Sonck:
Daarentegen vind ik Sonck een zeer goede koop die zich aan het bewijzen is. Hij is degene die de kansen van Zlatan af kan maken! Een combi van deze 2 spelers is voor mij duo!
quote:Je gaat nooit naar de CL wedstrijden die PSV speelt
Op woensdag 3 december 2003 15:19 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik kom voor Kezman naar het stadion omdat ie zo verschrikkelijk scherp is.
quote:auw.....
Op woensdag 3 december 2003 16:40 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Je gaat nooit naar de CL wedstrijden die PSV speelt
quote:Los van het feit dat je een spits niet met een schaduwspits kunt vergelijken, is dat ook niet helemaal waar.
Op woensdag 3 december 2003 14:11 schreef Viper-X het volgende:[..]
Laten we het dan ff zo zeggen : Buffel in topvorm is beter dan Zlatan in topvorm...
quote:Misschien, maar de traditie bij Ajax is toch al lange tijd meer gericht op schaduwspitsen die veel scoren. Bovendien heb je ook de laatste jaren een grote verscheidenheid aan doelpuntenmakers. Dan heb ik ook liever 3 mensen die 10 tot 20 goals maken, dan 1 iemand die er 25 maakt.
Op woensdag 3 december 2003 15:19 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik kom voor Kezman naar het stadion omdat ie zo verschrikkelijk scherp is. Dat is mooi om te zien, zijn loopacties, goals en inzet is onnavolgbaar. Voetbaltechnisch is Zlatan veel beter natuurlijk, al blijft ik van mening dat een spits van Ajax er gewoon 20-25 in moet leggen per seizoen, maar dat is een ander verhaal.Als ik naar het vpoetballen ga, hoop ik dat mijn club wint maar ik let wel speciaal op de acties van bepaalde spelers, ook als de bal niet in de buurt is. Bij PSV zijn dan met name Kezman en van Bommel publieksspelers.
quote:Deze moet ik nog even terughalen hoor... Ongelooflijk. De constantste speler van vorig seizoen wordt hier even afgeserveerd op een handvol duels, waarvan veel als noodgedwongen rechtsbuiten. Dan wordt er later nog gezegd dat hij op het middenveld niet goed is. Nee, waar speelde hij vorig seizoen dan?
Op dinsdag 2 december 2003 21:31 schreef sugarnieuws het volgende:[..]
Als dit zo kan blijven heeft hij nog een glansrijke carriere voor de boeg, wat pienaar betreft heb je wel gelijk dat hij te licht is. Hij is niet iemand waar je bang van wordt al komt hij met de bal op je af. Misschien is zijn techniek wel goed, maar het draait ook om mimiek!
En iemand die kan excelleren tegen het fysiek niet misselijke middenveld van Arsenal, kan nooit te licht zijn, zowel qua niveau als fysiek.
[Dit bericht is gewijzigd door methodmich op 03-12-2003 19:50]
quote:Pienaar is niet groot maar is wel een vechtertje die z'n fysiek heel slim en gedoseerd in weet te zetten. Davids is nou ook niet wat je zegt een beer. Nou moet ik zeggen dat ik nooit zo'n ontzettend grote aanhanger ben geweest van Pienaar (mede omdat z'n schot gewoon te dramatisch is voor woorden), maar het is een speler die anderen maar vooral zichzelf heel slim vrij weet te spelen.
Op woensdag 3 december 2003 17:33 schreef methodmich het volgende:Deze moet ik nog even terughalen hoor... Ongelooflijk. De constantste speler van vorig seizoen wordt hier even afgeserveerd op een handvol duels, waarvan veel als noodgedwongen rechtsbuiten. Dan wordt er later nog gezegd dat hij op het middenveld niet goed is. Nee, waar speelde hij vorig seizoen dan?
En iemand die kan excelleren tegen het fysiek niet misselijke middenveld van Arsenal, kan nooit te licht zijn, zowel qua niveau als fysiek.
quote:Davids is misschien geen beer om te zien maar die jongen is megasterk. Met Pienaar heb je het probleem zit ie in de wedstrijd of niet. Zit ie dat wel is ie erg nuttig, zit ie dat niet kost je dan 25 keer balverlies in een wedstrijd. Als je na 25 minuten ziet dat hij niet in de wedstrijd zit.. wisselen. Zelfde geldt min of meer voor Davids. Alleen het verschil is niet zozeer het balverlies maar meer het risico dat je met 10 man moet voetballen.
Op woensdag 3 december 2003 17:38 schreef twi het volgende:[..]
Pienaar is niet groot maar is wel een vechtertje die z'n fysiek heel slim en gedoseerd in weet te zetten. Davids is nou ook niet wat je zegt een beer. Nou moet ik zeggen dat ik nooit zo'n ontzettend grote aanhanger ben geweest van Pienaar (mede omdat z'n schot gewoon te dramatisch is voor woorden), maar het is een speler die anderen maar vooral zichzelf heel slim vrij weet te spelen.
quote:Dat zal het zijn
Op woensdag 3 december 2003 16:22 schreef sqlsmurft het volgende:
Maar goed ik ben ajacied en misschien lees ik het allemaal wat te gekleurt.
quote:Davids lijdt dus meer balverlies dan Pienaar... Ga maar eens kijken, 9 van de 10 door Edgar veroverde ballen heeft ie eerst zelf verloren...
Op woensdag 3 december 2003 18:21 schreef WaStEd het volgende:[..]
Davids is misschien geen beer om te zien maar die jongen is megasterk. Met Pienaar heb je het probleem zit ie in de wedstrijd of niet. Zit ie dat wel is ie erg nuttig, zit ie dat niet kost je dan 25 keer balverlies in een wedstrijd. Als je na 25 minuten ziet dat hij niet in de wedstrijd zit.. wisselen. Zelfde geldt min of meer voor Davids. Alleen het verschil is niet zozeer het balverlies maar meer het risico dat je met 10 man moet voetballen.
Ik wil alleen even zeggen dat ik echt wel kan genieten van Pienaar.
En over de spitsen maak ik me momenteel een heel stuk minder druk dan 2 jaar geleden eigenlijk.
quote:Tja, die is jammer genoeg uit de roulatie. Wanneer is die weer terug?
Op woensdag 3 december 2003 19:55 schreef Suijk het volgende:Ik wil alleen even zeggen dat ik echt wel kan genieten van Pienaar.
quote:Weet jij hoe oud hij was toen hij bij Ajax begon te spelen?
Op woensdag 3 december 2003 23:05 schreef rattaplan het volgende:
van der vaart was een psv'er, maar hij moest maar van club veranderen (als fan) toen hij bij ajax ging spelen!
quote:ja met nadruk was en nu is die ajacied
van der vaart was een psv'er, maar hij moest maar van club veranderen (als fan) toen hij bij ajax ging spelen!
quote:Ach, iedereen maakt wel eens een fout. Dat is menselijk.
van der vaart was een psv'er,
quote:Vorig jaar was hij super! En daardoor wordt er teveel van verwacht in dit nieuwe seizoen. Hij heeft nog niet echt de kansen gehad om zich te laten zien en daar reken ik hem op af! Blijkbaar heb ik te hogen verwachtingen van hem, ik zou hem graag weer willen zien zoals hij vorig jaar speelde, maar misschien komt dat nog.
Op woensdag 3 december 2003 17:33 schreef methodmich het volgende:[..]
Deze moet ik nog even terughalen hoor... Ongelooflijk. De constantste speler van vorig seizoen wordt hier even afgeserveerd op een handvol duels, waarvan veel als noodgedwongen rechtsbuiten. Dan wordt er later nog gezegd dat hij op het middenveld niet goed is. Nee, waar speelde hij vorig seizoen dan?
Just my 2 Cents....
Lobont
Trabelsi - Heitinga - Escude - Maxwell
Pienaar - Sneijder - Galasek - Van der Vaart
Sonck - Ibrahimovic
Het middenveld lijkt erg licht, maar in de praktijk zal dat best meevallen. Pienaar heeft bewezen tegen fysiek sterke spelers uit de voeten te kunnen (Vieira), Sneijder & Van der Vaart compenseren hun fysieke gesteldheid met een uitstekende techniek en Galasek is zelf fysiek sterk.
Eventueel Trabelsi eruit voor Grygera, omdat Trabelsi toch vertrekt en je Grygera zo alvast kunt laten wennen.
quote:nix mis mee toch!
Op donderdag 4 december 2003 09:53 schreef Sjwerver het volgende:
Ik zit NU al met mijn kop in Brugge
quote:het gaat ten koste van mijn arbeidsproductiviteit, zal mijn baas niet blij mee zijn
Op donderdag 4 december 2003 10:46 schreef sugarnieuws het volgende:[..]
nix mis mee toch!
quote:hahaha daar heb je gelijk in anders is het straks
Op donderdag 4 december 2003 11:05 schreef Sjwerver het volgende:[..]
het gaat ten koste van mijn arbeidsproductiviteit, zal mijn baas niet blij mee zijn
quote:Ik mis Nigel de Jong en aan de linkerkant zie ik geen enkele aankoop van Ronald. (SoetAars, die kuteagle, Mitea)
Op donderdag 4 december 2003 09:40 schreef Qi het volgende:
Pienaar zou best in de basis kunnen hoor. Een leuke 4-4-2 opstelling voor Koeman zou dan zijn:Lobont
Trabelsi - Heitinga - Escude - Maxwell
Pienaar - Sneijder - Galasek - Van der Vaart
Sonck - Ibrahimovic
Het middenveld lijkt erg licht, maar in de praktijk zal dat best meevallen. Pienaar heeft bewezen tegen fysiek sterke spelers uit de voeten te kunnen (Vieira), Sneijder & Van der Vaart compenseren hun fysieke gesteldheid met een uitstekende techniek en Galasek is zelf fysiek sterk.
Eventueel Trabelsi eruit voor Grygera, omdat Trabelsi toch vertrekt en je Grygera zo alvast kunt laten wennen.
Eigenlijk net zoiets als:
code:Trabelsi of De Jong kunnen lekker opstomen.Lobont Trabelsi - Heitinga - Escude - Maxwell
De Jong - Pienaar - Sneijder
Van der VaartIbrahimovic - Mitea
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |