quote:het enigste wat in mijn ogen bij Buffel ontbreekt zijn de doelpunten.
Op woensdag 3 december 2003 13:58 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Ik vind hem voetballend trouwens ook beter. De actie`s die hij soms maakt zijn echt om van te smullen. En die heb ik maar heel zelden gezien bij Buffel. Buffel is een leuke spits maar hij haalt het niet bij Zlatan
quote:Dat vind jij, niet is.
Op woensdag 3 december 2003 14:01 schreef Speed1971 het volgende:
Laat ik het zo zeggen.Het verschil tussen Kezman en Zlatan is net zo groot als het verschil tussen Zlatan en Buffel.
quote:Hmmmm.....
Op woensdag 3 december 2003 14:04 schreef SCH het volgende:[..]
Dat vind jij, niet is.
Waar staat Buffel
quote:Dit statistiekje gaat niet over wie de betere voetballer is hoor
Op woensdag 3 december 2003 14:08 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Hmmmm.....
[afbeelding]Waar staat Buffel
quote:
Op woensdag 3 december 2003 14:08 schreef Pirres het volgende:
Zlatan is echt wel veel beter dan die klote buffel die gast kan totaal niet voetballen gasten das niet normaal! Ik vind hem echt bar slecht als je hem zag ballen in de ArenA tegen Ajax! Echt slecht! dat ze die gast kunnen laten lopen, en nog wel in de basis!!
quote:Oja joh.....ach leef jij lekker in het verleden
Op woensdag 3 december 2003 14:09 schreef Viper-X het volgende:
Ok, Buffel en Zlatan zijn een heel ander soort spelers, en Buffel is op dit moment even niet in topvorm... Maar Buffel heeft had er vorig seizoen toch heel wat meer inliggen dan Zlatan..
quote:Laten we het dan ff zo zeggen : Buffel in topvorm is beter dan Zlatan in topvorm...
Op woensdag 3 december 2003 14:10 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Oja joh.....ach leef jij lekker in het verleden
quote:Haha, hoe praat ik er een eind aan. Zlatan is gewoon een pain in the ass van ajax, er was veel meer van verwacht, das toch geen geheim.
Op woensdag 3 december 2003 14:11 schreef F1Bas het volgende:
Zlatan scoort ook nog eens meer(makkelijker) in europa dan Kezman, dus hun verschil is niet zo groot, dat kezman meer in hce scoort dat Zlatan komt ook omdat Zlatan anders wordt gebruikt.
quote:Misschien had je dat ook kunnen zeggen zonder te gaan vloeken?
Op woensdag 3 december 2003 14:08 schreef Pirres het volgende:
Zlatan is echt wel veel beter dan die klote buffel die gast kan totaal niet voetballen gasten das niet normaal! Ik vind hem echt bar slecht als je hem zag ballen in de ArenA tegen Ajax! Echt slecht! dat ze die gast kunnen laten lopen, en nog wel in de basis!!
quote:Jup daar bieden ze hem ook een contract aan waarin hij drie keer zoveel kan verdienen.
Op woensdag 3 december 2003 14:13 schreef SCH het volgende:[..]
Haha, hoe praat ik er een eind aan. Zlatan is gewoon een pain in the ass van ajax, er was veel meer van verwacht, das toch geen geheim.
quote:Je wilt dus zeggen dat hij heel erg mee is gevallen en boven verwachting presteert
Op woensdag 3 december 2003 14:14 schreef F1Bas het volgende:[..]
Jup daar bieden ze hem ook een contract aan waarin hij drie keer zoveel kan verdienen.
quote:Net als Kezman in de Champions League bedoel je
Op woensdag 3 december 2003 14:22 schreef HeatWave het volgende:
Zlatan begint steeds beter te spelen, niet zozeer qua scorend vermogen, maar meer qua algeheel veldspel en balvastheid. Als hij speelt is er altijd dreiging.
quote:Met het verschil dat Kezman in de CL niet scoort en Zlatan wel..
Op woensdag 3 december 2003 14:23 schreef SCH het volgende:[..]
Net als Kezman in de Champions League bedoel je
quote:Toch denk ik dat Zlatan en Sonck nooit echt helemaal samen uit de voeten kunnen.
Op woensdag 3 december 2003 14:16 schreef devv05 het volgende:
Ik vind dat Zlatan zich na een moeilijk begin heel goed aan het ontwikkelen is... Zelfde komt nog wel met Sonck, duurt alleen even.. De kwaliteit is er wel..
quote:Tja, die obsessie heb ik niet zo hoor. Als iemand anders scoort is het ook prima.
Op woensdag 3 december 2003 14:24 schreef devv05 het volgende:[..]
Met het verschil dat Kezman in de CL niet scoort en Zlatan wel..
quote:Een spits wordt altijd afgerekend op zijn doelpunten zelfs bij Heerenveen.
Op woensdag 3 december 2003 14:25 schreef SCH het volgende:
Tja, die obsessie heb ik niet zo hoor. Als iemand anders scoort is het ook prima.
Ik ben het wel met je eens dat scoren niet alles zegt over de kwaliteiten als voetballer maar kijk maar naar inzaghi hoe belangrijk het is voor een spits dat ie scoort. De rest doet er bij hem helemaal niet toe.
Ik denk dat Kezman al verkocht was geweest als hij 3 doelpunten meer had gemaakt in de CL. Nu blijft het verhaal rondzingen dat het een leuke spits is maar niet meer dan dat en zal bijvoorbeeld een Zlatan eerder kans maken op een transfer dan Kezman.
quote:Zo denkt Ajax er in de HCE ook over
Op woensdag 3 december 2003 14:25 schreef SCH het volgende:[..]
Tja, die obsessie heb ik niet zo hoor. Als iemand anders scoort is het ook prima.
Ik denk dat Zlatan ongeveer speelt naar wat men verwacht had.
Ik denk dat-ie wel met winst verkocht gaat worden uiteindelijk...
quote:dat zeker. Z'n ontwikkeling vorig seizoen was goed na een rampzalig debuutjaar en ook dit jaar zit er progressie in. Het lastige met zulke spelers is echter dat je nooit weet wanneer iemand aan z'n top zit. Het mooiste voorbeeld is Julio Ricardo Cruz. Bij Feyenoord dachten ze dat hij niet veel beter meer kon en dat Bologna z'n top was. Nu is hij de held van Inter
Op woensdag 3 december 2003 14:22 schreef HeatWave het volgende:
Zlatan begint steeds beter te spelen, niet zozeer qua scorend vermogen, maar meer qua algeheel veldspel en balvastheid. Als hij speelt is er altijd dreiging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |