abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 december 2003 @ 14:47:21 #76
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_15116910
quote:
Op woensdag 3 december 2003 14:25 schreef SCH het volgende:

[..]

Tja, die obsessie heb ik niet zo hoor. Als iemand anders scoort is het ook prima.

Liever dat zowel anderen scoren als hijzelf, dan dat alleen anderen scoren.

Kezman is beter dan Ibrahimovic, het is echt een goaltjesdief. Maar Kezman vind ik nou niet de speler waarvoor je naar een stadion komt. Heel veel briljante dingen (m.u.v. het doelpunt tegen Roda) heb ik van Kezman nog niet gezien.

Vanochtend las ik op de BBC op de shortlist van Ferguson dat Zlatan niet bij van Nistelrooij zou passen, omdat ze teveel op elkaar lijken. Even later stond met dezelfde redenatie dat Kezman juist wél uitstekend bij Man Utd past (omdat ze zo op elkaar lijken). Ondanks dat die conclusies na dezelfde redenatie compleet tegenovergesteld zijn, was ik het er toch mee eens.

Zlatan is een egoist, en wel een héle grote egoist, in de meeste gevallen. In het eerste jaar kwam dat er absoluut niet uit en werd al gesteld dat het een fantastische miskoop zou zijn, die voor het dubbele van het aankoopbedrag met een grote strik naar Roma gestuurd zou moeten worden. Het tweede seizoen scoorde 'ie in de HCE niet zo veel, maar wat je van hem wél kunt zeggen is dat 'ie zichzelf inmiddels terug heeft verdient door goals tegen Celta, Roma, Lyon en Valencia.

Wat dat betreft kun je hem nooit en te nimmer een miskoop noemen, of zeggen dat 'ie niet van waarde is geweest voor Ajax. Wat mij betreft mag Ibrahimovic nog tot in het einde der tijden in de spits van Ajax staan. Ik scheld genoeg op 'm, maar met die paar schamele acties die wel lukken, heb je een speler in huis waar je bek soms van open valt. Da's waar ik van hou en als we met zo'n gozer kampioen kunnen worden omdat de rest van het team ook regelmatig scoort, heb ik dat liever dan dat er eentje bij loopt die 34 goals maakt

pi_15116963
quote:
Op woensdag 3 december 2003 14:47 schreef twi het volgende:
Heel veel briljante dingen (m.u.v. het doelpunt tegen Roda) heb ik van Kezman nog niet gezien.
Dit was toch wel een briljante goal. Jammer van de tegenstander...
  woensdag 3 december 2003 @ 14:50:20 #78
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_15116980
Sonck heeft zichzelf ook al voor de helft terugverdiend tegen Club. Hoe 'ie af en toe mee speelt, en ondanks dat 'ie een afmaker is niet egoistisch is, vind ik eigenlijk dat 'ie al voor een groot deel aangepast is aan Ajax. Ik blijf het zeggen: Sonck is een goeie! voor Ajax
pi_15117193
quote:
Op woensdag 3 december 2003 14:50 schreef twi het volgende:
Sonck heeft zichzelf ook al voor de helft terugverdiend tegen Club. Hoe 'ie af en toe mee speelt, en ondanks dat 'ie een afmaker is niet egoistisch is, vind ik eigenlijk dat 'ie al voor een groot deel aangepast is aan Ajax. Ik blijf het zeggen: Sonck is een goeie! voor Ajax
Bij PSV had ie beter gerendeerd, want hij is meer een PSV-spits m.i.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 3 december 2003 @ 15:00:34 #80
42975 GrymReaper
En dat bedoel ik nou!
pi_15117266
quote:

[..]

Liever dat zowel anderen scoren als hijzelf, dan dat alleen anderen scoren.

Kezman is beter dan Ibrahimovic, het is echt een goaltjesdief. Maar Kezman vind ik nou niet de speler waarvoor je naar een stadion komt. Heel veel briljante dingen (m.u.v. het doelpunt tegen Roda) heb ik van Kezman nog niet gezien.

Vanochtend las ik op de BBC op de shortlist van Ferguson dat Zlatan niet bij van Nistelrooij zou passen, omdat ze teveel op elkaar lijken. Even later stond met dezelfde redenatie dat Kezman juist wél uitstekend bij Man Utd past (omdat ze zo op elkaar lijken). Ondanks dat die conclusies na dezelfde redenatie compleet tegenovergesteld zijn, was ik het er toch mee eens.

Zlatan is een egoist, en wel een héle grote egoist, in de meeste gevallen. In het eerste jaar kwam dat er absoluut niet uit en werd al gesteld dat het een fantastische miskoop zou zijn, die voor het dubbele van het aankoopbedrag met een grote strik naar Roma gestuurd zou moeten worden. Het tweede seizoen scoorde 'ie in de HCE niet zo veel, maar wat je van hem wél kunt zeggen is dat 'ie zichzelf inmiddels terug heeft verdient door goals tegen Celta, Roma, Lyon en Valencia.

Wat dat betreft kun je hem nooit en te nimmer een miskoop noemen, of zeggen dat 'ie niet van waarde is geweest voor Ajax. Wat mij betreft mag Ibrahimovic nog tot in het einde der tijden in de spits van Ajax staan. Ik scheld genoeg op 'm, maar met die paar schamele acties die wel lukken, heb je een speler in huis waar je bek soms van open valt. Da's waar ik van hou en als we met zo'n gozer kampioen kunnen worden omdat de rest van het team ook regelmatig scoort, heb ik dat liever dan dat er eentje bij loopt die 34 goals maakt

100% MEE EENS!!
-PIEP- -PIEP-Dit is de Automatische-Signature van GrymReaper - toets na de piep uw bericht-PIEP-
  woensdag 3 december 2003 @ 15:01:21 #81
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_15117291
quote:
Op woensdag 3 december 2003 14:58 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Bij PSV had ie beter gerendeerd, want hij is meer een PSV-spits m.i.

Daar kan ik me ook wel in vinden, maar ik ben blij dat 'ie toch bij Ajax speelt, want om nou te zeggen dat 'ie het zo slecht doet...Ik had 't slechter verwacht, maar misschien had ik minder hoge verwachtingen dan andere Ajacieden.
pi_15117476
quote:
Oh voor mij is Kezman wel een speler voor wie ik naar het stadion kom. Altijd een genot om hem te zien spelen.
  woensdag 3 december 2003 @ 15:09:01 #83
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_15117529
quote:
Op woensdag 3 december 2003 14:49 schreef Qi het volgende:

[..]

Dit was toch wel een briljante goal. Jammer van de tegenstander...

Mooie goal ja, maar ik vind het een typische Kezman goal. Erg knap, maar om te zeggen dat ik 'm kan onderscheiden van een gemiddeld ander schot, nee. Vind het overigens ook een beetje overdreven (om het licht te zeggen) om hem met een dergelijke goal aan Bergkamp of van Basten te linken.

Geef mij dan maar de goals tegen Lyon en Celta van Ibrahimovic

woensdag 3 december 2003 @ 15:10:37 #84
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_15117583
quote:
Op woensdag 3 december 2003 15:07 schreef SCH het volgende:

[..]

Oh voor mij is Kezman wel een speler voor wie ik naar het stadion kom. Altijd een genot om hem te zien spelen.

Dat laatste woordje had je weg mogen laten, maar ik zie persoonlijk weinig schoonheid in het spel van Kezman. Zoals ik bijvoorbeeld ook weinig schoonheid in het spel van Machlas zag, of in het spel van Inzaghi zie.
pi_15117624
quote:
Op woensdag 3 december 2003 15:10 schreef twi het volgende:

[..]

Dat laatste woordje had je weg mogen laten, maar ik zie persoonlijk weinig schoonheid in het spel van Kezman. Zoals ik bijvoorbeeld ook weinig schoonheid in het spel van Machlas zag, of in het spel van Inzaghi zie.

Inderdaad.. Qua zien en spel heb ik liever Zlatan dan Kezman..
pi_15117819
Ik kom voor Kezman naar het stadion omdat ie zo verschrikkelijk scherp is. Dat is mooi om te zien, zijn loopacties, goals en inzet is onnavolgbaar. Voetbaltechnisch is Zlatan veel beter natuurlijk, al blijft ik van mening dat een spits van Ajax er gewoon 20-25 in moet leggen per seizoen, maar dat is een ander verhaal.

Als ik naar het vpoetballen ga, hoop ik dat mijn club wint maar ik let wel speciaal op de acties van bepaalde spelers, ook als de bal niet in de buurt is. Bij PSV zijn dan met name Kezman en van Bommel publieksspelers.

Wat een vrouw!
spits!
pi_15117908
quote:
Op woensdag 3 december 2003 15:09 schreef twi het volgende:

[..]

Mooie goal ja, maar ik vind het een typische Kezman goal. Erg knap, maar om te zeggen dat ik 'm kan onderscheiden van een gemiddeld ander schot, nee. Vind het overigens ook een beetje overdreven (om het licht te zeggen) om hem met een dergelijke goal aan Bergkamp of van Basten te linken.

Ik vind dit niet een typische Kezman goal, totaal niet. Zulk soort goals maakt hij zelden. En de vergelijking met Van Basten en Bergkamp ging wat ver, maar mooi was die goal zeker. Schitterend uitgespeeld en binnen geschoten.

[Dit bericht is gewijzigd door Qi op 03-12-2003 15:23]

pi_15117916
Zlatan is top, jammer dat iedereen bevooroordeelt over die jongen is.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  woensdag 3 december 2003 @ 15:24:07 #89
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_15117935
quote:
Op woensdag 3 december 2003 15:19 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik kom voor Kezman naar het stadion omdat ie zo verschrikkelijk scherp is. Dat is mooi om te zien, zijn loopacties, goals en inzet is onnavolgbaar. Voetbaltechnisch is Zlatan veel beter natuurlijk, al blijft ik van mening dat een spits van Ajax er gewoon 20-25 in moet leggen per seizoen, maar dat is een ander verhaal.

Als ik naar het vpoetballen ga, hoop ik dat mijn club wint maar ik let wel speciaal op de acties van bepaalde spelers, ook als de bal niet in de buurt is. Bij PSV zijn dan met name Kezman en van Bommel publieksspelers.

Ik zou meer Robben vooruitschuiven als publiekstrekker, al ben ik het met je eens dat het telkens wel weer verbazingwekkend is dat Kezman zo scherp staat.

Bovendien ben ik het wel met je eens dat een Ajacied er 25-30 in moet leggen. Aan de andere kant hebben we dat sinds 1995 of 1996 niet meer gehad. Op het gebied van goals zijn we sneller tevreden (20).

woensdag 3 december 2003 @ 15:26:50 #90
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_15118021
Sterker nog, in de laatste tien seizoenen hebben alleen Litmanen (1x) en Arveladze (1x) er meer dan 20 in een seizoen ingeschopt!
pi_15118028
Zoals ik al zeg, vind ik het ook mooi om bepaalde spelers te volgen gedurende een wedstrijd. Op dat moment zie je goed dat Van Bommel zo belangrijk is voor een team: roepen, schreeuwen, mensen coachen, neerzetten etc. Tijdens een PSV-Ajax ben je dara minder mee bezig, mara bij 'mindere' wedstrijden als PSV-Zwolle of zo is dat schitterend om te zien.
Wat een vrouw!
spits!
pi_15118212
quote:
Op woensdag 3 december 2003 15:10 schreef twi het volgende:

[..]

Oh oh oh wat een vergelijkingen - nou ja, smaken verschillen. Ik vind Kezman een geweldige voetballer om naar te kijken, altijd dreigend, altijd aan het werk - echt niet zo'n muurbloempje als Machlas. Het is echt weer eens een voetballer waar ik van geniet, meer dan welke andere voetballer op de Nederlandse velden momenteel.
pi_15118274
quote:
Op woensdag 3 december 2003 15:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Zlatan is top, jammer dat iedereen bevooroordeelt over die jongen is.
Ik ben niet bevooroordeeld, vind het een goede speler. Maar constateer slechts. Het gemopper over hem is mij niet ontgaan. Men is nu wat meer aan hem gewend, vooral aan zijn solistische gedrag. Ik denk dat iedereen het gevoel heeft dat hij maar aan 60 procent van zijn rendement komt. Wat betekent dat hij een enorm potentieel heeft. Als dat er nog eens echt uitkomt.........
pi_15118348
quote:
Op woensdag 3 december 2003 15:36 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik ben niet bevooroordeeld, vind het een goede speler. Maar constateer slechts. Het gemopper over hem is mij niet ontgaan. Men is nu wat meer aan hem gewend, vooral aan zijn solistische gedrag. Ik denk dat iedereen het gevoel heeft dat hij maar aan 60 procent van zijn rendement komt. Wat betekent dat hij een enorm potentieel heeft. Als dat er nog eens echt uitkomt.........

Ik vind juist dat dat eruit aan het komen is op het moment. Hij begint een scorende spits te worden, is scherp en gevaarlijk, gaat veel dreiging van uit en is het solistische in zijn spel aan het reduceren. Natuurlijk kan het beter, maar dat kan het bij Kezman ook.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  woensdag 3 december 2003 @ 15:44:11 #95
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_15118488
Zlatan = Fantastisch
Sonck = Goed (word ook nog wel fantastisch)
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 3 december 2003 @ 15:51:28 #96
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_15118701
Kezman vind ik qua spel in zeker zin ook wel op Owen lijken. Een reden waarom ik denk dat Kezman best goed zou kunnen gedijen bij LFC als Owen weg zou gaan.

Persoonlijk vind ik de acties van Zlatan wel fraaier dan die van Kezza en Owen, maar aan Zlatan kan je je ook weer veel meer ergeren als-ie (weer eens) moeilijker doet dan nodig is. Owen en Kezman zijn veel efficiënter.

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  woensdag 3 december 2003 @ 15:54:22 #97
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_15118785
quote:
Op woensdag 3 december 2003 15:38 schreef Da_Sandman het volgende:

Ik vind juist dat dat eruit aan het komen is op het moment. Hij begint een scorende spits te worden, is scherp en gevaarlijk, gaat veel dreiging van uit en is het solistische in zijn spel aan het reduceren. Natuurlijk kan het beter, maar dat kan het bij Kezman ook.

Hij heeft, vind ik, helaas nog steeds de neiging altijd te zoeken naar de mooiste, i.p.v. de meest efficiënte oplossingen.
Zit inderdaad enige verbetering in, maar als hij wat meer scoringsgericht zou worden heeft hij de potentie om er makkelijk 20+ per seizoen in te leggen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_15118826
quote:
Op woensdag 3 december 2003 15:51 schreef Doc het volgende:
Kezman vind ik qua spel in zeker zin ook wel op Owen lijken. Een reden waarom ik denk dat Kezman best goed zou kunnen gedijen bij LFC als Owen weg zou gaan.

Persoonlijk vind ik de acties van Zlatan wel fraaier dan die van Kezza en Owen, maar aan Zlatan kan je je ook weer veel meer ergeren als-ie (weer eens) moeilijker doet dan nodig is. Owen en Kezman zijn veel efficiënter.

Hier kan ik me wel aardig in vinden. Ik denk dat Kezman ook een egoist is maar er nog iets vaker in slaagt zichzelf weg te cijferen. Zlatan heeft soms briljante acties maar als daar een mislukte pass op volgt, dan.........tsja. Ik denk dat Zlatan echt nog veel meer kan - ik heb altijd het idee dat er bij hem aan het mentale gedeelte nog veel schort.
pi_15119509
quote:
Op woensdag 3 december 2003 15:55 schreef SCH het volgende:

[..]

Hier kan ik me wel aardig in vinden. Ik denk dat Kezman ook een egoist is maar er nog iets vaker in slaagt zichzelf weg te cijferen. Zlatan heeft soms briljante acties maar als daar een mislukte pass op volgt, dan.........tsja. Ik denk dat Zlatan echt nog veel meer kan - ik heb altijd het idee dat er bij hem aan het mentale gedeelte nog veel schort.

Zlatan is natuurlijk wat jonger dan Kezman dus mag hij mentaal wat instabieler zijn, maar toch vind ik hem juist sterker in zijn schoenen staan dan Kezman.
Als je in de CL tegen italiaanse killers overeind blijft (zonder opzichtig te ellebogen) en je pikt regelmatig je doelpuntje mee dan moet je ook mentaal wat in je mars hebben.
Kezman is toch enigzins geintimideert door het niveau en de belangen tenminste dat gevoel bekruipt me als ik hem keihard aan het werk zie op het veld en maar niet zie slagen. Zlatan oogt veel zekerder van zichzelf en lijkt niet in het minst geintimideert. Je ziet die verdedigers op hem instellen en dat gebeurt een stuk minder bij Kezman.
Als je de reacties leest in buitenlandse media over psv of ajax en dan met name de spitsen dan komt Zlatan daar veel positiever uit en proef je daar wat meer angst voor dan voor Kezman. Maar goed ik ben ajacied en misschien lees ik het allemaal wat te gekleurt.
[url=http://www.watbenjedan.nl]Prutser[/url]
pi_15119558
quote:
Op woensdag 3 december 2003 15:55 schreef SCH het volgende:

[..]

En dat zit tussen z'n oren.. ben bang dat dat ook niet meer goed komt met hem.
Maar er is niks met grillige spitsen. Er zijn er zat geweest die teams toch kampioen maakte.
too much is not enough....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')