abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 december 2003 @ 11:18:05 #226
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_15269918
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 11:12 schreef Qi het volgende:

[..]

Jammer, maar wel verwacht.

edit:

Bij nader inzien twijfel ik eigenlijk of dit artikel wel betrouwbaar is. Ze quoten Van der Vaart en die zegt dan: "...elke week een topmatch...". Topmatch? Dat zou een Belg zeggen, een Nederlander zegt gewoon topwedstrijd.

Verder is het zo dat de geluiden die uit de spelersgroep zelf komen haaks op dit bericht staan. Ook kan ik me niet voorstellen dat hij voor het EK getekend wil hebben aangezien hij dit seizoen zijn beste wedstrijden in Oranje heeft gespeeld.
Let yourself go and enjoy the bassline...
pi_15269928
VdV moet eens kritisch naar zichzelf kijken. Hij is nog niet uitgeleerd in Nederland, een seizoen bij Ajax is beter zijn ontwikkeling.
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_15269943
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 11:17 schreef Qi het volgende:

[..]

Nou, in ieder geval meer man dan die paar honderd bij Groningen. Maar, toegeven, als hij écht voor het publiek wil spelen dan kan hij beter naar Engeland gaan. Daar zitten de tribunes elke week helemaal vol en daar worden spelers ook gewaardeerd om hun spel. Daar klappen ze ook voor je als je wat moois doet met de bal.

Doen wij ook hoor.
En bij Groningen zijn er wel wat meer dan een paar honderd.

Maar het is vooral geld, hij verdient nu natuurlijk ook heel weinig

pi_15270017
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 11:18 schreef SCH het volgende:

[..]

Doen wij ook hoor.
En bij Groningen zijn er wel wat meer dan een paar honderd.

Maar het is vooral geld, hij verdient nu natuurlijk ook heel weinig

Ja, maar je snapt wel wat ik bedoel. Die hele competitie is natuurlijk veel aantrekkelijker. Meer publiek, betere spelers, betere faciliteiten, etc. En het geld speelt natuurlijk ook een rol. Als je daar 4 à 5 keer zoveel kan verdienen, dan is dat natuurlijk lekker.
  dinsdag 9 december 2003 @ 11:29:32 #230
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_15270181
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 11:17 schreef Qi het volgende:

[..]

Nou, in ieder geval meer man dan die paar honderd bij Groningen. Maar, toegeven, als hij écht voor het publiek wil spelen dan kan hij beter naar Engeland gaan. Daar zitten de tribunes elke week helemaal vol en daar worden spelers ook gewaardeerd om hun spel. Daar klappen ze ook voor je als je wat moois doet met de bal.

In Amsterdam klappen ze ook voor je bij elke mooie actie.
Maar de bronnen zijn heel onbetrouwbaar maar hij heeft toch al eerder te kennen gegeven dat hij deze zomer weg gaat?
  dinsdag 9 december 2003 @ 11:30:31 #231
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_15270205
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 11:18 schreef Tony_Montana67 het volgende:
VdV moet eens kritisch naar zichzelf kijken. Hij is nog niet uitgeleerd in Nederland, een seizoen bij Ajax is beter zijn ontwikkeling.
* Mee eens is.
pi_15270219
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 11:22 schreef Qi het volgende:
Als je daar 4 à 5 keer zoveel kan verdienen, dan is dat natuurlijk lekker.
Als je al miljonair bent, vind ik dat echt een kul-instelling maar dat is persoonlijk he.
  dinsdag 9 december 2003 @ 11:35:42 #233
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_15270325
Denk dat er misschien 1 zinnetje van is gezegd door van der Vaart. Die Belgen hebben de rest gewoon uit hun duim gezogen. Kan me niet voorstellen dat van der Vaart zoiets zegt, zeker niet op dit moment.

Die krant probeert gewoon een bommetje in de groep te gooien, zoals de pers wel vaker probeert.

dinsdag 9 december 2003 @ 11:38:41 #234
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_15270389
Wat overigens niet zegt dat ik niet verwacht dat van der Vaart weg gaat. Meer dat ik de domheid van van der Vaart compleet zou onderschatten als dit daadwerkelijk op deze manier is gezegd, op dit moment.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 9 december 2003 @ 11:39:23 #235
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_15270415
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 11:35 schreef twi het volgende:
Denk dat er misschien 1 zinnetje van is gezegd door van der Vaart. Die Belgen hebben de rest gewoon uit hun duim gezogen. Kan me niet voorstellen dat van der Vaart zoiets zegt, zeker niet op dit moment.

Die krant probeert gewoon een bommetje in de groep te gooien, zoals de pers wel vaker probeert.

Lijkt me ook. Dat stukje over dat Ajax zich niet aan de beloften hield door Chivu te laten gaan lijkt me ook echt niet iets wat VdVaart gezegd heeft. Iedereen wist dat Chivu verkocht zou worden. Dat was gewoon een zekerheidje.

Het zou voor VDV denk ik inderdaad beter zijn als-ie een seizoen met succes aanvoerder is. Het is duidelijk nog wennen voor 'm. Als-ie dat net als Chivu vorig jaar het met succes doet, dan pas is-ie klaar denk ik.

Maar goed, we merken het wel...

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_15270421
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 11:31 schreef SCH het volgende:

[..]

Als je al miljonair bent, vind ik dat echt een kul-instelling maar dat is persoonlijk he.

Ik begrijp het wel, als mensen zoveel voor jouw diensten willen betalen...
Maar het zal hem toch ook om het sportieve oogpunt gaan. De Nederlandse competitie is leuk, maar om in die andere landen te spelen is nog leuker.
Niet onverwacht, zeker niet, maar als hij het echt zo heeft gezegd als nu in de krant staat, vind ik dat wat respectloos richting Ajax. Hij voetbalt daar al ik weet niet hoe lang, alles voor je geregeld... ik merk de laatste tijd wel vaker dat hij wat arrogante trekjes krijgt. Is helemaal niet nodig.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_15270451
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 11:29 schreef Doezelhaar het volgende:

[..]

In Amsterdam klappen ze ook voor je bij elke mooie actie.
Maar de bronnen zijn heel onbetrouwbaar maar hij heeft toch al eerder te kennen gegeven dat hij deze zomer weg gaat?

Jawel, maar daar wordt het spel veel meer gewaardeerd. Het publiek leeft daar iedere wedstrijd weer helemaal mee met de spelers en er heerst altijd een fantastische sfeer. Er bestaat geen mooiere competitie dan de Premier League.
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 11:31 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat hij zat geld heeft mag duidelijk zijn, maar zou hij echt al een miljoen op z'n bankrekening hebben staan? Ik denk zelfs dat Van der Vaart nog niet financieel onafhankelijk is. Als hij vandaag een blessure zou krijgen, en nooit meer zou kunnen voetballen, dan kan hij denk ik echt niet voor de rest van zijn leven doen met het geld wat hij nu heeft.
  dinsdag 9 december 2003 @ 11:41:08 #238
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_15270466
Ik geloof trouwens nooit dat Raffie dit zo zou zeggen. En dat om de doodgewone reden dat je dat bij Koeman dus niet moet doen. Koeman laat hem zo op de bank als hij zulke dingen gaat zeggen. Ook al is hij heel goed. Daar heeft Koeman dan even geen boodschap aan. Koeman wil een team, geen verwende individuen.
pi_15270496
Ik wil alvast mijn steun betuigen aan de belgen.
Bij Brugge word op dit moment een gesprek gevoerd tussen de spelers over hoe ze hun verlies moeten verwerken na de wedstrijd van vanavond.

We love Ajax 4 Ever

Afz: een geboren amsterdammertje

pi_15270508
Maar waarom zou hij het niet gezegd hebben? Hij wordt gequote dus neem ik aan dat hij het gezegd heeft.
  dinsdag 9 december 2003 @ 11:43:59 #241
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_15270545
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 11:40 schreef Qi het volgende:

Jawel, maar daar wordt het spel veel meer gewaardeerd. Het publiek leeft daar iedere wedstrijd weer helemaal mee met de spelers en er heerst altijd een fantastische sfeer. Er bestaat geen mooiere competitie dan de Premier League.

Ben ik helemaal met je eens. Ging mij ook alleen maar om het klappen voor bepaalde acties.
quote:
Dat hij zat geld heeft mag duidelijk zijn, maar zou hij echt al een miljoen op z'n bankrekening hebben staan? Ik denk zelfs dat Van der Vaart nog niet financieel onafhankelijk is. Als hij vandaag een blessure zou krijgen, en nooit meer zou kunnen voetballen, dan kan hij denk ik echt niet voor de rest van zijn leven doen met het geld wat hij nu heeft.
Rafiie heeft wel meer dan een miljoen euro hoor. Eitje. Contract en hij laat zich lenen voor van alles en nog wat. Nee, hij is al wel binnen. Ajax is geen Groningen!
  dinsdag 9 december 2003 @ 11:44:23 #242
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_15270562
Overdreven verhaal natuurlijk, maar goed.

Voetballen ?-? vrees ik

[Dit bericht is gewijzigd door popolon op 09-12-2003 11:45]

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 9 december 2003 @ 11:44:25 #243
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_15270567
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 11:42 schreef SCH het volgende:
Maar waarom zou hij het niet gezegd hebben? Hij wordt gequote dus neem ik aan dat hij het gezegd heeft.
Omdat kranten ook wel eens onzin verzinnen?

Jij gelooft ook altijd alles wat er in de Telegraaf gequote wordt?

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  dinsdag 9 december 2003 @ 11:44:27 #244
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_15270569
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 11:40 schreef Qi het volgende:

[..]

[..]

Een miljoen in guldens zal 'ie op het moment wel hebben denk ik. Maar z'n contract is pas vorig jaar maart ofzo verlengd, en dat vorige contract zal toch niet het meest fantastische geweest zijn.
pi_15270616
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 11:44 schreef Doc het volgende:

Omdat kranten ook wel eens onzin verzinnen?

Jij gelooft ook altijd alles wat er in de Telegraaf gequote wordt?

Als er gequoot wordt, mag je aannemen dat het klopt inderdaad. Het is me iets te makkelijk om er vanuit te gaan dat kranten zomaar dit soort berichten verzinnen. Ik zie ook niet in waarom ze dat zouden doen eigenlijk.
  dinsdag 9 december 2003 @ 11:47:22 #246
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_15270653
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 11:46 schreef SCH het volgende:

[..]

Als er gequoot wordt, mag je aannemen dat het klopt inderdaad. Het is me iets te makkelijk om er vanuit te gaan dat kranten zomaar dit soort berichten verzinnen. Ik zie ook niet in waarom ze dat zouden doen eigenlijk.

Het woord "topmatch" in de quote geeft me een donkerbruin vermoeden dat ze het met quotes niet zo nauw nemen bij onze zuiderburen.
pi_15270696
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 11:46 schreef SCH het volgende:
Ik zie ook niet in waarom ze dat zouden doen eigenlijk.
Onrust stoken, simpel. Jij kunt ook kritisch naar de pers kijken en gelooft ook echt niet alles wat er geschreven wordt.

Ik zeg niet dat het niet per definitie onwaar is, maar ook niet per se waar.

A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_15270706
Maar ff serieus. Een Nederlander zou toch nooit van een 'topmatch' spreken? Dat is toch echt Belgisch voor 'topwedstrijd'.
  dinsdag 9 december 2003 @ 11:49:43 #249
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_15270733
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 11:48 schreef Qi het volgende:
Maar ff serieus. Een Nederlander zou toch nooit van een 'topmatch' spreken? Dat is toch echt Belgisch voor 'topwedstrijd'.
Vast en zeker.

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  dinsdag 9 december 2003 @ 11:52:22 #250
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_15270804
Vind het op zich altijd wel typisch dat de buitenlandse pers de meest sappige quotes weten los te weken in de twee dagen rond zo'n wedstrijd, terwijl de binnenlandse pers eigenlijk 365 dagen in het jaar bezig is met het krijgen van die quotes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')