quote:Ja, als je 4-4-2 speelt okee, maar Koeman zal wel 4-3-3 willen doen. Dus moeten Galásek en Sneijder naast Pienaar spelen.
Op vrijdag 5 december 2003 16:52 schreef Leshy het volgende:[..]
Dan heb je eigenlijk 3 centrale middenvelders lopen voor 2 plaatsen. Dan zie ik liever De Jong op rechts en Maxwell op links, met Sneijder en Galásek in het centrum.
Ik vind persoonlijk Maxwell op het middenveld sterker dan als linksback, en aangezien je met O'Brien een prima linksback hebt (daar verschillen onze meningen
), zie ik dus liever die twee aan de linkerkant
Overigens was Ajax een tijd op zoek naar een linksback, dus intern is het vertrouwen in O'Brien ook niet zo groot, heb ik het idee.
quote:Ga jij toch lekker daar heen.
Op donderdag 4 december 2003 22:06 schreef chelloboy het volgende:
Het is niet bijna niet te geloven,maar ik stond gisteravond onder dat grote ajaks embleem bij de Arena
Moest in HMH hal zijn voor Simple Red concert en ja dat is tegenover de Arena.
Nog beetje rondgekeken maar geef mij toch maar het Philips Stadion.
Ik zou niet dood gevonden willen worden in Eindhoven! Walgelijk staat en dat taaltje is helemaal zielig!!!!!
Verder ben ik het met Leshy eens, behalve dat Pienaar niet komt te spelen in zijn visie. Dan heb ik liever een aanvaller minder met Pienaar erbij (en Galasek als stofzuiger achter het middenveld). Desnoods is dit een leuke variant, waar Ibrahimovic meer gaat spelen als vasthouder (van de bal
) dan als 9.
code:mmmm, Christmas time is nearLobont
Trabelsi - Heitinga - Escudé - Maxwell
Pienaar - Galasek - Sneijder
Ibrahimovic - van der Vaart
Sonck
quote:ik vond het verschrikkelijk, die ene keer dat ik vanwege een begrafenis met de trein langs eindhoven moest
Op vrijdag 5 december 2003 16:59 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Ga jij toch lekker daar heen.
Ik zou niet dood gevonden willen worden in Eindhoven! Walgelijk staat en dat taaltje is helemaal zielig!!!!!
vandaag las ik oude nummer van VI nog
koeman zag O'Brien als linksback, terwijl die ook als middenvelder uit de voeten kan
quote:Dat denk ik ook ja. Je kunt zeggen wat je wilt, maar sinds Kezman terug is wint PSV weer eenvoudig. Ok, van Zwolle en Volendam, maar het gebeurt wel, terwijl alle wedstrijden waar 'ie ontbrak, de punten die zijn verdient echt uit het vuur zijn gesleept.
Op zaterdag 6 december 2003 21:30 schreef Qi het volgende:
Ajax is nu toch wel zeker kampioen denk ik. Als PSV Kezman kwijt raakt in de winterstop dan zie ik ze Ajax echt niet meer inhalen.
quote:Met Kezman ook niet, dus wees niet bang. Kampioenuh!
Op zaterdag 6 december 2003 21:30 schreef Qi het volgende:
Ajax is nu toch wel zeker kampioen denk ik. Als PSV Kezman kwijt raakt in de winterstop dan zie ik ze Ajax echt niet meer inhalen.
quote:Zonder Kezman winnen ze ook wel van Volendam.
Op zondag 7 december 2003 10:59 schreef twi het volgende:[..]
Dat denk ik ook ja. Je kunt zeggen wat je wilt, maar sinds Kezman terug is wint PSV weer eenvoudig. Ok, van Zwolle en Volendam, maar het gebeurt wel, terwijl alle wedstrijden waar 'ie ontbrak, de punten die zijn verdient echt uit het vuur zijn gesleept.
Maar ik zie Kezman nog niet vertrekken en PSV is nog lang niet uitgeschakeld....
Zenuw beschadigd. Da's toch een tegenvaller.
Bron Langs de Lijn.
quote:da's minder. Hij is een van de weinige Ajacieden die ik wel goed en sympathiek vind
Op zondag 7 december 2003 16:41 schreef popolon het volgende:
Pienaar voor de rest van het seizoen uitgeschakeldZenuw beschadigd. Da's toch een tegenvaller.
Bron Langs de Lijn.
quote:De rest van het jaar dus he
Op zondag 7 december 2003 16:41 schreef popolon het volgende:
Pienaar voor de rest van het seizoen uitgeschakeldZenuw beschadigd. Da's toch een tegenvaller.
Bron Langs de Lijn.
Pienaar dit jaar niet meer in actie
Ronald Koeman bevestigde vanmiddag op de persconferentie dat Steven Pienaar dit jaar niet meer in actie komt. Zijn herstel verloopt allerminst voorspoedig. Mocht de middenvelder in de winterstop fit geraken dan zal hij in januari af moeten reizen naar Afrika voor de Africa Nations Cup.
quote:Oh, heb ik niet goed opgelet.
Op zondag 7 december 2003 16:45 schreef F1Bas het volgende:[..]
De rest van het jaar dus he
[Dit bericht is gewijzigd door popolon op 08-12-2003 22:05]
quote:Inderdaad, maar het zal morgen niet alleen van Galasek afhangen, de jongens die wél spelen moeten het gewoon klaren in Brugge.
Op maandag 8 december 2003 22:05 schreef twi het volgende:
Galasek kan toch niet spelen? Staat op TT...
quote:Dat is idd het geval, maar toch is Galásek altijd een van de dragende spelers bij Ajax, en zal hij dus zeker gemist worden.
Op maandag 8 december 2003 22:18 schreef Denni5 het volgende:
Inderdaad, maar het zal morgen niet alleen van Galasek afhangen, de jongens die wél spelen moeten het gewoon klaren in Brugge.
quote:Jammer, maar wel verwacht.
Van der Vaart kondigt vertrek bij Ajax aanAMSTERDAM, 9 december 2003 10:19 - Rafael van der vaart verlaat Ajax komende zomer! "Tijdens de winterstop bekijk ik de opties. Vorig jaar beloofde ik Ajax nog tot de zomer te blijven. maar voor het EK wil ik getekend hebben," zegt hij op de dag van Club Brugge-Ajax in de Belgische krant Het Laatste Nieuws, waarin hij ook zegt dat het Ajax-bestuur zich niet aan haar beloften gehouden heeft door in de zomer Chivu en Van der Meyde te verkopen. Afgesproken zou zijn, volgens de speler, dat Ajax met het team van vorig jaar zou gaan bouwen aan een nieuw gouden hoofdstuk in de clubhistorie. Van der Vaart: "Dat was de bedoeling, maar ineens waren Van der Meyde en Chivu weg. Dit is profvoetbal, en een bepaald moment moet je aan jezelf denken." Ook de financiën maken dat Van der Vaart bij Ajax wil vertrekken. "Dat speelt, maar er zijn nog andere dingen. In Engeland of Spanje is het elke week een topmatch. daar denk je aan als je tegen Groningen speelt voor lege tribunes. maar het voornaamste is, ik moet het naar mijn zin hebben."
Bron: www.voetbalonline.nl
edit:
Bij nader inzien twijfel ik eigenlijk of dit artikel wel betrouwbaar is. Ze quoten Van der Vaart en die zegt dan: "...elke week een topmatch...". Topmatch? Dat zou een Belg zeggen, een Nederlander zegt gewoon topwedstrijd.
[Dit bericht is gewijzigd door Qi op 09-12-2003 11:15]
quote:Nou, in ieder geval meer man dan die paar honderd bij Groningen. Maar, toegeven, als hij écht voor het publiek wil spelen dan kan hij beter naar Engeland gaan. Daar zitten de tribunes elke week helemaal vol en daar worden spelers ook gewaardeerd om hun spel. Daar klappen ze ook voor je als je wat moois doet met de bal.
Op dinsdag 9 december 2003 11:14 schreef SCH het volgende:Alsof in Spanje de tribunes zo vol zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |