abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 december 2003 @ 16:27:06 #101
41009 sugarnieuws
Topwebgames.nl / Beltoontop.nl
pi_15119627
Zlatan:
Geweldige voetballer, waarbij de technische hoogstandjes regelmatig getoont worden. Jammers is dat hij vaak zelf wil, waardoor er kansen verspeelt worden. Hij is een speler die kansen creeert maar niet de speler die ze het beste af kan maken.

Sonck:
Daarentegen vind ik Sonck een zeer goede koop die zich aan het bewijzen is. Hij is degene die de kansen van Zlatan af kan maken! Een combi van deze 2 spelers is voor mij duo!

pi_15119967
quote:
Op woensdag 3 december 2003 15:19 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik kom voor Kezman naar het stadion omdat ie zo verschrikkelijk scherp is.
Je gaat nooit naar de CL wedstrijden die PSV speelt
Let yourself go and enjoy the bassline...
  woensdag 3 december 2003 @ 16:44:17 #103
41009 sugarnieuws
pi_15120046
quote:
Op woensdag 3 december 2003 16:40 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Je gaat nooit naar de CL wedstrijden die PSV speelt

auw.....
pi_15121002
quote:
Op woensdag 3 december 2003 14:11 schreef Viper-X het volgende:

[..]

Laten we het dan ff zo zeggen : Buffel in topvorm is beter dan Zlatan in topvorm...

Los van het feit dat je een spits niet met een schaduwspits kunt vergelijken, is dat ook niet helemaal waar.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_15121085
quote:
Op woensdag 3 december 2003 15:19 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik kom voor Kezman naar het stadion omdat ie zo verschrikkelijk scherp is. Dat is mooi om te zien, zijn loopacties, goals en inzet is onnavolgbaar. Voetbaltechnisch is Zlatan veel beter natuurlijk, al blijft ik van mening dat een spits van Ajax er gewoon 20-25 in moet leggen per seizoen, maar dat is een ander verhaal.

Als ik naar het vpoetballen ga, hoop ik dat mijn club wint maar ik let wel speciaal op de acties van bepaalde spelers, ook als de bal niet in de buurt is. Bij PSV zijn dan met name Kezman en van Bommel publieksspelers.

Misschien, maar de traditie bij Ajax is toch al lange tijd meer gericht op schaduwspitsen die veel scoren. Bovendien heb je ook de laatste jaren een grote verscheidenheid aan doelpuntenmakers. Dan heb ik ook liever 3 mensen die 10 tot 20 goals maken, dan 1 iemand die er 25 maakt.
www.thuisuiteten.nl
pi_15121411
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 21:31 schreef sugarnieuws het volgende:

[..]

Als dit zo kan blijven heeft hij nog een glansrijke carriere voor de boeg, wat pienaar betreft heb je wel gelijk dat hij te licht is. Hij is niet iemand waar je bang van wordt al komt hij met de bal op je af. Misschien is zijn techniek wel goed, maar het draait ook om mimiek!

Deze moet ik nog even terughalen hoor... Ongelooflijk. De constantste speler van vorig seizoen wordt hier even afgeserveerd op een handvol duels, waarvan veel als noodgedwongen rechtsbuiten. Dan wordt er later nog gezegd dat hij op het middenveld niet goed is. Nee, waar speelde hij vorig seizoen dan?

En iemand die kan excelleren tegen het fysiek niet misselijke middenveld van Arsenal, kan nooit te licht zijn, zowel qua niveau als fysiek.

[Dit bericht is gewijzigd door methodmich op 03-12-2003 19:50]

www.thuisuiteten.nl
  woensdag 3 december 2003 @ 17:38:30 #107
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_15121541
quote:
Op woensdag 3 december 2003 17:33 schreef methodmich het volgende:

Deze moet ik nog even terughalen hoor... Ongelooflijk. De constantste speler van vorig seizoen wordt hier even afgeserveerd op een handvol duels, waarvan veel als noodgedwongen rechtsbuiten. Dan wordt er later nog gezegd dat hij op het middenveld niet goed is. Nee, waar speelde hij vorig seizoen dan?

En iemand die kan excelleren tegen het fysiek niet misselijke middenveld van Arsenal, kan nooit te licht zijn, zowel qua niveau als fysiek.

Pienaar is niet groot maar is wel een vechtertje die z'n fysiek heel slim en gedoseerd in weet te zetten. Davids is nou ook niet wat je zegt een beer. Nou moet ik zeggen dat ik nooit zo'n ontzettend grote aanhanger ben geweest van Pienaar (mede omdat z'n schot gewoon te dramatisch is voor woorden), maar het is een speler die anderen maar vooral zichzelf heel slim vrij weet te spelen.
pi_15122567
quote:
Op woensdag 3 december 2003 17:38 schreef twi het volgende:

[..]

Pienaar is niet groot maar is wel een vechtertje die z'n fysiek heel slim en gedoseerd in weet te zetten. Davids is nou ook niet wat je zegt een beer. Nou moet ik zeggen dat ik nooit zo'n ontzettend grote aanhanger ben geweest van Pienaar (mede omdat z'n schot gewoon te dramatisch is voor woorden), maar het is een speler die anderen maar vooral zichzelf heel slim vrij weet te spelen.

Davids is misschien geen beer om te zien maar die jongen is megasterk. Met Pienaar heb je het probleem zit ie in de wedstrijd of niet. Zit ie dat wel is ie erg nuttig, zit ie dat niet kost je dan 25 keer balverlies in een wedstrijd. Als je na 25 minuten ziet dat hij niet in de wedstrijd zit.. wisselen. Zelfde geldt min of meer voor Davids. Alleen het verschil is niet zozeer het balverlies maar meer het risico dat je met 10 man moet voetballen.
too much is not enough....
pi_15124177
quote:
Op woensdag 3 december 2003 16:22 schreef sqlsmurft het volgende:
Maar goed ik ben ajacied en misschien lees ik het allemaal wat te gekleurt.
Dat zal het zijn
pi_15125054
quote:
Op woensdag 3 december 2003 18:21 schreef WaStEd het volgende:

[..]

Davids is misschien geen beer om te zien maar die jongen is megasterk. Met Pienaar heb je het probleem zit ie in de wedstrijd of niet. Zit ie dat wel is ie erg nuttig, zit ie dat niet kost je dan 25 keer balverlies in een wedstrijd. Als je na 25 minuten ziet dat hij niet in de wedstrijd zit.. wisselen. Zelfde geldt min of meer voor Davids. Alleen het verschil is niet zozeer het balverlies maar meer het risico dat je met 10 man moet voetballen.

Davids lijdt dus meer balverlies dan Pienaar... Ga maar eens kijken, 9 van de 10 door Edgar veroverde ballen heeft ie eerst zelf verloren...
www.thuisuiteten.nl
pi_15125171
Tering joh, heb niet eens tijd gehad om in het vorige topic een terugvindpost te plaatsen, is er al weer een nieuwe!

Ik wil alleen even zeggen dat ik echt wel kan genieten van Pienaar.

En over de spitsen maak ik me momenteel een heel stuk minder druk dan 2 jaar geleden eigenlijk.

A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  woensdag 3 december 2003 @ 22:45:31 #112
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_15130904
quote:
Op woensdag 3 december 2003 19:55 schreef Suijk het volgende:

Ik wil alleen even zeggen dat ik echt wel kan genieten van Pienaar.

Tja, die is jammer genoeg uit de roulatie. Wanneer is die weer terug?
pi_15131546
van der vaart was een psv'er, maar hij moest maar van club veranderen (als fan) toen hij bij ajax ging spelen!
pi_15131675
quote:
Op woensdag 3 december 2003 23:05 schreef rattaplan het volgende:
van der vaart was een psv'er, maar hij moest maar van club veranderen (als fan) toen hij bij ajax ging spelen!
Weet jij hoe oud hij was toen hij bij Ajax begon te spelen?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_15132753
Ik denk dat feyenoorders die bij ajax mogen spelen sneller ajacied worden dan ajacieden die bij feyenoord komen spelen.
Zelfde geldt voor psv ipv feyenoord.
Ik denk dat het komt door de uitstraling en de beleving van het voetbal in het algemeen bij ajax.
Scholten zat bijvoorbeeld liever bij ajax op de bank dan bij feyenoord. Dat ie dan een basisplek verovert is een tweede
Witsche jaren voor feyenoord gespeelt en werd echt gedoogd door de fans. Blijft toch een ajacied. Kieft heeft jaren zijn goaltjes voor psv gemaakt maar is in zijn hart toch ajacied.
Zo kan ik nog wel ff doorgaan. De enige uitzondering is v.Vossen maar goed die wordt zo langzamerhand overal uitgekotst...
[url=http://www.watbenjedan.nl]Prutser[/url]
pi_15133778
quote:
ja met nadruk was en nu is die ajacied
pi_15136511
quote:
van der vaart was een psv'er,
Ach, iedereen maakt wel eens een fout. Dat is menselijk.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  donderdag 4 december 2003 @ 08:33:11 #118
41009 sugarnieuws
pi_15136752
quote:
Op woensdag 3 december 2003 17:33 schreef methodmich het volgende:

[..]

Vorig jaar was hij super! En daardoor wordt er teveel van verwacht in dit nieuwe seizoen. Hij heeft nog niet echt de kansen gehad om zich te laten zien en daar reken ik hem op af! Blijkbaar heb ik te hogen verwachtingen van hem, ik zou hem graag weer willen zien zoals hij vorig jaar speelde, maar misschien komt dat nog.
  donderdag 4 december 2003 @ 08:50:22 #119
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_15136896
Ik zie geen plaats voor Pienaar in de basis dit jaar.Helemaal als ze met de opstelling spelen waarmee ze zondag van fc kakkerlak hebben gewonnen.
Zelfde geld trouwens voor Litmanen,hoezeer ik die man ook waardeer,ik denk dat zijn beste tijd is geweest en dat het tijd is voor de jonkies van der Vaart,Sneijder,de Jong( die ik echt een topper vind) Heitinga ( die zeker mee moet naar Portugal als hij dit niveau kan vast houden).

Just my 2 Cents....

|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
pi_15137716
Pienaar zou best in de basis kunnen hoor. Een leuke 4-4-2 opstelling voor Koeman zou dan zijn:

Lobont

Trabelsi - Heitinga - Escude - Maxwell

Pienaar - Sneijder - Galasek - Van der Vaart

Sonck - Ibrahimovic

Het middenveld lijkt erg licht, maar in de praktijk zal dat best meevallen. Pienaar heeft bewezen tegen fysiek sterke spelers uit de voeten te kunnen (Vieira), Sneijder & Van der Vaart compenseren hun fysieke gesteldheid met een uitstekende techniek en Galasek is zelf fysiek sterk.

Eventueel Trabelsi eruit voor Grygera, omdat Trabelsi toch vertrekt en je Grygera zo alvast kunt laten wennen.

donderdag 4 december 2003 @ 09:53:55 #121
38551 Sjwerver
lastig ventje
pi_15137990
Ik zit NU al met mijn kop in Brugge
derde doos vanaf links
  donderdag 4 december 2003 @ 10:46:10 #122
41009 sugarnieuws
pi_15139149
quote:
Op donderdag 4 december 2003 09:53 schreef Sjwerver het volgende:
Ik zit NU al met mijn kop in Brugge
nix mis mee toch!
  donderdag 4 december 2003 @ 11:05:46 #123
38551 Sjwerver
lastig ventje
pi_15139628
quote:
Op donderdag 4 december 2003 10:46 schreef sugarnieuws het volgende:

[..]

nix mis mee toch!

het gaat ten koste van mijn arbeidsproductiviteit, zal mijn baas niet blij mee zijn
derde doos vanaf links
  donderdag 4 december 2003 @ 11:08:20 #124
41009 sugarnieuws
pi_15139701
quote:
Op donderdag 4 december 2003 11:05 schreef Sjwerver het volgende:

[..]

het gaat ten koste van mijn arbeidsproductiviteit, zal mijn baas niet blij mee zijn

hahaha daar heb je gelijk in anders is het straks
Dus nu even internet uit... en verder werken
pi_15139892
quote:
Op donderdag 4 december 2003 09:40 schreef Qi het volgende:
Pienaar zou best in de basis kunnen hoor. Een leuke 4-4-2 opstelling voor Koeman zou dan zijn:

Lobont

Trabelsi - Heitinga - Escude - Maxwell

Pienaar - Sneijder - Galasek - Van der Vaart

Sonck - Ibrahimovic

Het middenveld lijkt erg licht, maar in de praktijk zal dat best meevallen. Pienaar heeft bewezen tegen fysiek sterke spelers uit de voeten te kunnen (Vieira), Sneijder & Van der Vaart compenseren hun fysieke gesteldheid met een uitstekende techniek en Galasek is zelf fysiek sterk.

Eventueel Trabelsi eruit voor Grygera, omdat Trabelsi toch vertrekt en je Grygera zo alvast kunt laten wennen.

Ik mis Nigel de Jong en aan de linkerkant zie ik geen enkele aankoop van Ronald. (SoetAars, die kuteagle, Mitea)
Kortom dit is meer een wishfull thinking opstelling dan dat dit een serieuse optie is als iedereen fit zou zijn.

Eigenlijk net zoiets als:

code:
           Lobont

Trabelsi - Heitinga - Escude - Maxwell

De Jong - Pienaar - Sneijder 

Van der Vaart

Ibrahimovic     -        Mitea

Trabelsi of De Jong kunnen lekker opstomen.
Veel voetbal in de ploeg en inderdaad Galasek mist.
[url=http://www.watbenjedan.nl]Prutser[/url]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')