De droom is verworden tot een hysterisch verlangen naar bloedige strijd, een Armageddon, waarin Amerika en Europa het onderspit moeten gaan delven.
pi_15119852
quote:
Op woensdag 3 december 2003 16:13 schreef Robert_Jensen het volgende:
Toch moet ik geen Aziatisch koekblik.

Bij een Duitse auto hoor je tenminste een deur dicht KLOENK vallen ipv het Aziatische krak.

das wel geinig idd dat mensen denken omdat je KLOENK hoort dat een auto degelijker is... bij de nieuwste toyota's hebben ze daarom ook andere rubbers zodat je ook KLOENK hoort, puur en alleen voor dat soort "simpel" denkende mensen....
  woensdag 3 december 2003 @ 16:40:13 #73
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_15119954
quote:
Op woensdag 3 december 2003 16:35 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

das wel geinig idd dat mensen denken omdat je KLOENK hoort dat een auto degelijker is... bij de nieuwste toyota's hebben ze daarom ook andere rubbers zodat je ook KLOENK hoort, puur en alleen voor dat soort "simpel" denkende mensen....

Ja doei. Het gaat om het gewicht vd deur en de auto in zijn geheel.
Weeg die maar eens met je Aziatische koekblik.
pi_15120042
quote:
Op woensdag 3 december 2003 16:40 schreef Robert_Jensen het volgende:

[..]

Ja doei. Het gaat om het gewicht vd deur en de auto in zijn geheel.
Weeg die maar eens met je Aziatische koekblik.

nix doei, zo is het en niet anders.
trouwens gewicht van de deur zegt nix. en zo'n koekblik is wel beter in de crashtest dan b.v. een vw passat of andere duitse rommel...

p.s. jij bent wel het prototype "simpel" nadenken waar ik het net over had

pi_15120119
Om mijn mening wat kracht bij te zetten:

Positieve Volkswagen berichten!:

Touran veiligste auto in zijn klasse
22-7-2003

De Volkswagen Touran heeft in de meest recente crashtest van de Europese organisatie Euro-NCAP de buitengewoon goede score van vier sterren behaald. De uitstekende inzittendenbescherming maakt de Touran het veiligste model in het segment van de middenklasse MPVs. Bovendien is deze nieuwe Volkswagen-telg het eerste model ooit dat bekroond is met drie sterren voor een bovengemiddeld veilige voetgangersbescherming. De speciaal ontwikkelde voorbumper van de Touran speelt hierbij een belangrijke rol.
------------------------
New Beetle Cabriolet veiligste cabrio
22-7-2003

De New Beetle Cabriolet heeft in de onlangs gehouden cabrio koprol- en crashtest van de Duitse ADAC uitermate goed gescoord. De Volkswagen New Beetle Cabriolet behaalt in vergelijking met twee andere cabriolets de beste resultaten.
-----------------------
DSG - automatisch schakelende zesversnellingsbak
11-12-2002

Volkswagen presenteert een technische wereldprimeur: de sportieve en verbruiksgunstige, direct schakelende zestraps automatische transmissie DSG. Deze bijzonder dynamische manier van krachtoverbrenging met geïntegreerde dubbele koppeling wordt (vanaf het eerste kwartaal 2003) voor het eerst aangeboden in de Golf R32. In de loop van 2003 wordt de DSG in meer modellen leverbaar - vooral in combinatie met koppelsterke motoren. Volkswagen zet met de nieuwe dubbel-koppelingstransmissie het voor alle klassen geldende aandrijflijn-offensief voort.
--------------------------
Lupo GTI Sportiefste Auto van het Jaar 2002
11-12-2002

Met ruime afstand heeft de Volkswagen Lupo GTI de verkiezing van De Sportiefste Auto van het Jaar 2002 gewonnen. Uit 156 kandidaten kozen de lezers van het Duitse autotijdschrift Sport Auto de benjamin uit Wolfsburg. De Lupo GTI wint in de klasse van de kleine autos. Bij het tellen van de stemmen bleef hij zijn directe achtervolgers, de MINI Cooper en de Peugeot 206 S16, met ruime afstand voor, zodat hij zich dus trots Sport Auto van het Jaar 2002 mag noemen.
----------------------------
Lupo 3L TDI weer op eerste plaats in milieu-overzicht ÖKO-TREND
14-11-2002

Het milieu-instituut ÖKO-TREND stelt al sinds 1997 elk jaar een lijst op met de milieuvriendelijkste autos. Daarbij staat vooral het advies voorop aan fleetowners bij de aankoop van milieuvriendelijke autos. De Volkswagen 3-liter Lupo kon dit jaar met ruime voorsprong de toppositie in het algemeen klassement verdedigen. Ook in de afgelopen twee jaren wist de Lupo deze begeerde positie te veroveren. Hiermee wordt eens te meer bevestigd hoe groot de waardering is voor het feit dat Volkswagen een auto met een brandstofverbruik van slechts 3 liter per 100 kilometer in productie heeft genomen.
---------------------
FSI...De nieuwe benzinetechniek van Volkswagen

30-1-2003
Volkswagen speelt al vele jaren een toonaangevende rol op het gebied van de benzine- en dieselmotoren. Volkswagen was o.a. trendsetter met de introductie van milieuvriendelijke benzine injectie motoren met katalysator en lambdasonde en met de introductie van de TDI direct ingespoten turbodiesel motoren.
Nu is het tijd voor een geheel nieuwe generatie benzinemotoren; de FSI-motor. De voordelen: schoner, krachtiger en zuiniger. Met de FSI-motoren neemt Volkswagen een voorsprong op het gebied van benzinemotoren, speciaal als het gaat om lage verbruikscijfers en beperking van milieubelastende uitlaatgassen gecombineerd met een hoger vermogen en meer trekkracht.
---------------------

Van autoweek tevredenheidtrofee:
Beter dan gemiddeld:
+ Waardevastheid
+ Kwaliteitsindruk van het interieur
+ Kwaliteitsindruk van het exterieur
+ Imago van de auto
+ Bijgeluiden (rammeltjes/kraakjes)

Specifiek over de Golf:
Beter dan gemiddeld:
+ besturing
+ roest