quote:Sneue reactie. Een goal is een goal is een goal.
Op zondag 7 december 2003 14:06 schreef DAMH het volgende:[..]
inderdaad allemaal hoogstaande goals, zo kan je idd wel aan 30 goals per seizoen komen, ik denk alleen dat je ze niet zo gemakkelijk krijgt in het buitenland...
quote:Zoals niemand het ooit over aandelen en bedrijfsplannen heeft als Furby & co het Ajax-topic binnen komen wandelen zeker?
Op zondag 7 december 2003 14:06 schreef SCH het volgende:
Jij bent degene die er over begint, vriend. Het zit je dwars en je voelt blijkbaar nattigheid want je wringt je hier in allerlei bochten. Niemand had het nog over Ajax gehad, bij mijn weten.
quote:Typisch Nederlands dat je niet zou mogen zeggen dat je gewoon goed bent. Dat mogen alleen Ajacieden ofzo?
Op zondag 7 december 2003 14:07 schreef twi het volgende:[..]
Ik geef 'm trouwens het voordeel van de twijfel en geef z'n kennis van de Nederlandse taal de schuld van z'n arrogantie. Want hoe 'ie zichzelf maar kwaliteit bleef aanmeten kwam toch wel een beetje verkeerd over op me.
Al schoot ik wel in de lach tijdens het interview. Weet niet meer precies waarvoor, maar als 'ie niet over z'n "kalitaait" praat, is 'ie op zich best sympatiek (
)
quote:Exact
Op zondag 7 december 2003 14:09 schreef SCH het volgende:[..]
Typisch Nederlands dat je niet zou mogen zeggen dat je gewoon goed bent. Dat mogen alleen Ajacieden ofzo?
quote:Dus ga jij het zelfde doen? Jij vergelijkt je zelf met hen
Op zondag 7 december 2003 14:09 schreef twi het volgende:[..]
Zoals niemand het ooit over aandelen en bedrijfsplannen heeft als Furby & co het Ajax-topic binnen komen wandelen zeker?
quote:Nee, ik laat door mijn stompzinnige reactie zien hoe stompzinnig zij telkens bezig zijn met dat gebral. Dat dat irritant overkomt op ze, dat is dus mooi meegenomen.
Op zondag 7 december 2003 14:10 schreef SCH het volgende:[..]
Dus ga jij het zelfde doen? Jij vergelijkt je zelf met hen
quote:Trouwens even serieus. Nee, ik heb het er ook niet op als Sneijder gaat zeggen dat hij zo fantastisch is. Dat supporters het over hun spelers zeggen, oké. Daar zijn het supporters voor. Maar misschien ben ik wel te ouderwets
Op zondag 7 december 2003 14:10 schreef twi het volgende:[..]
Exact
quote:?? nahh tsja jij loopt over hem te praten alsof ie 30 man uitspeelt en em dan in de kruising pist ... een goal is idd een goal maar je moet ook kijken naar hoe ze vielen, enigste wat ie goed doet (das in de HCE een kwali van em) is op de goede plek staan..
Op zondag 7 december 2003 14:08 schreef SCH het volgende:[..]
Sneue reactie. Een goal is een goal is een goal.
maar wat ik bedoelde te zeggen je kan pas zeggen dat ie errug goed is wanneer ie in het buitenland slaagt, maartja dat vind ik persoonlijk jij mag natuurlijk iets anders vinden..
Kezman is een typische goaltjesdief, en de laatste die daarvan in Nederland rond liep was Machlas. Die kon echter niet slagen bij een topclub in Nederland waar Kezman PSV echt wel als springplank gaat gebruiken. Ik snap alleen niet dat 'ie Italië uitsluit en alleen maar naar Spanje of Engeland wil.
In die landen zal 'ie er trouwens natuurlijk lang niet zoveel in leggen, want FC Volendam & co zijn natuurlijk materiaal voor de Second Division in Engeland.
quote:FC Volendam is hier ook middelmaat eerste divisie niveau, die waren echt dramatisch gisteren. Kezman had er zonder overdrijven 8 kunnen maken
Op zondag 7 december 2003 14:20 schreef twi het volgende:
In die landen zal 'ie er trouwens natuurlijk lang niet zoveel in leggen, want FC Volendam & co zijn natuurlijk materiaal voor de Second Division in Engeland.
Zoveel als Volendam gister weggaf was gewoon triest. 7 goals tegen, waarvan 5 uit directe blunders van de verdediging.
quote:sneue opmerking
Op zondag 7 december 2003 14:50 schreef SCH het volgende:
Goede voetballers die van het spelletje houden sluiten Italie sowieso uit.
Hij is in ieder geval nog steeds overtuigd van z'n eigen kwaliteiten (waar overigens niks mee is)
quote:Maar daar heeft hij schijt aan, op naar het Record van Coen Dillen
Op zondag 7 december 2003 16:34 schreef Chen het volgende:
Kezman is 1 en al POEP
Waren wel een beetje makkelijke goals gister, maar die Kezman staat altijd wel op de goede plek. Der mann hat torinstinct.
Stel nou dat ie in de winterstop weggaat, hoeveel gaan hem dan nog inhalen op de topscorerslijst.
Tegen de tijd dat hij weggaat wensen we hem veel succes en bedanken we hem en ik ben er van overtuigd dat er weer een nieuwe spits lid wordt van de club ![]()
En nog ff over dat parkeerterrein : Dat wil PSV verkopen omdat het onbruikbaar is voor PSV vanwege het bestemmingsplan. PSV kan er niets mee behalve huizen bouwen. PSV is geen woningcorporatie.
quote:42,3 is net iets te weinig vooralsnog.
Op zondag 7 december 2003 16:38 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Maar daar heeft hij schijt aan, op naar het Record van Coen Dillen
quote:is ingecalculeerd, we treffen immers ADO en Zwolle nog thuis
Op zondag 7 december 2003 17:08 schreef methodmich het volgende:
42,3 is net iets te weinig vooralsnog.
quote:je vergeet Vitesse,toch?
Op zondag 7 december 2003 17:16 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
is ingecalculeerd, we treffen immers ADO en Zwolle nog thuis
quote:Waarom niet? Na de PSV-verzekering kan de PSV-woningcorporatie niet ver weg zijn toch?
Op zondag 7 december 2003 17:08 schreef Furby het volgende:
En nog ff over dat parkeerterrein : Dat wil PSV verkopen omdat het onbruikbaar is voor PSV vanwege het bestemmingsplan. PSV kan er niets mee behalve huizen bouwen. PSV is geen woningcorporatie.
quote:En Ajax
Op zondag 7 december 2003 17:18 schreef DutchGooner het volgende:[..]
je vergeet Vitesse,toch?
quote:Dan is hij er waarschijnlijk weer eens niet bij vanwege een 4e gele kaart ofzo
Op zondag 7 december 2003 17:18 schreef DutchGooner het volgende:
je vergeet Vitesse,toch?
quote:Hoi.
Op zondag 7 december 2003 14:03 schreef SCH het volgende:
Wie na gisteravond nog iets durft te zeggen over vriend Mateja, haha
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |