quote:Verder is het zo dat de geluiden die uit de spelersgroep zelf komen haaks op dit bericht staan. Ook kan ik me niet voorstellen dat hij voor het EK getekend wil hebben aangezien hij dit seizoen zijn beste wedstrijden in Oranje heeft gespeeld.
Op dinsdag 9 december 2003 11:12 schreef Qi het volgende:[..]
Jammer, maar wel verwacht.
edit:
Bij nader inzien twijfel ik eigenlijk of dit artikel wel betrouwbaar is. Ze quoten Van der Vaart en die zegt dan: "...elke week een topmatch...". Topmatch? Dat zou een Belg zeggen, een Nederlander zegt gewoon topwedstrijd.
quote:Doen wij ook hoor.
Op dinsdag 9 december 2003 11:17 schreef Qi het volgende:[..]
Nou, in ieder geval meer man dan die paar honderd bij Groningen. Maar, toegeven, als hij écht voor het publiek wil spelen dan kan hij beter naar Engeland gaan. Daar zitten de tribunes elke week helemaal vol en daar worden spelers ook gewaardeerd om hun spel. Daar klappen ze ook voor je als je wat moois doet met de bal.
Maar het is vooral geld, hij verdient nu natuurlijk ook heel weinig
quote:Ja, maar je snapt wel wat ik bedoel. Die hele competitie is natuurlijk veel aantrekkelijker. Meer publiek, betere spelers, betere faciliteiten, etc. En het geld speelt natuurlijk ook een rol. Als je daar 4 à 5 keer zoveel kan verdienen, dan is dat natuurlijk lekker.
Op dinsdag 9 december 2003 11:18 schreef SCH het volgende:[..]
Doen wij ook hoor.
En bij Groningen zijn er wel wat meer dan een paar honderd.Maar het is vooral geld, hij verdient nu natuurlijk ook heel weinig
quote:In Amsterdam klappen ze ook voor je bij elke mooie actie.
Op dinsdag 9 december 2003 11:17 schreef Qi het volgende:[..]
Nou, in ieder geval meer man dan die paar honderd bij Groningen. Maar, toegeven, als hij écht voor het publiek wil spelen dan kan hij beter naar Engeland gaan. Daar zitten de tribunes elke week helemaal vol en daar worden spelers ook gewaardeerd om hun spel. Daar klappen ze ook voor je als je wat moois doet met de bal.
quote:* Mee eens is.
Op dinsdag 9 december 2003 11:18 schreef Tony_Montana67 het volgende:
VdV moet eens kritisch naar zichzelf kijken. Hij is nog niet uitgeleerd in Nederland, een seizoen bij Ajax is beter zijn ontwikkeling.
quote:Als je al miljonair bent, vind ik dat echt een kul-instelling maar dat is persoonlijk he.
Op dinsdag 9 december 2003 11:22 schreef Qi het volgende:
Als je daar 4 à 5 keer zoveel kan verdienen, dan is dat natuurlijk lekker.
Die krant probeert gewoon een bommetje in de groep te gooien, zoals de pers wel vaker probeert.
quote:Lijkt me ook. Dat stukje over dat Ajax zich niet aan de beloften hield door Chivu te laten gaan lijkt me ook echt niet iets wat VdVaart gezegd heeft. Iedereen wist dat Chivu verkocht zou worden. Dat was gewoon een zekerheidje.
Op dinsdag 9 december 2003 11:35 schreef twi het volgende:
Denk dat er misschien 1 zinnetje van is gezegd door van der Vaart. Die Belgen hebben de rest gewoon uit hun duim gezogen. Kan me niet voorstellen dat van der Vaart zoiets zegt, zeker niet op dit moment.Die krant probeert gewoon een bommetje in de groep te gooien, zoals de pers wel vaker probeert.
Het zou voor VDV denk ik inderdaad beter zijn als-ie een seizoen met succes aanvoerder is. Het is duidelijk nog wennen voor 'm. Als-ie dat net als Chivu vorig jaar het met succes doet, dan pas is-ie klaar denk ik.
Maar goed, we merken het wel...
quote:Ik begrijp het wel, als mensen zoveel voor jouw diensten willen betalen...
Op dinsdag 9 december 2003 11:31 schreef SCH het volgende:[..]
Als je al miljonair bent, vind ik dat echt een kul-instelling maar dat is persoonlijk he.
quote:Jawel, maar daar wordt het spel veel meer gewaardeerd. Het publiek leeft daar iedere wedstrijd weer helemaal mee met de spelers en er heerst altijd een fantastische sfeer. Er bestaat geen mooiere competitie dan de Premier League.
Op dinsdag 9 december 2003 11:29 schreef Doezelhaar het volgende:[..]
In Amsterdam klappen ze ook voor je bij elke mooie actie.
Maar de bronnen zijn heel onbetrouwbaar maar hij heeft toch al eerder te kennen gegeven dat hij deze zomer weg gaat?
quote:Dat hij zat geld heeft mag duidelijk zijn, maar zou hij echt al een miljoen op z'n bankrekening hebben staan? Ik denk zelfs dat Van der Vaart nog niet financieel onafhankelijk is. Als hij vandaag een blessure zou krijgen, en nooit meer zou kunnen voetballen, dan kan hij denk ik echt niet voor de rest van zijn leven doen met het geld wat hij nu heeft.
Op dinsdag 9 december 2003 11:31 schreef SCH het volgende:[..]
Als je al miljonair bent, vind ik dat echt een kul-instelling maar dat is persoonlijk he.
We love Ajax 4 Ever
Afz: een geboren amsterdammertje
quote:Ben ik helemaal met je eens. Ging mij ook alleen maar om het klappen voor bepaalde acties.
Op dinsdag 9 december 2003 11:40 schreef Qi het volgende:Jawel, maar daar wordt het spel veel meer gewaardeerd. Het publiek leeft daar iedere wedstrijd weer helemaal mee met de spelers en er heerst altijd een fantastische sfeer. Er bestaat geen mooiere competitie dan de Premier League.
quote:Rafiie heeft wel meer dan een miljoen euro hoor. Eitje. Contract en hij laat zich lenen voor van alles en nog wat. Nee, hij is al wel binnen. Ajax is geen Groningen!
Dat hij zat geld heeft mag duidelijk zijn, maar zou hij echt al een miljoen op z'n bankrekening hebben staan? Ik denk zelfs dat Van der Vaart nog niet financieel onafhankelijk is. Als hij vandaag een blessure zou krijgen, en nooit meer zou kunnen voetballen, dan kan hij denk ik echt niet voor de rest van zijn leven doen met het geld wat hij nu heeft.
Voetballen
?-? vrees ik
[Dit bericht is gewijzigd door popolon op 09-12-2003 11:45]
quote:Omdat kranten ook wel eens onzin verzinnen?
Op dinsdag 9 december 2003 11:42 schreef SCH het volgende:
Maar waarom zou hij het niet gezegd hebben? Hij wordt gequote dus neem ik aan dat hij het gezegd heeft.
Jij gelooft ook altijd alles wat er in de Telegraaf gequote wordt?
quote:Een miljoen in guldens zal 'ie op het moment wel hebben denk ik. Maar z'n contract is pas vorig jaar maart ofzo verlengd, en dat vorige contract zal toch niet het meest fantastische geweest zijn.
Op dinsdag 9 december 2003 11:40 schreef Qi het volgende:[..]
Jawel, maar daar wordt het spel veel meer gewaardeerd. Het publiek leeft daar iedere wedstrijd weer helemaal mee met de spelers en er heerst altijd een fantastische sfeer. Er bestaat geen mooiere competitie dan de Premier League.
[..]Dat hij zat geld heeft mag duidelijk zijn, maar zou hij echt al een miljoen op z'n bankrekening hebben staan? Ik denk zelfs dat Van der Vaart nog niet financieel onafhankelijk is. Als hij vandaag een blessure zou krijgen, en nooit meer zou kunnen voetballen, dan kan hij denk ik echt niet voor de rest van zijn leven doen met het geld wat hij nu heeft.
quote:Als er gequoot wordt, mag je aannemen dat het klopt inderdaad. Het is me iets te makkelijk om er vanuit te gaan dat kranten zomaar dit soort berichten verzinnen. Ik zie ook niet in waarom ze dat zouden doen eigenlijk.
Op dinsdag 9 december 2003 11:44 schreef Doc het volgende:Omdat kranten ook wel eens onzin verzinnen?
Jij gelooft ook altijd alles wat er in de Telegraaf gequote wordt?
quote:Het woord "topmatch" in de quote geeft me een donkerbruin vermoeden dat ze het met quotes niet zo nauw nemen bij onze zuiderburen.
Op dinsdag 9 december 2003 11:46 schreef SCH het volgende:[..]
Als er gequoot wordt, mag je aannemen dat het klopt inderdaad. Het is me iets te makkelijk om er vanuit te gaan dat kranten zomaar dit soort berichten verzinnen. Ik zie ook niet in waarom ze dat zouden doen eigenlijk.
quote:Onrust stoken, simpel. Jij kunt ook kritisch naar de pers kijken en gelooft ook echt niet alles wat er geschreven wordt.
Op dinsdag 9 december 2003 11:46 schreef SCH het volgende:
Ik zie ook niet in waarom ze dat zouden doen eigenlijk.
Ik zeg niet dat het niet per definitie onwaar is, maar ook niet per se waar.
quote:Vast en zeker.
Op dinsdag 9 december 2003 11:48 schreef Qi het volgende:
Maar ff serieus. Een Nederlander zou toch nooit van een 'topmatch' spreken? Dat is toch echt Belgisch voor 'topwedstrijd'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |